Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW i7 menetpróba

Hozzászólások

(#144) GoldhandRent válasza Hieronymus (#89) üzenetére


GoldhandRent
őstag

nem erről beszéltem..
itt leírod: "Rövid ideig akár 100KW-ig mehet fel a kijelző visszatápláláskor. Töltésnél, ennek a felét sem volt képes tartósan felvenni az akkumulátor." max a kijelző azt mondja, hogy ekkora energiával fékezel. de ha a falból nem képes ennyit felvenni, akkor visszatöltéskor sem fog. :K
azt azért tudjuk, hogy az akkukat nagyobb teljesítménnyel tudjuk szívni, mint fújni

szuperkondi hirtelen nagy töltést képes felvenni, amit lassan kisütve (tehát az akku töltési tempójában ugye) lehetne használni fékezés utáni akkutöltésre. vagy egy ideig arról mehetne az autó - csakhát, ez is egy extra veszteség (innen oda töltögetni).. viszont kevesebb, mint a fékezéskor a levegőt fűtött energia mennyisége (esetedben az a valamivel több, mint 50KW, amit már nem tud felvenni az akku)

-

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW i7 menetpróba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.