Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#101) gabor9991 válasza bucihost (#100) üzenetére


gabor9991
őstag

Beszéltem velük ma, csereutalvány lesz ebből is :)

Hívd fel őket, mondd el, hogy neked ez így elfogadhatatlan ezért kéred, hogy javítás helyett cseréljék ki.
Amennyiben elutasítják a kérdésed, ezt írásban indokolják meg.Említsd meg, hogy az esetleges elutasító válasszal meg fogod keresni az illetékes békéltető testületet ahol ki fog derülni ezek után az is, hogy gyakorlatilag egy hónapig meg sem kezdték a javítást.
Ennél többet egyelőre szerintem nem lehet tenni.

(#102) bucihost válasza gabor9991 (#101) üzenetére


bucihost
senior tag

Szerintem az lesz.... ezek hülyék mint a.....

2018 ápr. 13 11:02:58 Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)

Milyen márkaszerviz? Előzetes egyeztetés alapján, a BlackBerry-nek nincs márkaszervize. Ezért is kellett nekik küldeni a telefont, nem külső szerviznek... :W

(#103) DrDante666


DrDante666
tag

Régen szerettem innen vásárolni, mert jó helynek számított, de mára tényleg elég gáz lett ez a "szaküzlet". Az én rendelésem eddigi története:
- szerda: a termék raktáron, üzletekben elérhető, az átvételi ponton 3-4 munkanap múlva. Utóbbira megrendelem, visszaigazolják, állapot: 1/4 - átszállítás a szaküzletből.
- Pénteken továbbra is elérhető, hirtelen állapotváltozás: 3/4 - összekészítés alatt.
Munkanap lévén szombatra reméltem, ehelyett vasárnap délután :F megint visszaigazolják és 1/4 - beszállításra vár majd megint visszaigazolják és 1/4 - átszállítás a szaküzletből, aztán a termék hirtelen nem kapható.

Azt hiszem ideje megtervezni az alternatív rendelést más forrásból, mert ebből kétlem, hogy lesz még valami. Még jó, hogy nem fizettem ki előre, különben még a pénzem után is mehetnék.

(#104) Kisfundy


Kisfundy
aktív tag

Sziasztok!

Vásárolt most valaki náluk "cofidis" -es 0%-thm-es konstrukcióval?

(#105) Zoona


Zoona
aktív tag

Sziasztok!

Nekem is megvolt a kellemetlen esetem az Extrem Digitalnál és soha többet semmit onnan.

Személyesen rendeltem tőlük egy monitort. Amikor április 30.-án megrendeltem a miskolci üzletben a terméket, ott azt mondták, hogy 4 maximum 5 nap alatt ideérhet a termék - hozzátenném, hogy a honlapon az az információ volt, hogy raktáron van a monitor és a Miskolcra való szállítás ideje (üzletben való átvétel) 2 munkanap. Természetesen, elfogadtam, hogy Május elseje is volt és emiatt akadozhat a logisztika, de Május 7.-én vártam az sms-t, hogy egy hét után azért átvehetem a terméket.

Az sms nem érkezett meg így felhívtam az Ügyfélszolgálatot hétfőn. Akkor azt az információt kaptam az ED munkatársától, hogy aznapra (május 7) van kiírva a termék beérkezése a központi raktárba és onnantól kb. 2 nap mire leér Miskolcra.

Biztos ami biztos alapon, másnap kedden is felhívtam az ügyfélszolgálatot, viszont már akkor azt az információt kaptam, hogy Május 10.-én kell, hogy beérkezzen a központi raktárba a termék és van esély még, hogy leérjen a monitor a héten. Itt már jeleztem a kollegának, hogy a 3. szállítási határidőt kapom a 3. helyről viszont szeretném megkapni ha lehetséges a monitort a héten, akár szombati átvétellel. Itt jelezte a kolléganője, hogy egyeztet a kollégákkal és megpróbálják magas prioritással kezelni a dolgot és reméli, hogy minél hamarabb eljut hozzám a termék.

Május 10.-én, csütörtökön felhívtam még az ügyfélszolgálatot, hogy érdeklődjek a termékről. Ott a kollégája jelezte, hogy igen mai beérkezésre várják, viszont a kollégája nem érkeztette még be így utánanéz a dolognak és visszajelez emailbe, ezt az email visszajelzést Ön küldte meg nekem és bevallom őszintén nem lettem annyira boldog.

Miután kedden jeleztem a kollégájának, hogy több helyről, de különböző visszajelzést kaptam a szállításra, ezért még ránéztem a webshopra is és még mindig raktáron - 2 napi szállítással volt kint a termék, 1 órával később már 4 napi szállítással.

Most jelenleg úgy állunk, hogy a megrendeléstől számítva ca. 2-2.5 hét mire talán hozzám eljuthat a megrendelt termék és időközben több ígéretet is kaptam ami nem teljesült.

A fenti dolgokra való tekintettel, remélem, hogy az említett termék minél hamarabb megérkezik átvételre és az előlegesen kiadott vételárból legalább 10% további kárpótlást biztosítanak számomra.

---

Ma megjött a termék, az üzletben mossák kezeiket az üggyel kapcsolatban, arra tudtam hivatkozni bunkó stílusban, hogy a szállítási határidő ami meg van adva az csak tájékoztató jellegű nem vállalnak rá semmilyen garanciát... Kérdem én, ha 2-3 napra írják ki a szállítást és 3 hét lesz belőle, de garanciát nem vállalnak rá akkor az nem megtévesztés?

Elkértem a vásárlók könyvét, átvettem a terméket és eljöttem.

Soha többé edigital, de akit tudok is csak le fogok róla beszélni.

Diablo 3 Battletag - Jessa#2832

(#106) #08205312 válasza Zoona (#105) üzenetére


#08205312
törölt tag

Soha többé edigital, de akit tudok is csak le fogok róla beszélni.

...átvettem a terméket és eljöttem.

Tehát mindenkit lebeszélsz róla, de azért te átvetted?
Nincs több kérdés...

(#107) DS39 válasza #08205312 (#106) üzenetére


DS39
nagyúr

Mi a gond ezzel?
3 hetet várt, a termék nyilván kellett, átvette, de az "ügyfélbarát" hozzáállás miatt nem ajánlja a boltot.

[ Szerkesztve ]

(#108) #08205312 válasza DS39 (#107) üzenetére


#08205312
törölt tag

Ha egy bolt úgy jár el, ami nekem nem tetszik, akkor visszamondom a rendelést, és megveszem máshonnan.
(ha tudott 3 hete várni, akkor talán tudott volna még 2 napot várni és megvenni máshonnan, vagy a második hét után visszamondja és szintén megveszi máshonnan)

Az, hogy mást olyanra buzdít, amit ő se nem tart be, számomra több mint érdekes.

nyugtass meg, hogy érted, csak kötözködni van kedved :U

(#109) bolic


bolic
őstag

Eddig három terméket vettem át a budapesti Sugár áruházban, nincs probléma ezzel. :N Majd ha winyót veszem át, majd beszámolok róla. :P ;) ;]

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#110) DS39 válasza #08205312 (#108) üzenetére


DS39
nagyúr

Értem, amit írtál, de csak félig értek vele egyet.
Nem ismerjük, hogy mit, mennyiért akart venni, és hol volt még ehhez alternatíva. Ha nem volt épp akkor vagy drágábban, akkor érthető, hogy inkább várt és átvette.
Én is vettem már tőlük pár dolgot Budapesten 3 különböző boltjukban, magával a termékekkel nem szokott probléma lenni, de sajnos az ügyfélkezelésük nagyon sokat romlott.

(#111) bucihost


bucihost
senior tag

Extreme Digital még mindig tud alkotni... 03.06 leadtam nekik szervizre egy telefont. 04.20 vissza kaptam úgy, hogy rosszabb mint volt. Mivel sok dolgom volt, így csak 05.04 tudtam újra leadni. Ma felhívtam őket, hogy mi van a telefonnal... Náluk NINCS, a futár még nem vitte....

OK Hívom a futárt mi van mivel 24 órás szolgáltatás volt rendelve. Hát ők már másnap át adták az edigitalnak....

ok újra edigi ügyfél szolgálat. jaaaa valóban, ott van a raktárban csak nem vételezték még be.... (nem baj hogy 4 szer igérték meg, hogy prióba előre vesznek....) Szóval a telefont még el sem küldték a szerviznek :W :W

(#112) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!
Na ez az Extreme Digital tényleg egy katasztrófa,szervizeléssel kapcsolatban.
Nos az úgy volt leadtam a HTC U ULTRA telefonomat 10 napja,május 15-én a MÓRICZ ZSIGMOND KRT. SZAKÜZLET-be.
Nos sem a TMX-nél (nincs bent a szervizben) nincsen,sem a extremnél (ők már átadták Május 24-én a TMX-nek.
Tudom,csak 10 nap telt el,meg a szaküzletben is mondták egy héten belül fogják átadni,küldeni a TMX-nek.
Ja meg 30 nap a extremnél a garanciális ügyintézés,ezt is mondták,meg olvastam is a honlapukon.
De akkor most hol van se a TMX,se az extremnél nincsen,eltűnt mint szamár a ködben,és egyáltalán meddig kell várnom??
Borzasztóak,nekem ezekből a cégekből nagyon elegem van,állandóan a telefonálások,levelezgetések,email tömkelege,aztán ha fenyegetőzik az kis ember,hogy fogyasztóvédelem meg hasonlok,akkor meg húzzák azért is mint a rétestésztát,nekik mindent szabad??!!
Fél év alatt 2db mobiltelefon,2db Bt fülhallgató,rohangászás ide-oda,és közben a kifizetett terméket meg a tulajdonos nem is tudja használni,és kifizette érte a kemény magyar forintot.
Ráadásul 15 napon belül kötelesek javítani (TMX),max egy hét lehet az eltolódás,és tudom ez nincs köbe vésve,de jó lenne minnél hamarabb visszakapnám így vagy úgy a telefonomat,mert még cserekészüléket sem biztosítanak. :Y :W
Nekem ez így már egy kicsit sok,nagyon tele van a f@kszom az összes ilyen cégekkel,legyen az szerviz,vagy szaküzlet,szolgáltató,stb :W

NAGYPAPA

(#113) Humbucker


Humbucker
senior tag

Nem tudjátok az extreme digitalnal meddig tartanak az akciók?Milyen időközönként változnak az árak?Rendeltem valamit amit cserélni szeretnék, és most azt várom mikor esik le az ára ismét arra amikor én rendeltem, hogy semmit ne kelljen pótolnom az általam választott termékre.

(#114) 4Grider válasza Humbucker (#113) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel az edigital marketplace, ezért nincs szabályszerűsége az akcióknak.

(#115) akyyy


akyyy
senior tag

Üdv. Meghibásodott merevlemezt adtam be üzletbe, és most a szervizkövetésben ez van:
Nem garanciális jellegű, termék átvehető SMS értesítést követően

Mi az, hogy nem garanciális jellegű? Visszakapom a szart azt nesze???

(#116) Orionk


Orionk
senior tag

Sziasztok,

Látom, hogy lehet már vásárolni Xiaomi MiBand 3 aktivitásmérő, okos karkötőt.

Tudja valaki, hogy ez már magyar menüvel és nyelvvel rendelkezik?

köszönöm.

(#117) SztiviVander


SztiviVander
őstag

Egy igazi retek sz*rházi banda ez. Megveszem a meghirdetett akciós cuccot, visszaigazolják, várok-várok a "raktárba beszállítás"-ra, majd 1.5 hét után jön egy levél hogy bocs de a termék árazásában "nyilvánvaló hiba" (=csak azért volt meghirdetve hogy odacsalogassa a népet akik megvesznek majd csomó mást is, de nem azért hogy ezt a cuccot majd el is adják ennyiért) történt úgyhogy bocs mégse kapom meg. Mert hogy a valós ár az az eredeti ára. Hát ez a pofátlanság netovábbja b+. Tehát akcióznak, majd azt mondják bocs elírtuk. Az ászf-jükkel meg gyakorlatilag minden felelősség alól kibujnak, mert a "jelentős" eltérés bármit jelenthet, akár azt is hogy 13e helyett 10e az már jelentős eltérés. És a legvérlázítóbb hogy ehez 1.5 hét kell hogy rájöjjenek. Régebben sokszor vásároltam náluk pl fényképezőgépeket meg objektíveket (főleg ha nagy akciók voltak), mindig tök rendbe volt minden. Volt azóta valami tulajdonos váltás és az új köcsögládatulaj a "nézzünk hülyének mindenkit" elvet követi? Na mindegy, ezek után soha többet semmit nem veszek onnan, az ezer százalék.

[ Szerkesztve ]

(#118) 4Grider válasza SztiviVander (#117) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem védeni akarom őket, de csinálj jobban marketplace-t. Nem véletlenül ők a legnagyobbak.
Az automatikus rendelés-visszaigazolás nem számít vásárlási szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, ha élő ember leellenőrzi, majd feléd visszaigazolja azt, amit a gépek nyilvántartanak. Az persze gond, hogy másfél hét kell ahhoz, hogy ezt megtegyék. Jó eséllyel volt valami malőr a háttérben (pl. az egyik beszállító kilépett a marketplace-ből), vagy csak natúr már náluk sem marad meg a munkaerő azért a pénzért, amit erre szánnak.

(#119) RedCactus


RedCactus
senior tag

Lehet, hogy a legnagyobb forgalmat bonyolító webáruház, de hogy nem a legjobb, az biztos.
Rendeltem egy TV-t expressz kiszállítással, amire azt vállalták, hogy 2990ft-ért 240 percen belül kiszállítják, ha 17 óráig leadom a rendelést. 16 órakor le is adtam, online kifizettem és vártam. Persze nem hozták, de még egy sms-t vagy emailt sem küldtek, hogy nem tudják teljesíteni az ígért határidőt. Reggel 6-kor le is mondtam. Automata levélben sajnálkoztak, hogy lemondtam és megnyugtattak, hogy most már nincs más dolgom mint hátradőlni és 30 nap múlva visszautalják a pénzem. 30 nap??? Kínából sem tart egy hétnél tovább a visszatérítés.

Két éve pedig áruházi átvétellel akartam náluk szintén egy TV-t vásárolni. Online rendeltem, kifizettem, visszaigazolták, majd amikor elmentem érte, sehol sem találták. Viszont a pénztárba azonnal visszafizették az árát.

Úgy érzem ezek intő jelek számomra, hogy ne náluk költsem a pénzem.

(#120) Sanya válasza Indian74 (#112) üzenetére


Sanya
nagyúr

Miért nem te adtad le a tmx-nek?

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#121) Zoona válasza SztiviVander (#117) üzenetére


Zoona
aktív tag

Én úgyemlékszem, hogy ha "leütöd" a terméket egy adott áron akkor árgaranciát vállalnak. Engem is megszivattak tavasszal, de csak azzal, hogy raktáron volt a termék aztán kiderült hogy nincs és 2-3 hét a beszállítás. Kértme még kedvezményt a személyes átvételnél, nem adtak így kértem a panaszkönyvet.
Sokra nem mentem vele, mert visszaírtak, hogy a honlapon feltüntetett árak és szállítási napok csak irányadóak, felelősséget nem vállalnak érte (mondjuk ez nálam kimeríti a megtévesztés fogalmát), de legalább a lelkiismeretem nyugodt volt.

Diablo 3 Battletag - Jessa#2832

(#122) RedCactus válasza RedCactus (#119) üzenetére


RedCactus
senior tag

Végül 16 nap lett a visszatérítés, bár hozzá tartozik, hogy a 14. napon írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a saját Ászf-ükben 14 napon belüli visszatérítést ígérnek. Megnyugtattak, hogy ez csak annak a folyamatnak a kezdetére vonatkozik, amíg a bankkal egyezkednek. Ha minden rendben, innen az OTP-nek még plusz 30 (banki) napja van visszautalni a pénzt.

Sok tanulsága nincs az esetnek talán csak annyi, hogy előre utalásnál figyelembe kell venni, hogy bármi gond esetén nehezen kerül vissza a számlára a pénz. A futárnál meg nem lehet kártyával fizetni, csak készpénzben.

(#123) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Fura ez a bolt, de nagyon...
Szeptember 25.én bevittem a pécsi üzletbe a garanciás hibás telefont.Október 4.én ért fel a bolt központjába...legalább is innentől látja a rendszerben az ügyfélszolgálatos hölgy.Mekkora gáz már az hogy 9 nap kellett mire felért és onnantól kezdik kiküldeni a szervizbe?Mit csináltak addig vele?
Ma október 18.án a pécsi üzletben érdeklődésünkre tájékoztattak a telefon kilétéről, ami már a budapesti központi elosztón van, de a mai szállítmánnyal nem hozták le...mert csak...kemény, majd jövő héten, pont a 30 napos határidőre itt lesz.Össze vissza kamuznak a boltban mikor megkérdeztük "mi tartott 9 napig mire felért a telefon a központjukba"?...és még hülyének is néznek...
Ismerősnek Szlovákiából az eustock.eu-n rendelt telefon garanciáztatása másfél héten belül végbement...
....nem értem minek kell szívatni a vevőt, hiszen a szaros pénzünkből élnek...

[ Szerkesztve ]

(#124) Orionk


Orionk
senior tag

Sziasztok,

Ti is csak 6 terméket láttok az Edigital oldalán a BlackFriday ajánlatok között?

Van valami infótok, hogy milyen akciók lesznek még?

köszönöm.

(#125) Razenhell válasza Orionk (#124) üzenetére


Razenhell
tag

valakinek van extreme digital kuponja? amit szülinapra kapott ilyen 5% és nem használta még el?
megköszönném pirospontért cserébe :R

(#126) Orionk válasza Razenhell (#125) üzenetére


Orionk
senior tag

Nekem Augusztusban járt le és nem használtam el.

Igazán megnövelhetnék azt az 5%-ot úgy, hogy ha egy felhasználó minél többet vásárol és minél több megvalósult vásárlása van és minél több éve tagja a webáruháznak, stb. további feltételek ha teljesülnek, akkor annál több % kedvezményt kaphatna.

(#127) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Edigital, Royal futárnál van Open box szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy a futár jelenlétében kibontják a csomagot, és a hibáról jegyzőkönyvet vesznek fel. Ez azt jelenti, hogy még a fizetés előtt megnézhetem? Eleve az ajánlja az Edigital, hogy a sérült terméket ne vegyek át.

(#128) joefasalasso


joefasalasso
aktív tag

Sziasztok, ha egy telefont kibontottam és leszedtem a hálapi fóliát, plusz kibontottam a tartozékokat, és használtam is 1-2 napot, elállhatok a vásárlástól? Ez nem tiszta, sehol nem térnek ki erre az esetre. Köszi...
Extreme Digital.

(#129) 4Grider válasza joefasalasso (#128) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden esetben elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül, de a kereskedő teljes áron csak a teljesen sérülésmentes terméket köteles visszavenni.

(#130) joefasalasso válasza 4Grider (#129) üzenetére


joefasalasso
aktív tag

Teljesen makulátlan, csak minden ki lett bontva. Le lett szedve a töltőfejről a fólia, ilyenek.

(#131) Lifer092


Lifer092
senior tag

Én csak azt nem értem, hogy ha egy termék van raktáron, és már ma dél óta összekészítés fázisába lépett, akkor hogy nem sikerült ma átadni a futárnak, még este sem? :U

Eddig amikor rendeltem tőlük mindig még aznap, az összekészítésről szóló levél után 3-4 órával jött hogy átadták a futárnak. Most semmi....

(#132) 4Grider válasza Lifer092 (#131) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sok oka lehet, az egyik az, hogy a futár nem mindig ér oda a raktárhoz időben, a másik, hogy az Edigital marketplace, azaz nem feltétlenül olyan raktárból szolgálnak ki, amit a weblapon te látsz, és így tovább...

(#133) Lifer092 válasza 4Grider (#132) üzenetére


Lifer092
senior tag

Valóban, csak jobb lenne egy részletesebb tájékoztató akár, biztos megoldható.

PCX webshopot tudom felhozni példának, hogy valami olyasmi rendszert lehetne fejleszteni. Ott pl. részletesen írja hogy beszerzés alatt, átszállítás XY raktárból, beérkezett stb. Kicsit informatívabb lenne talán, gondolom az árumozgás itt is követhető lenne "minden" fázisában attól hogy marketplace. Az Edigitál rendelés követése nem valami top dolog, 2 hete vettem egy monitort, már rég megjött, az oldalon még mindig beragadt az "összekészítés alatt" státusznál a mai napig. :D

Végül is egyébként nekem nincs velük bajom, ez már 7-8. termék amit tőlük veszek. Csak reménykedtem hogy ma még megkapom a rendelésem, de hát, majd jövőhéten. :) Az már más kérdés hogy az R betűvel kezdődő nevű futárcég akivel szerződtek egy zsák fűrészport nem ér..... Amikor meglátom hogy nekik adták át kiszállításra mindig mondok egy Miatyánkot. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#134) 4Grider válasza Lifer092 (#133) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mi egy másik futárszolgálattal szerződtünk, plusz MPL postapontok. Tudnék rémtörténeteket mesélni, tehát egyik kutya, másik eb.
Természetesen nettó 1200-1400 Ft körüli kezdő csomagdíjjal már vannak jobb futárszolgálatok is, de "ingyenes" házhozszállítás esetén kevés csomagküldőnek van olyan nagy árrése, hogy ezeket a prémium futárszolgálatokat meg is tudja fizetni és árrése is maradjon a vállalkozás üzemeltetéséhez, esetleg nyereségre is fussa.
A vevők pedig csak azt nézik, hogy mi hol olcsóbb és jár-e hozzá ingyenes házhozszállítás...

(#135) Lifer092 válasza 4Grider (#134) üzenetére


Lifer092
senior tag

Elhiszem, biztosan van minden futárszolgálat esetében negatív, illetve durva sztori. De az "R" az számomra átlagon aluli, mind a futárok viselkedésében, mind pedig a gépjárműveiket tekintve...

Én mondjuk olyan vagyok, hogy kifizetem a 2 ezres szállítási költséget is, ha tudom, hogy legalább egy mindenben korrekt "prémium" futárszolgálat hozza a csomagomat. Pláne nagy összegű vásárlásnál nem tétel szerintem ez az összeg. Számomra nagyobb biztonság érzetet ad, hogy 2 ezer forintért egy korrekt futár hozza a pl. 200 ezres csomagot, vagy egy magára semmit nem adó cég, de ingyen.

[ Szerkesztve ]

(#136) 4Grider válasza Lifer092 (#135) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mi lehetővé tettük a webáruházban egy minőségibb, ámde fizetős (talán pont bruttó 2000 Ft volt 20 kg-ig és 50x50x50-es méreten alul) futárszolgálat igénybevételének lehetőségét is, de egy év alatt olyan kevesen választották, hogy végül a futárszolgálat mondta fel a szerződésünket a kevés megrendelésre hivatkozva.
Szóval lehetnek egyedi igényeid, de nem ebben az országban...

(#137) Balion


Balion
senior tag

A múltban a legtöbb problémám az edigitallal volt, és mostanában is látom különböző topikokban, hogy már használt termékeket kapnak új helyett.

Azért mégis megrendeltem egy monitort, mert ott volt a legolcsóbb. Amikor megrendeltem, rögtön el is fogyott náluk az a termék, tehát az az egy darab volt nekik. Felkeltette a gyanúmat, hogy biztos valami visszaküldött cucc volt, így vissza is mondtam a rendelést, és megrendeltem drágábban, máshonnan.

Azért írtam le, mert hátha olvassa valaki az Edigitaltól, és rá jönnek, hogy ha a vásárlók elvesztik a bizalmukat bennük, igencsak sok rendeléstől elesnek, hiába jobbak sokszor az áraik.

(#138) 4Grider válasza Balion (#137) üzenetére


4Grider
nagyúr

A visszaküldött cucc is új. Mint ahogy az utolsó darab is lehet új. Nálunk pl. az áruházban minden - ritkábban fogyó - gépből egy-egy darab van.

(#139) Balion válasza 4Grider (#138) üzenetére


Balion
senior tag

Nemrég a telekomos BF akcióknál volt az, hogy elfogyott a készlet, aztán pár nap múlva egyesével jöttek vissza a rendszerbe, Bestbuy topikban ilyeneket is megvettek, és kiszállításnál derült ki, hogy azért jöttek vissza a rendszerbe egyesével, mert ezek visszaküldött termékek. Ezek között voltak olyanok is, amiknek a doboza annyira szét volt marcangolva, hogy át sem vették a futártól. Ezért vagyok óvatosabb az ilyen 1 db-os készletnél, főleg ediginél, mert olyan mennyiségű rossz tapasztalatot olvasok itt-ott, fényképekkel alátámasztva, hogy nem tudok nyugodtan rendelni tőlük ilyen esetben.
Alzánál pl jelzik, ha egy termék új, felbontott, újszerű, vagy használt, így ha újat rendelek, tudom, hogy az új is lesz, eddig legalábbis mindig így volt.

(#140) erer1000


erer1000
őstag

vidéki üzletükbe személyes átvételre tegnap délután rendeltem 1 laptopot.

azt írták hogy átszállítás folyamatban.

felhívtam őket hogy mikorra várható a pestiből a vidéki üzletbe , és mondták hogy "előreláthatóan a mai nap folyamán megérkezik"

ez 14óra körül volt.

szerintetek van még rá remény hogy a mai nap megérkezik oda? mert vonattal mennék fel holnap győrbe átvenni, ha megérkezik, de kezdem úgy érezni hogy felejtős lesz a holnap délelőtti átvétel :/

M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH

(#141) Mulderpapa


Mulderpapa
aktív tag

Mit lehet ilyenkor csinálni? Hogy szerezhetem vissza a pénzem?

2019.01.06-án este vásároltam a webárúházukból ahol az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget választottam. Első alkalommal nem töltődött be percek után sem az OTP fizetési felülete, majd később a második alkalommal már betöltődött az oldal, de a tranzakció végén egy nagy piros X jelent meg, viszont az összeg levonásra került a bankszámlámról.

Érdeklődtem náluk többször is telefonon, hogy ilyenkor mi a teendő, mivel a rendelésem státusza szerint még mindig fizetésre vár, de a bankszámlámról már levették az összeget, de mindíg azt a választ kaptam, hogy írják emailt a shop@edigital.hu email címre, mert ők ebben telefonon nem tudnak segíteni. Az egyik ügyfélszolgálatos p*csa még gúnyosan "sok szerencsét" kívánt.

Közben beszéltem az OTP bankkal, ők azt mondták, hogy zárolva van az összeg a számlámon és az edigitalnak kell lekérni az OTP banktól, mert az Extreme Digital zárolta a pénzem, az OTP nem tudja feloldani.

Emailekre azóta sem válaszoltak, most küldte a rendszerük az emailt, hogy fizetés hiányában törölték a rendelésemet, amivel nincs is semmi baj, mert ettől a retek cégtől nem is kell semmi, viszont a pénzem továbbra sincs meg, mert szerintük ki sem fizettem.

"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"

(#142) DS39 válasza Mulderpapa (#141) üzenetére


DS39
nagyúr

Ja mocskos egy banda, ha problémád van, és reklamálsz, te vagy az utolsó söpredék.

Nézd meg a netbankban, általában csak egy bizonyos ideig van ez a zárolás. Ha addig nem vonják le, akkor vissza kell kapnod. De ezt az OTP fogja megmondani biztosan.

[ Szerkesztve ]

(#143) 4Grider válasza Mulderpapa (#141) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak jelezni szeretném, hogy a bankok fizetési felületének működéséhez semmi köze nincs a webáruházaknak, azokat online fizetéskor ezek az oldalak csak meghívják. Ha lassan jön be, vagy akadozik a fizetési felület, akkor arról nem a webáruház, hanem a bank tehet.
Fizetéskor a webáruház úgy hívja meg a banki felületet, hogy átadja neki a fizetési azonosítót (ez jellemzően a rendelés száma) és a fizetendő összeget. És egész addig a webáruháznak nincs köze az egészhez, amíg a bank vissza nem irányítja az ügyfelet a webáruház oldalára (egy fizetési siker státusszal). A zárolás tehát a fizetési felület hibája (esetleg a te oldaladon keletkezett net vagy felhasználói hiba) miatt keletkezett, ami egy-két héten belül automatikusan feloldásra fog kerülni. A zárolás időtartamát több dolog határozza meg. A kártyaelfogadó webáruházaknak erre ritkán van ráhatása, csak akkor tudják feloldani, ha olyan szerződésük van a bankkal, miszerint tehetnek terhelés helyett zárolást is a kártyákra. A kereskedőkkel - így az e-digitallal - ilyen szerződést NEM kötnek a bankok, ők csak terhelhetnek. Zárolást jellemzően kölcsönügyletekkel foglalkozó cégeknek tesznek lehetővé a bankok (pl. autókölcsönzők), de még számukra sem mindig teszik lehetővé a zárolás levételét, maximum a zárolás elhelyezésekor adhatnak meg dátumot, hogy azt meddig óhajtják fenntartani.

(#144) Mulderpapa válasza 4Grider (#143) üzenetére


Mulderpapa
aktív tag

Itt nem azzal van a probléma, hogy hiba történt a tranzakció közben, hanem ahogy az előtted levő kommentben is írják, ha valami panaszod van, akkor igy jártál. Nem foglalkoznak vele. Egy ekkora cég szerintem ilyet nem engedhet meg magának, hogy nem reagál az emailre, a telefonos ügyfélszolgálat meg hárít. Persze ha egy 300e Ft-os tv-t szeretnék megrendelni, abban biztos nagyon szívesen segítenének.

A zárolást 1 hónap múlva elvileg automatikusan feloldja a bank, de szerintem te sem örülnél, ha más hibájából 1 hónapig 30e Ft-al rövidebb lennél, terméket meg nem kapsz a pénzedért, csak a rendszer által küldött automatikus emaileket, hogy fizesd már ki a rendelésed, meg hogy törölték a rendelést fizetés hiányában és ha legközelebb rendelni akarok, akkor figyeljek oda a határidőre.
A bank is azt tudta tanácsolni, hogy ha annyira ragaszkodom a megrendelt termékhez, akkor fizessem ki mégegyszer (hátha a következő tranzakció már sikeres lesz) és az első tranzakció összegét feloldják 1 hónap múlva. Tehát én fizessek 2x azért, mert a bolt akitől rendeltem elérhetetlen. Közben csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy lekérik a zárolt összeget.

"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"

(#145) 4Grider válasza Mulderpapa (#144) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem érted. Mi is kártyaelfogadó kereskedők vagyunk, és zárolás-feloldásra nincs lehetőségünk, mert nem a mi áruházunk teszi a zárolást ilyenkor a kártyára, harmadik személy helyében pedig nem tudunk eljárni. Akkor sem, ha az a harmadik személy a mi ügyfelünk.
Ha változatlanul nem érted: A pénzügyi tranzakció azonosítóját ilyenkor a bank teszi rá, de ha nem jön vissza válasz a banki rendszertől (ilyenkor lesz ugye zárolt az összeg), akkor azzal én ügyet nem tudok indítani. A rendelésszámommal pedig nem foglalkozik a bank...

[ Szerkesztve ]

(#146) Mulderpapa válasza 4Grider (#145) üzenetére


Mulderpapa
aktív tag

Akkor tényleg nem értem, mert nekem az OTP 2x is azt mondta, hogy az ED zárolta az összeget, nekik kell lekérni. Az OTP se továbbítani, se visszahelyezni nem tudja a zárolt összeget.
Mondjuk ha ez tényleg így van, akkor is leírhatta / elmondhatta volna az ED és küzdök tovább a bankkal. Nem 10 nap múlva tudom meg egy fórumon, amikor már törlik a rendelést. :)

"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"

(#147) 4Grider válasza Mulderpapa (#146) üzenetére


4Grider
nagyúr

Konkrétan én kezelem a saját webáruházunk bankkártyás ügyeit is. A te eseted nálunk évente egyszer-kétszer fordul elő, így ilyen esetszám esetén nem látom értelmét az ügyfélszolgálatunk munkatársainak oktatását erre is kiterjeszteni. Ezért aztán mondanak mindent, ami az eszükbe jut. Nálunk az az ügymenet, hogy ha ilyen probléma van, akkor az ügyfélszolgálat eszkalálja felém, én meg e-mailben leírom ezt az ügyfélnek. De ezzel az ügyfél nem lesz előrébb. Meg kell tehát jegyezni, hogy egy kereskedő csak az érkezett összegekkel tud mit kezdeni (egy visszafordítás pl. egy perces művelet), a nem érkeztetett pénzekről csak annyit tud, hogy sikertelen fizetés...

(#148) Zoona


Zoona
aktív tag

Én szerintem az ED egy semmirekellő cég. Ígérget és átver, aztán ha szembesíted őket a dolgokkal akkor meg köntörfalaz és terel. Nagyon szép üzletpolitika és az alkalmazottaiknak is szépen meg lett találva.

Ha ingyen adna bármit is az ED akkor sem kellene. A tavalyi afférom után messziről kerülöm őket, mindent megveszek máshol.

Diablo 3 Battletag - Jessa#2832

(#149) Rgaba13


Rgaba13
újonc

Sziasztok. Rendeltem egy Yamaha erősítőt bankkártyás fizetéssel. A termék státusa akkor "Raktáron" volt,így megrendeltem. Egy kicsit később újra megnéztem a terméket, és érdekes módon a státusz "Nem kapható" -ra változott. Most kezdjek el aggódni? A rendelési státusz most 3/4-nél jár "Összekészítés" alatt. A visszaigazolásokat és számlát már elküldték e-mail-ban. Akkor most mi a helyzet? :F

(#150) #08205312 válasza Rgaba13 (#149) üzenetére


#08205312
törölt tag

Utolsó darabot rendelted meg.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.