Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz PuMbA #49595 üzenetére

    En is UE5 fejleszto vagyok, de attol meg nem er tobbet a szavam. Max tobb ralatasom van. Amit ir, abban igaza van, nem volt eleg anyag. Ez nem azt jelenti, hogy egyaltalan nem volt mibol tanulni. UE4 idejen meg ennyi sem volt, azota oriasi kulonbsegek vannak, de ugye efelett elsiklanak az emberek. 4.6 ugyanabban az evben jott ki, mint a 4.0 egyebkent. Van eleg sok community bejegyzesuk, Unreal Fest 80%-a valamilyen optimalizalassal kapcsolatos es nem most kezdtek. Az UDN-rol (ami mar Epic Pro Support) pakoljak at a public forumra a kerdeseket valaszokkal egyutt, hogy azoknak is segitsenek, akiknek nincs hozzaferesuk. Viszont minden kicsit is nagyobb studionak van hozzaferese, annyit kerdezhetnek amennyit akarnak. Szoval ott kapnak eleg segitseget. Azok a nagy studiok, akik kiadnak egy jatekot MGS Delta szinten, nem tudom hogy nem kapnak eleg segitseget, mert penzuk biztos van ra.
    A Valorant-os beszelgetes arra mutat ra, hogy annak a csapatnak fontos volt a minel nagyobb sebesseg, ezert a sajat igenyeikre szabtak az engine-t. Ok sem vartak el, hogy mindent tudjon elore. Ad egy alapot es ennyi. Ez az alap lett 5.6-tal sokkal jobb. A landscape tool-jukat is ujrairtak, mert arrol is tudtak, hogy mar UE4 ota nem igazan szeretik es kene egy jobb.
    Csomo olyan peldat tudnek mondani ahol az emberi tenyezo a problema, mert valamilyen oknal fogva nem neznek utana dolgoknak es ezzel kesobb artanak. World partition-t masnak gondoljak mint ami. Onallo teszteles hianya, ugyis mondjak ha rossz. Nanite hasznalata regi felfogas szerint. Teszteles es tech art nelkulozese pre production-ben, mert minek az, raer meg. Lehetne meg sorolni, de a lenyeg, hogy ezek mind emberi mulasztasbol fakadnak.
    Egyaltalan nem hibatlan ez az engine, sokkal inkabb a meglevo hibak javitasan kene lennie a fokusznak, mint az uj feature-ok bepakolasan, vagy legalabbis a balance lehetne sokkal egeszsegesebb. A skalazhatosaga peldaul kifejezetten jo, viszont ott a stutter, amit ugye most felkaptak, de eddig is ott volt. Ha elobb felkapjak, lehet elobb javitjak. Ezzel kapcsolatban ami nem oke az a stilus, ahogy egyesek reagalnak erre a problemara. Aki akar csak egy eloadast is megnezett vagy elolvasott egy dokumentumot, tudja, hogy nagyon sok nagyon tehetseges ember dolgozik az Epic-nel, akiket meg kene becsulni es akik nem direkt nem oldjak meg a problemakat. Ezekrol beszelni kell, ertelmesen, hogy lassa az Epic mi a fontos.

  • Raymond

    titán

    válasz PuMbA #49595 üzenetére

    A Valorant-nal nem az a lenyeg hogy custom renderer hanem az hogy "based on Unreal Engine’s mobile rendering path".

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés