Sziasztok!
Nekem is megvolt a kellemetlen esetem az Extrem Digitalnál és soha többet semmit onnan.
Személyesen rendeltem tőlük egy monitort. Amikor április 30.-án megrendeltem a miskolci üzletben a terméket, ott azt mondták, hogy 4 maximum 5 nap alatt ideérhet a termék - hozzátenném, hogy a honlapon az az információ volt, hogy raktáron van a monitor és a Miskolcra való szállítás ideje (üzletben való átvétel) 2 munkanap. Természetesen, elfogadtam, hogy Május elseje is volt és emiatt akadozhat a logisztika, de Május 7.-én vártam az sms-t, hogy egy hét után azért átvehetem a terméket.
Az sms nem érkezett meg így felhívtam az Ügyfélszolgálatot hétfőn. Akkor azt az információt kaptam az ED munkatársától, hogy aznapra (május 7) van kiírva a termék beérkezése a központi raktárba és onnantól kb. 2 nap mire leér Miskolcra.
Biztos ami biztos alapon, másnap kedden is felhívtam az ügyfélszolgálatot, viszont már akkor azt az információt kaptam, hogy Május 10.-én kell, hogy beérkezzen a központi raktárba a termék és van esély még, hogy leérjen a monitor a héten. Itt már jeleztem a kollegának, hogy a 3. szállítási határidőt kapom a 3. helyről viszont szeretném megkapni ha lehetséges a monitort a héten, akár szombati átvétellel. Itt jelezte a kolléganője, hogy egyeztet a kollégákkal és megpróbálják magas prioritással kezelni a dolgot és reméli, hogy minél hamarabb eljut hozzám a termék.
Május 10.-én, csütörtökön felhívtam még az ügyfélszolgálatot, hogy érdeklődjek a termékről. Ott a kollégája jelezte, hogy igen mai beérkezésre várják, viszont a kollégája nem érkeztette még be így utánanéz a dolognak és visszajelez emailbe, ezt az email visszajelzést Ön küldte meg nekem és bevallom őszintén nem lettem annyira boldog.
Miután kedden jeleztem a kollégájának, hogy több helyről, de különböző visszajelzést kaptam a szállításra, ezért még ránéztem a webshopra is és még mindig raktáron - 2 napi szállítással volt kint a termék, 1 órával később már 4 napi szállítással.
Most jelenleg úgy állunk, hogy a megrendeléstől számítva ca. 2-2.5 hét mire talán hozzám eljuthat a megrendelt termék és időközben több ígéretet is kaptam ami nem teljesült.
A fenti dolgokra való tekintettel, remélem, hogy az említett termék minél hamarabb megérkezik átvételre és az előlegesen kiadott vételárból legalább 10% további kárpótlást biztosítanak számomra.
---
Ma megjött a termék, az üzletben mossák kezeiket az üggyel kapcsolatban, arra tudtam hivatkozni bunkó stílusban, hogy a szállítási határidő ami meg van adva az csak tájékoztató jellegű nem vállalnak rá semmilyen garanciát... Kérdem én, ha 2-3 napra írják ki a szállítást és 3 hét lesz belőle, de garanciát nem vállalnak rá akkor az nem megtévesztés?
Elkértem a vásárlók könyvét, átvettem a terméket és eljöttem.
Soha többé edigital, de akit tudok is csak le fogok róla beszélni.
Diablo 3 Battletag - Jessa#2832