Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) BlueAthlon


BlueAthlon
senior tag

NVidia 7050PV az megegyezik a MCP61P vel, csak HD képességekkel meg néha kimenetekkel van felruházva.

Integrált cuccok: Geforce 6100/6150+410-430 = C51G+mcp410/430
Geforce 6100-nforce 400/405=MCP61S/MCP61P
Geforce 6150SE-nforce 430 = MCP61P
Geforce 7050PV-nforce630 =MCP68G

VGA mindegyikben 425MHZ ( 475/525), 2 pixel/1 vertex shader/ 1 render output.

C51G és MCP61V/S lassabbak kicsivel, MCP61P és MCP68G -ban lévő int VGA támogatja a HDR-t és a hardveres Z szelektálást is, kb 15-20% kal gyorsabb int VGA teljesitménnyel mint a régebbi 6100 asok.

AMD 690G és V: 400MHz, 4 pixel /2vertex (CPU emulált) /2 render output.

Elméletben szép, gyakorlatban meg hol hoz egy MCP61P-t, hol nem... (fillrate van,de hardveres vertex nincs benne..., számolja csak a CPU az objektumokat)

Sebességben egy jobban húzott, 600 MHZ+ MCP61P vel, meg DDR2-1000 körüli ramsebességgel, gyorsabb volt játék alatt általában mint a 690G....

Ez annyit tesz kb szám szerint, hogy egy 3dmark03 ban az MCP61 tuningolva kitolt 2500 pontot kb. a 690G megrángatva 2000et túllőtte kicsit...

Tudom ezek nem nagy számok, Int VGA tól már lassan ez is használható eredménynek számit, hogy a 2 éves játékok már tűrhetően elmennek vele, és mem is low detailben..

[Szerkesztve]

Annak a statisztikának hiszek, amelyet én hamisítottam -Winston Churchill

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.