Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Mi történik egy netes csalás után?
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gurulunk, WAZE?!
- A KOReader ebook olvasó program
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
őstag
válasz BobaHWSW #11752 üzenetére
Ha egyenletesen haladsz és a nyomatékváltó tud zárni és nincs több csúszás, akkor onnantól nem kell feltétlenül többet ennie az automatának. Ha mondjuk folyamatosan rugdosod a pedált és egyfolytában fel-le vált a szerencsétlen, akkor mondjuk eltér az üzem az optimálistól.
Ha a teljes fordulatszám kábé első harmada körül vagy alatta futsz alacsony terheléssel még 100 km/h tempó alatt, akkor alacsony légellenállással mész jó kenéssel, de alacsony terheléssel és kis fogyasztással. Autópálya tempónál már kezd bedurvulni a légellenállás aztán az felnyomja a fogyasztást szépen.
Sok minden függ attól, hogy milyen alaktényezője van a kocsinak, mekkora teljesítményű a motor, milyen az áttétel, milyen az abroncs, milyen aszfalton gördülsz. Uralkodó szélviszonyok, et cetera, et cetera.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest