Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Winchester95
őstag
Mágus2
Közösségépítő
A turbót dugózd le, attól koxosodik meg a kartergáz visszavezetést. Ezekben az EGR nem kozmálja oda az olajfilmet. A kérdés, honnan az olajfilm? Jól sejted, a turbóbül és a kartergáz visszavezetésből.
A koxosodás problémája a közvetlen befecskendezéses motornál nem oldható meg, hacsak nem tesznek mellé másik befecskendező rendszert, ami rendszeresen lemossa a szelepeket.
A kartergáz visszavezetés az FSIben is behordja az olajat a szívó oldalra.
A válasz is komoly volt, nem érsz el vele semmit, pontosan úgy fog koxosodni, mintha bentmarad az EGR.
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
sima fsiben nincs turbó xd de komoly volt a kérdés
[ Szerkesztve ]
JHONNY 79
aktív tag
Én megvettem és fém volt a szettben.
Pixx96
aktív tag
Na lerajzoltam valamit
Mert ez az első fsi motorok közül van. Na már most nekem úgy van hogy ugye szívótoroknak van egy nyílása ahol levegő be áramlik azon csücsül az egr szelep nekem annak a tetején a fojtószelepház.Na és ugye oda van be vezetve vissza egy rézcsővel a kipufogótól a kipufogó gáz és onnan jut be szívótorokba (amiből 2 kiló koxot szedtem ki..) aztán úgy lélegzi be a motor és jut a szelepekre a cucc.na most ha én azt a csövet szépen le dugózom akkor nincs honnan vissza vezetni a koxot az égéstérbe ezáltal a szelepekre sem kerül
De holnap lefotózom ha nem hiszel nekem
[ Szerkesztve ]
Az 1.4 TSI-re nem jellemző a túlzott olajfogyasztás; szvsz ~ 0,5 liter két olajcsere között normális.
Mágus2
Közösségépítő
Nem hiszek neked, mert nem ez okozza a koxosodást, csak kísérő jelenség. A szelepekre az olajfilm ég rá, olajfilm meg lesz benne, akkor is ha nem lesz EGR... Ha lekötnéd és elvezetnéd a földre a kartergáz visszavezető csövet, 1x lepucolod a szelepeket és tiszták maradnak(cserébe mindig égett olajszag lesz az autó körül, ha jár a motor). Az EGR is az olajfilmet égeti meg, maga a kipufogógáz tiszta. Az EGR csak forró levegőt tol a rendszerbe, minimális korommal. A szelepre nem éget rá semmit, a szelep maga sokkal forróbb, mint az EGR gázai.
Vakítsd le az EGR-t és nézd meg a szelepeket 1 év múlva, pontosan annyi kox lesz rajtuk, mint ha be lenne kötve az EGR.
[ Szerkesztve ]
Engedd el a kérdést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
K Norbi
addikt
Pixx96
aktív tag
Megértettem ez csak egy elmélet volt Egyébként az autónak azóta sincs meg a baja most találtam egy autó szervízt ahol van villamosság szerelő is meg aki a mechanikai gondokat hárítja el holnap bejelentem szépen az autót mostanában már menet közben is feljön a p0191-es hiba kód nem csak indításnál.Nem tudom mi lehet de szerintem sok az üzemanyag az autónál azért van égéskimaradása is neki mert mikor fullad ha kidolgozza magát nagyon füstöl olyankor.
Nem tudom mi lehet vele de idegesít
Mágus2
Közösségépítő
Kiszívod a tank tartalmát, ráöntöd és meggyújtod. Ha nem tudod kiszívni, fúrd meg a műanyag tankot alulról.
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
Félig van a tank mire azt kiszívom sok idő meg az AC pumpa nem engedi kiszívni amúgy sem :S alámászni nem tudok sajnos a zsíros testemmel meg alacsony is a golf szóval nem tudom kifúrni még nyárig bírja ki aztán megválunk a VW-től veszek egy ford focus mk1 1.8 tddi-t vagy valami Opelt ami sose kopel
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Most gondolkodtam ezen, es ketsegek merultek fel bennem, hogy az uvegszalas es az acel hotagulasanak elteresebol nem lesz-e problema. Szerintem idovel el fog valni, inkabb az a tomito.
De a képen a műanyag szélei mintha szőrösek lennének. Pont mint az üvegszálnak, vagy csak én látom úgy?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
havri1
félisten
215 a szélessége. Mi köze a magassághoz?
[ Szerkesztve ]
havri
havri1
félisten
Közbe látom, hogy a magasság az % arány, nem fix érték.
Ekkora méretnél, 215/235 között ekkorát számítana átmérőben, hogy már megérezhető a visszajelzésben?
havri
Az /55 azt jelenti, hogy az oldalfal magassága = a futófelület szélessége * 55%. 205*55% = 112,75 mm; 215*55%= 118,25 mm.
Közben rájöttél. Többet csal a sebességmérő.
[ Szerkesztve ]
havri1
félisten
Igen köszi, közben olvastam. Eddig azt hittem, fix érték a magasság is. Így már értem.
Szerk: Igen. Mondjuk nagyon nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel, mindig a szabványt vásároltam. Általában megvannak a coll-hoz járó szabvány szélességek, és ahhoz tartozó magasságok.
Ettől csak akkor tértem el, amikor beleért a perembe
Az autókban nagyon sokat csal, valóban. De ez nem is baj sztem. Jobb, ha azt hisszük annyival megyünk, de közben kevesebbel.
Tachográffal dolgozom, sokszor, sokat számít az a pár km/h
[ Szerkesztve ]
havri
#89874944
törölt tag
én azóta gondolkozok a kartergáz lekötésén, mióta benéztem a szívócsőbe....azt a dzsuvát ami ott van. Sünök gondolom nem dícsérnének meg érte Mint a régi zsigákon... kell egy kis tartály, csak azt meg állandóan üríteni kell.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
havri1
félisten
Érdekes cikk, ladás korszakból nekem is az rémlik, hogy amikor lehúztam a csövet a légszűrőről, a motor fellélegzett, mi meg megfulladtunk a garázsban
[ Szerkesztve ]
havri
Morris
veterán
Ne foglalkozz ezzel! Semmi értelme!
Több problémát csinál mint amennyit megold.
Télen jól belefagy majd a trutyi a tartályba ha elfelejted.
Ha meg a környezetbe vezeted ki, rohadt büdös lesz az autó körül. Plusz ez bemegy az utastérbe is ha megy a venti.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Sziasztok van a családba egy octavia 1u BFQ motoros 1.6 16v 140
.000km van benne és a kocsi 10-15ezer alatt megeszik 3l olajat.Volt benne mobil,castrol ,liqui 5w40 de talán kicsi változás van az olajfogyasztásban.De megeszi olajcsere alatt a 3l,nem füstöl jol indul és mégis.Mi lehet?Vagy ez normális?Köszi
tresh
addikt
BFQ tudomásom szerint 8 szelep, 10w40 es olaj bőven jó bele. Amúgy meg 10000km alatt 1 liter az még határon belül lenne. Ettől függetlenül az a 3 liter rengeteg tömítéseket meg kéne nézni.
Csabadi
tag
Köszi,2006 a kocsi akkor 8v nem tudom nekem 16v mondtak.Külső olajfolyás nincs rajta max a betöltőnyilásnál.Viszont párszor láttak már a olajbetöltő kupakon olyan fehéres/barnás trutyit.Viz nem fogy.
Morris
veterán
Szerelőhöz kell vinni!
Szelepszár szimering csere és vagy gyűrűzés.
Barnás trutyi télen normális ha sokat városoznak.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Se az első inditáskor se semmikor nem nyom ki kék füstöt.Gondolom ha a napi első inditás lenne akkor kékelne ha szimeringes lenne.De ez csak elmélet.De mindig 5w40került bele,de akkor 10w40is jo.Ezek szerint
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Mennyit pályázol vele?
VR6-Fan
veterán
amég benne van a katalizátor kb soha se fogod látni hogy pamacsol....
és nem jó bele a 10w40.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Csabadi
tag
Alig megyünk vele pályán,viszont 7végén megy csak rövidet,hétköznap van mikor 30-50-100km
Mágus2
Közösségépítő
Akkor kopott már kicsit a motor.
Csabadi
tag
Óra szerint 140.000km ban benne mi vagyunk a második tulaj.Mi legyen akkor 5w vagy 10w olaj legyen?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Felújítás, utána 5w 30. Valaki hidegen legyilkota a hengerről a hónolást. Fúrás, első túlméretesre, ha kiadja, új dugattyúk, gyűrűk, szépen bejáratni és elmegy még 10 évet. A katalizátor is kuka valószínüleg.
[ Szerkesztve ]
agonatic
csendes tag
Szia Mágus!
(#147595) Mágus2
Ebben a hozzászólásodban, 1.6 MPI motoros octáviát ajánlottál?
Szíjjal mikortól szerelték aTSI-ket octáviákba, vagy azok is problémásak?
Csabadi
tag
Köszi,az egyik lamdát hozza is hibának de már rég viszont lehet a hátsót mert a fogyasztás ugyan az mint elötte.
zolko74
tag
Hengerfej le, dugattyú ki, és kiderül hogy mit kell felújítani. Lehet elég egy hengerfej felújítás, és gyűrűsor csere. Én előtte megpróbálnám 10w-40 Aral Blue Tronic olajcsere majd 5000km után megint olajcsere.
#89874944
törölt tag
ezeknek a szelepfedél tömítése mindig szétmegy.... de ha nem folyik biztosan, akkor gyűrű, szelepszár szimering. Hengerfejet se árt felújítani, nem egy nagy tétel ezen.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
1.6 MPI altea volt, de amúgy motorikusan azonos. 1.6 nyolc szelep, BSE motorkód.
Szíjjal csak 2014-től volt TSI.
[ Szerkesztve ]
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Nézegetem a Passat CC-ket, mert nagyon tetszik a stílusa. A 2008-2012 közötti modelleket bírja el a pénztárcám 1.8-as vagy 2.0 literes TSI-vel (BZB, CDAA a kisebb és CAWB, CCZB a nagyobb motorok kódja).
Rémeket hallok a TSI-kről, ez a két konstrukció mennyire problémás? A láncra figyelni kell, a közvetlen befecskendezés miatt kokszosodik, ezen kívül mi lehet még buktató?
Szerk.: Az összefoglalót elolvastam, most kifejezetten ez a két (négy) motor érdekel.
Autópályázásnál mennyire van jelen a szélzaj a keret nélküli ablakok miatt? Összességében ezek működésével szokott lenni valami probléma? (A kocsit mélygarázsban tartom, befagyni nem fog.) Bármi egyéb, amire figyelnem kéne a típussal kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Winchester95
őstag
Nekem is volt olajfogyasztás.szelepfedél tömítést és kartergáz cső is szét volt menve.
Csabadi
tag
Köszi,itt nem nagyon van folyás csak az olajbetöltőnél van némi.
Qru
MODERÁTOR
Az 1.8 TSI eléggé hajlamos a hengerfejesedésre arra figyelj oda (ne füstöljön) & a 2.0 TSI-nél meg a vezérlés problémás, bár ez az 1.8-nál is fennállhat ([link]).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Szorosnek tunik, de nem az. Az inkabb a szakadastol keletkezhetett.
molnarpeter
nagyúr
Felicia 1.3 motor rángat terhelés alatt (motorfék, alapjárat, illetve üresben emelve a fordulatot jó). Síelni van a tulaj srác, tud valamit lehúzni, hogy normálisan haza tudjon menni?
Cserélve lett ECU, folytószelep, gyertyák, trafó korábban.
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Valaki tud segíteni pontosan hol és hogyan kell lecserélni a szervóolajat?1.9tdi toledo asv 110le
Köszönóm előre is.
freaghill
őstag
Első generációs A8-ból milyen konfigurációt érdemes venni? Automaták kizárva.
Ahogy nézem dízelnél a legtöbb az 2.5TDI.
Vagy egyáltalán nem ajánlott?
K Norbi
addikt
Jóó féle
610.000Km első tulajos..
Ezekbe volt jó motor.
Még lehet vissza is van tekerve
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Miért van kizárva az automata?
Gyula84
veterán
Ez volt már? ColorMFA [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Winchester95
őstag
Valakinek toledohoz nincs gyári használati utasítása?1m karosszéria 2004 évj.
Beszkennelt letolthető is érdekel.
Sokat kerestem már de nem találtam.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia