- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Internet fejlesztés országosan!
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-cobra-
aktív tag
válasz erdey_a #3317 üzenetére
Rábalux oldalán pedig ez áll:
"Az igényérvényesítés megkönnyítése érdekében az eljárás lebonyolítása azon vállalkozáson (üzleten) keresztül történhet, ahol a fogyasztó a terméket vásárolta. A vásárló oldalán az önkéntes jótállás érvényesítésével kapcsolatban felmerült költségek (pl. leszerelés, szállítás, stb.) a vásárlót terhelik. Termékcsere esetén az önkéntes jótállási idő újraindul." -
-cobra-
aktív tag
Én már lassan két hónapja küzdök velük egy hibás lámpatest kapcsán amit két éve vásároltam, és szerintük már nem garis pedig a jótállási jegy elég egyértelműen fogalmaz:
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
Értékhatártól függetlenül a Rábalux Zrt az alábbi önkéntes jótállást vállalja, mely tekintetében a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint jár el:
- 3 év cserélhető RÁBALUX saját márkás LED fényforrások esetében, ha az a csomagoláson jelölve van,
- 5 év beépített nem cserélhető LED fényforrást tartalmazó lámpatestek esetén és minden egyéb lámpatestre, ahol az a csomagoláson és a használati utasításban egyértelműen jelölve van. (A megfelelő rész aláhúzandó).
Én már feladtam a velük való küzdelmet, beadtam az összes bizonyítékot a Békéltetőnek, akkor mondják meg Ők a tutit. -
-cobra-
aktív tag
válasz Donki Hóte #3292 üzenetére
Jobban jársz ha a Samsungnál intézed közvetlenül, még ha fizetni kell a futárért is.
-
-cobra-
aktív tag
-
-cobra-
aktív tag
Rábalux oldalán olvastam:
A jótállási igény érvényesítése és a követendő eljárás
A hibás teljesítéssel érintett terméket a Rábalux kicseréli, illetve amennyiben ez nem lehetséges, akkor a vételár megtérítésre, illetve jóváírásra kerül. Az igényérvényesítés megkönnyítése érdekében az eljárás lebonyolítása azon vállalkozáson (üzleten) keresztül történhet, ahol a fogyasztó a terméket vásárolta. A vásárló oldalán az önkéntes jótállás érvényesítésével kapcsolatban felmerült költségek (pl. leszerelés, szállítás, stb.) a vásárlót terhelik. Termékcsere esetén az önkéntes jótállási idő újraindul.Illetve ECC-n is ez áll:
Kihez forduljunk, ha a megvásárolt termékkel kapcsolatban minőségi kifogásunk van?
Fontos kiemelni, hogy amikor egy fogyasztó terméket vásárol, a vásárlás kapcsán a termék eladójával kerül szerződéses jogviszonyba. Tehát a termék meghibásodásával kapcsolatos panaszunkkal minden esetben ahhoz a kereskedőhöz forduljunk (abba a boltba fáradjunk vissza), ahol a terméket megvásároltuk.
Sok esetben sajnos előfordul, hogy a fogyasztó az eladótól azt a tájékoztatást kapja, hogy a hibás termék miatti panaszával forduljon a szervizhez vagy a gyártóhoz. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy az ilyen tájékoztatást a fentiekben kifejtettek miatt nem vagyunk kötelesek elfogadni, mivel minden esetben a terméket értékesítő forgalmazó lesz a termékhez kapcsolódóan a jótállásra, illetve szavatosságra kötelezett fél. -
-cobra-
aktív tag
válasz -cobra- #3158 üzenetére
Újabb eMAGos gyöngyszem következik.
Két éve vásároltam három Rábalux LED-es mennyezeti lámpát, amiből egy most megadta magát. Jeleztem a chat-en az ügyfélszolgálatnak, felvettek egy hibajegyet, majd egy hét múlva leráztak egy rövid üzenetben, hogy már nem garanciális a termék.
Elküldtem nekik a számlát majd a jótállási jegyet, amely egyértelműen leírja hogy erre a termékre 5 év jótállás jár:"Értékhatártól függetlenül a Rábalux Zrt az alábbi önkéntes jótállást vállalja, mely tekintetében a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint jár el:
- 3 év cserélhető RÁBALUX saját márkás LED fényforrások esetében, ha az a csomagoláson jelölve van,
- 5 év beépített nem cserélhető LED fényforrást tartalmazó lámpatestek esetén és minden egyéb lámpatestre, ahol az a csomagoláson és a használati utasításban egyértelműen jelölve van. (A megfelelő rész aláhúzandó)."Azóta többször is próbáltam velük kapcsolatba lépni, de teljesen ignorálják a leveleket, semmi reakció. Várok még, aztán lehet megírom a Békéltetőnek, csak már kezdek belefáradni az állandó sz*rakodásba....
-
-cobra-
aktív tag
Újracsomagolt cuccok eredete teljes homály.
Én vettem tűnük egy felső kategóriás Samsung soundbar-t, leírás szerint újszerű állapotú, hibátlan. Ehhez képest a mélynyomó tiszta por volt, a távirányító kopott, és egy kis hallgatózás után kiderült a bal oldali front középsugárzója nem szól.
Gondolom valaki visszaküldte gariba, ők javítás híjján visszaadták az árát, majd el akarták adni bontottként.
Szerencsére az elállással nem volt gond, így végül visszakaptam a pénzem. -
-cobra-
aktív tag
Jöjjön egy kis történet az eMAG garanciális ügyintézéséről. Hosszú lesz, bocsi.
Jó másfél hónapja elromlott az egyik ASUS routerem. Nem lehetett bekapcsolni, valószínű alaplapos lett, mert a másik ugyanilyen típusú routerem tápegységével se volt hajlandó életjelet mutatni. Semmi baj, még van bő fél év a 3 év garanciából, gyorsan be is jelentem az eMAG-nak. Az első kellemetlenség akkor ért amikor nem lehetett a visszaküldési űrlapot kitölteni, mert nem látta a terméket a rendszer. Elkezdtem chatelni a csoda asszisztensükkel, majd továbbítottak egy ügyintézőhöz. Emailben küldtek űrlapot, amit azonnal vissza is küldtem nekik, mondták majd jönni fog egy másik email arról, hogy felvették a hibát. Eltelt egy hét, bizony nem jött email, újabb chatelgetés… kiderült, hogy bizony nem vettek fel hibajegyet. Másodjára sikerült ezt regisztrálni, majd a routert betettem a gyári dobozába és az ügyintéző tanácsára fényképet is készítettem róla. Az egész dobozt betettem még egy dobozba, biztos, ami biztos. 2 napra rá jött is a futár, elvitte, sínen vagyunk. 10 napra rá jött egy email, hogy beérkezett a szervízbe a termék. Majd 2 hétre rá jött a hideg zuhany, elutasítják a garanciális javítást ugyanis a router antennája törött, erről csatoltak is egy képet. Elküldtem Nekik a képet, amelyen a visszaküldés előtti ép állapot szerepel, tehát vagy a szállítás során, vagy a szervizelés során sérülhetett meg. Szerintük ezen a fotón nem látszik a lényeg, küldjek másikat, viszont megerősítették, hogy a csomagolás ép volt mikor beérkezett. Ránagyítottam a kérdéses részre, de ez sem volt elég. Ők megpróbálják a szervizes videófelvételt visszakeresni a csomag kibontásáról, hátha azon látszik valami. Itt napokra eltűntek, majd érdeklődtem, hogy van-e már valami fejlemény. Még nyomoznak... ismét eltelt pár nap. Ismét érdeklődök, majd azt az infót kapom, hogy a fent említett indokkal, javítatlanul visszaérkezett a termék a szervízből, sajnálják de ez van. Na ezen a ponton már nagyon felhúztak és vázoltam nekik a sztorimat, miszerint a csomagolásban a termék ép volt, az érintett antenna a másik mögött helyezkedett el, rögzítve, és mivel állításuk szerint a doboz sértetlenül érkezett be, így csak a szervízes törhette el. Bizonyíték erre az ő képük, ahol látszik, hogy az antennát előre felé feszegették. Ha nem ismerik el a felelősségüket akkor kérem az időbélyegzővel ellátott videófelvételt. Ha nem kapom vissza a vételárát, akkor következő lépésként a Békéltető Testülethez fogok menni. Válasz: A kamera aznap sajnos nem működött, így bizonyíték hiányában visszatérítik a vételárat.
A sztori nekem elég egyértelmű: vagy véletlen törte el a szervízes (akkor vállalja a felelősséget), vagy olcsón akarták elintézni a garanciális javítást (ami viszont felháborító). És a vicc az egészben, hogy ennek az antenna törésnek technikailag semmi köze az eredeti hibához, viszont lehet bele kapaszkodni, hogy így már nem garanciaköteles a termék.
Számomra hatalmas csalódás az eMAG ügyintézése, és sajnos nem ez volt az első eset. Máskor már sokkal rosszabbul is jártam, és a Békéltető előtt is volt már randink egymással.
Tanúság magamnak: évek óta vagyok visszatérő vásárlójuk és túlzás nélkül több milliós értékű rendelésen vagyunk túl, de azt hiszem ezen a ponton én ezt a webáruházat elengedem.
Tanúság mindenkinek: ha visszaküldötök bármilyen terméket, ALAPOSAN fotózzátok/videózzátok körbe, mert bizony még jól jöhet!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Kézilabda topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- iPhone topik
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest