Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Weareus #301882 üzenetére
Nyugalmi pulzust sem úgy kéne mérni, hogy rárakod a vérnyomás mérőt aztán had szóljon.
Rendes melkasos pulzus pánt, sötét szoba, fekszel mozdulatlanul 15-20 percet, akkor egész szépen be lehet mérni a minimum pulzust.
Maximumhoz meg kell rendesen terhelés. Vagy otthon okosgörgővel FTP teszt közben, vagy kint mondjuk nagy mászásnál kifulladásik (ezt nem ajánlom, de mindneki maga dönti el mit szeretne csinálni).
Ha nem akarsz komolyan edzeni, akkor ezt a pontos zóna meghatározást enged el. Van egy sportórád (Garmin, Wahoo, stb.), akkor azok a gyűjtött adatok alapján elég szépen be tudják lőni, max pár ütést tévednek.
avl #301896 : Látszik, hogy az új edző és vele együtt a metódus nagy változást hozott Poginál. Brutűlis, hogy majdnem 1w/kg-os teljesítmény növelést értek el nála. Ezen a szinten ez egy hihetetlen nagy fejlődés. De nem csak ő fejlődött, hanem Jonas és Remco is.
Jorgenson is nagyon keményet ment vasárnap, lényegében ha ő meg Jonas nem megy kvázi segítő szerepben, akkor Pogi nem tudott volna ekkorát gurítani. -
MC Pite
veterán
válasz Weareus #301964 üzenetére
A szín nekem is tetszik, meg nem rossz, de nekem a hardtail mint monti... csak érdekesség .
Salzon a nyugatiak 98%ba egyébként úgy látom fullyval járkált/a 3 évnél nem idősebb bringák nagyja összetlós volt, amiket régen marathon fullynak hívtunk kategória (manapság mintha már nem lenne ilyen kategória; bár mióta xc versenyeket enduro pályán rendezik, nem is csoda).
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Weareus #302002 üzenetére
Milyen a szelep a végén?
Az én kifejezetten teleszkóphoz való pumpám szelepe asszem 2 részből áll.
Az egyikkel rögzíted a szelepet a teleszkópra, a másikkal meg annyira becsavarod, hogy kinyisson a teleszkópon a szelep. Levétel fordított sorrendben, így alig szökik levegő.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz Weareus #302002 üzenetére
Véleményekre reagálva azt írta az üfsz, hogy nincs jól rátekerve, azért nem hozza működésbe a visszacsapó szelepet, és engedi el a nyomást. Mennyit szívtam ezzel én is, pedig normál pumpával is működik, csak ILYEN kell hozzá. Ebben van egy pöcök, amit kilök a szelep, ha leveszed a pumpát.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
varsam
őstag
válasz Weareus #302002 üzenetére
Azt a mérőfejet nem lehet elforgatni a Lock irányba? Ott egy kis nyíl...
A gomb arra való, hogy pontosan be tudd állítani a nyomást. Felfújod a kívánt nyomás fölé, majd egy pillanatra kell csak megnyomni és akkor elenged egy nagyon minimális mennyiségű levegőt. Ha folyamat nyomva tartod, akkor kijön az összes levegő, újra fel kell fújnod.
Minél több levegő van benne, annál keményebb, nehezebb benyomni a telót.Amikor szeded le a pumpát, próbáld meg minél gyorsabban letekerni azt. Esetleg nem árt mondjuk 5-10PSI-vel keményebbre fújni a kívántnál, hogyha valamennyi levegőt elereszt amikor szeded le, akkor kb pont jó legyen.
-
addikt
válasz Weareus #301994 üzenetére
az a nyomás jön ki, ami a pumpában van. ugye pumpáláskor nyitva az autószelep, tehát a nyomás a szelep mindkét oldalán egyforma.
az autószelep elég gyorsan zár, de a pumpában maradt levegőnek valahol távoznia kell“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Weareus #302010 üzenetére
Persze, hogy csak onnan rendelhető. Miért is lenne rendelhető egy filléres cucc máshonnan, ha rá lehet sózni a 10 ezres telópumpát a gyanútlan vevőkre?
Egyébként én 3x rendeltem meg, és csak 1x ért ide, amikor már eladtam a cross bringám, amihez kellett volna. Szóval én neked adom, ha eljössz érte (17. ker.), vagy egy sörért postázom A decathlonos csodát meg visszaviheted. SKS-t ne vegyél, azzal még kereket sem lehet felfújni, akkora sz@r a pumpafej.
Más: átszereltem a 35-ös G-One Allroadokat a DT Swiss kerekekre, nehogymá' a gyári Fulcrummal kelljen mennem. A heti rituális tubeless szerelés ezzel letudva
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Fall-N
veterán
válasz Weareus #302002 üzenetére
SKS S.A.M. van nekem, korábban írtam már róla.[link] A kategóriában talán a legjobb, hiába volt téma a napokban, hogy #szar_az_sks. Műhelypumpa viszont Giyo van nekem, az is bevált darab.
Röviden összefoglalva két menetes rész van a fémszövetes csövön. Az egyik van a szelepen, majd van egy köztes ami nyomja a tűszelepet. Ha lecsavarod a köztes menetes részt akkor 0 veszteséggel kiengedi a szelepet, de mivel zárt még mindig az egész, így nem tud szökni a levegő. Utána már le lehet csavarni a szelepről a pumpát. Van még egy gomb rajta, ezzel lehet kiengedni a levegőt. Magyarul túl kell egy kicsit fújni, majd precízen ki lehet engedni a levegőt az adott értékig.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Weareus #302010 üzenetére
Ezt én értem, hogy így van vagy így kéne lennie, de akkor, ha újra rátekerem a pumpát, miért 0 balról mér újra az óra? Ha elkezdem pumpálni, akkor indul meg a cáger fölfelé. Vagy feltekerés közben már ki is engedi a levegőt, ami a telóban van?
amikor felcsavarod a pumpát, akkor a villában/tagban lévő 10 bar és a pumpádban lévő 0 bar kiegyenlítődik. ha alacsony a térfogata a tagnak és nagy a pumpának, akkor lehet, hogy ennyire alacsonyan egyenlítődik ki. és/vagy feltekeréskor kis ügyetlenkedéssel elszökikaz általam javasolt Pro pumpa is olyan, hogy rácsavarod a menetes részre a szürke részét a fejnek, majd a kéket becsavarva kinyitod az autószelepet. felpumpálod, a kéket visszacsavarva zárod az autószelepet, majd lecsavarod a szürke részt (magát a pumpát) a szelepről.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
arcitec
addikt
válasz Weareus #302160 üzenetére
Tervezd meg előre, úgy szépen bringaúton át tudsz menni. Rendben van az, csak a jelölések, táblák hiányosak, pedig az nem kerülne sokba, végig a Balatoni út mentén visz ki
a kerékpár út Szabadbattyán felé ... A Budai úton mész be, majd a Pályaudvar felé balra,
utána szintén balra, majd jobbra a Sóstói stadion mellett el, Vasúti kereszteződésen át,
(vagy balra, de később át kell menni a Balatoni útra) cél a Balatoni út felé és az kivisz Szabadbattyán felé. Megoldható ha szépen megtervezed ...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
attiss66
senior tag
válasz Weareus #302715 üzenetére
Igen, és mi más, mint a veszély. A veszélyes élet örömöt okoz, amíg az ember bele nem bukik, pórul nem jár. Friedrich Nietzsche mondása volt, hogy az életet veszélyesen kell élni. Bár ez szerintem nem mindenkire vonatkozik. Én pl nagyon régen, a Rakacai tavat viharban úsztam át hosszában...hogy miért?! passz, merthogy késztetésem volt rá...a partról mindenki menekült visítva a villámlásoktól és a nagy széltől... én meg be a vízbe. Pedig aztán ott is volt sok veszély. És, amikor végigúsztam eufórikus állapotban jöttem ki a vízből/és élve, gondolom, mivelhogy most itt írok /
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- Projektor topic
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az év legjobb zenei albumai
- További aktív témák...
- Jean Paul Gaultier Scandal Pour Homme
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest