Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz N-vidi-A #5512 üzenetére

    Kérdésem a következő lenne, hova forduljak ezzel a bajommal?

    Csakis a kiskerhez, ahol vetted!

    A szervízzel nem te, hanem ŐK szerződtek, ha a szervíz elcseszett valamit akkor azt nem a te feladatod megoldani, hanem az ÖVÉK!

    Az, hogy bezárt azóta... szomorú. Oldják meg. Adjanak egy másikat, adják vissza a pénzed, küldjék el egy másik nyitva lévő szervízbe ahol megcsinálják rendesen / hamisítanak hozzá legális papírt / akármi. Téged ez a része nem kell, hogy érdekeljen.

    A te szemszögedből nézve ha jól értelmezem ez semmi más, mint egy hibás teljesítés garanciális ügyintézés alatt. Leadtál egy legálisan vásárolt, minden jogszerű papírral rendelkező telefont és visszakaptál egy papírmentes, gyk. illegális készüléket.
    Kicsit durva hasonlattal élve ez olyan, mintha vettél volna egy szuzuki swiftet, elromlik benne a computer, beadod a szervízbe ők meg lopnak neked egy másik autót és azt kapod vissza másik rendszámmal.
    Ezért csakis a kisker a felelős, senki más. Mutogatni szabad nekik, neked meg szabad rángatni a vállad, hogy leszarod és náluk követelőzni, panaszkönyvezni, feljelentéssel élni és a többi és a többi...

    [ Szerkesztve ]

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés