Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • dystopia

    tag

    válasz mdk01 #777 üzenetére

    Aki nem indexel körforgalomból lekanyarodáskor az azért van, mert szarik a kereszteződésben rá várakozó autós fejére egy nagyot. Azzal meg nem számol, hogy előbb-utóbb utánadkanyarodik valaki és lelövi mint a kutyát (emlékszel a trabantosra aki lelőtt egy kamionost, mert csesztette; itt van amerika ecsém). Azt sem látom be, hogy ebben mi a ráció: ''körforgalom nagyságától függ hogy van-e értelme az indedexelésnek vagy nincs'', a kis körforgalomban ugyanúgy arra kell várni, hogy elhúzd a csíkot, mint a nagyban. Sokkal inkább attól függ, várakozik-e rád valaki. Amúgy meg kell indexelni és kész, a másik meg az hogy a variálás helyett néhány nap v. hét alatt beidegződik h. indexelsz, és utána megy automatikusan, így marad kapacitásod fejben differenciálegyenletet számolni, hidat tervezni, verset írni, szidni a téged megvárakoztató majd indexelés nélkül lekanyarodó autóst, stb.

    Amikor van szerepe a körforg. ''nagyságának'' az a 2 sávos körforgalom, ami ugyancsak felmerült; a belső sávba bemenni egy kis kerületűnél kész idegbaj. Maximum akkor van értelme ezeknek a bolhakörömnyi kétsávos körforgalmaknak, amikor a külsőbe csak a következő lehetőségnél leágazó forgalom mehet, a később kanyarodók meg rögtön be a belsőbe, de jó magyar szokás szerint ez se működne jól, így marad a lámpa (hogy aztán azon is át lehessen hajtani tilosban, lásd nemrég a piros 7-es busz és személyautó találkozását, mindketten tutti zöldön mentek át, na ja.

    [Szerkesztve]

  • feise

    aktív tag

    válasz mdk01 #777 üzenetére

    zebránál meg figyleni kéne a gyalogosokat.. hiába piros nekik a lámpa? sztem ez egyáltalán nem egyértelmű... RENDŐR lesz a vége :)

Aktív témák