Hirdetés
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Építkezünk 6. rész (2024)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58594 üzenetére
Kit érdekel a pad,ha valós környezetben elvérzik ????? De én "csak" E46 30i-t tudok mondani mert azt kellett így csinálni ,hogy 6 leömlő egyedi rendszer. K&N betét remap. padon ~255Le / 330Nm-t tudott így megépítve. Szög gyáriba ~210Le volt. Sőt egy másik E46 30i ugyan ezt tudta gyáriba és megépítve is Az E46 coupe 30i 6-os kézivel gyengébben ment mint az én E39 30D-m ( persze az se volt gyári )
E46 30i 6 leömlő / remap 100-200 ~18s A másik 6 leömlős remapos 30i se ment jobban 166E Km-el úgy ,hogy azt mást tuner írta....
[link] Itt egy E39 540i 100-200 15,1s És hol jön ehhez egy 28i vagy 30i E39-ben ? Ugyan azt tudja ?????????????? Ne nevettesd ki magad
[link] E46 !!! nem E39 !! 30i 100-200 18,7s
Best time: 0-100 6.11sek 100-200 18.71sek 1/4 mili 14.12sek
[link]
De itt egy másik 540i0-100 5,9
402 méter 13,8 mp
100-200 15,99Egy E46 30i hegyezve NEM TUDJA azt mint egy E39 40i.... Egy E39 28i 30i bármit csinálsz meg se közelíti a 40i-t
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58600 üzenetére
"28i közel nem harmatgyenge, elég szépen megy azzal is, egy 30i-t pedig majdnem V8 szintre lehet könnyen okosítani."
"Igen azt simán, de 40i is megvan."
Álmodban van meg az okosított 30i-vel a 40i.... Főleg a könnyű okosításoddal....
Kérlek szépen mutass egy E39 30i-t ami okosítva megy úgy mint egy 40i Mi nálad az okosítás ? Hülyeségeket írsz össze vissza.... Egy autó sincs amit te csináltál volna főleg ilyen "okosítást" de mondod a f@szságokat. Ha pedig V8 szintre lehet könnyen okosítani mutass egy E39-et ebből Mert pl a turbósítás nem a könnyen V8 szintre hozom tuning.... Mutasd azt a könnyen okosított E39 30i-t ami úgy megy mint egy 40i[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58603 üzenetére
Mennyire életszerű amit írsz ? Az amúgy is 5 gangos váltó alá beraksz egy még rövidebb diffit.... Tök jó 230-nál már forog egy kellemes 6200-6300-at. Szóval veszel 400K-ért tengelyt mellé veszel differenciálművet X Forintért ezt mind ugye be is kell építeni plusz tömítések és munkadíj. Majd még kell egy programozás is azért. Hirtelen elköltöttél 5-600K-t csak ezekre és van egy E39 30i-d ami 240-50-nél csövön leforogja magát ha nem valami ultra rövid diffit raksz alá mert akkor már jóval előbb Utazóba is kényelmetlen lesz legalább.... Ez tényleg tök jó opció egy 540i-vel szemben.... De még mindig nem mondtad meg,hogy az E46 30i-hez képest egy ~130kg-al nehezebb E39 30i,hogy fog jobban menni???? Amit összeszedsz a tuningolással azt elveszíted a súlyon.... Továbbra is várom azt az E39 30i-t ami tudja 100-200-on a 15-16s közötti időt 402m-en 13 közepe végét... És 0-100-ra kevesebb mint 6s-et
Sajnos E39 530i-re nem igen van adat csak E46 330i-re képzeld hozzá,hogy az E39 szarabbat megy a súly miatt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58605 üzenetére
Még mindig nem mutattál 1 ilyen E39 30i-t ami megy úgy mint egy 40i Te csak beszélsz a semmiről.... Ez kb olyan,hogy neten mindenki faszán tud autót szerelni autót építeni és tuningolni is. Sőt vezetni is nagyon... Nekünk volt E39 40i-nk és soha egy E39 30i nem ment el neki Gyakorlatban beszélünk a semmiről. volt sok V8 V12 és amiket írsz,hogy így meg úgy megy a való életben ezekkel az utakon nem találkoztam..... Kb mint a legendák
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58605 üzenetére
Te csak elméletben tudsz okoskodni. Mutasd meg,hogy igen itt van ez és ez és jobban megy ennél vagy annál. Én legalább fogok építek lemérem és ott van feketén fehéren,hogy megy. Te meg elméletbe mondod,hogy így meg úgy MUTASD MEG mert így csak te vagy nevetséges és okoskodó nagyotmondó
#58608
chess001Hogy a bánatba jön ide a Time Attack ahhoz,hogy te állítod egy reszelt E39 30i-vel simán hozod a 40i-t ?????? Mi a bánatos köze van hozzá ? Nem tudsz ilyen E39-et mutatni csak okoskodni tudsz meg Time Attack-ozni Én meg mondom na gyere ki az M0-ra és menjünk De kit érdekel ez ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #58611 üzenetére
1.Nem vagyok a kispajtásod
2. semmilyen olcsó turbósról nem beszéltem. Az olcsó a 30i, a kicsit drágább a 40i amire gondoltam. És jah rákel költs szarásig pénzt, és nem könnyen okosítani, hogy 40i szinten legyen. Alapból könnyen és olcsón mondd már meg nekem mivel hozol ki + 50 lóerőt és 120 Nm-t a 30i ből, csak hogy utolérj papír adatokban egy 40i-t? Mert így hirtelen egy tuning adatbázisból kitúrva egy stage 1-es tuningal kb 13 ló és 21 nm hozható ki egy 30i bőlA 335it meg külön témának szántam ezredesnek, semmi köze az előbbiekhez.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58609 üzenetére
Nem a realitás talaján maradsz... Mind1 mi van neked legyen igazad !!! Én elmondtam,hogy milyen VALÓS !! teljesítményt tudnak a 30i motorok padon is mérve gyáriba és tuning után de te ledegradálsz mindent,hogy matrica ragasztás.... A te nagy tuningod a tengely meg a rövid diffi.... Fú ez azán nagy tuning.... Mitől kevesebb az ha valaki felrak egy 6 leömlőt + egyedi rendszert onnantól ha írat rá egy programot ha kap egy K&N betét plusz a gyári légszűrőház kap egy plusz légbevezetést. Ez mind a semmi és a te tengelyed meg rövid diffid a király ?????? Leírtam,hogy 2 külön E46 30i gyáriba mindkettő ~210Le környékét tudta tuning után tudták a 250Le-t 2 külön autó két külön km ugyan azok a módosításokkal és külön programokon. Ez a valóság. Amit leírtál tengely az még dob ~15Le-t így hozza a ~265Le / 350Nm-t az mióta = a 286Le / 440Nm-el ? Persze legyen gyengébb az is 20Le-vel a gyárihoz képest akkor is a nyomaték egy ~80Nm-el több.... És,hogy ezt a teljesítményszintet elérd a 30i-n beletoltál máris majdnem 1 gurigát Nem életszerű egyszerűen amit leírsz..... Mert te nem mondtad mennyiből.... Ja ilyen óvodás szinten nem mondtad ha 10millió akkor 10 millió de tudni fogja a V8 40i-t és kész nem ? ugyan már... Aztán mikor a 40i csak kap egy programot meg egy normális leömlőt akkor sehol nincs a hegyezett 30i...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58656 üzenetére
Mit akarsz a teljesítménnyel? Hogy a maximális csúcs teljesítménybe a reszelt 30i tudja kb azt mint a 40i ???? Beleköltöttél 700K-t a 30i motorba,hogy papíron tudja azt a teljesítményt de nyomatékba jóval alul marad. Arról nem is beszélve,hogy nem versenyautó építés volt az alap koncepció. Senki nem 6-7000-en fogja forgatni utcán a motort ahol napi szinten használod az alsó / közép tartomány.Ott jelentősen erősebb a 40i...... Az,hogy a csúcsteljesítményt utol éred ezzel az általad leírt könnyed tuningal azzal nem lesz napi használatban jobban autózható. Például egy előzést adott sebességi fokozatban alacsonyabb fordulaton jobban fog teljesíteni egy 40i mert egyszerűen erősebb és nyomatékosabb ott.... Lehet vergődni a csúcsteljesítményen csak utcán napi használat mellett nem csúcsteljesítményen fogod üvegelni a motort.... Amúgy a vezérlés megbontás tengely csere leömlő csere stb nem a "könnyed" tuning főleg ennyire sok pénz elköltése mellett. Még mindig jelentősen sokkal sokkal több motort építettem fel 0-ról mint te. De azért mert most sok M52 M54 motort csináltál akkor csak neked van igazad vagy te tudsz mindent és az van amit te mondasz ? Én most sok más motort csináltam régebben meg sok M54 és társait. Na akkor most mi van ? És én alátámasztottam legalább magamat saját autóval amit csináltam ,hogy egy gyári használt M54B30-as motor tud gyáriba 210Le-t 2 külön autóról is van mérés és van azok után is,hogy megkapta a leömlőt egyedi rendszert programot szűrőt stb. Ezt nevezném esetleg könnyed tuningnak és nem tengely cserés vezérlés megbontásos 3-400K-ért veszek csak tengelyeket anyagárba és azt belerakom kategória. De ott vannak a mérések mind a 2 paripa 250-255Le között tudott így Az,hol V8 szint ? Ezt a tuningot egy másik srác írta ez után kapott tőlünk egyet amivel jobb lett ennél de akkor sem V8 40i teljesítmény....
Te csak magad akarod igazolni de alapvetően nincs igazad. Nem életszerű könnyed tuningnak nevezni egy olyan autót amin 1 motort generálozol rengeteg pénzért,hogy tudja a gyári 231Le környékét 2. a használt 2-300E Km-es motorba belköltesz ~700K-t,hogy tudjon ~270Le-t amivel csak magadat akarod igazolni maximum. V8 fáradt állapotban is ~265Le-t tud padon. De tudod mit legyen igazad ennyi ráköltés után tudja a fáradt V8 teljesítményét ha ettől megnyugszol és befejezzük
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #59263 üzenetére
Azt mondd már el, hogy az intercoolerra menő csőben hol van víz?
A nyíllal jelölt cső volt kiszakadva, mögötte meg pont ott fut a szíj. Így az olajos kartergázt pont telibe ráfújta. Senki nem beszélt olajos vízről, nem tudom honnan szedted.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #59263 üzenetére
[link] Ezen a vidón látszik, hogy hogy összecseszett mindent a kiszakadt cső. Poén az egészben, hogy ez a videó azelőtt készült, hogy megtaláltam volna, hogy ki van szakadva, közbe már ezen is látszik, hogy ott van szétszakadva a cső.... Csak annyira felbsztam magam aznap egy szétégett kábelen, hogy már észre se vettem, hogy honnan jöhet a trutyi amit levideóztam...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #59266 üzenetére
Az amire te gondolsz kb olyan mint a fényszóró mosó. Van egy, vagy több fúvóka ami spricceli a vizet az intercoolerra, hogy azzal is hűtse. Vagy van vízhűtéses intercooler is, de ott se keveredik a víz az olajjal
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #59538 üzenetére
Milyen racionális érv van egy 10+ misis kocsi vásárlásában? Legyen az KIA vagy BMW. Egy 2 misis vagy olcsóbb is elvisz A-ból B-be. Szal szerintem egy új autó vásárlása minden csak nem racionális. Vagy ha mégis újat akar, lehet venni 4-5 misi körül is, akkor mi a racionális egy 10 misis új autóban?
Autóvásárlás egyáltalán nem racionális szerintem.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #59973 üzenetére
Itthon nem gyorsan megtérülős (más országokban picivel jobb a helyzet), mert annyira van túlárazva, mint amennyi támogatást esetenként lehet szerezni rá és azon felül van egy átlagos vállalkozási profit. Rendes piaci verseny esetén lehetne rentábilis, de ez nem cél hiszen az olajba eszement nagy a lobbi. Mondjuk pl. egy gázos fűtéssel szemben egy elektromos sokkal kevésbé veszélyes, kevésbé karbantartás igényes, sőt nem is költséges. Az élettani hatása az elektrosmog miatt egy másik téma, ez nekem is kérdőjel. Minél több fogyasztót tudsz árammal üzemeltetni magadnak és azokat használni, annál jobban megtéríthető a napelem, főleg ha lesz megfizethető lehetőség a tárolására (solar bank, elektromos autók akkupakkjait is lehet erre használni), ott kezd majd igazán érdekes lenni, de ez megint nem gazdasági érdek, nem is legális. Természetesen megfelelő tájolású és felépítésű/szigetelésű ház is kell hozzá. Nekem 46 db panel férne el ideális szögben, ebből közel 20 ezer kw-ot is lehetne termelni évente.
Mondjuk ha csak elektromos autózol és mindened elektromos hűtés/fűtés, meleg víz előállítás, netalán munka miatt van több nagyobb fogyasztó az ingatlanban, akkor azért lehet megtérülő, 5-6 éves távlatban.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz chess001 #59973 üzenetére
Nem feltétlenül a megtérülést kell nézni. Ha van valakinek egy x összege amivel belátható időn belül nem tud mit kezdeni max. berakja a bankba, vagy befektet valamibe, akkor máris opció lehet egy napelem rendszer.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #60023 üzenetére
Az hogy egy gyári M-pakos autóban nem csak a lökös M-es hanem kormány, felfüggesztés, fehér index, sport ülés, anthrazit tetőkárpit, M-es felni. Míg egy nem gyári M-packosra roszabb esetben felraknak egy utángyártott M-es lökös szettet és kész.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #60027 üzenetére
Pedig jogos felvetés is lehetne... Mivel az átalakítások 80-90%-a kimerült abban, hogy rarakjak a lökösöket és ennyi.. Pedig más a lengéscsillapító más a rugó vastagabbak a stabilizátor rudak is más a kormány, ülések, lábpihentető, küszöb burkolatok más a felni vagy ugye spoiler a csomagtér fedélen. Az újabb típusokon m sport fék is van ugye.. Szóval van pár dolog ami más... E46-nál még a lengőkarba lévő gömbfej is más. Szóval sokaknak ezért nem mind1, hogy gyári vagy sem...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #60029 üzenetére
Hát nem gondolnám, hogy sokan vannak akik vesznek egy alap e39-et aztán a kocsi árának 2x-esét rákölti arra, hogy mindent kicseréljen M-esre. Olcsóbb venni egy gyárilag M eset és azt rendberakni.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #60029 üzenetére
Szerintem nem erre gondolt. Szépen meg van csinálva az az autó. Azért írtam,hogy jogos felvetés lehetne de nem itt. De ettől függetlenül rengeteg olyan autó szaladgál az utakon amire ráraknak 2 lököst és M csomag És akkor jön a képbe még egy extra dolog ha elve sport futóművel / kormánnyal / üléssel kérik és arra rakják rá a lökösöket utólag mert az úgy már jó is tud lenni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz chess001 #60036 üzenetére
Individual inkább hogy sokkal drágábban kérhetsz menőbb belsőt meg elemeket ahogy nézem. G30-nál Fény 800e, 20" felni 1.4Mft, Bőrbelső 1,6Mft, díszlécek 150-212eft. Modellenként ez is változik persze.
Illetve most nézem, 6GT-nél 20d-vel is lehet kérni? Asszép. Mondjuk úgy tudom a 6-os az az 5-ös GT változata csak. Amennyit variálnak néha elvesztem a fonalat.
-
negro
őstag
válasz chess001 #60091 üzenetére
Erdekes ahol en jarok fokent, heves, pest, fejer megye, evente 1x ha latok c-et E39-el. Szerencsere mar ezek eltuntek. De megmondom oszinten 10 eve se sokat lattam. Ellenben rengeteg az E46, E90 illetve az E60. Az utobbit meg sajnos a bmw-es kozegben(legalabbis itt a kornyeken) konkretan cgany bmw-nek hivjak. Kb minden 3. -ban amit latsz brazil fog ulni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Carlytoo
senior tag
válasz chess001 #60091 üzenetére
az E60, a 3-ast nem komázzák,
Na most ez mi is akar lenni? Egyébként néha te azért kommentelsz, hogy hülyeséget írjál? HA ez az akart lenni, hogy e39-ről e60-ra váltanak, akkor ez azért van, mert már nagyon olcsó. Haverom is megkérdezte tőlem ,hogy nem venném-e esetleg át tőle az övét? Köszönöm, de nem. Egyszerűen nekem nem jön be és ennyi. Ahol most szervizelik az enyémet, volt egy E60 tulaj (szintén szervizeltetni jött). MEgkérdezte a szerviz tulaját, hogy esetleg nem eladó az a 39-es? Mondta, hogy tuti nem, de azért felhív. Amint az autó kész van, akkor ő átvenné tőlem 1.4-ért, vagy elcseréljük az E60-ra. Szintén köszönöm, nem volt a válaszom. Volt 3 millióm autót venni. Nem sok pénz, de ebből már lehet jobbat. Nekem E39 kellett és ha rá kell költenem az árát (1.2), akkor is ez marad. Ne akard már állandóan megmondani, hogy ki milyen autót vegyen.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #60184 üzenetére
Ha ugy csinaltak meg ahogy az iX3-ban, akkor nagyon is sok extra lesz benne alapbol. Olyanok is, amit egy Teslahoz nem is valaszthatsz.
Meg hat egy Tesla az ipari hulladek egy BMWhez kepest (meg hat igazabol minden mashoz kepest is), menetteljesitmeny ide vagy oda.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #60277 üzenetére
Kopó alkatrész, most érett meg a cserére. Semmi köze ahoz, hogy milyen autó. Max annyi, hogy az 5-ös nehezebb, meg a 19-es felni se tesz jót a felfüggesztésnek, hamarabb tönkremegy. Turbócső, intercooler meg hát a teljesítmény áldozata lett. Amúgy is cserélni akartam, mert kicsi a gyári intercooler, de ahogy nálunk mondják," ha nem csinálod meg időben, a gép szakít rá magának időt".
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
szilchi
őstag
válasz chess001 #60292 üzenetére
Mini ill. kis kaszniba nehezen férek be (188 cm) .Azért is inkább 5-ös.Hobbi cél pár kisebb kirándulás a Bakonyba,éves szinten max 1-2 ezer km.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest