- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
Csak öt év kellett hozzá, gratulálok nekik
Throwback to 2021
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #20579 üzenetére
Nem azzal van bajom hogy ilyen létezik, hanem hogy nincs lefektetve hogy ilyeneket tudnak csinálni Natlanban, annyi a magyarázat hogy Xilonen menő
. Xilonen mégis honnan tanulta hogy Khanriai technológiát megjavítson? Meg honnan jött az ötlet a DJ szetthez, ha a karakterének semmi köze nincs a zenéhez?
Fontaine-ben teljesen hihető lett volna a Research Institute, vagy Sumeruban az akadémia miatt.
Magyarázattól függetlenül viszont Mauvika azért sem jön be, mert a motort használja fegyverként.
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok! Befejeztem az fő questet és írni szerettem volna egy szösszenetet Natlanról eddig. Eléggé rant szagú lesz, és lehet hosszúra sikerül
Ui.: Igen, hosszúra sikerült
TLDR: habár vannak érdekes újítások, eléggé csalódott vagyok sok szempontból. Archon quest szempontjából szerintem hatalmas visszalépés történt, rangsorolásom a következőképp alakult:
1. Fontaine
2. Sumeru
3. Inazuma
4. Natlan
5. Liyue
6. MondstadtÖsszességében nagyon csalódott voltam a sztoriban. Nem éreztem az Abyss súlyosságát az invázió előtt, mert sosem mutattak be semmi konkrétumot, néhány hilichurl csapaton kívül. Flashbackben meg kellett volna mutatni azt a hatalmas pusztítást amit végeztek több száz évvel ezelőtt ahelyett, hogy folyamatosan ismételgetik a karakterekkel ugyanazt a mondatot. Maga az invázió érdekes volt mint prezentációban, mint mechanikailag, de amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan lett vége. Azért a kivitelezése tetszett, a halottak száma minden játékosnak egyedi, és bele van vésve az emlékműbe Act 5 után. Érzelmileg viszont nem hagyott nyomot bennem az előbb említettek miatt.
.
Nagyon jó lett volna szerintem, ha úgy érkezünk Natlanba, hogy már áll a bál, Abyss mindenhol, semmi napsütés és az Archon questen keresztül szemléljük a pusztítás mértékét, és fokozatosan szorítjuk vissza az Abyss erőit. Sumeru-ban a Withering-el már bemutatták, hogy tudnak ilyen mechanikát csinálni. Sokkal jobban átjött volna a súlya a dolognak és sokkal jelentőségteljesebb lett volna a végén a győzelem.
.
Dialógusban egyértelmű visszalépés történt. Mindig is probléma volt vele, de most sokkal gyakrabban ismételgették magukat a karakterek olyan módon hogy már tényleg nagyon zavaró volt számomra. Önmagában ez nagyon sokat elvett számomra az élményből, ahelyett, hogy hátradőlve élveztem volna a sztorit, kritikus szemmel pásztáztam hogy mikor tudok skippelni. Eszméletlenül sok volt a filler. Partizgatunk így, partizgatunk úgy, elismételjük a kb nemlétező cselekményt 3x, ja, és az Abyss rósz, értem? Ebből áll az Archon Quest kb 2/3-ada.
.
A pyro archon, azaz Mauvika karaktere jellegtelen, annyira tökéletes, hogy számomra már unalmas. Háttértörténete is vagy unalmas, vagy rosszul van prezentálva. Időutazása nincs elmagyarázva. Semmi hibája nincs, semmi karakterfejlődésen nem megy keresztül, semmi érdekes nincs benne, tökéletesen végrehajtja azt a tervet amiről az elejétől kezdve pampog (és ismételgeti ugyanazt minden egyes fejezetben).
.
Capitano karakterével sok embernek van baja, de őszintén nekem ez a része bejött a sztorinak. Persze nem örülök, hogy nem lesz játszható karakter mert baromi jó a designja, viszont szerintem jól bemutatták, hogy Natlan-ban a fatuikkal segíteni akar, nem pedig az Archonnal szembe menni. Capitano háttértörténete elég kevés screen time-ot kapott, de szerintem elég volt arra hogy bemutassák mik a motivációi, és megérthetővé tette a döntését Act 5 végén.A reputation questek újítása tetszett nagyon, igazából tulajdonképpen voice acted world questek ha a korábbi régiókhoz viszonyítjuk őket. Érdekesek voltak valamennyire és tetszett a törzsenkénti szét osztása is, jó ötlet volt. Külön pluszpont, hogy attól függően hogy miket csináltál meg,
több karakter is megjelenhetett az Archon Quest utolsó felvonásában. Na most, a játszható karakterek. Emlékszem, amikor először megláttam a leakeket nem hittem el, hogy ez a Genshin. Nagyon nem illenek a Natlan karakterek a Genshin világába szerintem kinézetben (motor és dj szett???
), sőt a Natlan NPC-k közé sem illenek be egyáltalán szerintem, elvette a kedvem a húzásoktól. Azt hittem idővel megbarátkozok velük, de sajnos ez maradt a véleményem a mai napig. Egyedül Kinich-t húztam ki, mert tetszett gameplay szempontjából, de vele sem játszottam annyit végül mert borzalmasan sokáig tartott kiépíteni (nem kaptam megfelelő weekly boss materialt Arle-tól, kifogytam a dream solventből és nagyon szerencsétlen voltam az artifact domainjében).
Hatalmas negatív pont a Nightsoul mechanika. Ennek semmi más a célja, csakhogy az új artifact szettekkel együtt minél több Natlan karakter húzására ösztönözzön, meg persze az új artifact szettek farmolására. Fontaine-ben a Pneuma és Ousia mechanika csak egy apró plusz volt, itt követelmény. Limitálja a csapat összeállításokat, és ha megvan egy Natlan karakter, általában elmondható hogy kell mellé másik is. Szóval jah, játszható karakterek tekintetében annyira negatív a véleményem, hogy annak ellenére hogy megfogadtam hogy összegyűjtöm az összes archont, Mauvika az első akit nem akarok egyáltalán.
Maga az Open World nem kötött le most annyira mint általában, arra áltak rá hogy inkább puzzle-kkel meg kihívásokkal legyen tele a map ládák és ellenségek helyett. Nem lett volna gond, hogyha tényleg kihívások lettek volna. Érdekesek voltak koncepcióban főleg a saurian-okkal egybeöltve, csak nagyon sík egyszerűre sikerült és nem kötött le. A sokásos ellenség csoportok ládákkal pedig sokkal elszórtabban jelennek meg ami negatívum volt számomra, szeretek harcolni.
OW Kinézetben Sumeru-hoz hasolnó a csalódásom, de nem olyan mértékben. Natlantól én sokkal sötétebb világra számítottam, ahol harc és pusztítás van. Pont ezért is vártam annyira, de helyette egy színes (szó szerint grafitikkel teli
) napsütéses világot kaptunk. Annyira nem csalódtam azért, mint Sumeru-ban, ott a változatosság tényleg nagyon rossz volt (hatalmas sivatag, egy 5 négyzetméteres esőerdő, azon kívül pedig normál erdős területek). Natlanban azért van változatosság törzsenként, no meg ott van Ochkanatlan ami a kedvenc területem ebből a régióból eddig (world quest is nagyon jól meg volt csinálva szerintem). Art style továbbra is kiváló, csak a karatkereket rontották el szerintem elég keményen.
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Ez az abyss brutális. Szerintem az 1.x idők óta nem volt ilyen nehéz számomra. Első próbálkozásra 6 csillag jött csak össze F12-n, mindegyik chamber 2 csillag. Ami azért durva mert Arle 100k körüli normal attackokat tol, neuvi csapatban raiden meg 30-35k-t sebez hyperbloomonként.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #19658 üzenetére
Mit lehet napi 4 órában tolni ezen a játékon?
Anno volt egy idő amikor kristályt, artifactet, eliteket is farmoltam de az is megvolt háromnegyed óra alatt
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
emiki6 #19644 üzenetére
Szerintem rosszul fordítod, mert az alany a második mondatban nem maga a tér, hanem minden ami a térben van / kötődik hozzá, és az "including" szót is kihagytad, az köti össze a mondat második felét az elsővel (nem "és a találkozásunk emléke is" hanem "a találkozásunk emlékével együtt"), de mindegy lényegtelen. Most egy kicsit elgondolkoztam a képről a quest végén, fontos részlet. Arra utal hogy egyrészt Caribert megőrizte személyiségét a Loom of Fate-té válással (vagy maga a loom of fate rendelkezik önálló tudattal ami Cariberttől származik), márészt, hogy már most képes a világ megváltoztatására (materializált egy képet Caribert emlékei felhasználásával). Ami azt is vonja magával szvsz hogy itt nem megsemmisülésről van szó, hanem kivált Irminsulból/Teyvat leyline rendszeréből. Ebben a kontextusban a wiped from existence is helytálló, mert sumeru sztorival már lefektették, hogyha valami nem része Irminsulnak, az olyan mintha meg sem történt volna és soha nem is létezett. Kicsit alátámasztja Caribert monológja is, hogy a Loom of Fate miután befejezésre kerül, nem lehet része a leyline-nak és ki sem bővítheti azt. Mondjuk lehet hogy hülyeséget beszélek, az is lehet hogy egy szimpla logikátlan fanservice maga a kép. -
jonnyjoker01
veterán
válasz
emiki6 #19638 üzenetére
A pontos idézet:
"With Caribert gone, we won't be able to remember anything that happened here. Everything in this space will be wiped from existence... including all memory of our reunion." Kulcsszó everything és including, nem csak és kizárólag a találkozásukat felejtik el.
Eszerintaz egyedüli dolog amire emlékezhetne, az az NPC csajszi emlékeiben levő találkozás, makes sense (kinda), Paimon is emlékszik rá. De mégis benyögte traveller hogy beszéltek a Loom of Fate-ről, csak a többire (sibling találkozásra) nem emlékszik. -
jonnyjoker01
veterán
Nagyon vártam az új Archon questre, úgyhogy most este végig is mentem rajta. Hát, számomra iszonyatosan nagy csalódás volt. Komolyan, annyi mindent csinálhattak volna. Olyan sok minden történt az elmúlt 1-2 évben sztori tenkitetében.
És nem, kb semmi újat nem tudunk meg, az egész találka egy jó nagy kamu, és ráadásként még el is felejt mindent Traveller. Vagyis, nem mindent, annak ellenére hogy Sibling azt mondta, hogy minden ami Caribert domainjében történik el fog felejteni, csak a Sibling találkozást felejtette el, minden más ami a domainben történt megmaradt neki. Milyen meglepő, micsoda véletlen
Mindegy majd talán egy év múlva
5 évvel megjelenés utántényleg történik valami -
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #19570 üzenetére
... és vakablak93: Havi 800 primo lett az Abyss és 620 primo az Imaginarium Theater. Összesen 1420 primó / hónap, kicsit több mint ezelőtt (de nincs meg egy egész 10 pull
). +1100 primo az utóbbinál first clearnél.
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
jonnyjoker01 #19492 üzenetére
Gondoltam még felveszem a Furinásat, de közben sikerült megdöntenem a rekordomat
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
emiki6 #19490 üzenetére
Én telefonról tolom, szerintem könnyebb mert csak oda kell nyomnod ahol jön a note, nincs még egy translation layer közte hogy na most melyik gombot nyomjam. Bár a haveromnak meg billentyűzeten megy jobban és telefonon képtelen megcsinálni
Oni difficulty szerintem annyira nem olyan nehéz, két ujjal csináltam meg az összeset. Az adja a nehézségét hogy sokszor pörgős, de most Mihoyo nagyon jól megcsinálta ezeket és tökre jól lehet magára a zene ritmusára és a benne lévő zenei elemekre nyomni. Régebbi zenei eventekhez képest nagyon túl lőtték magukat szerintem, jól sikerültek a saját beatmapjaik is nagyon.
A community által csinált beatmapekben nagyon sok olyan van amihez muszáj a 6 ujj, ami telefonon elég awkward, éppen hogy csak elférnek az ujjaim rajta.
Oni diff, discantus 97%+ az összes:
- Liney 6805
- Nahida 6835
- Zhong 5550
- Hutao 5515
- Neuv 6955
- Furina 10325A Furinás baromi jó volt, speciel azt nagyon élveztem.
-
jonnyjoker01
veterán
Eléggé rákattantam erre az eventre
(beatmap id descriptionben ha valaki ki akarja próbálni)
-
jonnyjoker01
veterán
A sztorira és world buildingre vagyok kíváncsi. Ez a combo based action combat tetszetős és látszik hogy nagy hangsúlyt fektetnek rá, de ha nincs a játék mögött valami jó sztori és érdekes világ megépítve akkor feleslegesnek tartom azt hogy live service mellett elkötelezzem magam, főleg ilyen genshin-féle nyögvenyelős progression systemmel, van sok jó single player title fasza action combattel.
Genshinnel tényleg csak azért játszok még mindig mert érdekel a történet és rohadt részletesen van megtervezve a világ, open worldtől kezdve a lore-on át.
-
jonnyjoker01
veterán
Személy szerint egyenlőre nem terveztem játszani vele. Megvárom az első hullám reviewt a játékról megjelenés után, meg követem majd twitchen a játékot, aztán majd talán kipróbálom. Nálam Elden Ring végigjátszás van betervezve a DLC előtt, csak annyira kevés a szabadidőm mostanában hogy valszeg még az is csúszni fog
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #19422 üzenetére
Én lehet lemondok a szettjéről, 1 db értelmes arti sem esett kb 2000 resinből (előttem a boss farmolás utáni maradék fragileomat rá). Gladiatorral ~80k-n indulnak a normal attackok Zhongli - Bennett - Kazuha csapatban, jó lesz ez is. A szettje még tudná rendesen feljebb tolni, de csak ha akkor ha minimum olyan substatokat sikerül összehozni mint a mostani gladiator, de kétlem hogy ez egyhamar megtörténne, és még kéne jobb szett Neuvillette-nek és Furinának is úgyhogy a másik domain sokkal jobban térülne.
Amin nagyon meglepődtem, hogy a mai napig nincs egy normális ATK% gladiator sands-em. Ez azért elég beteg, megjelenés óta játszok.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sordoran #19405 üzenetére
Engem is nagyon zavart, de más szempontból. Az elvárásaimat rakta fentebb, azt gondoltam mélyebben belemennek a crimson moon témába és nem az lesz a fókusz, amit megmutattak. Amikor realizáltam hogy oh ez az egész quest konkrétan összefoglalható abban a videóban akkor éreztem a csalódást.
Ettől függetlenül fasza volt a quest, nekem így is tetszett, de a kirakott rövid animáció miatt többre számítottam.
-
jonnyjoker01
veterán
Jézusom
Az szép
@emiki6: épp ez a gond, "szükségem" nincs rá, de annyira tetszik a karakter design minden szempontból, hogy kell.
Ez ellensúlyozza azt, hogy számomra a gameplay-e nem valami nagy eresztés. Eddig a nyers erő és a QoL volt constellation / fegyver mögé zárva, amikkel együtt tudok élni, de az hogy magát a design egy részét is paywallhoz kötik, kicsit gáznak érzem. Úgy tűnik elő kellett állni valami új FOMO-val, és valószínűleg működni is fog, mert különböző közösségi platformokon mindenhol azt látom miért must pull Arlecchino fegyvere. Csak egy rossz szájízt hagy nekem ez az egész.
#19338:
nekem az egyik leak leírásban ahol Sig képességeit részletezik, a Q leírása tetszett a legjobban: "sprays water" Ennyi, csak vizet sprickál.
-
jonnyjoker01
veterán
Én is nagyon gondolkozok rajta, de azért megvárom mi lesz a hivatalos verzió (ez a screenshot a bétából van, tiktokon találtam valahol egy videót róla). Arlecchino bétája amúgy is egy hullámvasút volt, a charged attack utáni lebegést is ott kapta meg, azt is két részletben először animációk nélkül, lehet tényleg csak nincs kész.
Nekem a problémám az, hogy tetszik a karakter mind megjelenésben, mind a sztoriban betöltött szerepében - maga a playstyle nem annyira, kicsit Itto, Cyno beütésem van tőle, akiket hamar meguntam. Viszont az animációi annyira menők, hogy szerintem ez kárpótolna - ha viszont signature fegyó nélkül gagyik az animációi akkor nem lenne semmi amit élveznék a gameplay-ben. A fegyverére pedig nem akarok költeni egyáltalán, egyrészt mert egy scam a fegyver banner, másrészt pedig valószínűleg ki se tudnám húzni, mert csak 120 wishem van most, <10 pity-n és 50/50-vel. De ha szerencsés lennék és mittudomén a következő single pullra kiesne a karakter, akkor is inkább tartogatnám a maradékot Chlorinde-re.
Szükségem sincs rá igazából, Hu Tao-t még mindig nagyon szeretem, Furina - Xianyun - Yelan csapat most a kedvencem N2CJP kombóval.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #19320 üzenetére
Most olvastam hogy a hivatalos videókban is látott menő kasza animációk csak a signature fegyójával vannak és bármilyen másik fegyverrel sokkal gagyibban néz ki
Most rá is kerestem specifikusan, nagyon meh.
-
jonnyjoker01
veterán
Na meglett Neuvillette, de nagyon leégtem, 154 húzásba került. Maradt 90 Arlecchino-ra, nem tudom mennyit tudok még összeszedni addig... Mindenesetre nagyon élvezek vele játszani, most egy kicsit farmolgattam vele mert kifogytam Lumitoile-ból, menet közben power spray-eltem az enemyket, jó karakter.
Tényleg brutális hogy milyen AoE sebzést lehet vele tolni egy kis pozícionálással és enemy kite-olással. Egyenlőre Nilou bloom-ot, Furina Kazuha Zhongli csapatot, Dehya hyperbloomot próbáltam, mindegyik tetszik a maga módján.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sordoran #19190 üzenetére
Nekem tetszik, hogy a harcrendszer kombó-alapú, meg hogy az artifact farmolás open world mob hentelés valamilyen limitált energiarendszer helyett. Sztori kérdéses, amit láttam eddig azzal nem voltam lenyűgözve. Egy próbát kap aztán max tower of fantasy sorsára jut nálam
Ha meg main game-ként jobb lesz a gameplay loop, élvezetesebbnek tartom mint a Genshint, akkor átváltok rá és csak nagyobb patcheknél jövök vissza a sztori és új területek felfedezése miatt.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
kill_switch #19150 üzenetére
Pyro applicationje épp annyi, hogy Neuvillette tudjon vape-elni egy kicsit, meg néha tudjon burgeon reakciót csinálni, de nem túl sok hogy tönkre tegye teljesen a hyperbloom reakciókat. Emellett a defenzív képességei is kicsit kényelmesebbé teszik a csapatot, főleg az interruption resistance miatt. Nem a legjobb csapat, de végre adna okot hogy használjam is Dehyát
Én odaadom majd neki az Instructor EM szettemet, azzal majd lesz jó burgeon dmg és mindenkinek +120 EM-et tud majd adni, ami Neuvillettenél a vape dmg-et növeli, amúgy meg a hyperbloom sebzést.
Kicsit bővebben: link
-
jonnyjoker01
veterán
Én is tervezem kihúzni Neuvi-t, Nilou csapatba tervezem, láttam az is jól szuperál. Meg lehet előveszem Dehyát is hyperbloom csapatban.
Abyss nekem first half Wanderer, second half Hu Tao már egy jópár ciklus óta. Utóbbival a kedvencem Xianyun plunge, N2CJ kombóval. Félelmetes
Azt tervezem a jövőben hogy parkoló pályára rakni kicsit mindkét csapatot, Neuvi csapat egyik oldalt, Arlecchino majd a másikban.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sirandrish #18912 üzenetére
Én most már büszkén jelentem hogy se commissionöket nem csinálom, se resint nem használok
(kivéve amikor kihúzok egy új karaktert, pl most
).
Azt szoktam csinálni, hogy az éppen futó eventet hétvégenként megcsinálom reward összeszedése nélkül, a rá következő héten pedig naponta szedem ki belőle a rewardokat, amik adnak adventure pontokat vagy miatökömet, azokból lesz megcsinálva a commission automatikusan. Szóval hétközben napi 2 percet foglalkozok a játékkal (ebben benne van a betöltési idő is
) , hétvégén pedig max 1 órát. Amikor pedig van szabadidőm meg kedvem és nem fut event, akkor az új területeken mászkálok, az is adja az adventure pontokat amik megcsinálják nekem a commissionöket.
-
jonnyjoker01
veterán
Az szép
Nekem nem volt elég ER a csapatban ahhoz, hogy az időhúzós rotációk között tudjak újra setupolni, úgyhogy egyszer staggerelnem kellett Yelannal
Apropó Yelan, buildet kérhetek?
Gondolom signature fegyó ilyen sebzéssel, én ER gondok miatt inkább az Elegyt adtam neki.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
CJ4567 #18797 üzenetére
Még rendes C0 számokat nem láttam, de elvileg akár bármilyen rossz karakterből tud okés karaktert csinálni plunge attackkal, feltéve hogy van Bennett C6 (bár kísérleteznék szívesen Chongyunnal is). Én megvárom az első videókat róla, ha ez azt jelenti tudom mainelni egy kicsit Candace-t és/vagy Dehyát akkor megéri nekem
Mellesleg úgy látszik Hu Tao legjobb kombója változik N2CJP-re amit szívesen kipróbálnék.
-
jonnyjoker01
veterán
Nem tudom, nekem megosztó véleményem van erről a dologról. Én az a fajta játékos vagyok akinek nem kell mindenki, nem tetszik az összes karakter és ritkán húzok a bannereken, úgyhogy engem nem hat meg hogy mihoyo mennyi pullt/primogemet/ingyen karaktert oszt éppen. Számomra az érték a tartalomban van, meg kicsit régi vágású is vagyok, én nem igazán az explicit rewardokban lelem örömömet játékokkal kapcsolatban, hanem magáért a tartaolmért és élményért amit a játékok nyújtanak.
Másrészről viszont Mihoyo és a többi modern játékfejlesztő cég maga alakította ki ezt a fajta játékos szemléletet a f2p modellel, mikrotranzakciókkal és engagement-driven game designnal. Az embereket átszokatták arra, hogy nem a gameplay kerül fókuszba, hanem az olcsó dopamin hit, a reward amit kapsz érte. És ezért van hogy sok ember úgy játszik, hogyha nem kap valamiért rewardot, vagy nem eleget, akkor meg sem csinálja, függetlenül attól hogy az a tartalom minőségi és jó-e, vagy sem.
A mostani fiatal generáció ebben nőtt fel, erre szoktatták rá őket a modern játékfejlesztő cégek, úgyhogy én egyáltalán nem csodálkozom a reakción. Kiépítettek egyfajta mentalitást a játékosokban, akkor igyák is meg a levét
-
jonnyjoker01
veterán
Miért kell az összes anemo karakternek funnak lennie?
Van egy garantáltam madár nénire, és kb 50 pitynél járok úgyhogy max 30 húzásban esne is, de emellett 120 pullom van ami nem hinném hogy elég lenne klórra meg articsókára ha 4.6 és 4.7-ben jönnének. Van már bármi infó róluk egyébként? Legalább arról hogy mikor fognak jönni?
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
emiki6 #18521 üzenetére
F2P-ként pont majdnem tökéletes egyensúlyban van a kapott fragile-ok és kihúzható karakterek száma szerintem amennyiben talentekre és boss materialokra használja az ember, úgyhogy én exluzívan csak kaakterekre szoktam elhasználni őket, nem halmozom fel arti farmoláshoz. Amikor volt még welkinem akkor már gyorsabban fogyott mint ahogy jöttek a karakterek.
Egyébként nagyon gondolkozok Navián, de cloud retainer úgy tűnik teljesen új csapatok összedobására jó lesz, aztán lassan jön Articsóka és Klór is, úgyhogy skippelek most szerintem. 140 wishem van jelenleg, Furinát húztam utoljára úgyhogy 50/50 van most.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #18395 üzenetére
Szokásos anime csavar az lesz, hogy kiderül az unknown god is amúgy jófej és az egész egy teszt volt, hogy bizonyítson Teyvat hogy meg tud állni a saját lábán a kívülről jövő veszélyek ellen.
Utolsó jelenet hogy naplementébe kézen fogva megy az összes archon, Neuvillette, traveller és tesója meg az unknown god. Utolsó képkocka egy felirat "Through family and friendship, everything is possible. The End."
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Na találtam okot a C6 Bennett aktiválásának
Nem tudom miért csak most találkoztam vele, iszonyat vicces szerintem ahogy Razor majdnem minden lehetséges elemental reactiont tolja
Még lehet hova finomítani a buildeket, nem ez a sebzés határ.
Részletesebben róla akit érdekel: [link]
Wayne: brutális, gratula hozzá
-
jonnyjoker01
veterán
A CD-ket pont nem néztem mert az alacsony multiplierjei miatt egyből arra asszociáltam hogy kb spammelhető kategória, de igazad van, és az ultija is 80 energy, wtf. Akkor egy kevés field time-ot igénylő healer sub dps potenciállal, aki C0-án useless kategória. Rohadt alacsony a base atk-ja amin az ascension stat sem segít sokat, kb 7-8k-t tudna healelni / csapattag lvl 10 talent esetén, multiplierjei túl alacsonyak egy normális sub dps-hez. Constellationök a sub dps és healing képességeit is növelik, C6-on egy mediocre healer sub dps hibrid lehet maximum.
-
jonnyjoker01
veterán
Nekem eléggé quickswap karinak tűnik: https://youtu.be/sextnTtqoPY?si=2WUktezAs8HmnzYb
-
jonnyjoker01
veterán
Hát amúgy nem olyan nagyon hatalmas, de pont annyira jó hogy ne kelljen oda-vissza sétálgatni egy csoport nyersanyag között, vagy a nehezebben elérhető materiálokért ne kelljen mászni vagy ugrálni, vagy a ritkán szétszórt nyersanyagokat is egy suhintással fel lehessen szippantani. Igazából rá kell érezni, mert nincs semmilyen indikátor.
Más: Venti 50/50 win lett
Úgyhogy valszeg kihúzom Furinát is, 110 húzásom maradt
-
jonnyjoker01
veterán
Wanderert és Nahidát együtt szoktam használni nyersanyaggyűjtésre, OP. Odarepülsz a közelébe egy adag nyersanyagnak, felszippantod őket a VR-szemcsivel majd repülsz tovább
A szemetgyönyörködtető designról: Candace és Dehyáról is ezt gondoltam, mégsem játszok velük
De jah amúgy ez tény, az art team kitett magáért.
#18209 F34R: tetszik persze, csak szerintem gameplay szempontjából inkább discount Heizou vagy Wanderernek érződik, amit a multiplierjeivel és az elementjével ellensúlyoztak. Sebzéssel tuti nem lesz gond, főleg reverse meltben, de a kitje egyszerűbb mint az előbb említett karaktereknek. Legalábbis úgy tűnik első ránézésre, majd megjelenése után kiderül milyen kombói vannak.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sordoran #18197 üzenetére
F2P vagyok 3.1 vagy 3.2 óta, nem emlékszem pontosan. Kicsit több mint 2 év alatt elértem azt a lélektani határt, hogy "nekem ez ennyit ér". Úgyhogy a kérdésed ezzel megválaszolásra került, legrosszabb esetben 0db wishem marad Venti után
Igazából régóta szemezek Ventivel, de eddig sosem volt okom hogy kihúzzam (Kazuha miatt, igen
). Viszont most Zhonglit/Thomát (mikor hogy) szeretném lecserélni vele a Wanderer csapatban, hiányzik a grouping és se Sucrose se Kazuha nem jó mellé.
Ha ez után az összes bannert skippelem, akkor Articsóka és Klór garantált. De valószínűleg ez úgy is változni fog még, egyrészt mert lehetek még szerencsés (remélem
), másrészt mert tisztán gameplay miatt húzok és a karakter design, sztori önmagában kevés nekem. Lehet végül őket se húzom ki mert Dehya treatmentet kapnak aztán inkább rámegyek Wanderer rerunokon a C6-ra
De egyébként Furina pont ezért lett kicsit érdektelen számomra, semmi menő nincs a kitjében. Venti konkrét feketelyukat csinál, Zhongli meteort zúdít a földre és halhatatlanná tesz, Raiden booba sword és végelen energia, Nahida nyersanyagszondás AR szemüveggel rendelkezik és egy rohadt nagy domaint generál az ultijával, Furina meg... hydrot applyol kis minionokkal és buffol. Váó.
Persze nem vitatom hogy lesz használati módja és új csapatösszeállításokat fog eredményezni, ezért nem vetem el teljesen, de hát na.
-
jonnyjoker01
veterán
Oké akkor nálam úgy tűnik...
4.1: Venti
4.2: Skip, vagy ha hamar kiesik Venti akkor bepróbálok 1 pity-t (fájva azért, mert tetszik Furina, csak a kitje nem kell nekem most sehova...)
4.3: Skip
4.4: Kíváncsi vagyok a kitjére Cloud Retainernek, ha valami érdekes, lehet kihúzom.
4.5: Skip
4.6: Arlecchino amennyiben nem lesz Dehya 2.0 belőle
4.7: Ha mákos voltam idáig és maradt primó, akkor Clorinde jöhet
4.8: Claymore? Skip. -
jonnyjoker01
veterán
Kb elértem a 4.1 content végére. Baromira tetszett. Előző patchből hiányoltam a steampunk elemeket, most jó sokat kaptunk belőle. Archon quest után hiányérzetem maradt, a cselekmény nem haladt előre túl sokat, kb két mondatban összefoglalható. Ettől függetlenül tetszett, érdekes volt a "börtön".
+Az a minigame amikor az összegyűjtött érceket kell sajtolni, rohadt menő volt
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Fernet #17977 üzenetére
Nincs az még veszve. Hála istennek legalább az upgrading közben egyenlő 25% esélyek vannak, lehet attól még jó az arti.
De igen amúgy, az hogy milyen substat lesz az artifacton nem egyenlő esélyes (3 stat -> 4 statra fejlesztéskor is, meg simán amikor megkapod az artifactet, akkor is.) Flat substatok 6-os súlyozással, %-os statok és EM 4-es súlyozással, crit statok 3-mas súlyozással számolódnak: [bővebben itt]
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sirandrish #17940 üzenetére
A main quest nekem most tetszett, de a world questek 1-2 kivétellel most elég siralmasak lettek, tényleg úgy éreztem most eléggé hogy csak azért van belerakva hogy húzza a játékos idejét. Többségük most semmi lore-t vagy worldbuildinget nem ad csak idegesítő NPC-k és Paimon nyavajgását kell "hallgatni" (olvasni). Általában tudnak érdekes world questeket összerakni, de most nagyon mellément a dolog szvsz. Mary-Ann-es questen kívül az összes totál gáz volt szerintem, a my little ponysban volt egy két érdekes dolog de többségében az is gyerekes marhaság.
Resint úgy használom már egy ideje, hogy ha van valami célom akkor használom ami van, amúgy meg ignorálom mint játékmechanika és cappelve hagyom
Tegyél egy nagy pihenőt, aztán gyere vissza amikor az összes régió kint van, akkor már talán lenne egy- akár kettő teljes heti elfoglaltságod
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem ha tartják a minőséget és fognak még jönni egyedi területek az expansionökkel, lehet meg fogja előzni nálam Inazumát (jelenlegi kedvenc). Víz alatti terület nagyon jó lett, hang design is nagyon jó, minibossok készítése mind víz alatt, mind felszín felett jó döntés volt (és jól meg is tudnak szivatni ha nem ismered a mechanikájukat
).
Tetszik hogy nagyon változatos a world design, vannak elemek mindenféle stílusban, high fantasy, steampunk, mesebeli fantasy, és ezek változatosan vannak megcsinálva.
Én a fő sztori mellett az Ann-féle sidequestet vittem végig még, nagyon nagyon jó volt. Elég trippy volt az egész , külön érdekes volt hogy alulról kellett belerepülni a plafonon lévő vízbe
Fő sztori act 1 nagyon tetszett, a második felvonás se volt rossz, de a végét túlságosan összecsapottnak éreztem.
-
jonnyjoker01
veterán
Én most pont elkezdtem vele újra játszani, mert a Genshinben annyira nincs már mit csinálnom
Sok szempontból gyengébb mint a Genshin, de az open worldben azért el lehet szórakozni. A játék hatalmas már, úgyhogy tartalom van benne bőven, viszont nem annyira letisztult mint a Genshin. Sok buggal lehet találkozni, a karakter irányítása is eléggé janky sokszor.
Ami pozitívum, hogy nagyon sok féle minigame és puzzle van a játékban (változó minőséggel azért), így eléggé változatos a gameplay. A harcrendszer is rendben van, de az karakterfüggő is. Az open world is elég változatos, minden terület teljesen más és én azt mondom viszonylag jók.
Ami miatt nem fogok játszani vele hosszú távon (csak amíg kijön Fontaine
) az hogy karakter balansz nem létezik. Mindig a legújabb karakterek a legerősebbek, folyamatos a powercreep. És genshinnel ellentétben vannak tartalmak amik megkövetelik az erőt.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #17729 üzenetére
Nem igazán, nem orbitálisan sok erőben a különbség a kettő között (~10%).
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
kill_switch #17719 üzenetére
Ha nem is megalomán, de tényleg nem normális ez.
Lehet terápia szerűen ma ha hazaértem bedarálok mindent CW dobozba, hogy legyen már egy szettem belőle Hu Taonak
Wanderer banneren a 262 húzás is kicsit terápia szerű volt, átváltottam "leszarom, lesz ami lesz" üzemmódba hozzá
Itt is ugye megvolt a FOMO, hogy "de mi van ha valami nagyon fasza karakter jön akire majd nem fogok tudni húzni emiatt".
-
jonnyjoker01
veterán
Én mindig a limiten táncolok, legfőbb ok a FOMO, hogy mihoyo bármikor behozhat olyan karaktereket akiknek a skálázódása egyedi és más stat kombók/szettek jók nekik. Minden szetthez megtartok különböző fő statos jobb artifacteket, substatek-nél ilyenkor az EM, ER%, Crit/Critdmg/stat% a fő szempont, tehát konkrétan csak akkor kukázok ha ezeknek a kombója nagyon szarul épül fel szett specifikus szemlélettel, vagy túl sok a flat stat.
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sordoran #17684 üzenetére
Sumeru patchek közül Dehya és Candace volt a két legjobban várt karakterem, aztán mi lett velük
Az elmúlt pár hónap felhozatala miatt nem számítok semmi extrára fontaine alatt sem, ez is egy szempont volt a wanderer pullokra. Látszik mi az irány amit képviselnek, mind 5*, mind 4*-os karakterek tekintetében, + a pletykák, hogy HP központú mechanikák lesznek (amihez farmolj úgy fegyvereket, új artifact szetteket gondolom, stb) szintén inkább azt erősítik meg bennem hogy jó lesz ez így
Persze ki tudja, de felesleges ezen rágódni.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sordoran #17682 üzenetére
Szeretem nagyon a gameplay-jét, viszont Abyss-ba kevés volt C0-ként C2 faruzannal. Így most már bátran tudom oda is vinni 60 ezer feletti charged attackokkal és ~375k-s ultival, C6 faruzan pedig ad egy kis CC-t is ami szintén növeli Wanderer DPS-ét. Open worldben konkrétan amióta megvan használom minden nap (az idén tartott kisebb-nagyobb szünetek kivételével) és még mindig nem untam meg, sőt még egy jódarabig tuti nem is fogom, mert a C1-től még jobb érzés lett a gameplay
Az egyedüli karakter rajta kívül aki ilyen nálam az Hu Tao, akit C1-re húztam + Homát is kiszedtem neki februárban, szóval ők ketten a kedvenceim. Fontaine felhozatalból pedig egyenlőre csak Arlecchino és a hydro archon érdekel, két karakter bőven belefér így is, hogy most lenulláztam magam (jött ki leak hogy Arlecchino Fontaine végén fog jönni, úgyhogy az még messze van). Meg talán a piszolyos csaj, de nem tartom kizártnak hogy ez valami bait, és az csak ulti/E, hacsak nem catalyst user lesz ő is.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
xeon forever #17680 üzenetére
Én kihúztam C2 Wanderert és C6 Faruzant végül.
Legszerencsétlenebb módon kétszer vesztettem 50/50-t viszont mind a kétszer Dehyát kaptam. C1-gyel talán nem annyira szörnyű, majd felhúzom.
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
jonnyjoker01 #17651 üzenetére
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem csak az enemy típusok miatt könnyebb... Több total HP van most mint az előzőben és ugyanúgy vannak 3 hullámos floorok. Mindenesetre én örülök hogy végre Wanderer tök jó az első félbe, igaz Faruzan helyett Yelan-t kellett vinnem a Pyro Lector miatt.
Második félbe bátran Nahida - Kazuha - Yae - Raiden kombót vittem defenzív karakterek nélkül, első két floorral nem is volt probléma, de egy kis pihenő után most resetelek a harmadikért, mindenképp kell oda healer vagy shielder
-
jonnyjoker01
veterán
Pont ezzel szívtam tegnap, sehogy sem jött ki az időzítés. Úgy sikerült végül hogy amikor lerakta a mine-okat azokat megsemmisítettem és jött belőle elég bogyó hogy a "barrage" támadás előtt beférjen egy zöld skilles támadás + fel legyen töltve. Így már csak egy picit kellett várnom a barrage támadás közben hogy a zöld bizbasz sebezze őt, majd amikor elég alacsonyan volt a pajzs, elnyomtam a skillt.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Urzu_7 #17645 üzenetére
Körülbelül...
Én most a TCG handbookot próbálom kimaxolni, hátra van az utolsó chapter. Nagyon sok meccset kell lejátszani hozzá... A 150000 coin achi most lett meg nemrég.
Apropó, 4.0 abyss is leakelve lett. Remélem at új enemyk nem lesznek túlságosan idegesítőek. HP-ban kb egy szinten van a holnap jövő abyssal. Nincs három wave-es floor ami jó hír.
Szenvedésre fel
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sirandrish #17640 üzenetére
Nekem van jegyzeteim között elmentve egy iromány amit ctrl c + ctrl v-zek a feedback formba már kb 2 éve, egy darab dolgot nem csináltak meg belőle jól le van tojva magasról.
Semmi durva dolog nincs benne, ilyenek hogy Android kontroller támogatás meg alap dolgok. Szerintem ők csak a telemetriára hallgatnak.
-
jonnyjoker01
veterán
Az első tényleg nagyon jó volt. Misztikus feelingje volt az egésznek, de ott se voltak rosszak a puzzlek amúgy, nekem pl. kellett egy kis idő míg erre rájöttem
[link]. A második tényleg peak genshin volt puzzle szempontjából, nagyon jól megcsinálták őket és sztori heavy volt inkább, akiket pedig nem érdekeltek a karakterek backstoryjai azoknak gondolom nyűg lehetett. Én a Fischl sztoriján akadtam ki egy kicsit, Chuunibyou trope nem tetszett, akartam remélni hogy valami több van a dolog mögött, de a domainje brutálisan jó volt. Mona és Kazuha sztorijai is jók voltak nagyon, érdekeltek is. Xinyan kevésbé, az ő dolgait csak végigpörgettem
-
jonnyjoker01
veterán
Na én befejeztem az eventet. Összesen kb 7 óra volt. Vélemények:
Sztori: 3/10. Nagyon gagyi volt most szerintem, kb nem szól semmiről. 3 pont mert néha vannak benne jó pillanatok pl. Eulával és Klee-vel. Tavalyi Golden Apple Archipelago-hoz képest nagy visszaesés szerintem, ott mégtöbbet tudhattunk meg néhány "elfelejtett" karakterről, itt viszont tényleg kb semmi sem történik.
pedig teljesen el lett felejtve, amit nem értek, vele volt reklámozva az eventAlice . World questekből sincs kb semennyi, az a pár ami van pedig nem nagyon érdekes.
Terület design: 8/10. Nagyon szép még mobilon is, jó volt felfedezni benne. Fentről gyönyörű a tájkép. Viszont open world tartalom terén hiányosságot éreztem. Mivel elég nagy a terület és gondolom Mihoyo nem akart túl sok primot osztani ezért kissé üresnek hat sok helyen. Nagyon nagy területek vannak ahol konkrétan semmi nincs egy-egy állatot, növényt és fát kivéve.
Puzzle-k, trialok: 6/10. Egyrészt pozitívum hogy egyedi újfajta tevékenységek is jelen vannak, például a hullámvasút vagy ez a képernyőbe mászós dolog, de sajnos iszonyatosan faék egyszerű az összes. Sajnálom hogy nem igényeltek minimális erőfeszítést sem, vagy ügyességet
Tavalyi szigetes eventhez képest ez is hatalmas visszalépés szerintem, Fischl vagy Mona területe például iszonyatosan jó volt ebből a szempontból. Az extra eventes tevékenységekről amik 2 naponta oldódnak fel is hasonló a véleményem, nem sikerültek valami jól szerintem. Koncepcióban nem lenne rossz, de nagyon braindead az összes.
Összességében 6/10-et adok. Nem volt rossz, de nem is volt kiemelkedő. Langyi event Fontaine-re való készüléshez. Sajnálom egy kicsit, mert látszik mennyi munka ment bele, de a questek és puzzle-k unalmasak voltak számomra. Felfedezés viszi a prímet, de az sem tökéletes a sok üres terület miatt.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Sirandrish #17611 üzenetére
Én a welkinekből összekapart genesis kristályon ülök, várok arra hogy olyan karakterre is jöjjön skin akivel játszok is.
-
jonnyjoker01
veterán
Én Zhonglival alulról súrolom az 50k-t, nekem kb 10% a különbség. Gondolom elég build függő hogy melyik felállás éppen kinek jó, de jah ekörül van a Wanderer plafonja C6 Faruzan nélkül.
Nekem azt mondták discordon hogy hamarabb fogom megkapni a C2 Wanderert mint C6 Faruzant, van benne valami
Ritka szerencsétlen vagyok a 4*-osokkal.
-
jonnyjoker01
veterán
C6 Thoma Noblesse szettel, Bennett Skyward Blade-del lvl 13 ultival, Faruzan C2. Wanderernek R2 Lost Prayer és a signature szettjéből elég jót sikerült összehozni.
Rerunban rámegyek C6 Faruzanra és C2 Wandererre végül, döntöttem. Nem hinném hogy számomra élvezetesebb karakter kijönne a közeljövőben.
-
jonnyjoker01
veterán
Gratula!
Szerintem a következő Abyss csak az enemy lineup alapján nem lesz annyira vészes. Legalábbis én tudom mostmár Wanderert első félbe vinni, ott tuti nem lesz vele probléma az 55k-s charged attackokkal, második félben pedig úgy érzem a szokásos kokomi nahida yae raiden működni fog. Max 12-1-ben lehetnek majd gondok szvsz a sok wave miatt... Vagy 2M HP-s asimon túl nagy falat lesz ennek a yae-s csapatnak. De a revive-os gyíkok ellen jó lesz, Nahida és Yae jól osztott sebzést tud leadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!