Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5624) pvt.peter


pvt.peter
őstag

Sziasztok,

Látom másnál is vannak hasonló problémák mint nálam. Egész konkrétan az alábbi idegesítő jelenség van néhány hete:
Fizetéskor a telefon feloldása után igazolnom kell a személyazonosságomat a beállított módszertől függően ami esetemben ujjlenyomat, de a feloldómintával is ue. a helyzet végeredményben.
Nos, hiába történik meg a személyazonosság igazolás, majd érintem a telót a terminálhoz, újból kéri az azonosítást, annak ellenére, hogy az ujjlenyomatot és/vagy feloldómintát elfogadta...
Van olyan amikor elsőre sikerül fizetnem, illetve van olyan amikor 3-4 -jére.
De ma pl. az Aqua -ban vagy 10 próbálkozás után sem tudtam telóval fizetni.
Tudja valaki, hogy hogy lehetne ezt a jelenséget megszüntetni? Nem egyszer lehetetlenítette el a fizetést ez a folyamatos igazolás kérés.
Mi 9 Lite -ról van szó MIUI Global 12.0.10.0 QFCEUXM rendszerrel.

Köszi a választ.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.