Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lenko
aktív tag
Nem tud akkora nyomatékot nyilván, de véggyorsulásra ugyanott lesz ha nem jobb, mert egy dízel nehezebb, ott 3e fordulaton megáll a tudomány, ezt meg nyomod 6e-ig, és ezért ki is egyenlítődik a különbség. Lóerő/súly arány lényegében más nem számít tökmind1 milyen motor.
Az meg, hogy kinek mi a favorit döntse el maga, és mennyire éri meg hosszú távon.
Pont ezért vettem még nagyobb szívó benzint. Elég a nyomaték, nem kell váltogatni, és az átlag is 8,5l.
De még mindig nincs turbo miegymás....
Az embereknek fáj az igazság!