A következő cikket az autó motorban találtam, szó szerint idézem:
A Fiumei úton a belső sáv vezet egyenesen, az Orczy tér felé, a külső lekanyarodik jobbra. Az előbbi forgalmas, lassan halad benne a járműsor, az utóbbi csaknem üres. Néhány lekanyarodó veszi igénybe – és a bunkók. Ők előrerobognak, aztán az utolsó métereken bevágnak a másik sávba. Ezt, vagy egy hasonló helyszínt megfigyelve lélektani diagnózist állíthatunk fel az autósokról, sőt – a „mindenki úgy vezet, ahogy él” mondás alapján – akár általánosíthatunk is. Lesújtó az eredmény…
Balkán
Az utóbbi másfél évtizedben Magyarország nagymértékben balkanizálódott. Eluralkodott a „mindenki az ellenségem, élethalálharcban állok” pszichózis. Ilyen helyzetben pedig, ugyebár, minden megengedett! Mint annak idején Boszniában. Mifelénk ugyan enyhébbek az eszközök, de azért ugyanúgy kitapintható az ellenséges hozzáállás. Sietek, ezek meg útban vannak – le kell küzdeni őket! Fogok én itt ezek között araszolni? A fenét! Elhúzok jobbról, legalább tízet megelőzök, belövök közéjük, ha nem is tankkal, de az autómmal, nyertem egy percet, s megnyertem az élet egy kis csatáját! Kik ezek a balkáni bunkók? Viselkedésükön kívül nincs más kategorizáló jellemzőjük. Éppúgy előfordul köztük nő, mint férfi, nyakkendős, öltönyös „úr” prémiumautóban, rozzant Lada festőlétrával a tetején, vagy éppenséggel egy böhöm furgon, profi sofőrrel a volánnál. A társadalom reprezentatív mintáját alkotják. Meg lehet számolni, hányan vannak a fegyelmezettekhez képest, s jó közelítéssel megkapjuk a tahók magyarországi arányszámát. Nagyobb lesz, mint amire büszkék lehetnénk. Vannak fokozatok, lehet finomítani az osztályozást. Egyeseken látszik, hogy rutinból közlekednek így, ez a bevett eljárásuk. Némelyikük képes azért kétszer sávot váltani, hogy egy-két hellyel előrekerüljön. Van, aki csak hosszabb vánszorgást rövidít le ily módon, más akkor is furakszik, ha egészen rövid a sor. Mindenesetre sokkal többen vannak, mint ahányról feltételezhető, hogy jóhiszemű tévelygőről van szó. Akit egyébként a mozgásáról, a viselkedéséről felismerni.
Hadszíntér
Még csak a résztvevők felvonulásánál tartunk, most jön a lényeg. Elfogy a sáv, át kell sorolni. Ha éppen mozog a forgalom a célsávban, egyszerű a dolog: ki kell nézni valakit, aki az átlagnál nagyobb követési távolságot tart – akár mert elbambult, akár mert bizonytalan vezető – és irányjelzéssel, vagy akár anélkül, betűzni eléje. Amennyiben szeretné európai mivoltát mutatni a bunkó, kacsint utólag kettőt a vészvillogójával, de soktól ennyire sem telik. Gyakran előfordul, hogy még néhányan erőszakosan betolakodnak ugyanazon szerencsétlen elé, hiszen már látszik, ki az a sorban, aki nem tudja, nem akarja elhárítani az ilyesmit. Ki a mafla, a rossz fog a cipzárban, aki elé több fog kerül a másik oldalról… Na és ki az abszolút tökkelütött, a tipikus lúzer? Aki felháborodottan dudál egyet, amikor eléje nyomult valaki. Ezzel ugyanis kinyilvánította, hogy mafla volt, esetleg éppen kézből telefonált, vagy máshová figyelt, de semmi esetre sem akart senkit beengedni, ráadásul rossz vesztes, aki az apró vereség miatt elvesztette önuralmát, s miután hülyét csináltak belőle, erre még fel is hívja a figyelmet.
Bunkó és balek
Van azonban úgy, hogy éppen leáll a célba vett sáv. Megáll a bunkó is, valahol az elejénél, ahol már záróvonal van, de egy balkáni persze pontosan ismeri a záróvonal és az aknazár közötti különbséget, s nem is törődik a burkolati jellel. Kiteszi az indexet - és vár a sor elindulására. S most jön a legszebb jelenet: kivétel nélkül mindig, minden egyes alkalommal, beengedi valaki. Rendszerint az első autós, de legfeljebb a harmadik. Mintha közmegegyezés lenne a fegyelmezett közlekedők között, hogy a bunkókat előnyben kell részesíteni! Tessék, idézzék fel emlékezetüket! Tudnak-e említeni egyetlen esetet, amikor a pofátlankodó autós akár csak egyetlen lámpaváltásnyi időre ottrekedt, vagy – na, de ilyet már elképzelni is nevetséges – rendőri intézkedés nélkül, pusztán polgártársai szabálykövető magatartásának hatására, kénytelen volt arra továbbhaladni, amerre abból a sávból kötelező! Ugye, hogy nem? Ugye, hogy ebben a játszmában előre le vannak osztva a lapok? Igaz, hogy mindig a hamiskártyás nyer? Ennek is lélektani oka van. Az áldozat udvarias akar lenni. Ő ugyanis, mint már eddigi magatartásával igazolta, kultúrember. Így nevelték, ilyen. Ami helyes is, csakhogy emberünk a jelen esetben nem udvarias volt, hanem mafla. Miért? Mert előzékeny volt egy törtetővel, megerősítette őt a bunkóviselkedésbe vetett hitében. Mert segédkezett többszörös szabálysértésben. Mert amíg jót tett eggyel, aki nem érdemelte meg, kitolt nemcsak saját magával, hanem azzal a sok autóssal is, aki mögötte van a sorban, s megérdemelték volna, hogy képviselje az ő érdeküket is. Mert bamba jóindulatával hozzájárult közlekedésünk káoszához, no és ahhoz az elharapódzó közvélekedéshez, miszerint vesztes stratégia az előzékenység. Ne feledjük: egy balkánias belemenéshez - amilyen ritkaságszámba megy Hegyeshalomtól nyugatra, de teljesen általános minálunk - mindig ketten kellenek. Egyikük a ravaszdi róka – erről valószínűleg nincs vita az értelmes emberek körében. Én most arra szeretnék rávilágítani, hogy a másik fél viszont – hangsúlyozottan csak az efféle esetekre vonatkoztatva – az ostoba holló, aki kiejtette a csőréből a sajtot, és még azt képzeli, hogy szépen énekelt. Úgy kell neki, mondhatnánk, csakhogy ebben a mesében nem ő egyedül marad hoppon, hanem rontja hollótársainak esélyeit a rókákkal szemben.
Intelligens rámenősség
Milyen magatartást alakíthat ki magának az ember, aki ilyen környezetben kénytelen élni és közlekedni, ugyanakkor nem csatlakozna sem a bunkók, sem a balekok táborához? Szerintem az egyedüli jó módszer az intelligens rámenősség. Elmondom, mit értek ezen. Nézzük az előbbi közlekedési példát, de ezer helyzetre lehet alkalmazni. Ilyen neuralgikus helyeken figyelem a többieket, a tükörből is. Természetesen nem tételezem fel, hogy mindenki erőszakos törtető, aki át akar jönni a sávomba. A cipzár-elvnek megfelelően készségesen beengedek egyet-egyet magam elé, amíg szabályosan jár el, tehát indexel, s nem rohamoz, hanem normálisan viselkedik. Ez azt jelenti, hogy nem akar méltánytalan hátrányba kerülni, de sportszerűtlen előnyre sem törekszik, együtt halad a másik sorral, s közben jelzi szándékát, óhaját. Aki ezerrel megy előre, hogy a végén kitrükközzön, az előtt kaput zárok. Kell hozzá néha egy kis önlegyőzés, de higgyék el, még egyetlen ilyen vagány gyerek sem jött nekem. Van ezenkívül valami, amiből nem engedek. Záróvonalon át senki sem jöhet elém! Nem akarok rendőrt játszani, tudom, nem az én feladatom, hogy megakadályozzam mások szabálysértését, de azt se várja el senki, hogy előmozdítsam! S láss csodát: nem egyszer látom, hogy észbe kapott, felbátorodott a mögöttem jövő is, ő sem engedi be. Most aztán nagyon megbűnhődött a gazfickó: legalább fél percet várhatott… Persze, még mindig bőven jól járt, nem is haragszik rám. Be van ez kalkulálva, mindig akad egy-két kekec alak, aki nem enged, de a többség bamba birka!
Civil kurázsi
Van ennek értelme? Ár ellen úszni, amikor attól úgysem változik meg semmi? Szerintem van. Először is, hadd legyek ennyire önös, a saját szempontomból. Nem mindegy, hogyan nézek magamra, milyen az önképem. Kiállok azért, amit helyesnek tartok, s a magam részéről megvalósítom, akkor is, ha sokan nem értik, megmosolyogják, leszólják. Kitartok az ilyen magaratással ellenséges környezetben, nem félek, illetve összeszedem magam és legyőzöm magamban a gyávát. Ezt hívják civil kurázsinak. Ez az, ami megkülönbözteti a kultúrembert a vadembertől, a polgári magatartást az elprolisodástól. Aztán van értelme közösségi szempontból is. Ne higgye senki, hogy az agresszivitás ellenszere a szelídség. Még egyetlen farkas sem lett vegetáriánus a birkák hatására. Az agresszivitás ellenszere a vele szembeállított erő. Minél többen alkalmaznak ilyet, annál kevesebb tere nyílik a többieket – okkal – balekként kezelő magatartásnak. Persze, lassú folyamat a változás, de ez ne csüggesszen. Valahol, valakiknek el kell kezdeni. Minél többször szakad meg a bunkóság sikerének lánca, annál jobb. Ne arra gondolj, hogy ez reménytelen, hanem Weöres Sándor szavaira: ne óriás akarj lenni a törpék közt, hanem derekabb törpe a többinél! Kíváncsi vagyok, hogyan látják ezt a kérdéskört olvasóink, hogyan élnek meg bizonyos helyzeteket, miképpen reagálnak ilyen-olyan viselkedéstípusra. Szeretném tudni, hogy most sokan orrolnak-e rám, mert maflaságnak minősítem vélt udvariasságukat, emiatt épp engem tartanak bunkónak, vagy ellenkezőleg, írásom hatására mások is szembeszállnak az általános elbunkósodással? Örülnék, ha megismerhetném véleményüket. Ennek kinyilvánítására az Autó-Motor honlapján (www.automotor.hu) a cikk közlésével együtt megnyíló Bunkók és balekok fórum a legalkalmasabb, mert az ott kifejtett nézeteket bárki olvashatja. Gondolkozzanak, írjanak és vezessenek – helyesen!
Karlovitz Kristóf
Teljesen jogos szerintem.
Mi a véleményetek erről?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(Kolombusz)
veterán
Vangelis
nagyúr
Ezek szerint senkit nem érdekel a közlekedés??
Honnan van a cikk?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
(Kolombusz)
veterán
Bővebben: link
Innen.
Teljesen jellemző, egész magyarországon megfigyelhető jelenség.
Bencom
senior tag
Rövid, és velős
hát, na, mindenki siet valahová, vagy csak egyszerűen felvág, hogy ezt ő megteheti, te meg próbáld csak meg, kapsz a pofádra
a balek meg hagyja magát.
ez nem csak a közlekedésben van így, hanem mindenbe
felesleges róla vitatkozni, mert nem változtat rajta semmilyen redszer
[Szerkesztve]
nincs MSN-em már ez is baj:(((
biker
nagyúr
a legnagyobb baj, hogy a legtöbb dugó az ilyen pofátlankodótol alakul ki, mert egy bepofátlankodással mindig megtorpan az amugy is araszoló sor teljesen
mellesleg pofátlanka legyen a talpán, aki elém bearaszol
persze arról is lehetne balladákat írni, hogy a tetves ganéláda kamionosok miatta van 3-4 kilóméteres dugó az M0-n, mikor egy balesetnél áll a sor, a kamionoosok egymás mellett beszélgetnek, miközben elöl már mennek.
sokszor csak nézem, a 3kilóméteres sorban van vagy 4-5 150-200m-es luk is
jó példa volt olaszországban.
milano fele a 3sávos autópályán du.4kor, elég nagy forgalomban egy sáv lezárva, kb 60ra kellett lasítani,és olyan gyönyörűen osszehúzodott mindenki, csak ámultam, hogy így is lehet.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
(Kolombusz)
veterán
Nekem ismerőseim voltak Párizsban, azt mondják, hogy amikor a Champs d' Elizée (vagy hogy kell leirni )-n délután csúcsforgalom van, és 2 óra alatt 100 métert lehet haladni, akkor sem dudálgatnak, hanem türelmesen várnak. És itt nem tülekednek, igaz nem is lenne érdemes.
Bencom
senior tag
a kamionosoknak sincs ám jó világuk, hidd el.
nem védeni akarom őket, de hidd el, hogy aki napi 48 órát utazik saját felelősségére, az megteheti
van egy kamionos ismerősöm, ő mesélte, hogy mikor bevezették ezt az időmérő szarságot, az üzlet veszélybe került, ugyanis ha betartották volna a szabájt, sosem értek volna oda időben, vagy pl. bulgáriában mindíg kirabolták volna őket
nincs MSN-em már ez is baj:(((
faster
nagyúr
Hihi, menjenek autókázni Rómába vagy Kairóba, majd hallanak dudálást, ne félj!
[Szerkesztve]
(Kolombusz)
veterán
Amúgy szerintem biztosan jó dolgo ez a 8 órás korlát. Eszméletlenül durva lehet, egy hatalmas kamiont 15 órán keresztül vezetni.
Bencom
senior tag
sose Magyarországot vedd alapul, mert az itteni állapotok katasztrofálisak
nem csak a közlekedési, de a politikai, a szociális, és még sorolhatnám.
ne akadj fenn ennyi ''apróságon''
nincs MSN-em már ez is baj:(((
(Kolombusz)
veterán
Az olasz emberek sosem a a türelmességükről voltak hiresek.
Az egyiptomiakat nem ismerem, de biztos ők is nagy ''kultúráltan'' közlekednek.
faster
nagyúr
Kairóban nem tellik el olyan pillanat, hogy ne hallanál dudálást valahonnan. Amikor hazaértem, szinte sokkoló volt a csend az itteni utakon.
(Kolombusz)
veterán
Mondjuk Magyarország nem csak a közlekedési kultúrában hűtul, ebben igazad van.
Faster: nekünk vidékieknek még a pesti csúcs is tiszta horror.
[Szerkesztve]
Bencom
senior tag
jó dolog lenne, ha használni is léehetne, mert ugye a megbízót aztán k*-ra nem érdekli, ő csak adja az időt, ami így betarthatatlan, meg adja a felelősséget, meg a stresszt, majd ha nagy szerencséd van, akkor a pénzt.
ez nem egy ''nyugdíjas'' állás
ezért nem tudok haragudni a kamionosokra, mert elhiszem, hogy nekik is kell egy kis kikapcsolódás
különben meg ők is várnak ilyenkor, és a határokon is őket szivatják meg a legjobban
nincs MSN-em már ez is baj:(((
(Kolombusz)
veterán
A határ tényleg katasztrófa. Beállnak a kilométeres sorba a forgalmasabb helyeken és csak várnak-várnak-várnak, sok sok órát, ha nem egy napot.
Inkább a buszsofőrökkel van a gond. Ilyen eszméletlen bunkó, tülekedő embereket ritkán látni.
Bencom
senior tag
de az mind semmi: sajnos mindennap busszal utazom, és ezt belülről nézni még rosszabb, főleg, h nyíregyi vagyok, és ott katasztrofális a tömegközlekedés: vagy 500% -ra vannak terhelve a buszok, gyakran még állóhely sincs, és mikor ki vannak téve a cédulák, h dohányozni tilos, meg a sofőrrel beszélgetni tilos, és azt látom, h a sofőr egyik kezében mobil tel. a másikban cigi, és közben beszélget egy mellette állóval, és még be is vág valaki elé, na az kész.
de a csúcs az az, mikor még a buszost is indokolatlanul feltartják.
nincs MSN-em már ez is baj:(((
(Kolombusz)
veterán
Én ha bemegyek miskolcra, akkor a villamos még elviselhető, de a busz szörnyű. Ülőhely 0, és levegő sincs.
biker
nagyúr
ha ismernél, nem írtad volna ezt...
mivel személyautóra nincs tahográf, megtehetem, hogy annyit megyek,amennyit rámutalnak.
ez mostanság már ''csak'' 6500-9000km havonta, míg szegeden laktam, addig 8000-12000km volt általában.
mostani autóm a 7. vagy 8., nem tudom, persze egyik sem törés miatt lett cserélve, hanem elhasználódás miatt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Bencom
senior tag
ülőhely, levegő????
álmaimban sem remélek ekkora luxusra!
nálunk az állóhelyekért folyik álltalában a küzdelem
nincs MSN-em már ez is baj:(((
Bencom
senior tag
van az úgy...
anyám és a tesóm tánctanár az abigélnél, és minden nap ki kell menniük vidékre, néha több hejre is, órát tartani
csak az út álltalában 4-5 óra naponta
nincs MSN-em már ez is baj:(((
biker
nagyúr
hááát, velencénél van egy fizető kapu.
csak két pálya keresztezi egymást, a két legnagyobb olasz pálya, van kb 20kapu irányonként.
na ott aszfaltoztak.
gayak. 2km-re a kapuktól álltunk meg, onann 2.5-3óra volt a vége, a kapukon túl 1km-re volt a dugó és a javítás vége.
na, ott azért volt már dudálás, meg araszolás.
ja, hogy ez májusutolsó hete volt? külön jó pont volt.
mondjuk a németek kellemesebbek ebből a szempontból.
ott valahogy udvariasabbak, de lehet hogy csak a külföldi rendszám miatt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
(Kolombusz)
veterán
Az szép. Hova járkálsz te ennyit?
(Kolombusz)
veterán
Ugyanennek az ismerősömnek monte carloban a dugóban megfőzte a vizet az autója.
30 fokos meleg volt, maximumon kellett fújatni a meleg elvegőt, és még úgy is csak nehezen hűlt le.
Bencom
senior tag
vazze, te olaszba jársz ki benzinért?
nekünk az ukrán is megfelelt, és nem kell érte annyit utazni, meg túl sok dugó sincs, egyedül a határ az, ami húzós
nincs MSN-em már ez is baj:(((
Bencom
senior tag
a mi golf egyesünk képes egy helyben megfőni, akár télen is, meg nem kell hozzá dugó se: a hűtővizet már ép cső rég nem vezeti
nincs MSN-em már ez is baj:(((
(Kolombusz)
veterán
Az szép.
TéKrys
senior tag
Nekünk meg házhoz hozzák az ukrán benzint.
http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D
CuKoR
senior tag
gyere a túrás totyikba dumálni Bővebben: link
Szeleshát Szőlőbirtok Szekszárd - www.szeleshat.hu
Bencom
senior tag
hát na, vadiúj, huszonütéves kocsi, a hegesztés, és a sértések leperegnek róla
nincs MSN-em már ez is baj:(((
Bencom
senior tag
én sem járok ki, egy ismerősöm hoz mindennap negyven litert, annyi meg kell is, mert rengeteget utazunk
nincs MSN-em már ez is baj:(((
ALI_G
veterán
Az indexeléssel kapcsolatban szólnék hozzá.
Itt Szegeden csak gyalog és SZKT-vel közlekedem, és hihhetetlen, hogy az autósok kb. 40%-a nem indexel az esetek 30%-50%-ban. Gondoljatok arra, hogy amikor te mennél a buszhoz át a zebrán, akkor gyorsan bevág eléd egy autó, akiről azt hitted másfelé megy. Vagy ue csak a körforgalomból nem indexel kifelé, és az SZKT-s busznak meg kell állnia! Arról nem is beszélve, hogy nem engedik ki a buszokat/trolikat a buszmegállóból. Múltkor meg az volt, hogy a busz állt a megállóban (épp rajta voltam), a busz megálló előtt egy kocsi állt (pont úgy, hogy félig belelógott a megállóba, és közvetlen mögöttünk is állt busz-ergo elfoglalta a két busz a teljes megállót), a buszunk meg 1 méterre állt mögötte. Állt volna ki a busz, eközben meg pont kiszált a kocsiból egy csávó (kőgös feje volt, tipikus bunkó), de pont akkor amikor a busz eleje már túlment az autó eleje mellett (ezt is neccesen tudta csak a busz, mert kevés volt a hely), és még ordibált is, meg beintett a busz sofőrjének (mivel ott ültem ablak mellett, tisztán leolvastam mit mondott a csávó: üss el b*zdmeg). A buszsofőr befékezett (ekkor azt hittem kiszáll és leüti, csak épp a buszsofőr kicsit olyan nyámnyila fejű volt), hogy ne üsse el, végül baleset nélkül záródott a dolog.
Értitek miről beszélek, ugye?
(Kolombusz)
veterán
Jah, tiszta ügy.
finest
őstag
Szentesen a munkahelyem előtt, ahol amúgy is kb. 2 autó / óra a forgalom, valaki úgy parkolt mögém, h nem tudtam kiállni. Persze volt a közelben üres parkoló. Benéztem a közeli boltokba, h hátha ott van a sofőr. Az egyik eladó ki is jött megnézni, annyira csodálkozott, majd azt mondta: ''Mennyire hurkák az emberek!''
Nagyon megtetszett a kifejezés. Iagzi hurka volt a koma, szerencsére kisvártatva előkerült...
[Szerkesztve]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
Bencom
senior tag
hát
hajdúböszörményben meg az autósok húsz százaléka INDEXEL, az is csak azért megt áthalató forgalommal megy
de ez a buszos szar ez télleg gáz
nekünk kicsit finomabban volt ez meg, bicajjal:
megyünk sóstóhegyen, a kerékpárúton, rendesen elfáradva, és pont egy lejtón felfelé.
az autósok alapból ráálltak a kerékpárútra, tehát volt mit kerülgetni
ez még hagyján, egy egyszercsak kiszáll egy ürge, elkezdi lengetni az öklét, hogy ha meg merjük húzni a bicajjal a kocsiját, akkor nekünk ront.
ez még mindíg nem fájt volna, mert egy paraszt ugye mindenhol akad, de akkor meg egy másik ember, akinek valszeg semmi közen nem volt az imént beszólóhoz, elkezd nekünk papolni, hogy a parkoló nem bringázásra való
könyörgöm: a erékpárút tábla ott volt pont mellettem!
nincs MSN-em már ez is baj:(((
Bencom
senior tag
a tesóm most egy albérletben lakik nyiregyen, és a ház saját parkolója úgy van kiszámítva, hogy mindenkinek pont befér akár két kocsija is.
helytakarítás céljából a tesóm pasija, a saját kocsijával rá szokott állni a tesom kocsijára, mert őp mindíg hamarabb megy el.
egyszer csak arra jött haza, hogy már valami nagy diszkóterepjáró beállt a tesóm kocsija mögé, ismerte a tulajt, felment reklomálni, de a tulaj (az a mongolid fajta) majdnem agyonvágta, úgyhogy neki is másik parkolót kellett keresni, a tesóm meg reggel nem tudott munkába menni
nincs MSN-em már ez is baj:(((
finest
őstag
Hát ez az, erről beszélek, íme a hurka! Mármint a mongoloid... Nem tom, h lehet valaki ilyen tirpák!
“Don’t shoot, I’m Globish.”
(Kolombusz)
veterán
Az iylet miért nem jelentik fel a rendőrségen?
Bencom
senior tag
reménytelen...
mi egyszer egy életveszélyesen (az én életemet veszélyeztetve) petárdázó suttyót jelentettem fel, de kiderült, hogy az apja a rendőrfőnök, és majdnem mi lettünk csúnyán feljelentve valami koholt vád miatt
azóta nem szívesen forulok a rendőrséghez, csak két rendőrismerősőmtől szoktam tanácsot kérni, hogy most mi legyen.
U.I.: sajnos mennem kell
nincs MSN-em már ez is baj:(((
(Kolombusz)
veterán
Na igen, ez kellemetlen eset lehetett.
biker
nagyúr
szeged király, valóban, nem divat az index...
amugy hova járkálok???
dolgozni, meg okosodni.
2x voltam szegedről san marinoba C15 citroennel
nem egész 1200km, egyhuzamban, egyedül, a második út kalandos volt, már hónapok óta ete a vizet a gép, de nem tudtuk, hova, mert a víz nem volt olajos, nem füstölt, és nem csöpögött, csak fogyott.
hazaértem este 22órakor az autóval, reggelre az összes víz a kocsi alatt volt.
vízpumpa elszállt.
ekkor derült ki, hogy a pumpa csegett, rá a vez.szíjra, ami szétcsapta a vizet a motorra, és a csapágyakra, és elpárolgott.
tehát pumpa, szíj, feszítő, csapágyak kicsit se lettem zavart
aztán párszor ukrajnában, mert az egyik vevőnk telepített oda gépet...
1x milanoban, 1x düsseldorfban, akkor szép új kocsival, volt benne 8e km, meghajtottuk, mit tud frissen
amugy csak itt a kishazánkban, mondjuk egy héten Csorna, zalaegerszeg, szolnok, holnap pápa, pénteken fehérvér...
ennyi
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
RAM
őstag
Milyen autót veszel/vettél a nyereményből?
Csak tisztán
(Kolombusz)
veterán
Nem veszek autót.
Majd esetleg később.
Talán egy 8 év körüli nissan primerat vennék, de még nem tudom.
biker
nagyúr
mostani verda egy 2004.03.havi corolla.
ezen 2hétig téligumi hiányában nem volt hajtás, és kb 20napot kisteherrel mentem, nem ezzel.
most van benne 75e km
nem ajánlom majd senkinek, mikor eladó lesz
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
dannnnn
aktív tag
huhu. 75k az nagyon jo. nem sokat hajtottad...
██ сәгтеук ыекшлу™ ██
biker
nagyúr
most is áll
és liheg...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- gtx 1070 turbo
- Eladó Számítógépek+monitor
- Eladó Iphone 13 128GB zöld színű + 2 év kiterjesztett gar + Apple watch SE 40mm
- Lenovo Thinkpad A485 (T480), 14" FHD IPS, Ryzen 5 PRO 2500U (8 v.mag), Radeon RX Vega 8, 16GB DDR4,
- Lenovo ThinkPad T480 - i5 8350u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/Magyar bill Hibátlan Állapot ÁFÁ-s számla