Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-04-24 21:06:33

LOGOUT.hu

Blue Mobile

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3501) tom570 válasza KurtCobain (#3483) üzenetére


tom570
aktív tag

Köszönöm. Van valami kód vagy elküldendő szöveg a lemondásra?(amúgy érdekes,hogy ezt nem reklámozzák sehol)

/Give them nothing! But take from them everything!/

(#3502) #71835392 válasza Pítőr (#3484) üzenetére


#71835392
törölt tag

Ott valami más gond lesz, pl. SIM hiba, mert a blue gyakorlatilag egy átmárkázott Domino csomag, műszakilag semmi eltérés nem lehet az egyéb Telekomos SIMektől.

(#3503) #71835392 válasza prozodus (#3495) üzenetére


#71835392
törölt tag

DIGI lesz az ötvenes, ha egyszer elindul.
A blue pedig nem másik szolgáltató semmilyen szempontból.

(#3504) prozodus válasza #71835392 (#3503) üzenetére


prozodus
őstag

Ez utóbbit nem értem... (Mármint, he?, mire írtad ezt és kinek?)

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3505) tonyrulez válasza prozodus (#3504) üzenetére


tonyrulez
őstag

"Apropó, nem úgy volt pár éve, h vkinek a körzetszáma 50-es lesz?" - prozodus

4 8 15 16 23 42

(#3506) prozodus válasza tonyrulez (#3505) üzenetére


prozodus
őstag

Tudod, mit jelent az utóbbi szó?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3507) Black_Raven


Black_Raven
veterán

Üdv.Tudjátok hol van Bluemobile Ügyfélszolgálata ha személyesen akarod aktiválni a Sim kártyádat?

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#3508) prozodus válasza Black_Raven (#3507) üzenetére


prozodus
őstag

Szondi u-i Samsung (Oktogontól bal ooldalon), de aktiválást tudtommal nem csinálnak, a papírokat adhatod ott le. Aktiválni telefonon, mint az előbb írták le részletesen.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3509) 4Grider válasza Black_Raven (#3507) üzenetére


4Grider
nagyúr

Főoldalon legalul a Kapcsolat menüpont.

(#3510) Dluinet válasza Black_Raven (#3507) üzenetére


Dluinet
nagyúr

mi a különbség, azon kívül, hogy az ügyfelest látod is, nem csak hallod?

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#3511) Black_Raven


Black_Raven
veterán

Köszi a válaszokat!Közben beszéltem az ügyfélszolgálattal,nem fogjátok elhinni hogy hol van?Azt mondta menjek be bármelyik Telekomba /nem viszonteladó!/.És aktiválják azonnal!Ha van nálam személyi+lakcímk.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#3512) prozodus válasza Black_Raven (#3511) üzenetére


prozodus
őstag

Hát, most tényleg nagyot néztem :))

Majd tudósíts, h tényleg működött-e, mert ha igen, akkor ezt feltétlen bele kéne írni az összefoglalóba.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3513) Black_Raven válasza prozodus (#3512) üzenetére


Black_Raven
veterán

Oké megmondom az eredményt.És egyben válaszolok Dluinet kérdésére:nem az a külömbség hogy az egyiket látom a másikat nem,hanem az egyik tudja aktiválni a másik pedig nem.Nekem csak személyesen tudja.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#3514) prozodus válasza Black_Raven (#3513) üzenetére


prozodus
őstag

Azt meg miért? Nincs postacímed?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3515) Kam1kaze


Kam1kaze
tag

Érdekességként, több mint 10 évig voltam T-nél, majd átmentem Vodához, onnan ahogy lejárt a 2 év hűségem, elmenekültem a Blue-hoz. Még a T-től hoztam végig a számom, ahol volt internetes regisztrációm is. Amikor Blue oldalán rányomtam, a "Nem tudom a jelszavam" linkre (hogy létrehozzak egy fiókot), megadtam a telefonszámom, amire azt írta ki, hogy már létező fiók. Amit furcsálltam, mivel még soha se voltam előtte Blue-s. Kiírta a régi T-nél lévő biztonsági kérdésemet, amit még én adtam meg anno, és el is fogadta rá a választ, és másodjára, be is tudtam utána lépni. Viszont, most a Blue oldalára belépve, ezek az adatok nincsenek meg. Jeleztem ezt a Blue Mobile ügyfélszolgálatán, azt mondták, hogy ezt nem is tudták, és érdekes.

Tudom, hogy a T hálózatát használják, de akkor is furcsállom, hogy a 2 éve megszüntetett fiókom adatai, ilyen szinten meg vannak őrizve. Szerintem ezt meg kéne semmisíteniük.

[ Szerkesztve ]

(#3516) Black_Raven válasza prozodus (#3514) üzenetére


Black_Raven
veterán

Akkor minek a lakcimkártya,adatszolgáltatás tiltás van harmadik fél részére.Én vagyok az egyik ,a másik a kekkh jelen esetben harmadik a blue.Ez csak arra jó hogy sok cég akarja átadni harmadik félnek az adatokat infó szerzés céljából,ez nem működik nálam.Ügyfélkapun keresztül lehet beállitani a tiltást.De van hátránya is,ha új simet akarsz aktiválni telefonon.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#3517) prozodus válasza Kam1kaze (#3515) üzenetére


prozodus
őstag

Mennyi idő után aktiválják újra a visszaadott számokat? Mert ennyi erővel más is uezt látta volna.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3518) McLaca válasza prozodus (#3495) üzenetére


McLaca
őstag

Eredetileg a kormányzati mobilhálózat száma lett volna, de abból nem lett semmi.

Üdv!

[ Szerkesztve ]

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#3519) KurtCobain válasza tom570 (#3501) üzenetére


KurtCobain
őstag

Mióta levették honlapról, nem tudom. Én az online ügyfélszolgálaton intézem.

Reklámozták eleget, ha jól rémlik, 2013 óta van ez a lehetőség.
Bevezették az új netcsomagokat, azóta azok az elsődleges csomagok, ezeket bármikor megszüntethetik.

Mmm'kay?

(#3520) tom570 válasza KurtCobain (#3519) üzenetére


tom570
aktív tag

Ok, köszi!

/Give them nothing! But take from them everything!/

(#3521) radicspeter1


radicspeter1
őstag

Sziasztok, megrendeltem a bluenet-et, hogy tudnám leellenőrizni hogy 333mb-on garázdálkodhatok lassítás nélkül?

[LG NEXUS 5]

(#3522) radicspeter1 válasza radicspeter1 (#3521) üzenetére


radicspeter1
őstag

megoldava :R

[LG NEXUS 5]

(#3523) ther


ther
aktív tag

Arra van valakinek ötlete, hogy hogyan tudom úgy lemondani a már meglévő bluenetemet, hogy azt újra kössem, és ne várja ki a meglévő 30 nap végét?

Aálírás

(#3524) prozodus válasza ther (#3523) üzenetére


prozodus
őstag

Én az üfsz-t hívnám fel, hátha megcsinálják. V nemtom, lehet-e 2 egymás mellett, rémlik vmi ilyen is.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3525) SztiviVander válasza ther (#3523) üzenetére


SztiviVander
őstag

ha leállítod a csomag megújulását és elfogyasztod az adatkereted akkor ha jól emlékszem nem kell megvárni a régi csomag lejáratát hanem rögtön tudsz aktiválni egy újat.

(#3526) gomez55


gomez55
tag

Sziasztok!
Van aki iphone-al hasznalja a blue-s kartyat?
Olyan problemam lenne hogy valamiert nem tudom az imessage-et beaktivalni a telefonszamomra.

(#3527) anonimus25


anonimus25
tag

sziasztok gondolkozok egy ilyen kártyán hogy veszek egyet,valahogy a telenyomi-val a netem nagyon rossz,de ahogy olvasom ez a kettő egy és ugyanaz.netjük milyen?van 4g?

A majom egy okos állat aki hülyéskedik,az ember meg egy hülye állat aki okoskodik.

(#3528) radio100jozs válasza anonimus25 (#3527) üzenetére


radio100jozs
őstag

A Bluemobile a Magyar Telekom Nyrt szolgáltatása, csak be van márkázva a Lidl-höz. A hálózat is Telekom. Jelenleg 4G még hivatalosan nincs, csak 2G, és 3G hálózatot használhatsz, de vannak már egyesek, akik tesztelhetik a 4G-n, így előbb, vagy utóbb biztos fel lesznek engedve a 4G-re a Bluemobile simek is.

(#3529) prozodus válasza anonimus25 (#3527) üzenetére


prozodus
őstag

Te mit olvastál??? Mikor sorban írtuk itt le, a napokban is, h a telenyomortól hoztuk át...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3530) Kam1kaze válasza prozodus (#3517) üzenetére


Kam1kaze
tag

Nem tudom jól értelmezem a kérdést, de úgy tudom, ha megszűnik a számod, akkor fél év után adják tovább.
Pár hónapja hívtam fel egy másik számomat, ami már meg volt szűnve, és kicsöngött, gondoltam megvárom akkor már, aki fel vette, Ő mondta, hogy ennyi idő után. Én úgy tudtam, hogy régebben 1 év volt, de ezekről nincs hivatalos infóm, meg utána se néztem, mert nem érdekelt.

Nekem nem volt "visszaadva"/megszűnve a számom, kb. 15 éve az enyém. T-től 2 éve vittem Vodához, onnan Bluehoz, de 2 éve már elméletben törölték a netes belépésemet, ami gyakorlatban mégse úgy van. Sokat nem tudtak volna kezdeni a biztonsági kérdésem láttán, mert a választ nem tudják. Az már más kérdés, hogy a címemet a Blue töltötte ki, vagy azt is a rendszer vitte át T-től.

Majd lehet írok Nekik, mert kíváncsi vagyok rá.

[ Szerkesztve ]

(#3531) prozodus válasza Kam1kaze (#3530) üzenetére


prozodus
őstag

Hivatalosat nem tudok, de a félév nekem nagyon kevésnek tűnik. Anno olyat hallottam, h többet szokták pihentetni, mint amennyi a "hivatalos" minimum, ami talán min 1 év volt akkor. Bár a türelmi idő után elvileg tán rögtön is lehetne, hiszen akkortól nem tiéd :)

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3532) Kam1kaze válasza prozodus (#3531) üzenetére


Kam1kaze
tag

Én is keveslem. Emlékszem, hogy áprilisba járt le a másik számom, és év vége felé már másé is volt.

Most Google-be írva találtam is erről egy cikket. Itt a lényeg (és ez már 3 éves cikk): Három vagy hat hónap után újra szabad a vásár

Meg is írtam most a levelet a Telekom-nak, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, az adataim megtartásával kapcsolatban.

(#3533) Sir Sparrow válasza Kam1kaze (#3532) üzenetére


Sir Sparrow
aktív tag

Kíváncsi vagyok mit válaszolnak, kérlek majd számolj be róla.

Én tavaly december óta vagyok Blue-s, de már két havi számlát is kaptam azóta a volt szolgáltatómtól (Telenor). A decemberiben felszámoltak "random " összegeket, majd a számla végén kivonták, így nullázták. Csekket így nem is mellékeltek. De januárban újra küldték a havi számlát a végösszeg pedig -14 HUF (vagyis tartoznak). Érdekes! :D ...lehet a jövőben befektetésnek is jó lesz...! :)

Azért arra kíváncsi lennék, h ha már a Blue-nál a számom, akkor miért futok még náluk a rendszerben és küldik a havi "elszámolásokat".

[ Szerkesztve ]

(#3534) radio100jozs


radio100jozs
őstag

Hivatalosan is fél év után kiadható újra a szám, ez az NMHH egyik rendeletében is benne van, ahol a számgazdálkodás van tán, ha jól emlékszem.

(#3535) prozodus válasza Kam1kaze (#3532) üzenetére


prozodus
őstag

Igen, nem is csak a te szempontodból gázos az adatmegtartás, de aki a számot kapja, hogyna fog regisztrálni, ha még él a régi reg?!

A választ majd tudósítsd!

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3536) Kam1kaze válasza Sir Sparrow (#3533) üzenetére


Kam1kaze
tag

Oké, amint lesz válasz, beszámolok róla.

Akkor Te még jobban jártál, mint én a Vodafone-al. Kíváncsi vagyok milyen végelszámolási papírt küldenek ki. Csodálkozom, hogy még nem kaptam meg, így 2 hét után. Lehet megvárják a Békéltető Testületes ügyet és azt is beleszámolják. :D Holnap megyek meghallgatásra, utána remélem, végleg megszabadulok tőlük.

Amúgy a Blue-val jól indult minden, hívtak mikor küldik a kártyát, utána még azért is felhívtak (manapság már ez is ritka), hogy rosszul mondták, másnap fog csak jönni, reggel 8 előtt már itt is volt. Utána volt egy kis gondom az ügyintézéssel, amikor a hívásátirányításon akartam változtatni. Háromszor hívtam őket egymás után, mire átkapcsoltak a Telekom-hoz, mert Ők nem tudták megoldani, de végül a T-nek se sikerült úgy ahogy akartam. Egyszerűbb lenne, ha adnának rá lehetőséget, hogy ezt a felhasználó is tudja állítani a fiókján keresztül.

Fentebb velosolex panaszkodott, amire mások megadták a választ, nem is akarok belefolyni, csak erre a mondatra reagálnék: "Van aki pár forintért elviseli a pökhendi, megalázó stílust, én nem."

Szinte minden cégnél vannak ilyen beosztottak. Amikor először hívtam fel a Blue-t, egy unszimpatikus hölgyet fogtam ki. Elég lekezelő volt számomra, és ráadásul ezt úgy tette, hogy sok hozzáértés nem volt mögötte.
Amit én elmondtam telefonba Neki, arra azt mondta, hogy nincs összefüggés a kettő között (Hívásértesítő és Hívásátirányítás), majd amikor beléptem a fiókomba, ott is írja a beállításoknál, amit én mondtam, hogy igenis összefügg a kettő, bizonyos szempontból.
A második ügyintéző normális volt, míg a harmadik tök jó fej volt, fél órát beszéltünk. Emiatt nem jut más az ügyintézőhöz. :DDD

A Vodafone-nál, az ügyintézők 90%-a nem alkalmas arra a feladatra, és akkor még szerintem alá is becsültem ezt a számot. Hiába voltam előfizető. Tehát az nem feltétlenül igaz, hogy azért a pár forintért el kell viselni a pökhendi, megalázó stílust. Havi 6.000 Ft-ért is sokszor azt a stílust kaptam. Manapság nem nagyon fontos, hogy megtartsák az ügyfelet.

Akkor már inkább választom a Blue-t, 33 Ft percdíjért, ami valamilyen szinten mindegy is, mert VoIP-on keresztül telefonálok 2 hete. Így eddig, pár forintomba került ez az időszak, ha meg mégis a hálózatukat kéne használnom, nem mindegy, hogy 33 vagy 49 percenként, feltöltőkártya esetén.

[ Szerkesztve ]

(#3537) SztiviVander


SztiviVander
őstag

mivel én még nem éltem az ingyenes microsim csere lehetőségével, gondoltam próbáljuk meg hátha valami csoda folytán már 4G-st kapok. kis hölgy semmilyen azonosítást nem kért, csak a telszámot. szóval úgy tűnik bárkinek rendelhetnék egy meglepetés sim kártyát :) nem rossz. viszont azt mondja postán küldik :Y mondom ööö nem futárral? utánanéz. ja igen bocs futárral. az állandó lakcímemre. mondom az nem lesz ám túl okos ha fölöslegesen megutaztatják oda-vissza 300km-t azt a kártyát, fel kéne venni egy BP-i szállítási címet mint amikor a számhordozás volt. jááájj hát sajnos olyat ő nem tud, de megadja a futárcég számát beszéljem meg velük. na ez így überf@sza menet lesz már látom előre :D

(#3538) prozodus válasza SztiviVander (#3537) üzenetére


prozodus
őstag

Na, úgy látom, sikerült kifogni nektek a 2 balféket :))

Hívásátirányítás és értesítő már hogy a fenébe ne függne össze, ha az értesítőhöz egy bizonyos számra kell átirányítani????! :W

Szállítási címet tudtommal fel lehet venni, mert bkinek lehet ideiglenese, de kérheted munkahelyre is ugye, szal sztem hívd újra őket, csak lehet, h már odaadták a futárnak, és akkor tényleg velük kell megbeszélni.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3539) mexel


mexel
veterán

Hmm. Hogyan kell aktiválni a kártyát? Azt írják hívjam fel ingyenesen a +36 30 440 87 00 számot. Amikor megtenném közli hogy az adott irányban nem kezdeményezhetek hívást. :F
Akkor hogyan? Valamit rosszul értelmeztem?

Megvan. Nos érdekes. Én a kártyához kapott valamint a sim kártyán lévő számot hívtam ami nem egyezik meg a honlapon lévővel. A csomagoláson és simen a 0630 440 84 00 van. Nme 87. Vagy elírás vagy változott, de azért vicces, mert ha nem netközelből szeretném aktiválni a kártyák akkor csodálkozhatnék miért nem megy :(

[ Szerkesztve ]

(#3540) Kam1kaze válasza prozodus (#3538) üzenetére


Kam1kaze
tag

Én is ezt mondtam Neki, meg hogy anno ugyan így kellett a Telekom-nál és a Vodafone-nál is beállítani, de én nem tudom a készüléken keresztül, mert azt írja, a szolgáltató nem támogatja, ezért a szolgáltatónak kell központilag állítani, ami utána a telefonon is átáll. De csak állította az igazát.

Félig megoldották végül, de nem tudom mit állítgatott, mert a "Nem válaszol" és a "Nem elérhető" volt bekapcsolva, a Nem válaszolt akartam kikapcsoltatni, erre meg, amikor állította, azt kikapcsolta, de cserébe a "Foglalt" opciót bekapcsolta. Miközben nekem csak a "Nem elérhető" kell, hogy át legyen állítva, mert ha jól emlékszem, a "Foglalt" opciónál, ha hívtak régen és kinyomtam, akkor is kaptam értesítést, de most leteszteltem és nem kapok ebben az esetben (ezért volt régen csak a "Nem elérhető" bekapcsolva). Így maradhat, ahogy most van.

Másik meg, hogy amikor mondtam második hívásnál, hogy még mindig nem jó, mert most megcserélődött, azt monda, hogy be sincs kapcsolva a hívásátirányítás nekem. :U

[ Szerkesztve ]

(#3541) Sir Sparrow válasza Kam1kaze (#3536) üzenetére


Sir Sparrow
aktív tag

Rendben, köszi! Remélem pozitvan oldódik meg az ügy.

Békéltető testület? Meghallgatás? :Y ...miért, mit csinált a voda?

(#3542) Frosttide


Frosttide
tag

Úgy látszik akkor nekem szerencsém volt. Dual Simes telefonom van, ha az egyik kártyán hívnak, a másik kikapcsol, így oda-vissza átirányítás van beállítva. Ha nem kapcsolható az egyik szám , akkor átirányít a másikra, ahol a hívásvárakoztatás jelzi az új bejövőt. Nekem pikk-pakk ment az átirányítás beállítása, akárcsak a várakoztatás.
Én a Telenornál is össz-vissz kétszer voltam ügyfélszolgálaton a 10+ év alatt, egyszer amikor átírattam a kártyát a nevemre és később a micro sim cserénél, a Blue-nál sem tervezem a többszöri felkeresését a telefonos ügyfélszolgálatnak. Így nekem szinte tökéletes a Blue. :D

[ Szerkesztve ]

(#3543) prozodus válasza Frosttide (#3542) üzenetére


prozodus
őstag

És mennyit fizetsz az átirányításért? -nem a percdíjra gondolok, hanem h ha sokszor történik, akár párezer is összejöhet vele egy hónapban.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3544) Kam1kaze válasza Sir Sparrow (#3541) üzenetére


Kam1kaze
tag

Röviden, háromszor volt a készülékem szervizbe, abból amikor a TeleMax-nál volt kétszer, rosszabb állapotba kaptam vissza, mint amikor leadtam, így negyedszerre amikor az LG Központi Márkaszervizbe vittem, egy általam összeírt 2 oldalas jegyzettel együtt, hogy miken ment keresztül a telefon a szervizelések alatt és milyen hibái vannak, megvizsgálták és kaptam egy cseréről szóló jegyzőkönyvet.
Gondoltam, hogy a Vodafone-nak 1,5 év után nem lesz ilyen (LG Optimus L5 II) készüléke, de azt nem, hogy cserébe egy nyomógombos telefont akar rám sózni. Természetesen ezt nem fogadtam el, pénzt meg nem akartak visszafizetni, 2 hónapon keresztül ment a huzavona. Már vezető helyettessel beszéltem, levelet is küldtünk a vezetőségnek, közben folyamatosan félrevezettek. Ahány ügyintéző van, annyi verziót hallottam, meg néha amelyik, amilyen stílust megengedett magának. Volt, hogy félreültettek, várjak, mindjárt újrahívják a sorszámom, este 8-kor zárt a Vodafone, 2 óra várakozás után, fél 9 után kerültem sorra, mikor már senki se várt, hogy "Mire vár? Már húzták a számát!". Gondolom arra számítottak, hogy megunom a várakozást és elmegyek. Mellettem lévő csak azt tette, 1 óra várakozás után.

Ezt meguntam, és december közepén a Békéltető Testülethez benyújtottam egy kérelmet.

Mivel nem tudják javítani, és cserélni se tudják ugyan olyan készülékre, ezért nem vagyok köteles elfogadni másik cserét, főleg nem egy rosszabb ajánlatot. Én rugalmas lettem volna, mert mondtam, akkor egy drágább készüléket kérek és ráfizetek, jött a válasz, hogy ezt nem lehet. Persze amit utána visszakaptam levelet tőlük, abba írták, hogy ráfizetéssel másikat is kérhetek. Kösz, amikor már 1 hónap után, vettem egy másik telefont, mert használhatatlan volt a régi. Ha elején nem vezetnek félre, hogy nem lehet ráfizetni. De így jobb, legalább egy függetlent vettem Media-ba, amikor akcióztak.
Másik lehetőségem lett volna, hogy visszakapom az 1 Ft-ot, amennyiért vettem a készüléket. Vodafone azt meg elfelejti, hogy havonta többet fizettem emiatt, ami 2 év alatt 24.000 Ft lett. Azt kértem kártérítésként, de teljesen elzárkóztak tőle, össze vissza küldözgettek, menjek ahol vettem, ott meg, hogy már le lettek minősítve, nem tudnak mit csinálni, menjek a másikba... és mindenhol várjak 1,5-2 órát a soromra.

Sorolhatnám még amiken keresztül mentem náluk, ezen belül, meg még ezen kívül is (Pl. Szerződéskötésnél elírták az adataimat, mai napig nem küldtek helyesbítést, pedig ígéretet kaptam rá. Amikor pár napon belül vittem vissza egy telefont, gyári hibával, recsegett a hangszóró, hölgy közölte velem, persze, mert rajta van a fólia. Mondom persze, mivel a kijelzővédő fólia arra van, hogy rajta legyen a telefonon. Olyan szolgáltatást bekapcsoltak automatikusan, amit nem is kértem, de mivel elolvasom mit írok alá, jeleztem kapcsolja ki a napi netet (kb. 990 Ft/nap, ha jól emlékszem) ami külföldre szól, ha kimegyek, én azt nem kértem. stb.).
Még a TeleMax is megérne egy...

A rövid válasz egy kicsit több lett. :)

(#3545) Kam1kaze válasza Frosttide (#3542) üzenetére


Kam1kaze
tag

Nekem is Dual-os van most, és be lehet állítani, hogy "Fogadhatja a SIM2 hívásokat, amikor foglalt a SIM1 és fordítva" az intelligens továbbításnál. Így elméletileg nem kell átirányítani. Meg ha hívásvárakoztatás van beállítva, ebben az esetben is jelez közben.

A hívásátirányításon meg nem tudok változtatni a mai napig (már nem is akarok). Emlékszem, anno a másik két szolgáltatónál, amikor felhívtam Őket, akkor állították központilag, onnantól kezdve már én is tudtam állítani telefonban. Most itt nem ez a helyzet.

(#3546) kory24


kory24
őstag

Sziasztok!

A 4G-ről olvasottak miatt tegnap vettem lidl-ben egy Blue simet, rendeltem rá netet, és valóban megy 4G-n.

(#3547) thomas77 válasza kory24 (#3546) üzenetére


thomas77
senior tag

Hamarosan mindenkinek menni fog! B-)

(#3548) prozodus válasza thomas77 (#3547) üzenetére


prozodus
őstag

Annak is, aki nem cseréli ki a kártyáját?! :O

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#3549) ther válasza SztiviVander (#3525) üzenetére


ther
aktív tag

Megpróbáltam így, nekem nem sikerült. Gondolom azért nem engedik, hogy vedd meg a kiegészítő csomagot.

Aálírás

(#3550) thomas77 válasza prozodus (#3548) üzenetére


thomas77
senior tag

Lehet, hogy cserélnetek kell... de menni fog!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.