A barlangokból (is) bármikor kijöhetsz gyors utazással, de csak akkor érdemes, ha már felfedezted azt. Vagyis amikor megvan a falfestmény és a kéz ereklye - általában ezeket kell megtalálni bennük. A fő barlangos küldetések pedig jelölik a pontokat, ahova el kell érned, csak néha nem látszanak ezek a pontok, mert valami takarja. És aláírom, hogy az a barlang a legnehezebb az egész játékban, ott én is sokat tököltem, de aztán csak sikerült átjutnom.
Amúgy ezt a rész egyáltalán nem hasonlítanám a shangri la-ra, mert azt a részt utáltam volt . Hogy az egyik FC rész hasonlít a másikra, az természetes. Meg az is, hogy sokszor ugyanazokat az ikonokat használják. Mindegyik sorozat ez teszi, még a COD vagy a GTA is, hisz ettől "sorozat" és nem kell újra meg újra megszoknod vagy megtanulnod a játékot az ilyen apróságok miatt. Az ilyen jelek és ikonok a márka rendszerét szolgálják és nem a világ részei, amit épp az új rész hozott. A kampó csak kampó lehet és alatta a jel az egyik egyezményes Far Cry jel és nem csak a 3-as vagy a Primal rész jele. Én ezekért a dolgokért egyáltalán nem írnék le ennyire egy játékot. Hogy nem tetszik vagy nem az én stílusom, az már más tál tészta. Ez egy sandbox játék aminek van egy játékmenete ahol nem egészséges terminátorkodni, mert akkor oda az élmény. Talán ezek a játékok állnak legközelebb a valósághoz, ahol gondolkodni is kell ahhoz, hogy túléljünk. És hogy az outpostok szarok? Az a játék akció részének a lényege, a stratégia az egészben. Úgy elfoglalni, hogy ne vegyenek észre bagollyal, egyedül vagy ahogy akarod. Le is lehet rohanni, de annak semmi értelme, mert nem erről szól a játék. Persze ehhez kell szeretni azt a régi játékstílust, amit úgy neveznek, hogy "stratégia".
[ Szerkesztve ]