Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  autó és motor között

Hozzászólások

(#1) stargazer


stargazer
senior tag

sziasztok!

bátorkodom megnyitni ezt a topicot annak reményében hogy még nincs ilyen, és hogy másokat is foglalkoztat esetleg a kérdés filozófiája, hogy milyen lehetőségei vannak annak, aki szeretné átélni a motorozásnak azt a részét ami a szabadságról szól, a természettel, a környezettel való közvetlenebb kapcsolatról, ugyanakkor fontos hogy miközben ezt csinálja nagyobb biztonságban legyen mint egy mezei egy nyomon haladó járművön vagyis motoron.

sztem ennek az evolúciós csúcsán a kabriók állnak, hiszen az autók biztonsága és a nyitottság egyszerre megtestesül benne, csakhát ez is a legdrágább mulatság.

a következő lépcső talán a quadok, atv-k világa, ahol a négy kerék biztonsága megvan, a dobozba zártságé viszont még annyira sincs mint egy kabriónál, tehát ez kvázi a 4 kerekű motor. sajnos elég kevés olyan van ami közúton is megálja a helyét és még rendszámoztatható is, pedig lehet hogy nem lenne rossz. illetve ide jön még amit nemrég olvastam, a Yamaha még egyelőre csak koncepció-motorja a Tesseract is.

eztán jönnének a manapság egyre népszerűbb 3 kerekű járgányok mint pl. a Piaggio MP3, a Gilera Fuoco, a Can-Am Spyder. a régebbi dolgokat azért nem számolom ide mert azok nem annyira életképesek (trike-ok stb.), ezeknek az új fiúknak azonban még van esélyük bizonyítani. három kerék nem stabilabb mint 4, de elvileg stabilabb mint 2, ezek közül az első kettő motor módjára dönthető, az utóbbi nem.

várom ide azoknak a hsz-ait, akik tudnak esetleg plusz ilyen érdekes élmény-járművekről melyek a motorok és az autók közé sorolhatók és hagyományos szárazföldi utakon közlekednek, illetve akiknek van elképzelése, netán kipróbálták melyek lehetnek ezek közül a legjobb élményt, ár-érték arányt, illetve praktikusságot nyújtó megoldások.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#2) szatocs válasza stargazer (#1) üzenetére


szatocs
őstag

Ajánlom még figyelmedbe:
KTM X-Bow
Ariel Atom
Mind a kettő igen költséges - persze mihez képest, de annál nagyobb élményt nyújtanak.
Ariel Atom teszt

=== Szatocs ===

(#3) eddie17 válasza szatocs (#2) üzenetére


eddie17
addikt

A KTM Bow 3s alatt 100-on van, azért az egy motornak is becsületére vál.

(#4) szatocs válasza eddie17 (#3) üzenetére


szatocs
őstag

Az ariel azt hiszem 2,9 - et ad meg, de utána is nézek:)

2,7:)

[ Szerkesztve ]

=== Szatocs ===

(#5) szatocs


szatocs
őstag

(#6) eddie17 válasza szatocs (#5) üzenetére


eddie17
addikt

Durva egy gép :Y Ez már tényleg motoros gyorsulás:)

(#7) szatocs válasza eddie17 (#6) üzenetére


szatocs
őstag

Azért nem is csoda, Honda Civic TypeR motorral, és kompresszorral:R

=== Szatocs ===

(#8) stargazer válasza szatocs (#7) üzenetére


stargazer
senior tag

hát ez valami brutális ez az ariel atom! biztos nem két forint és nagyon kérdéses hogy egyáltalán engednék-e forgalomba helyezni itt Mo.-n arról nem is beszélve hogy mennyit ehet! itthon ez sem elhanyagolható kérdés...

az x-bow-t már láttam az is nagyon állatul néz ki.

igazábol én a realitás oldalárol szeretném megközelíteni a kérdést, hogy a sok lehetőség közül melyet lenne a leginkább érdemes megvenni, mindent figyelembe véve: élmény (nem feltétlenül a 300-zal való tépés), fogyasztás, praktikum.

én jelenleg nagyon szemezgetek a Piaggio MP3-mal, vagy a Gilera Fuoco-val. igazábol ezek se ésszerű dolgok mert mocskos drágák, és nem tudom nem járnék-e jobban egy eu-homológ quaddal amire esetleg rendszámot is lehetne tenni és van benne diffi. érdemes lenne pl összeszedni konkrét tipusokat is hogy miket lehetne forgalomba helyeztetni ezek közül. sőt én szeretnék egy ultimate összehasonlítást csinálni (persze csak érzésre hiszen vezetni eddig motoron és quadon kívül se kabriót se ilyen 3 kerekű jószágot nem vezettem), úgy hogy virtuálisan lepontoznánk mondjuk 1-től 5-ig minden típust hogy melyik lenne a legésszerűbb választás.

igazábol visszatérve az ilyen kabriószerű négykerekűekre, a mazda mx-5 ami ugye talán a legnépszerűbb, és azt is adják sima 1.6-os motorral, és azzal is nagyon szivesen elfogadnám, pedig azzal aztán nem lehet egy rakéta, de mégis klassz lehet vele menni, tudjátok a zoom-zoom miatt.
úgyhogy ha lehetne, én is szivesen terveznék magamnak ehhez az arielhez hasonló dűnebuggy-szerű cuccost, ha tudnám hogy utána forgalomba is helyezhető, és nem feltétlenül kéne nekem bele 300 lóerős motor. sima 1.4-es vagy 1.6-os tuti lenne, sőt lehet hogy még ennél kisebb is, hiszen ha belegondoltok hogy ezeknek a gépeknek a súlya olyan minimális, ilyen kissebb motorokkal is tuti mennének mint állat (na jó legalábbis biztos sokkal jobban mint egy hagyományos 1-tonnás kocsi).

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#9) szatocs válasza stargazer (#8) üzenetére


szatocs
őstag

Úgy tudom, hogy 12 milla körül van, és szerintem a súlyára való tekintettel nem fogyaszt 10-12 nél többet, ha meg nem nyomod neki, akkor még annyit sem. De közúton úgy sem fogsz vele 200 - ra gyorsulgatni gondolom:D

Szerintem aki ide elhozná, az forgalomba is helyethetné.
MX-5 tényleg nem olyan drága, még a megfizethető kategória. De ez meg olyan ellentmondásos dolog, hogy erőt akarsz, kis fogyasztással. Mennyit jelent az az erő, milyen gyorsulással, és milyen fogyasztással?

[ Szerkesztve ]

=== Szatocs ===

(#10) stargazer


stargazer
senior tag

én nem feltétlenül vágyok rakéta gyorsulásra, egy 400-as Piaggio Mp3-at már pl. elfogadnék. lehet hogy a 250-eset is fene tudja. mivel pályára nem járok, nem is vágyok, a közúton meg nem még annyira se akarok állatkodni, én az ilyen normális teljesítményű fogyasztású, gyorsulású kereketek belül gondolkodok. a gyorsulást úgy értve normálisnak hogy azért egy 1.4-es astra gyorsulásánál egy 600-as sport-túra motor azért sokkal jobban gyorsul de még mindig nagyjábol normális kerketek belül (ami ennél jobban gyorsul, ott már nincs értelme abbahagyni a gyorsulást 90-100-nál. azok már tényleg pályára valók), normális fogyasztással. igazábol így értettem a teljesítmény-fogyasztás dolgot. igazábol sztem még a 600-as sport-túrák is messze meghaladják a közutakon kimotorzható kategória határait. ha nagyon normálisan tekintenék a dologra, amire megjegyzem én se vagyok képes csak így az eszemmel tudom hogy igaza van az öregeknek, egy 125-ös vagy max 250-es bőven mindenre elég lenne, elég kéne legyen. de ha motorban (és nem robogóban) gondolkodnék, nekem se mennének az igényeim a 600 cm3 alá az tuti. lehet hogy ez modernkori betegség és minden józan gondolkodást nélkülöz, és csak a mai megalomán kivagyiság okozza, de ez van: egy naked motor 5-600 cm3-nél kezd olyan emberes testformát magára önteni.

ha praktikusabbat akarnék, robogót, ott még akármilyen cm3 is szóba jöhetne, talán az 50-est kivéve. ott nem olyan gáz. de motornál nagyon virsli egy 125-ös, még egy 250-es is. legalábbis sztem.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#11) szatocs válasza stargazer (#10) üzenetére


szatocs
őstag

Hát ha a mazda mx-5 lenne a választottad, 1,6 - os motorral, az 9,7 alatt gyorsul 0-100 ra, az is elég akár mikor szerintem. Mivel városon belül úgy is 50 - ig használja az ember. Ha meg a természetet akarod érezni, és nem az autót, megintcsak jobb választás, mint egy állat autó, aminek már a teljesítményét KELL érezni:) 5,2 milláért meg szerintem simán a mazda adja a legjobb alternatívát az ilyenre.
Az már más kérdés, hogy ha nekem 5,2 millát kéne autóra költenem (vagy járműre), gondolkodás nélkül az 1,8 - as Honda Civic 4d - t venném, ES felszereltséggel.

=== Szatocs ===

(#12) stargazer válasza szatocs (#11) üzenetére


stargazer
senior tag

hát igen. ha elfogadjuk hogy a mazda mx-5 gyorsulása elég, akkor egy motoré több mint elég. de a mazda mx-5 5.2 milláért borzalmasan drága (legalábbis nekem). valszeg soha a büdös életben nem lesz ennyi pénzem, kocsira (élményautóra...). más kérdés hogy bele se férek. nem tudom konkrétan milyen magas vagyok, de 180 fölött és egyszer beültem de szenvedés volt a beszállás is a bennttartózkodás is meg a kiszállás is. ezzel mindent elmondtam. élményautó? nekem nem. pont az ellentéte. egy ilyen nagyköbcentis robogó viszont jól gyorsul, ha 3kerekű akkor elég stabil is, és árban (minden szir-szar extrával is) max a fele mint az mx-5. és ez komoly érv. igaz még ez is mocskos drága, de ennyim talán még lenne egyszer...

csak az a kérdés nem lenne-e érdemesebb mondjuk egy klassz kis quadot venni, hiszen ennyiért már rendkívül pöpec atv-k vannak, nagyköbcentis blokkal, szervóval, zárható diffivel, független felfüggesztések mindenhol, kardánhajtás, amit akarsz és hát az 4 kerék, arról nem is beszélve hogy terepen se esik kétségbe sőt, igazábol ott érzi igazán jól magát (igaz hogy én elsődlegesen nem terepen használnám sőt, nekem annyira nem jött be a terepezés). inkább fordítva kell megfogalmazni, betonon se esik kétségbe amelyiknek diffije van. csak ott meg nagyon macerás a rendszám kérdése, meg az hogy tudomásom szerint nem sok EU-homológ quad létezik, és az a baj hogy főleg a nagy gyártók, akiknek a termékét én legszivesebben megvenném, azok nem igen törik magukat hogy ilyeneket készítsenek. csaka kis szir-szar igénytelen kínai quadok eu-homológok, de olyat nem akarok, mondhat nekem akárki akármit, hogy megfelelő a minősége. én hiszek benne hogy érdemes több pénzt kiadni hogy értelmesebb dolgot kapjon az ember.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#13) szatocs válasza stargazer (#12) üzenetére


szatocs
őstag

Hát nem tudom, már a suzuki 650 - es robogója elég drága szerintem (burgman tán), valami 2,8 millió az ára, igaz az 2 kerék. Quadot meg úgy tudom, hogy közúton nem lehet használni. De ez nem biztos, hogy mindre vonatkozik, nem jártam utána, mert ha egyszer lesz 3 millám, nem quadot fogok venni, hanem autót.:)

=== Szatocs ===

(#14) stargazer válasza szatocs (#13) üzenetére


stargazer
senior tag

igen a 650-es burgman az egyrészt rohadt drága, másrészt meg a 400-as sokkal szebb, legalábbis sztem. kérdés hogy valaki megelégszik-e 33 LE-vel, de mint megbeszéltük, egyrészt a 11,9-es gyorsulás nem rossz, másrészt meg nem a gyorsulás a lényeg. ha az lenne a lényeg akkor nem ilyen kategóriákrol beszélnénk. különben nekem kegyetlenül tetszik az uj 400-as burgman, csakhát az is csak két kerék.

én nagyon szivesen elfogadnék egy quadot. talán azt a leginkább, hiszen az talán a legsokoldalúbb. végülis majdnem egy lapon tudnám említeni az uj Piaggio MP3-mal, amihez szintén nagyon frankó kis téli szettet lehet venni hiszen sokkal alkalmasabb téli használatra a 3 kerék miatt (téligumikkal, fűthető markolattal, fűtött lábtakaróval stb), de sztem egy quadot sokkal jobban ki lehetne használni minden évszakban. csak azzal a fránya forgalombahelyezéssel történne már valami. fogalmam sincs mi a fenéért nem engedik közúti forgalomba őket: kérdem én mennyivel biztonságosabb egy motor? semennyivel, sőt, sztem egy quad sokkal biztonságosabb. érdekes. na mindegy remélem hamarosan születik valami döntés a törvényhozók részéről, mert elég keményen lobbiznak a quadosok meg a terepmotorosok mostanában elég nagy port kavarnak ezek a dolgok.

amikor voltam quadozni 250-es Honda quadokkal mentünk, és azt mondta a srác hogy az uj változata már ennek teljesen alkalmas lesz rendszámozásra. de találtam is a quad.lap.hu-n egy cikket, ahol azt írják lehet (és kell is) majd hamarosan rendszámoztatni őket. hogy ez azt is fogja-e jelenteni hogy közúti forgalomban is részt vehetnek majd, az nem biztos de remélem.

megjegyzem teljesen elégnek éreztem a 250-es honda erejét, jó lehet hogy azért tűnt bőven elégnek mert terepen mentünk, ahol ha 30-cal megy az ember az is soknak tűnik. ki kéne betonoson is próbálni.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#15) stargazer


stargazer
senior tag

egy utcai quad :( :U

utcára alkalmassá tételhez szükséges kit legalábbis amerikában ez működik.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16) stargazer


stargazer
senior tag

Masai utcai quad

Brudeli 625L szintén 3kerekű csoda

Harley Davidson Leaning Trike

Hyanide és Baal koncepciók minden terepre

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#17) stargazer


stargazer
senior tag

A quad vizsgáztatásához szükséges papírok

kutya álláspontja

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#18) stargazer


stargazer
senior tag

tkp az nagyon zavart hogy bárhol olvastam cikkeket a piaggio mp3-rol, mintha mindenhol kínosan hallgattak volna az ülés alatti csomagtartó méretéről. és nem tudtam hogy azért mert olyan nagy hogy nem is érdemes róla beszélni, úgyis minden belefér, vagy azért mert olyan kicsi hogy max egy nyitott bukó fér bele meg mondjuk még néhány apróság. de kitartóan addig keresgéltem amíg nem találtam egy rendes leírást amiben beszélnek róla, igaz ez külföldi, és aztán találtam egy magyar oldalt is (ahol írják) amit eddig nem ismertem pedig elég jó!

Piaggio MP3

Aptera

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#19) stargazer


stargazer
senior tag

van egy új cikk a totalbike-on a gilera fuoco-rol! az egyetlen ami nekem szemet szúrt, és egy kissé elbizonytalanított hogy "A futómű durva útegyenletlenségeken csúnyán felütött, bár inkább a hangja volt rémisztő". ez vajon mit jelent? keményebb lehet a felfüggesztés mint a Piaggio MP3-on? hmmm...

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#20) stargazer


stargazer
senior tag

Peugeot Quark

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#21) Makaveli válasza stargazer (#20) üzenetére


Makaveli
senior tag

Tisztára, mintha egy Quad lenne :D

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#22) stargazer válasza Makaveli (#21) üzenetére


stargazer
senior tag

hát ja, csak ezt elektromotorok hajtják, mind a 4 kerékben van 1. nem rossz, de ez se:

Tesla Roadster

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#23) stargazer


stargazer
senior tag

Bonning roadster

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#24) stargazer


stargazer
senior tag

S.tuning

ez egy magyar cég, a Motorok-Quadok menüpont alatt található egyszemélyes buggy nekem rendkívül tetszik! kérdés hogy ez rendszámoztatható-e... megkérdezem tőlük: ezen a számon előfizető nem kapcsolható...

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#25) stargazer


stargazer
senior tag

hehe ez milyen érdekes kis jószág... :)

itt a másik

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#26) Makaveli


Makaveli
senior tag

És mennyibe fájnak ezek a gépek?

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#27) cyanide

Mit szólnál egy smarthoz? Családban van egy kispolski és kb egy hétig azzal jártam városban és rájöttem, hogy teljesen elég az a 22LE, persze mindenki gyűlölt az úton, de inkább vicces volt a sok ideges arc, pedig mentem vele 60-70el. Azt akarom kihozni belőle, városban bőven elég egy ekkora kocsi, ahogy kivettem az eddigiekből nem cél család utaztatása, a két személy motorral és smarttal is meg van, fogyasztani sem fogyaszt, viszont az élmény az nincs benne, ugyanakkor télen is tudnád használni kényelmesen. Arról nem beszélve, hogy hátsókerekes, úgy hogy csak egy szabad placc kell, aztán kilinccsel előre...

Ha ezt olvasod a topik meghalt...

(#28) stargazer válasza Makaveli (#26) üzenetére


stargazer
senior tag

melyikre gondolsz pontosan?

ezek a buggy-k nagyon durvák! nekem tökre tetszenek! és simán utcai használatra alkalmasak, meg komplett összeszerelési útmutató hogy milyen donorbol lehet összerakni, meg minden info fent van hozzá! csak kérdés hogy ez itt magyarországon is megállná-e a helyét, mármint hogy itt is engednék-e forgalomba helyezni.

öcsém! csak megrendeled a vázat meg az egyéb dolgokat, lefested amilyenre akarod és hajrá! nagyon állat! hogy itt magyarországon miért nem látni ilyesmit... csak mi lehetünk ilyen befordultak hogy véletlenül se engedélyezzünk ilyesmit... :((

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#29) stargazer válasza cyanide (#27) üzenetére


stargazer
senior tag

smart? az kurvadrága... vagy kispolszki? vagy kispolski-smart? vagy hogy érted ezt most? :B
22 lőerő elég, mondjuk a 120 kilós runnerembe igen, nade nem egy ilyen nehéz dögbe. a kispolszki önmagában egy szar, kicsi, kurvahangos valami ami sokat eszik, élménygörbéje a nulla felé erősen konvergál és amiben megfájdul az ember feje. különben minden egyéb tekintetben frankó! ;)

én igazándiból egy megfizethető, nyitott, biztonságos valamit szeretnék ami élményben is részesít. ezen töröm a fejem hogy megfogalmazzam magam (más is jöhet) számára hogy mi legyen az az eszköz ami ezt megadja, amiben ezek a dolgok a lehető legjobban együtt vannak. igen itt most a család bepakolása nem lényeges. persze a zártság nem rossz, de nem kritérium, meg igazábol elég nehezen kivitelezhető hogy valami egyszerre nyitott is lehessen meg burkolt is. még nem tart ott a technika fejlődése sztem hogy ez elegánsan kivitelezhető legyen.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#30) cyanide válasza stargazer (#29) üzenetére

Nem jól fejeztem ki magam, kispolszkit csak fanatikusoknak. Teljesen igaz amit írtál róla. A hangulata megtetszett vhogy. A vársoban az 50-60 hoz elég a 22 LE, persze ez nem élmény és ráhagyás sincs benne.
Miután kiszálltam belőle elkezdtem agyalni, hogy jó lenne bele erősebb motor, jobb fék, kényelemes belső, egy két légzsák, hopp ott voltam, hogy ilyen már van és smartnak hívják.
Van smart kabrio :D Nem kardoskodom a smart mellett, csak ötlet szinten merült fel, hogy hátha. Nem vagyok pontosan tisztában az árakkal, de egy quad, egy háromkerekű motor elég drága, van annyi mint egy használt smart talán(nem tudom) és akkor itt jön élmény, szabadság vs zárt, nincs olyan élmény.

[ Szerkesztve ]

Ha ezt olvasod a topik meghalt...

(#31) stargazer válasza cyanide (#30) üzenetére


stargazer
senior tag

ja értem már.

félre ne érts a smart az kurvajó kocsi, elvileg megvan benne minden ami kell, tehát ebbe a topicba pont illik, csak sztem biztos marha drága.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#32) stargazer


stargazer
senior tag

hát technikai specifikációkat (súly, LE) nem nagyon találtam a smart roadster-ről, vagy a smart cabrio-rol, de tény hogy használtan már lehet kapni 2.5millióért. kérdés hogy inkább egy használt smart, vagy inkább egy vadizsír quad, mondjuk, ami súlyban sokkal kevesebb, méretre sokkal kisebb, elférhetsz vele olyan helyeken ahol kocsival (bármilyen kicsi legyen is az) esélyed nincs, igaz ez nem olyan kényelmes meg nem kétszemélyes, legalábbis nem úgy... hát nem tudom. én inkább egy új quad felé hajlanék. ennyiért olyan szinten brutális király quadot lehet kapni mint az állat. igaz hogy a quad nem véd semmit, de egy motor sem, viszont ez még mindig 4 kerék, amit télen is tudsz használni. van már mindenféle cucc thermoflash meg minden, sztem ha az ember beöltözik egy klassz protektoros síoverálba meg sisakot húz akkor télen is simán lehet menni vele.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#33) cyanide válasza stargazer (#31) üzenetére

Na jól van, nem emlegetem az s betűs kisautót.

Hajoljanak közelebb, megsúgom. Három járművet kell tartani. Egy motort a meleg időszakra. Egy autót esőbe, télire, cuccolni, családot rángatni. És kell még egy versenyautó, mellé pedig egy kombinált hétvégi pályabérlet - hogy azért a szerelem is megmaradjon
. forrás
Ez a topic, pedig pont kompromisszumról szól.

Apropó, smart van 1től 4 millióig, tény hogy ennyiért már lehet venni "normális" autót is.

[ Szerkesztve ]

Ha ezt olvasod a topik meghalt...

(#34) stargazer válasza cyanide (#33) üzenetére


stargazer
senior tag

hát igen a cél az lenne hogy árban olyan szinten mozogjon a megoldás hogy ne legyen sokkal jobb alternatíva valamilyen rendes kocsit venni.

különben most voltam a járműkezelő felügyeletnél, és rákérdeztem: forgalomba helyeztethetek-e egy quadot mondjuk? igen, elkezdett a fickó egy félórás monológot hogy hogyan lehet/kell, és a végén hozzátette, hogy de ha mindez meg is van és mindent megkaptam, a végén akkor is bepecsételik a forgalmiba hogy betonúton nem közlekedhetek vele. ha eu-homológ ha nem, ha van kardán ha nincs, ha vannak segédberendezések ha nincsenek. ennyi. egyelőre ezzel kell beérni. csak tudnám mi a frászkarikáért nem engedik...

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#35) stargazer


stargazer
senior tag

háháááá!

[link]

imáim lehet hogy meghallgatásra találtak! :DD

a cikkben ugyanis említést tesznek egy bizonyos nyugati megyénkről, ami annyira de annyira közel van európához, hogy ott nem probléma az olyan spéci járművek lerendszámoztatása mint pl a cikkben szereplő! ha ez igaz akkor elképzelhető hogy egy quadot is le lehet ott normálisan rendszámoztatni!!!
:C :U :K :B ;) :P ;] :R

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#36) stargazer


stargazer
senior tag

quadokat továbbra is lehetetlen értelmesen rendszámoztatni és közúton használni.

de. találtam valamit, ami elvezetett valahova! sehova! de jó álmodozni.

egy szintén soha (legalábbis az én életemben nem hiszem) értelmesen meg nem valósuló dolog, amiért nagyon fáj a szivem, az Akira motorja. most a napokban linkelte be egy srác a motoros fórumon, most találkoztam vele először, de nagyon megfogott. jópáran elkezdték megvalósítani de csak ilyen sufnituning szinten. nemhiába csinálják ennyien. micsoda hatalma van a kreatív gondolkodásnak! a napokban jutottam el arra a szintre hogy elegem van, torkig vagyok a ma kapható motoroktól. radikális változást akarok! csináljanak robosztus, szögletes, darabos, hummer-szerű jövőgépeket. ilyenek közül akarok válogatni! mint amilyen Akira motorja.

egy csomóan vannak akik csinálják, és próbálják, csak sajna a boltokban nem hiszem hogy lehet majd kapni ilyesmit.

megfogalmazódott bennem az igény egy olyan motorra, mint amilyen Akira motorja. egy motor, ami olyan mint egy kétkerekű autó. mélyen ültetett autós ülés, szögletes dizájn, két kerék, masszív, a pilótát körülölelő kaszni és rendes motoros kormány. élménydús, biztonságos, akár oldalról masszív, lehajtható bukócsövek is lehetnének. sokkal biztonságosabb a motoros kormány, mert azt sokkal inkább fogja az ember két kézzel, ellentétben az autós vezetés tecnikájával, ahol hajlamos az ember egy kézzel kormányozni. mivel autós ülésekről beszélünk, lehet beszélni biztonsági övről, és sokkal érdemlegesebben lehet légzsákról is beszélni. ilyen járgányon talán sokkal inkább érdemes lenne a pilótát a motoron tartani egy esetleges balesetkor.

ha ilyet szeretnék, azt az occ-vel kéne megépíttetnem, de még lehet hogy ők se vállalnák.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  autó és motor között
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.