Ez a 3DMark verzió legacy státuszban van, így a következő linken ingyenes kulcsot találsz hozzá:
Legacy 3DMark benchmarks
A 3DMark06 listára kerülés feltételei
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-08-20 15:21:56
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Rover623
félisten
Nos...akkor nem 1275MHz volt a shader, hanem jóval több...
A core frekijének emelésével a shadereké is ''mászik''...tehát 500MHz-es core freki esetén 1275MHz (illetve valszeg 1296, mert 1188-1242-1296-1350-stb. a lehetséges lépcsők) volt a shader freki, de mivel 660MHz-re húztad a core-t, a shaderek frekije is vmilyen arányban nőtt...
Egyébként az ATItool jól mutat...
primus inter pares