Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
BluEyes
őstag
Ha már Ubuntu, akkor inkább (legalábbis nekem) az ikertesója, a Kiwi Linux, ami egy fullos Ubi, néhány apró, ám - főleg kezdőknek - praktikus módosítással.
Az Ubuntu és a Kiwi közti különbségek itt olvashatók.
A HP notim minden eszköze műxik, a Linux alatt hírhedten problémás Broadcom wifi teljesen stabil, gyors a Kiwi alatt. Egyéb típusokról nincs tapasztalatom. Max. a vga (Ati, nV) okozhat kisebb gondot, de a Linuxos topicokban villámgyorsan kapsz segítséget ezügyben. Prószáljad kifele bátran.
-
Kovács84
aktív tag
Wifi, webcam, vga, memkártya, ledek simán mennek. Korábbi disztribeknél és egy-két notinál nem ment a memkártya vagy a webcam, de a 8.04-es kiadást használva ilyen dolgot még nem vettem észre. Ha vga alapdriverrel simán megy, de egy Envy nevű progival az nvidia vagy az ati központi oldaláról frissíti a dolgot. Egy próbát simán megér.
Mindenesetre az UHU-nál lényegesen nagyobb a támogatottság és a közössége is az Ubuntunak, szóval ha valahol elakadnál tuti, hogy gyorsan fognak segíteni bármelyik fórumon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Takarékoskodj az erőforrásokkal!
- Arc Raiders
- Dupla kamerával menekülne az iPhone Air a kaszától
- További aktív témák...