Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #21221888


#21221888
törölt tag

Remélem azért jobban sikerül mint a rollerjeik : D

(#2) Plug Life válasza #21221888 (#1) üzenetére


Plug Life
senior tag

Meg a parkoló szenzorai is, mint a közelség érzékelő a telefonjaikon :D

(#3) Luck Dragon válasza Plug Life (#2) üzenetére

Ez de gonosz :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#4) Kamikaze75


Kamikaze75
tag

Ezt is megértük 20 Milla lesz egy elektromos kínai autó ami a semmiből nőtt ki...
Na de azt is megértük mindezt lehet jobb minőségbe mint sok nagymúltú európai márka...
És a törés és egyéb tesztek bizony ez már nem kínai gagyi...

(#5) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Maradjon csak otthon az összes kocsijuk.
Itt meg csináljanak fasza villanyszekeret szépen az olaszok, meg az osztrákok.

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#6) Usgyi


Usgyi
aktív tag

Én nem mernék ennyi pénzt ki adni egy kínai elektromos autóért, ami az első modellje egy gyártónak. Mire ide ér az bőven több lesz 14 milliónál.

Samsung Galaxy S23+ & Samsung Galaxy Watch 5 pro

(#7) Ricardo


Ricardo
félisten

Belendült az elektromos autó vonal keleten.
A nagymúltú gyártoknak most oda kell figyelni, és lépést kell tartaniuk a változásokkal, ha nem akarnak úgy járni, mint a régi nagy mobilgyártók.

(#8) gattolino válasza Ricardo (#7) üzenetére


gattolino
senior tag

Már évekkel ezelőtt beindult, csak a mobilgyártók is felültek rá.
Lásd Li Auto, Nio, Xpeng

Vivo X90 Pro Plus

(#9) Ricardo válasza gattolino (#8) üzenetére


Ricardo
félisten

Így van. Ez nem most indult, de a mostani időszakban mintha szintet lépett volna. Az egyik jele ennek a mobilgyártók belépése erre a piacra. Nagyon közel került az a pont,amikor "Aki lemarad az kimarad".

(#10) beef


beef
őstag

Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott :)

(#11) kchris78


kchris78
veterán

A helyi média szerint a Tesla Model 3 lenne a konkurens

Ertsd: arrol masoltak amit csak lehetett.

(#12) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Majd hozza a postás ezt is aliról.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#13) #95462144


#95462144
törölt tag

Igen csak ahhoz értelmes szoftver is kell meg elektronika. Egyből a cimborám jutott eszembe, akinek az 508-asa az autópályán gondolt egyet és az elektromos ülést magától elkezdte előre tolni a kormányra azonnal félre kellett állnia, mert már a mellkasát dörzsölte a kormány. :DDD
Szóval itt azért a szoftveres bugok komolyabb gondokat okozhatnak, mint egy szimpla telefonnál.

(#14) 7Heads Drago válasza #95462144 (#13) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Várjál, de az nem is kínai... Polarstar szerint a kíni még rosszabb lesz. :)
Szerintem itt sok fog múlni a szoftveren. Ami ha jól sikerül akár jó is lehet. A tesláknál is csak a szoftver a jó és sokan istenitik.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#15) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Úgy gondolom, nem nekünk itt nem az elektronikával telitömött kocsik lesznek a nyerők, hanem a villanyhajtás és kiegészítővel épített kocsik.
Mondjuk jó lenne látni több hidrogénes kocsit is a toyotán kívül.
Az olaszokra várunk nagyon. Van mihez visszanyúlni tömegével. Illetve még mindig keresik a kicsi kocsikat. Fiat 500 még frankó és bitang nagy telitalálat volt, de kellene új dolog, nem pedig frissíteni az 500-ast.
Lancia Ypsilon sikere délen töretlen most is, és bizony ezt is megújítják. Itthon már nem forgalmazzák, mert minden elfogy ebből délen. Páran nem is tudják, hogy az Ypsilon a világ legszebb kiskocsija és ki van állítva a New York-i modern művészeti központban is.
Az osztrák-német Fisker-t szintén várjuk.
Az Opel Adam ugye kurva nagy bukta volt, azon kívül hogy eleve ronda lett. :DDD
Citroennek kellene még aktivizálni magát a piacon kis kocsi téren, mert bizony van potenciál ott is.
Renault 5 hamarosan jön, úgyhogy nem maradunk menőség nélkül.

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#16) Noukoum válasza Ricardo (#7) üzenetére


Noukoum
veterán

Már nyugodtan kilehet jelenteni hogy úgy fognak járni.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#17) FireKeeper válasza Noukoum (#16) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

én azért nem vennék erre mérget, az elkövetkező pár év elég rázós pénzügyi időszak lesz, főleg az ún. növekedési cégeknek, és kérdéses hogy tudják-e tartani azokat a volumeneket amiket a túléléshez kell, az esetlegesen csökkenő kereslet és felzárkózó konkurensek miatt.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#18) #31733248 válasza beef (#10) üzenetére


#31733248
törölt tag

"Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott :)"

Megtörtént és az oda települt, kínai cégekkel autót gyártató német gyártók is eredményesen felhozták a kínai autóipart. Utána pedig csodálkoztak, hogy miközben Európában csökken az autóipari teljesítmény különböző ellátási problémák és a geopolitikai konfliktusokat kísérő válság miatt, Kínában intenzíven nőtt, ám ők még így is kevesebb autót adtak el, mint tavaly...

(#19) Graphics válasza beef (#10) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Igaz, hogy már sokkal előrébb jár a kínai villanyautógyártás lassan, mint a globális autóipar...

Nem kellett ehhez a Tesla, régesrég lelépték a kínaiak ezt az ipart.

Lehet a másolás kártyát bedobálni erre a témára persze mindig.

CATL, BYD és lehet még sok márkát emlegetni. A villanyautópiac remekül növekszik, habár nem tartom jó iránynak, de ebben a régi autógyártók még nagyon gyerekcipőben járnak. Ja és az ellátási láncnak ki vannak szolgáltatva.

@Polarstar : Lancia Ypsilon-t csak azért veszik az olaszok, mert olasz. Máshol nem is forgalmazzák...

[ Szerkesztve ]

Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 93999 FT - ingyen szállítással

(#20) 7Heads Drago válasza Graphics (#19) üzenetére


7Heads Drago
veterán

A legtöbb olasz autó beltere egy vicc számomra. És ez igaz a Lancia Ypsilon-ra is.
Nem véletlen hogy az autók zöme az országban német. Számomra még az a legjobban ehető. Az új elektromos vonalak sajnos túl extrémek már nekem is. Kevés ami bejön.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#21) k-adi válasza Ricardo (#7) üzenetére


k-adi
nagyúr

Már pár éve beindult, csak EU-ba később ér ide... de hidd el, ide fog érni nemsokára... és fájni fog. A kínai villanyautógyártás duplafokozatra kapcsolt, mert rájöttek, hogy a hagyományos meghajtásos versenyben későn indultak, így az eautósban akarnak nyerni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.