Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2502) tegyebek válasza beldeczki (#2500) üzenetére


tegyebek
csendes tag

Annyit tudok mondani, hogy szerintem ez a modem, esetleg a szolgáltató DSLAM-ja nem jó, hibás.
Az SNR marginnak így nem szabadna ingadoznia, és eleve olyan alacsony, aminél elviekben soha nem lehetséges, hogy automatikusan így lövi be, ha nem hibás. Főleg ilyen vonalnál.
Ezért, és a következményes hibákért avatkozik be a DSM, hiszen azért stabil(viszonylagosan) a vonalad, mert a DSM a szinkronsebességet mesterségesen alacsonyra korlátozta, de, hogy a modem miért lövi be automatikusan olyan értékekre a margint, hogy a DSM-nek közbe kell avatkoznia, az inkább kérdés.
Az i24k-nak nem kéne így növelnie a margint...
Azt javaslom, hogy próbáld ki egy másik modemmel, és nézd meg a margint( a sávszélesség jó modemmel kb. egy hétig nem fog még változni!), ha 8 dB feletti a másik modemmel, akkor cseréltesd ki garanciálisan az eredeti modemet, az után elvileg pár napon, maximum úgy másfél héten belül jónak kellene lenni a sávszélességnek is, ha nem, akkor a Telekom-nál, vagy az internetszolgáltatódnál reklamálj, hivatkozva a modemcserére!
Ha a másik modemmel is irreálisan alacsony a margin(8 dB alatti), akkor szintén jelentsd be, hogy a "a hálózati alapszolgáltató eszköze"(DSLAM) hibás, félrebecsüli az SNR margint, ezért nincs meg a sávszélességed...
Ezzel a modemmel, így nem érdemes szórakozni a beállításokkal szerintem(úgyis elállítaná a beírt margint).
A garanciális modem csere(mármint a rossz modem leadása) előtt ugyanúgy tedd vissza a gyári firmware-t a rossz modemre, ahogy dchardét tetted fel!( Gyári firmware letöltés(dchardtól) )
Ne haragudj, nem hittem el, hogy egy modem gyárilag 2.3 dB margint lő be, mert elvben nem szabadna ilyet neki.
Még egyszer elnézést!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.