Az előzmény annyi, hogy én elég későn toltam ki a Diablo első részét, olyan 2002 körül... Utána nem sokkal nekiálltam a Diablo II-nek is, eleinte elég nehezen éreztem rá az ízére, de utána olyan jól sikerült, hogy a legnagyobb számítógépes függőségem neki köszönhetem! Emléxem, szó szerint napi 16-18órát játszottam 2,5 hétig folyamatosan. Pont téli szünet volt, szóval, tudtam csapatni masszívan... A karácsonyt is végig játszottam vele természetesen.... Szóval én is vártam már a Diablo 3-at...
Kijött a játék és emberrel még nem találkoztam, aki azt mondta volna, hogy nem jó a játék. Lehetőségem nyílt, hogy én is játsszak vele... Tegnap vittem végig normál fokozatban, és tényleg nagyon jó játék, biztos végig viszem még Nightmare, és Hell fokozatban is, de azért vannak piszokidegesítő dolgok, amiket, muszáj kiírnom magamból.
Először is, a tulajdonságainkra, azaz erő, ügyesség, intelligencia, kitartás, nem mi fejleszthetjük, hanem a "fejlődési pontokat" a gép ossza el. Ez milyen már? Diablo korábbi részeinél nagyon nem így volt...
de folytatnám a fegyverekkel, lehet kicsit kukacoskodás, de tök gáz, hogy az invertory-ban minden fegyó, vagy egyéb tárgy, 2 "helyet" foglal... semmi méretarányosság.... A Diablo 2-ben ez szintén jobb volt, egy szablya 2 helyet foglalt, míg egy bazi nagy csatabárd akár 6 helyet is igényelhetett. Igaz ez csak kukacoskodás, de ha már fegyvereknél, illetve egyébb tárgyaknál járunk. "Requied level: X" és ennyi a követelménye egy tárgynak. Diablo 2-ben meg volt adva hogy ennyi annyi strenght, ennyi annyi dexterity stb kell hogy a karakter elbírja... Emléxem paladin-omnak sokszor keményen rá kellett gyúrnia az erő felgyúrásának, mert még neki is nehezére esett "felvenni" egy-egy kétkezes kardot vagy csatabárdot.