Amíg kábelnet volt addig nekünk is sokáig webstar modem volt(2003-tól kezdve kb 2008 késő nyaráig) az ultolsó évbe elkezdett szarakodni, túlmelegedett szakadt, fél órára ki kellett húzni hogy újra legyen net. A webstar saját tulajdon volt, mert annak idején a tiszanettől meg lehetett venni a modemet, nagyon nehezen akartak új modemet hozni, mikor reklamálni kezdtünk akkor már T-online lett a tiszanetből, és a modem garanciája is rég lejárt. Aztán be kellett vinni és hálistennek megállapították hogy rossz, új szerződést kellett kötni hűséggel mert csak így hoztak új modemet egy Thomsont amivel nem volt gond, igaz csak 2009 elejéig futott mert jött a Tvnetwork Lannet(most Digi) amihez nem kellett modem. Kiváncsiságból szétszedtem a modemet (asszem torx csavaros volt, van egy cserélhető fejes készletem szerencsére) és egy púpos kondit találtam. Ha tied a modem akkor nyugodtan szétszedheted és ha van púpos kondi dörgöld az orruk alá. Ha övék a modem, akkor meg fordulj a szolgáltató felügyeleti szervéhez, asszem NMHH.
"Az előfizető, ha a szolgáltató döntésével nem ért egyet, jogosult a panaszával a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez (1525 Budapest, Pf.: 75 , telefon: (+36-1) 457-7141, telefax: (+36-1) 457-7105, e-mail: info@nhh.hu), a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz (levelezési cím: 1386 Budapest 62, Pf.: 997 , telefax: (+36-1) 468-0680, központi tájékoztatási telefon: ( +36-1) 468-0673, illetve a területileg illetékes fogyasztóvédelmi szervekhez, valamint jegyzőhöz fordulni. Ha a felek egymással nem tudnak megegyezni, az előfizetői szerződésből eredő vitájuk ügyében a területileg illetékes, hatáskörrel rendelkező Békéltető Testülethez, bírósághoz fordulhatnak. A jogorvoslati lehetőségként igénybe vehető hatóságok elérhetőségét az adott szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák."
[ Szerkesztve ]
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-