Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Építkezünk 6. rész (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Milyen mosógépet vegyek?
- 🖥️⛅
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vedini
őstag
válasz chess001 #70620 üzenetére
Ja, hat ment az unatkozas ezerrel, vegigporgettem a menuket, beallitottam a reszletes fedelzeti computert, onnan jott az otlet a keprol, es nyilvan powerkijelzon is atmentem, pontos erteket nem neztem, de nem nagyon lengett ki a mutato, valahol a legaljan lehetett 😀
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #71118 üzenetére
Érdekes videó volt. Kicsit olyan érzésem volt amikor néztem, hogy ez az amúgy szimpatikusan lelkes srác valahol lemaradt.
Nem a BMW tért le az útról, hanem ōt hagyták ott valahol a 90es évek elején.
Másrészt volt elég sok ferdítés is benne.
Ma is lehet a vezetés élményére hangolt M autót venni,.ott az M2, M3, M4. Persze E30-at ne várjon senki, az a 80as évek, azóta eltelt 40 év, ez egy más világ, más elvárások, más előírások.
Az XM nyilván csak egy pénznyomda, de ha létezhet Ferrari Purosangue, vagy Lamborghini Urus, vagy Porsche Cayenne akkor létezhet XM is.
A versenysporttal kapcsolatban sincs igaza, az M4 GT3-ak éppen most nyerik sorra a versenyeket a világ különféle sorozataiban és versenypályáin, az M4 GT4 is nagyon potens versenyautó.
Az XM léte meg nem van Meel érdeme/bűne, az ilyen döntéseket nem az ő szintjén hozzák.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
vedini
őstag
válasz chess001 #71118 üzenetére
Tetszett a video kepi megjelenitese, jo volt visszanezni, honnan indult, hogy fejlodott a bmw. Ket dolog jutott eszembe:
1. Mintha sertettseg erzodne a srac hangjabol, lehet nem jo szajizzel szunt meg az egyuttmukodesuk.
2. Abban egyetertek, hogy az XM-nek mar semmi koze a versenysporthoz, hagyomanyt tekintve a szimpla M nem ferhetett volna bele.
Ugyanakkor a vilag valtozik, nekem speciel nagyon bejon az XM
Termeszetesen osztom a velemenyt, nem a kirakatba kitett CEO vagy COO dontese az XM, az irany esatobbi.workworkwork...
-
haddent
addikt
válasz chess001 #71187 üzenetére
Sokan keverik a zetor traktort meg az 1.9pd tdi -t egy common rail M57 netán M57TU2 BMW motorral.. Gyárilag 500, minimális optimalizálással 6-700 Nm, meg 300 ló körül, atomstabil, nulla füst és gyönyörű kiegyensúlyozott járás, konkrétan sportos hang 3-4000RPM fölött. Dízel és dízel közt is van különbség, ahogy egy fostos 4 hengeres 1.6 -os benzinmotort sem keverünk egy M5 V10 -zel Mindkét hajtásban igenis van hitvány és nagyonis sportos, hobbis célokra is alkalmas jó gép..
-
haddent
addikt
válasz chess001 #71194 üzenetére
Ez már nagyon-nagyon off és teljesen szubjektív lesz: világ életemben ellenszenves volt a dízel nagyjából mindene. Aztán vittek / mehettem egy nagyobb kört egy retek kis E61 30D -vel (értsd: retek, mert 15 éves, nem egy mai 60misis Maybach..). Egy bő hónapra rá lett egy E60 30D -m De természetesen minden álláspont és ízlés beli kérdés érthető és tiszteletben tartható, tartandó. Csak ez egy objektív tény, hogy nem minden dízel olyan, mint ami a köztudatban ellenpéldaként él.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #71207 üzenetére
Tehát veszel egy új autót majd elkezded hackolni, hogy legyen belőle egy normális autó. Tiszta Dacia stílus, mint amikor kijött a 80-asévekben a gyárból és egyből mehettél vele szerelőhöz, hogy minden csavart húzzanak meg rajta mert elfelejtették a gyárban.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #71217 üzenetére
Azért itt nem csavarhúzásról beszélünk, hanem arról, hogy átépíted a fél autót. Veszel bele Recarót és az együtt fog működni a Tesla saját rendszerével? Be fogod tudni állítani per felhasználó az üléseket motorosan? Egyáltalán motoros lesz? Mi lesz a garanciáddal? Egy ilyen móka után úgy fognak elhajtani, hogy csak nézel.
Szóval ez nem csak ennyi, hogy veszel egy garnitúra ülést (mondjuk első hátsó elég combos tétel szereléssel együtt, főleg ha motoros) meg újrabőrözöd a kormányt. -
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #71222 üzenetére
Van Teslaba való motoros Recaro? Négy csavar és ennyi? Hátsó ülés is van?
Milyen szép is lesz ott az autód, elöl ilyen ülés, hátul meg megint másik.
Garancia? Az smafu? Végül is 20M-et ráköltesz és kidobod a garit az ablakon. Én értem, hogy ez a kendácsolás megy 15-20 éves autóknál de újnál?
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a legtöbb új autót itthon cégre veszik, lízingre, ott meg nincs ilyen móka mert az autó eleve nem is tiéd.De mindegy, vegyél Teslát, barkácsold, te dolgod.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #71222 üzenetére
"A számítógépedre sem teszel fel semmilyen programot, csak amivel gyárilag kapod?" - erről meg annyit hogy enyhén szólva sántít a példád, mert itt nem szoftverről van szó hanem hardverről. Kb veszel egy laptopot és elkezdesz belekendácsolni egy másik kijelzőt mert ami benne van az gyenge minőségű.
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #71222 üzenetére
Két teljesen különböző dolgot próbálsz összehasonlítani, hogy igazolja a teoriád. Egy számítógép belakása teljesen normális, legálisan ingyen és fizetősen is sok programot tudsz rá tölteni. Egy autó belsejének átalakítása, új fékek és futómű beépítése az után rögtön, hogy újonnan megveszed csak azért, hogy normális minőségűek legyen benne viszont egyáltalán nem természetes. Ez már nem az az idő amikor a Dácia klinikára kellett vinni az új autót, hogy biztos működjön.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest