- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Argos: Szeretem az ecetfát
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs #7848 üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';
UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Toshiba P300 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022