2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

RAGE - A dühös jövőkép

A RAGE technológiai és egyéb szempontból is egy más világot képvisel, mint a korábbi játékok.

[ ÚJ TESZT ]

Bevezető

RAGE - id Software

Hét év fejlesztési idő nem kevés. Ha ez idő alatt nem kell többszörösen megváltoztatni a koncepciót, a dizájnt vagy bármit az adott játékkal kapcsolatban, akkor minden szempontból remek alkotás születhet. A RAGE-et 2007-ben jelentették be a nagyközönségnek az id Tech 5 motor első bemutatása során.
Akkor még nem sokat lehetett tudni a játékról azon kívül, hogy posztapokaliptikus fél sandbox jellegű cím lesz autós elemekkel. Sokan már itt elkezdtek kételkedni abban, hogy az id jó irányban halad-e, tőlük eddig még csak klausztrofób játékokat kaptunk. "Motor" John beharangozott új technológiája, a megatexture is egy eddig ismeretlen fogalomként bukkant fel, sokan a mai napig nem tudják miről is szól ez lényegében, akkor viszont még inkább kínainak hatott.

Ahogy közeledett a fejlesztés vége minden egyre világosabbá vált, egyre többet tudtunk meg a sztoriról, rengeteg képet és videót láthattunk, ami már a megjelenés előtt erősen megosztotta a közönséget. Sokan kritizálták (és kritizálják még ma is) a játék grafikáját az alacsony felbontású textúrák miatt, sokan feleslegesnek érzik az autós részeket, gyengének a sztorit, régimódinak a játékmenetet és még sorolhatnám. Persze ez a hozzáállás nem különleges manapság, egyre több ember használ internetet és játszik több platformon, természetes, hogy egyre több hozzászólás jelenik meg, hisz mindenki szereti megosztani a véleményét kedvelt játékstílusának felhozatalával kapcsolatban és sokan érzik magukat szakértőnek bizonyos témákban. De hogy ne kanyarodjak el ennyire az írás témájától nézzük meg inkább, hogy miről is szól a RAGE.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.