Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Ketogén étrend
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gzbotii
veterán
Tipp sincs bár senkinek erre?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Doki16
addikt
Ehnaton88
csendes tag
Megtörtént az olajcsere kb 4.6L-4.7L jött ki belőle, szép fekete volt.
Ezzel a mennyiséggel azt jelezte, hogy full az olajszint, sajnos nivo pálca nincs a kocsiban
Most beletöltöttem Mágus ajánlása szerint 5L-t és így 3/4 szintet jelez. Mhhh?!
Csendesebb lett a motor, pedig még elvileg volt 10ekm a 30 ezres periódusból, de a levegőszűrűben jó sok volt a kosz. kb 1 órát vett igénybe a dolog és gyári alkatrészekből 30eFt-ból megvolt, köszönet érte
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
na felvettem már én is ... nekem 1 éve ilyen hangja van, most -5 fokban talán hangosabb. De ez szerintem hidrotőke. Ha lánc lenne már rég elszakadt volna, vagy bedobja hibának
második 5 perc járatás után, kb 30 fokos olajjal
igazából nincs sok különbség szerintem, másodszorra is hangos. Nyáron 40 fokban is ilyen.
[ Szerkesztve ]
harcikoca
senior tag
Üdvw, Passat B6nál létezik valami "emergency kézifék feloldó"? behúzva maradt, és parking brake failuret ír, nem tudom kioldani...
AMD+Ati powee'R
Doki16
addikt
Amennyire én tudom nem lehet mechanikusan oldani, csak ha leveszed magát a motort. Itt van egy nagyon frankó leírás. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Doki16
addikt
Ez mi miatt következik be? Meg lehet valahogy előzni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
#89874944
törölt tag
akkor az enyém milyen lehet 300+ -nál?
(#149510) grizlisandor válasza grizlisandor (#149500) üzenetére
grizlisandor
addikt
Szerdán megyek megnézem, ha valami vállalhatatlan hibája van, vagy nem egyezünk, berekesztem a keresést és autó helyett munkát keresek.
Mágus2
Közösségépítő
Ha így nézne ki, nem menne.
#89874944
törölt tag
Igen, azt sejtettem Csak aggasztó, hogy az enyémbe több van, és még elvileg nem volt cserélve. Valamilyen kopás már biztos van rajta...
Csoportban pont most volt egy srác, akinek kerregett, kattogott a gép. Cseréltek pumpát és azóta csöndes
Úgy tudtam ezt nem lehet hallani. Ezekről a hangokról mik a véleményed? [link]
[ Szerkesztve ]
2005-ös B6 Passat, a 77kW-os (motorkódot nem tudok hirtelen) akksicsere után nem ismeri fel egyik kulcsot sem, így nem old a kormányzár és értelemszerűen nem ad gyújtsát sem. Lehet, hogy megkotlott a komfortmodul vagymiaz a kulcsfészekben? Vagy más lehet?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Gyula84
veterán
mi a rohadásból van ez? [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Reggie0
félisten
Majd otthon meghallgatom a videokat, itt bent nem tudom.
Ha hidrotoke, akkor ez valami olaj para lehet nem? Az enyemben Motul Specific 504/507 (5W30) van. Lehet franciaktol hoznom kene Redline Euro seriest?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Gondolom nincs gyujtás sem. Az akksi + pólusára megy egy piros kábel a motortérben lévő relé és biztosíték dobozra. Ott mérjétek meg, megvan-e a feszültsét a biztosíték mögött. Lehet megtört a kábel. Gyanús, hogyx pont akksi csere után van ez a hiba. Kormányzár csak villanyra old, ha nem kap áramot, nem működik.
Mágus2
Közösségépítő
A turbó szépen felhuhog, kezdhetsz rá gyűjteni. Mellesleg a 3.0tdi-nél van turbócsere intervallum. Valami 150k km rémlik, gondolom nem véletlenül.
#89874944
törölt tag
A user manuálba le van írva, hogy indítás után pár másodpercig a hidrotőkék zajosak lehetnek, teljesen normális. Amíg nem épül fel az olajnyomás. [link]
Mágus2: akkor baglyom van de legalább nincs kiláncolva Felújítást szabad? 60-120 között csinálják ahogy nézegettem, 1 év garival, meg beméréssel.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Szerintetek kell a másik oldalra is alvázba ez a dugó? 4D0803583G
Golf 4, Bora, Passat stb
Mi célt szolgál ez?
Nekem csak a bal oldalt van meg [link]
Kiszedtem teli volt földdel, hogy került az oda?
Jobb oldalon ahol nincs dugó, nem volt benne föld.
Arról már halottam hogy az első doblemez mögé gyűjti, de ez új.
[ Szerkesztve ]
Az elmondás alapján nem történik semmi, ha betolják a kulcsot (mindkettővel lett próbálva), tehát nincs se gyújtás, se semmi. Delej alapvetően van, tehát vészvillogó megy mondjuk, meg refi, meg nyit-zár, csak a kulcsot mintha nem érzékelné. A drótos tippet továbbítom, köszi!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Kiskokó
veterán
ÉN pont úgy tudom, hogy ezeken a motorokon a KKK-s turbó nagyon strapabíró.
Majd rakok fel videót igaz csak 1-et csináltam tegnap mert siettem.
Hideg indításkor a turbó nekem is kicsit huhogós de kb mindig is ilyen volt, illetve nekem fele annyira hallani és kevesebb ideig mint a Kú7-es kóllégának
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Reggie0
félisten
Na jo, de nekem a lancos hangot csak langyos motornal csinalja, a lancra ezert tippelek.
A hidrotokes/szelepes kopogas meg szerintem nekem minden allapotban hangosabb, mint 1.25 eve volt, meg melegen 100km utan is hangosabb. A lanc cserejet mar eldontottem, onnantol pedig mar nem nagy tetel, hogy a hidrotoket is nezzek meg.
(#149521) Kiskokó: Enyemen gyari turbo van alulrol surolja a 300Mm-et. Birjak ezek, csak nem szabad nagy terheles utan hirtelen leallitani. En meg autopalyan tankolaskor is allok vele 5 percet mielott leallitoma a motort. Egyik baratom kocsijaban meg nem eltem meg a 140Mm-et sem, de o ugy is bant a kocsival.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Kiskokó
veterán
Ez tegnapi videó itt kb 3 perce járt helyben a motor.
[link]
Ez pedig 3 éves videó
[link]
Majd valamikor csinálok indításról hátha csörög a lánc mikor indul.
Nekem a lánccsörgés teljesen random, van hogy első hideg indításkor is csinálja van hogy 200km után full meleg motorral is.
De mostanában egyre kevesebbet, a metabond szerintem használt neki kicsit.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
#89874944
törölt tag
mi ez a sok füst? ez volt a lambda szonda?
#89874944
törölt tag
ez a két henger egymást koptatja? üzemanyagnak kéne kennie ha jól tudom... azon kívül hogy prémiumot rakok bele, meg 20 ezrenként Mann ü.a. szűrőt, mit tudok még tenni érte?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ezen felül semmit nem tehetsz érte. Egy jó erős rugó nyomja azt a hengert a tengelyhez, ezért kell a prémium nyál, ami rendesen ken.
Morris
veterán
Egr visszaiktatva. Csendesebb a moci. Remélem tényleg hamarabb fog melegedni. Viszont valahol folyik a fagyállóm.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
folyik a fagyállóm
Akkor csak idő kérdése, és biztosan hamarabb fog melegedni
lord_devil
tag
Ezeket felújítani sem lehet? Vagy nem éri meg?
Morris
veterán
Az tuti
diablo1984
veterán
Ès az injektorok is menthetetlenül kukásak, mert szemre ez a pumpa már a megfelelő nyomást aligha állította elő! Gázolajszűrőről van kèped, hogy mennyire verte tele reszelèkkel?
Ja ès felújítás ezekből nem játszik, mert a cső fala nem tűnt kopottnak csak a 2 henger....
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Mindent lehet, de nem éri meg. 500 euró egy új, ha mindent kicserélnek benne, csak a ház marad, akkor lehet spórolni valamit, de a ház is kopik belül, szóval jobb egy új.
diablo1984 Eldugult mind a 4. A gázolajszűrő ebben zárt, csak ha szétvágnám, de most erre nincs időm, majd ha kész lesz, akkor szétfűrészelem. Amint kiveszem a tankból a pumpát, lövök képet a tank belsejéről(talán holnap), hogy ott mennyi van. Egyenlőre kerítenem kell edényt mert majdnem tele van a tank és 70 literes.
Ha valamivel bele lehetne fotózni a RAIL csőbe, az lenne még érdekes látvány számotorkra. Holnap kipróbálom az endoszkópos kamerát, hátha látszanának a reszelékek. Tele van az is.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
A tieden is hallom azt a kalapalo hangot, amit az enyemen, csak az enyemen femesebbnek tunik.
Lanccsorgest miota csinalja inditasnal?
(#149527) Mágus2: Vagy molibdenszulfidos adalek.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az adalékokkal vigyázni kell, mert ami jó a pumpának és a befecskendezőknek, az biztosan nem jó a DPF-nek. Minél jobban ken, annál több korom lesz belőle.
Doki16 Nem tudjuk a pontos okát. Valószínűleg rossz minőségű üzemanyag, vagy valamikor régebben félre takoltak, vagy valami kosz került a pumpába.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
MoS2 megneznem hogyan tud kormolni. Legfeljebb azt tudom elkepzelni, hogy savanyitja a keletkezo gazt, ha SO2 kepzodik.
Ja, jol mondtam, SO2 keletkezik, majd H2SO4, ezert nem jo ha tul sok van az olajban. Uzemanyagba nem szokas tenni.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ezt a pumpát csak az üzemanyag keni.
Kiskokó
veterán
Kb 2-3 éve csörög indításkor, nem romlik a helyzet és tök random.
Szerelőm minden egyes alkalommal mikor kérdezem, csak legyint hogy hagyjam már... már az idegeire megyek vele, azt mondta utoljára ha nagyon akarom akkor cseréljük ki a két felső feszítőt (ezek a hibásak).
A vicc hogy van gyári javított kiadása feszítőből, de az is ugyan olyan szar mint az előző.
Azzal is tök hamar vissza jön a csörgés , akár már 50ezer km nél...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Reggie0
félisten
Volt egy ilyem tippem, de hat nem vagyok autoszerelo.
Reggie0
félisten
Hat ez nem jo hir. Nekem meg ott van extranak, hogy hangosodik egy fordulatszam tartomanyban, ami extra a tiedhez kepest. Szoval nem tudom mi legyen, de meg nem sikerult lebeszelni a csererol Pedig anelkul egyszerubb(es olcsobb) lenne az elet.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Az durva! Ès mikor már olyan szinten kopik, akkor már minden cserès! Ezt nem akarom megvárni, hogy összeszarja magát valaha ès csődbe b@ssza a családi kasszát! Ezèrt lesz cserèlve egy szívó benzinre, mert amire èn használom az előbb-utóbb szopacs lesz.
Ezèrt adtam el az előző közös nyomócsöves dízelemet is, bár ezt a skodát szeretem,csendes stabil cucc, viszonylag minősègi cuccokból összerakva!
Mágus2
Közösségépítő
Az 1.6TDI-ben nem ez a pumpa van, az nem szarik be ilyen könnyen.
diablo1984
veterán
Ez jó hír!
Anubis_9
őstag
Sziasztok!
2014-es Skoda Octaviám (5E) van 1.4TSI motorral (103kW). Hamarosan lejár a 4 éves garanciája. Eddig minden problémával, kötelező szervizzel a szakszervizbe vittem. Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet azt megtudni szervizkönyv hiányában (csak elektromos szervizfüzet van az autóhoz), hogy a jövőben milyen alkatrészeket/folyadékokat kell cserélni 1, vagy 2 évente, vagy bizonyos km megtétele után a kocsin? Ma voltam bent egy szakszervizben és azt mondták, nézzek utána szakirodalomban, mert ők ezt nem tudják megmondani. Hol lehet ezt megtudni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
Kiskokó
veterán
Hát nem tudom, jó lenne kicsit többet tudni a motorodról, meg a kocsikról.
Km? motorkód?
Nekem pl amióta kb csörög néha indításnál kb azóta azt figyeltem meg (de már lehet behaluzom), hogy menet közben enyhe folyamatos gázra ilyen fémes súrlódó hang jön a műszerfal mögül. Nagyon bután leírva mintha két vékony fémlapot dörzsölnél egymáshoz finoman.
Nem erőteljes hang, pl haveroméknak mutattam de ők ki se hallják amit én.
Szerelőm azt mondta "szerezz csajt, túl sok időd van a kocsira"
megszívta mert volt csajom akkor
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Reggie0
félisten
288km CCWA.
Na nekem olyan surlodo hang nincs. Majd kene talalkozni osszehasonlitani a kettot
Engem azzal szivat, h tul jo a fulem es dolgozzak vmi zajosabb helyen. En meg azzal szivatom ot, hogy neki biztos azert szep a kocsi hangja, mert lehasznalt magyar autok kozott mozog
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Kellene hozzá lennie szervízfüzetnek, abban le van írva mi mikor következik!
Más: a cèges transporterben amit mindenki hajt, javarèszt pályán, most 1 èvesen egr-t cserèlnek benne, a szervíz az adblue hibára mèg most sem jött rá..... Megbízható ez az euro6-os 2 literes cr tdi.....
Mágus2
Közösségépítő
Reggie0
félisten
A Continental biztos jobb minosegu, mert szep sarga kupakjai vannak
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia