Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#51) kory24 válasza janeszgol (#50) üzenetére


kory24
őstag

Közben már tárgytalan lett, de köszi

(#52) AxBattler


AxBattler
félisten

Üdv!

Ma jár le egy 0%-os Cofidis részletfizetési akció az EDigital-nál.
Ha ma leadom az online rendelést, akkor holnap üzletben még megköthetem az akciós szerződést?

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#53) Gyb001


Gyb001
senior tag

Üdv.
Online rendeltem egy terméket, amit személyesen vettem át az üzletükben. (online fizettem érte)
Ilyenkor érvényes a 14 napos elállási jog?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station

(#54) mynames


mynames
senior tag

Üdv!

AZ ED törölte a rendelésem , már 7 (hét) hete de a pénzt nem utalták vissza.
Már a panasz e-mail-re sem válaszolnak.
Fogyasztóvédelem megszünt, helyette hova lehet fordulni?

Előre is kösz!

(#55) mynames válasza Gyb001 (#53) üzenetére


mynames
senior tag

Igen.

(#56) Orionk


Orionk
senior tag

Sziasztok!

Mikor lesz a Black Friday az Extreme Digital webáruházaiban?
köszönöm

(#57) Orionk válasza Orionk (#56) üzenetére


Orionk
senior tag

Közben az előbb láttam, hogy kitették az oldalukra, hogy következő Pénteken lesz, Nov. 17.-e.

(#58) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Most olvastam EZT a cikket. Hát, szerény véleményem szerint nem ez az egyetlen megtévesztés. Nyáron mi le akartunk adni a budaörsi Auchan-ban található boltban pár régebbi elektronikai cuccot (kávéfőző, számítógép hangfal, vasaló), és konkrétan elhajtottak, hogy csak akkor vesznek át ilyet, ha vásárolok is azonos kategóriában. Szerintem az oldalukon ez sehol nincs leírva, egyszerűen csak kóklerek voltak, és k..vára nem akartak ezzel foglalkozni.

(#59) #21346560


#21346560
törölt tag

Elmehetnek a sunyiba a nagy akciózásukkal!

Beraktam a kosárba egy terméket, aztán még válogattam a kínálatból, majd mentem a "fizetés" opcióra, erre kiírta, hogy sajnáljuk , de időközben ez a termék elfogyott!
Ha egyszer beteszem a kosárba, hogy az istenbe fogyhatott el?! Kivette valaki a kosaramból?!

Akartam nekik is írni, de csak telefonon lehet őket hívni, nincs e-mail elérhetőség.

Nyaljanak sót, többet nem veszek náluk semmit!

(#60) Gabesz87 válasza #21346560 (#59) üzenetére


Gabesz87
addikt

Szerintem attól, hogy a kosárba teszed, az még nem minősül szó szerint foglalásnak. De szerintem ez minden webshopra igaz.

(#61) #21346560 válasza Gabesz87 (#60) üzenetére


#21346560
törölt tag

A való életben ha a kosaramba teszek valamit, az a vásárlási szándék kinyilatkoztatásának minősül!
Úgy gondolom ez a webshopra különösen igaznak kéne lenni, hiszen ennek kb így kéne működnie

1. beteszem a kosárba
2. levonják az aktuális árukészletből
3./1 kifizetem
3./2 nem rendelem meg, visszateszik az aktuális árukészletbe

(#62) #86564352 válasza #21346560 (#59) üzenetére


#86564352
törölt tag

User error. Nem szoktál online vásárolni ezek szerint. Ráadásul ma Black Friday-t tart az Edigital, naná gyorsnak kell lenni. Minden webáruház jelzi a kosárba tétel nem számít foglalásnak, csak a megrendelés! Képzeld el a konkurencia kamuból kosárba tenné az árukat készlethiányt okozva...

Edigitalnál is ott van a GYIK-ben: "Figyelem! A kosárba helyezett termék csak a megrendelés elküldését (visszaigazolását) követően kerül véglegesen foglalásba. Amíg csak a kosárban van, addig a készlet elérhetősége nem garantált! "

(#63) #21346560 válasza #86564352 (#62) üzenetére


#21346560
törölt tag

Hát akkor elég szarul van ez megoldva...

De ha ez így megy, akkor rendelek tőlük ma úgy 100 terméket, egyesével, főleg mert a posta ingyenes, és egyiket sem fogom átvenni...

Ha ez nekik így jó, akkor legyen user error...

Amúgy főleg online szoktam vásárolni, és még soha nem volt szinte semmilyen problémám!

[ Szerkesztve ]

(#64) #86564352 válasza #21346560 (#63) üzenetére


#86564352
törölt tag

"akkor rendelek tőlük ma úgy 100 terméket, egyesével, főleg mert a posta ingyenes, és egyiket sem fogom átvenni"

Gratulálok... :U Remélem csak vicc...
Rajtad áll:
1. Elgondolkozol miért működik úgy egy webshop és elolvasod a rendelési feltételeket.
2. Vagy pitiáner módon kiszúrhatsz egyszerre a céggel, a postával és 100 normális vásárlóval, ha ez neked akkora elégtétel saját balfaszságod miatt.

Remélem az első utat választod és akkor legközelebb sikerrel járhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#65) kutga válasza #86564352 (#62) üzenetére


kutga
nagyúr

Ráadásul ma Black Friday-t tart az Edigital, naná gyorsnak kell lenni.

Igen, én is kaptam már vagy három emailt hogy siessek mert nagyon fogynak a dolgok. Ehhez képest nem estem hanyatt az ajánlatoktól. Egy akkus csavarozót azért beszereztem. ;]

Let the Zone take me if I am.

(#66) Fecogame


Fecogame
veterán

Edigital-nal még lehet multipont kártyát használni?

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#67) LilProphet90


LilProphet90
senior tag

Sziasztok! Látom nem túl aktív a topik, de azért megpróbálom. :)

Szóval három hete adtam le egy telefont garanciális ügyintézésre az Edigitalnál (ők a forgalmazók), gyakorlatilag a leadás utána 20 másodperccel "Fogyasztóvédelem" állapotba került a szervizügy állapota. Ez pontosan mit jelent, magát a szervizelés folyamatát? Azóta nem történt semmi. Köszi előre is.

Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic

(#68) Ptech válasza LilProphet90 (#67) üzenetére


Ptech
őstag

Én egy hete várok egy megrendelésre, épp az Átszállítás a szaküzletből státuszon áll vagy három napja.
Hivtam őket, de nem tudom elérni a boltot telefonon.

(#69) Fecogame válasza Fecogame (#66) üzenetére


Fecogame
veterán

Megvan a válasz: Már a csak a MOL kúton adnak rá pontot, az üzeltben ( és bárhol msáhol nem ).

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#70) zakarmihaly válasza Ptech (#68) üzenetére


zakarmihaly
tag

én dec 1-én rendeltem tőlük, és még mindig átszállítás szaküzletből van. igazából rohadt mérges vagyok. a legrosszabb, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton minden nap ugyanazt mondják. "azt látjuk, hogy ma érkezik be és holnap viszik". undorító, gusztustalan egyszerűen, hogy ennyire hülyének néznek. kezdek attól félni, hogy ezen héten sem kapom meg... ja és amúgy a legrosszabb, hogy először odaírták, hogy várhatóan dec 5-én érkezik, de csak másnap tudják kiszolgálni. aztán átírták dec 6-ra, majd totál eltüntették a dátumokat.. szánalmas. eddig nem volt rossz tapasztalatom velük kapcsolatban, de innentől kezdve biztos, hogy nem rendelek tőlük semmit

[ Szerkesztve ]

(#71) Ptech válasza zakarmihaly (#70) üzenetére


Ptech
őstag

Velem az Alza játszott el hasonlót, igaz ők egy huszárvágással átrakták jan 7-re a szállitás időpontját egy két héttel ezelőtt leadott rendelésnél.

(#72) John_Doe


John_Doe
senior tag

Nekem is van sztorim. Röviden november 19.én rendeltem egy mikrót és egy legót. November 30 óta átadásra/átvételre vár a csomagom. A csodálatos Royal futár lenne a szerencsés aki elhozná nekem a termékeket. December 6 óta e-mailben, telefonon mindenhogy próbálom elérni hogy megkapjam de semmi nem történt azóta.

[ Szerkesztve ]

Shal'kek nem'ron!

(#73) Gyb001


Gyb001
senior tag

Üdv!

Edigital mennyire ellenőrzi a garanciális feltételeket?

Ha valamit visszaviszek amiről szétszedés után kiderül hogy én okoztam a problémát akkor mi történik?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station

(#74) 4Grider válasza Gyb001 (#73) üzenetére


4Grider
nagyúr

Semmi extra, a bevizsgálás árát rád terhelik, és visszakapod a tönkre vágott terméket.

(#75) Willie


Willie
őstag

Sziasztok!

Megszűnt az OTP-s vásárlási kedvezmény? :\

(#76) totalZ válasza Willie (#75) üzenetére


totalZ
csendes tag

Úgy tűnik, nálam sincs jelenleg Edigitalos vásárlási kedvezmény.

(#77) Willie válasza totalZ (#76) üzenetére


Willie
őstag

Kár. :(

(#78) medica


medica
senior tag

Hi! Rendeltem valamit ami raktáron volt, elvileg 3 napon belül meg kellett volna kapnom. Azóta semmi infó nem jött, telefonon elérhetetlenek (senki sem veszi fel, pedig óránként rájukhívok), az állapotnál "összekészítés alatt" szerepel napok óta. Érdemes várni vagy vegyem meg máshol?

Két pont között legrövidebb út ha el sem indulsz

(#79) 4Grider válasza medica (#78) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jó eséllyel visszaküldött/hiányos cucc, ha a raktárban ennyit tökölnek vele. Más helyen jobban járhatsz vele.

(#80) medica válasza 4Grider (#79) üzenetére


medica
senior tag

:R

Két pont között legrövidebb út ha el sem indulsz

(#81) #30734848 válasza medica (#78) üzenetére


#30734848
törölt tag

Ugyanígy jártam én is, nekem 9 napja áll összekészítés alatt, azóta semmi változás nem történt.
El tudtam érni őket telefonon, azt mondták, hogy "a futár még mindig nem vette át tőlük".

Módosítani nem engedték személyes átvételre...

(#82) scabi78


scabi78
senior tag

Sziasztok, vissza szeretnék küldeni egy terméket, de azt olvastam az oldalon: Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni.

Ez azt jelenti, hogy postán nem küldhetem vissza a terméket, csak futárral? Vidéken lakom és nem küldtem még futárral semmit. Holnap el kell küldenem, hogy ne csússzak ki a 14 napból és a posta lenne a leggyorsabb.

Tiszta Windows, rendes ház!

(#83) 4Grider válasza scabi78 (#82) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha az elállási nyilatkozatot elküldted nekik írásban (pl. e-mailben), már nem csúszol ki a 14 napból.

(#84) scabi78 válasza 4Grider (#83) üzenetére


scabi78
senior tag

Még nem küldtem el, hétvégén döntöttem a visszaküldésről. A nyilatkozatot a csomaggal együtt szerettem volna elküldeni, de az oldalukon keresztül jeleztem tegnap, hogy élni szeretnék a lehetőséggel és fel is hívtam az ügyfélszolgálatot.

ezt töltsem le, töltsem ki és e-mailben küldjem el?

[link]

Tiszta Windows, rendes ház!

(#85) 4Grider válasza scabi78 (#84) üzenetére


4Grider
nagyúr

Igen, az elállás elsődleges feltétele a 14 napon belül elküldött elállási nyilatkozat.

(#86) scabi78 válasza 4Grider (#85) üzenetére


scabi78
senior tag

Köszi, elküldöm mélben még ma.

A 82-es hozzászólásomban bemásolt edigital szöveget hogy értelmezed?

Tiszta Windows, rendes ház!

(#87) 4Grider válasza scabi78 (#86) üzenetére


4Grider
nagyúr

Úgy, ahogy írják:
Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben személyesen (a 'Szaküzleteink' pontban foglaltak szerint), vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az Extreme Digital Európa Center Szaküzletünkbe történő visszajuttatással lehetséges. Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.

(#88) scabi78 válasza 4Grider (#87) üzenetére


scabi78
senior tag

9-én jött meg a termék és a 14 nap azt jelenti, hogy 23-ig jelezhetem az elállási szándékomat? Holnap kinyomtatom, kitöltöm, aláírom és beszkennelem, majd elküldöm e-mailban. A nyilatkozatot megkapják 14 napon belül, de a ha a termék csak 15-16 nap után érkezik be hozzájuk az gáz? Vidéki vagyok és ha a posta nem jöhet szóba, akkor lehet, hogy a futárt sem tudom megoldani holnap, mert azt előre jelezni kell, nem?

Tiszta Windows, rendes ház!

(#89) scabi78


scabi78
senior tag

Lehet, hogy lecsúsztam a 14 napról, mert azt írják, hogy a szerződéstől számít. A szerződés napja 6-án volt, azaz 20-ig kellett volna eljuttatnom...
(A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat.)

Tiszta Windows, rendes ház!

(#90) 4Grider válasza scabi78 (#88) üzenetére


4Grider
nagyúr

Próbáld meg értelmezni az elállási joggal kapcsolatos tudnivalóidat a következő oldalon:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Milyen%20id%C5%91tartamon%20bel%C3%BCl%20gyakorolhatjuk%20el%C3%A1ll%C3%A1si%20jogunkat?

(#91) scabi78 válasza 4Grider (#90) üzenetére


scabi78
senior tag

Minden világos, köszi! Nem is értem, hogy miért nem jutott nekem az eszembe, hogy utána olvassak. :))
Azt hittem a prohardveren kívül nincs élet :)

Tiszta Windows, rendes ház!

(#92) fototrend666


fototrend666
csendes tag

A kötelezően előírt 30 nap után se képesek az ő hibájukból meghiusúlt karácsonyi ajándékom árát visszautalni.Ez már kimeriti a jóizlés határát..A cég nem ajánlott...

[ Szerkesztve ]

(#93) lafaty80


lafaty80
őstag

Sziasztok,

Csak kíváncsi vagyok a ti véleményetekre hogy én hol rontottam el a sztorimban valamit.

Most hétvégére 03.17-re szerettem volna meglepinek páromnak egy bosch konyhai gépet.

2018.03.06.-án megrendeltem 3 tételt, ebből kettő volt is raktáron egyre azt írták hogy 03.07-én várható az érkezése. A bosch a raktáron lévők között volt. 03.07-én este még nem volt, aztán 8.-án már csak annyi szerepel a weben hogy beérkezés után. 03.09.-én felhívtam őket hogy akkor most mi van, kellene a pakk, mondták aznapra várható a hiányzó tétel. Nem jött, szombaton 03.10.-én felhívtam őket hogy tudnak-e valami konkrát infót a 3. termék beérkezéséről, de semmit sem tudtak. Kértem hogy akkor vegyük le azt a tételt és hogy ne okozzon gondot hogy kártyával előre fizettem, számlámra utalják vissza a különbözetet, ezt email-ben kellett jeleznem.
03.11-én semmit sem változott kosaram állapota, 3. termék még benne volt és "átszállítás másik szaküzletből" állapotban maradt. Du-án felhívtam őket hogy a hét rövid, és nekem kell a hétvégére,"biztos kollégák nem olvasták még a leveleket" válasz jött. Ezután írtam még egy levelet, ahol kultúráltan de kifakadtam. Rá 1 órára, állapot változott "Előkészítés alatt"-ra és a 3. tétel is kikerült a kosárból.
Tegnap du-án (03.13.) jött az üzi hogy átadták futárnak (DPD).

Ma DPD-től kaptam egy email-t/sms-t hogy "Sajnálatos módon a szállítmány nem minden darabja érkezett meg a kézbesítési kiendeltségre, és a küldemények kézbesítése csak egyszere lehetséges."

Nem is értem hogy egy rendelést miért 2 darabban adnak fel? DPD meg csak egyben küldi mert náluk 1 csomagként van jelölve... és így hétfőn tudják csak küldeni :W

Komolyan itt tartunk 2018-ban? És még én érezzem sz@rul magam mikor egyiket-másikat felhívom, hogy mi helyzet?

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#94) DS39 válasza lafaty80 (#93) üzenetére


DS39
nagyúr

Sajnos tőlük csak akkor érdemes rendelni, ha valami uberbrutal akció van. Az ügyfél kiszolgálásuk ha problémával fordulsz hozzájuk, botrányos.

(#95) gabor9991


gabor9991
őstag

Tényleg lassan én is úgy gondolom, hogy az Edigital nem ajánlott...
Van egy tablet amit náluk vettem, 1 hónap szervizelés után úgy kaptam vissza, hogy továbbra is hibás, újra megrendeltem a garanciafutárt egy hete de még nem vitték el, felhívtam az ügyfélszolgálatot ott azt kamuzták, hogy nyugi meg van rendelve a futár majd érkezik:) Ha én rendelek egy futárt az következő nap jön is ezek egy hét alatt képtelenek voltak elintézni ennyit....
Van egy csereutalványom is, szintén náluk vettem egy Whirlpool tűzhelyet amit a szerviz nem tud javítani, ezért kaptam csereutalványt.
Ügyfélszolgálat által megadott címre elpostáztam elsőbbségi levélként 03.07-én ma erre is rákérdeztem, hogy mikor számíthatok a pénzemre de így 2 hét után csak annyit mondtak, hogy úgy látják folyamatban van az ügy feldolgozása :D
Ezek után nyilván nem feltétlenül náluk fogok vásárolni....

[ Szerkesztve ]

(#96) bucihost


bucihost
senior tag

Vicc ez a bolt.
- 03.07-én leadtam nekik szervizre egy telefon.
- 03.20-án felhívtam őket, hogy mi újság mert a rendszer szerint nincs nyitott szerviz ügyem....
Közölték nem tudják miről van szó. nagy nehezen megtaláltak a rendszerbe. Á már látják... kész a telefon. a Nokia.... Milyen nokia? nem is azt adtam le.... Jaa akkor nem tudják az én telefonom hol van....
- 03.27-én megjelent a rendszerben a szerviz ügy, mintha akkor adtam volna le!!
- ismét felhívtam őket, hogy ez mi? háát ők most küldték csal el szervizre a telefont, szóval innentől kezdve minimum 1 hónap .....

ilyenkor mit lehet tenni? így minimum 2 hónap mire vissza kapom a telfont..... :W

(#97) gabor9991 válasza bucihost (#96) üzenetére


gabor9991
őstag

Igen, szerintem is lecsúsztak a "vicc ez a bolt" szintre.
Elég sok dolgot rendeltem tőlük eddig, de mostanában egyre inkább csak negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban.

A te esetedben meg lehet próbálkozni békéltető testülettel, az nem kerül semmibe.

Egyébként ugyanez van nálam is.
Ahogy az előző hsz-ban is írtam, úgy küldtek vissza egy tabletet, hogy nem lett megjavítva ezért újra kértem a garanciafutárt.
Március 14-én elvitte a futár és a szervizkövetés szerint javításra április 4-én lett leadva :O
[kép]
21 nap alatt sikerült ezt a bonyolult dolgot elintézni, hogy egy futár elvigyen egy csomagot a szervizbe.Botrányos...
Emailben én is érdeklődtem közben, hogy hol áll a folyamat, de csak az ócska hazugságot tolták megint, hogy nem rajtuk múlik semmi hanem a szervizen meg a logisztikai partnerünkön, ez után írtak még pár sort a sablon lerázós szövegből, meg többször elnézést kértek.Ennyivel le is van tudva.

[ Szerkesztve ]

(#98) bucihost válasza gabor9991 (#97) üzenetére


bucihost
senior tag

A múlthéten nekem megjelent a szerviz követésben, hogy április 4-én elkezdték a javítást.
Ma ismét ránéztem, és eltűnt az április 4.-i bejegyzés.
Maradt az előtte lévő 2018 márc. 27 13:44:37 Szervizbe szállítás alatt

Felhívtam őket, hogy ez wtf? Közölte a kis csaj:
- Szerviz alatt van ..... külső szervizbe küldték.De biztos alkatrészre várnak azért vették le!!

- Külső szerviz??? hát azt mondtáűk nincs külső szerviz. Ha mondták volna akkor egyből oda küldöm. De ok, mennyi idő a szerviz???
- Hát törekednek az 1 hónapra..., és a külsőbe csak ők küldhetik, ha a belső nem boldogul vele. (Egy kijelző cserével? :DDD Már ha az a baja, nem derült ki ez sem....)
- De az már letelt, mivel 03.07.-én leadtam, attól hogy 03.27-el vették fel. de akkor ez is, hogy van?
- Igen, látja ő is. Az biztos csak adminisztrációs hiba lehet!!!

Ennek ellenére nem derült ki, hogy mégis mikor lesz kész.... Valamint az ASZF-ben se látok szerviz időre vonatkozó részt. Legtöbb helyen 1 hónap van megadva. Így fogy. védelemhez se mehetek.

Vagy valakinek van infója kötelező szerviz idővel kapcsolatban? :F

[ Szerkesztve ]

(#99) Gyb001 válasza bucihost (#98) üzenetére


Gyb001
senior tag

Csak nyugalom, mindenkinek ilyen lassú.
2018 április. 9 Még most is szervízben van :)
2018 márc. 27 11:47:20 Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)
2018 márc. 22 16:00:24 Szervizbe szállítás alatt
2018 márc. 13 12:19:11 Szervizbe szállítás alatt
2018 márc. 9 12:41:53 Fogyasztóvédelem
2018 márc. 9 12:41:31 Bevizsgálásra átvéve

[ Szerkesztve ]

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station

(#100) bucihost válasza Gyb001 (#99) üzenetére


bucihost
senior tag

oké. de akkor ne mondja azt, hogy 1 hónaphoz tartják magukat.... én 03.07-én adtam le nekik, de náluk csak 03.27-el jelent meg, hogy szervizben leadva.... és elismerték, hogy valóban már 7.én náluk volt... ergó az 1 hónap már bőven eltelt. De jelenleg ott tart a dolog, hogy a weboldal szerint 36 nap alatt még a szervizbe sem jutott el a telefon!! ebből kiindulva lesz vagy 3 hónap mire talán vissza kapom. De telefonon meg azt mondták (lehet) alkatrészre várnak. Holott abban maradtunk mikor leadtam, hogy hívnak mi a baja a telefonnak és javítható e gariban..... :W

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.