- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- moonlight115: Privát, oh!
- iPhone témaösszefoglaló
- Evil Snowman: Cumizás igen nagy Elan-nal
- esdR *: Van akinek még ismerős ez a PC játék? :D
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asddsa
tag
válasz
wierra #24802 üzenetére
Kezd elgurulni a gyogyszerem, EU expresszes projektor, kethonapja rendelve, $190 ert....
Gearbest Customer Support At12/19/2017 05:28:11
Dear Kovács,We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 90 USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 90 USD to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Best regards,
Juliana
Gearbest Customer Service
-
mexel
veterán
válasz
wierra #24802 üzenetére
Hagyd, úgysem értik az ilyen emberek.
( A környezetüknek lehet nagyon kellemetlen ha az életben is ilyen a stílusuk, de lehet hogy csak trollok vagyitt élik ki magukat mert máshol nem merik)
Tökéletesen érthető volt amit írtál, megnéztem a linket és már januárra tolták ki a várható szállítást. Régebben én is jártam így ( nem GB-vel) refund lett a vége másfél hónap után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Tőzsde és gazdaság
- Házimozi belépő szinten
- EAFC 25
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Óvodások homokozója
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Dell Vostro 15,6" FullHd IPS,Magyar vil.bill,core i5,8-32GB RAM,240GB-1TB SSD,Új akku,Új töltő,
- ASUS ROG STRIX Z790-A GAMING WIFI Alaplap
- MSI MEG Z490 GODLIKE Alaplap
- Intel Core i9-14900KF 24-Core 3.2GHz LGA1700 Box (36M Cache, up to 6.00 GHz) Processzor! BeszámítOK
- HP 15.6 ",AMD A10,jó állapotú,magyar billentyűzet
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest