- 3060Ti EGPU over USB4 vs PC teszt
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
spedyboy
senior tag
Sziasztok
Mindig jo tobbkezbol ertesulni a hirekrol
Ezert elo kozvetites itt is :
http://eyeephone.wordpress.com/2012/03/07/ma-este-ipad-3-bemutato/ -
spedyboy
senior tag
OFF
Ha nem túl nagy pofátlanság akkor kérhetnék egy Like-ot ?
OFF -
spedyboy
senior tag
válasz
Misi1979 #23372 üzenetére
Köszönöm a kritikát.Nézd kezdő vagyok majd megtanulom ,de feladni nem fogom csak azért mert valaki mondott egy kritikát. Tudod olvastam a cikkedet a(z) "Okosítsuk fel androiddal TV-nket" -aszt hiszem valami hasonló volt a címe. Még a megjelenése napján olvastam el mert érdekelt a téma. Sok helyen volt értelmezhetetlen és kicsit kusza a szöveg. Nem tudom azóta javítottál e rajta vagy sem és nem is számít. Mert a mondani valóját az írásodnak megértettem, tanultam belőle. Kellene a fenének Android
,de jó tudni,hogy lenne rá lehetőség. Azt akartam ezzel mondani , hogy nem írtam "kritikát" a cikkedhez mert láttam ,hogy első írásod.
De úgy gondolom ,hogy csak és kizárólag akkor mondok valamire olyat ,hogy kritikán aluli ( legyen ez blog,rajz,festmény,zene stb. ) ha én annál jobbat tudok vagy tudtam csinálni.
Nem tudhatom ,hogy te csináltál e jobbat vagy akár hasonló jellegű oldalt mint az enyém de ha igen akkor szívesen megnézném és ha tényleg azt lehet mondani , ahhoz képest az enyém kritikán alulian szánalmas. Akkor fejet hajtok előtted és megköszönöm a lehetőséget,hogy jobbtól tanulhattam. -
spedyboy
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
spedyboy
senior tag
-
spedyboy
senior tag
Sziasztok!
Ha gondoljátok nézzetek be
Egy kis új szín az iPhone os világbanelnézést a zavarásért !
Aktív témák