Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41851) V/ válasza Soma01 (#41850) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem aktív az akkor már jó, a listából nem lehet törölni. Ha később is szeretnéd használni akkor új vásárlással egy új rendszeres fizetés indul és ezt az előfizetést a HBO GO fiókból megtehetik.
A HBO GO fiókban nézd meg hogy el van-e tárolva hozzád köthetően a fizetési módszer és ha igen akkor töröld vagy változtasd meg.

[ Szerkesztve ]

(#41852) llll


llll
senior tag

Sziasztok!
Abban szeretnék 1 kis segítséget kérni, hogy a paypal számlámról szeretnék átutalni a takarékbanknál vezetett lakossági folyószámlámra.
Viszont amikor megpróbálom társítani a folyószámlámat a paypal-on belül, akkor azt a hibaüzentet kapom, hogy "ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni".
Megkérdeztem a takarékbankot, részükről ennek működnie kellene minden további nélkül.
Mi lehet a gond?

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#41853) V/ válasza llll (#41852) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne írj ékezetet a bank névbe, az csak neked kiírás a képernyőre amikor majd ki akarod utaltatni a pénzt és belföldi utalásos számlaszámformátum legyen a 3*8 kötőjelek nélkül.
A nevet ugye nem akartad módosítani?
Mivel néha gondok vannak a maygar nyelvű felülettel, célszerű lenne angolra állítani, majd a böngészőből törölni a PayPal sütiket és újból belépve a PayPal-ra hozzáadni.

[ Szerkesztve ]

(#41854) llll


llll
senior tag

Igen próbáltam ékezetek nélkül is, kötőjellel is, anélkül is, de egyik sem nyert.
Ezt az angolra állítást még megróbálom...

Soha többet DPD!

(#41855) V/ válasza llll (#41854) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké ha már próbálgattad akkor mindenképp kell a süti törlés. Egyébként az 5-el kezdődő bankszámlaszámról van szó? A számlai neked a pénzforgalmi számlád? Annyi hiba még előfordulhat hogy a vágólapról másolás Chrome esetén nem mindig jó, másik böngészőben meg bemásolható.

[ Szerkesztve ]

(#41856) llll


llll
senior tag

sajnos az angolra váltás sem oldotta meg

jön a süti törlés...

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#41857) llll


llll
senior tag

semmi
se chromban, se firefoxban
viszont lehet, hogy mégis csak a takarékbank részéről van vmi gáz

elküldöm nekik, meglátom mit lépnek rá...
azért köszi a segítséget

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#41858) V/ válasza llll (#41857) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez lenne az első számlaszám amit hozzáadnál vagy volt már másik is?
Ezt amit linkeltél képet az honnan varázsoltad? Küldeni akartál pénzt?

[ Szerkesztve ]

(#41859) llll


llll
senior tag

Volt már több gond nélkül hozzárendelt hitelkártyám ill számlaszámom is. Csak most átmentem a Takarékbankhoz és a régieket megszüntettem.
Ezt az utolsó képet pedig onnan mentettem, ahol az új számlaszámomat is csatolnom kellene. Magát a hitelkártyát már sikerült csatolnom pár nappal ezelőtt, de arra kattintva az utolsó kép fogad. Ezért próbáltam volna a folyószámlámat külön is csatolni.
Egyébként visszakaptam 1 partial refund-ot 1 alis eladótól. Azt próbálom átemelni a paypalról a folyószámlámra.

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#41860) llll


llll
senior tag

(bocsi nem hitelkártya, hanem a folyószámlámhoz tartozó bankkártya)

Soha többet DPD!

(#41861) llll


llll
senior tag

...közben találtam vmi olyasmit, hogy erősítsem meg a kártyámat vmi 400Ft-os terheléssel és az azzal járó kóddal. Lehet ez hiányzik.
Próbálom...

[ Szerkesztve ]

Soha többet DPD!

(#41862) V/ válasza llll (#41861) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt is meg kell tenni, de nincs összefüggés a kártya és a bankszámla közt.
Egy hiba lehet még, ha a régi bankszámlát mostanában távolítottad el, akkor sajnos az új számla hozzáadása azért is leállhat mert egy következő számla hozzáadását blokkolja a rendszer, jelezni kell nekik hogy a blokkolást oldják fel, megadva hogy milyen számú bankszámlát nem tudsz hozzárendelni.
Azért kérdeztem hogy 5-el kezdődik-e a számlaszám, mert azoknál szokott probléma felmerülni. Az 1-es kezdetűek általában nem problémások.
A kártya, bankszámla hozzáadáshoz van segítség az Összefoglalóban.

[ Szerkesztve ]

(#41863) Tomifromspac válasza V/ (#41849) üzenetére


Tomifromspac
tag

Na, a tegnapom és a mai napom arra ment rá, hogy még egy nagy adag bizonyítékot raktam a PayPal elé, miszerint nem én vagyok a ludas. A hivatalos válaszuk az volt, hogy oké, értették, valóban, de nem érdekli őket, mert ez így működik.

A kártyámat ma letiltattam, ideje keresnem egy ügyvédet.

(#41864) germinator66 válasza Tomifromspac (#41863) üzenetére


germinator66
aktív tag

Még mindig az tűnik a legjobb útnak, hogy átveszed, és megpróbálod bemószerolni náluk. Ugyanott vagy, mintha megvárod, amíg a PayPal leemeli (vagy legalábbis negatívba teszi az egyenleged), de legalább az áru nálad. Nem tudjuk, miről van szó, de csak megér valamennyit így is. A különbözetet kell megpróbálni visszatartani. Attól, hogy nem veszed át, még jogilag a vevő megtette, ami tőle elvárható, tehát erre nem tudsz majd hivatkozni, de ha nálad van, akkor legalább tudod bizonyítani az állapotát.

(#41865) germinator66 válasza V/ (#41844) üzenetére


germinator66
aktív tag

Elvileg a szimpla "meggondoltam magam" nem automatikus, azt az eladónak is okézni kell. Amit rád kényszerítenek, az az "item not as described" eset.

(#41866) V/ válasza germinator66 (#41865) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem állítottam azt hogy nem kell elfogadni. Minden reklamációnál az eladónak van lehetősége elfogadni vagy elutasítani ezért nem is írtam, mert ennél a mondanivalómnál ez nem lényeges.
De próbáltál már ilyenkor elutasítani és mi lett az eBay vagy a PayPal döntése?
Üzleti eladóként meg köteles vagy elfogadni.

(#41868) germinator66 válasza V/ (#41866) üzenetére


germinator66
aktív tag

(Bár nem értem akkor, mi az értelme a mondandódnak abban a posztban, de mindegy, a lényeg, hogy a kérdező érti. :) )

Nem volt ilyenem, de tudtommal ez a policy, hogy ha meggondolja magát, de az eladó ezt nem fogadja el, akkor utána nem döntenek az eladó ellen. Az üzleti eladós kitételt nem tudtam, ezek szerint ott köteles elfogadni az eladó a meggondolást is? Ez igaz eBay és csak PayPal esetre is?

Az viszont elég meredek, hogy lezárják a Dispute-ot az eladó javára, majd egy utólag valahogy felülbírálják.

(#41869) V/ válasza Mickey5 (#41867) üzenetére


V/
Topikgazda

A regisztrációnál meg kell adni egy telefonszámot addig nem tudod véglegesíteni, maguktól nem tudnak telefonszámot beírni, megadni. Azt is írtam hogy kérték hónapokkal ezelőtt a pontosítást amikor egyértelművé vált hogy a PSD és PSD2 rájuk is vonatkozik és a kezdeti szerződési feltételek közt is ott van hogy személyes elérhetőségeket tartsa karban mindenki.
Az hogy a felhasználók nem csinálják meg az nem az ő hibájuk, az viszont igen hogy a COVID-ra hivatkozva a telefonos elérhetőségük a 0-val lett egyenlő és így a blokkolást nem igazán lehet kérni.
Politikát ide ne kavarj, ez nem az a topik.
Annyit megtehetnél hogy újból bemásolod ezt a hozzászólást az utolsó mondat nélkül, mert a mondanivalód és véleményed a PayPal-ról fontos, viszont másnak témának itt nincs keresni valója. Ezt megköszönném és törölném az előzőt.

(#41870) V/ válasza germinator66 (#41868) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a felülbírálás számomra sem érthető, bár van szemét vevő aki kierőszakolja hogy az eBay megkerülésével vegyen meg valamit, aztán ha szorul a hurok, akkor benyögi a PayPal-nak hogy ez történt, ő ugyan "jóhiszemű volt", de az eladó ezt mondta neki. Ez alapján bizony lehet felülbírálni az előző döntést, itt is erre gondolok.

(#41871) Mickey5


Mickey5
csendes tag

Sziasztok!

Pontosan úgy jártam, ahogyan duke fórumtárs! Ma reggel a PayPal kizárt a fiókomból. Eddig sohasem kért SMS kódot, de most csak azzal lehetne fizetni, sőt még a fiókba belépni is! Ahogyan duke írta, még segítséget sem kérhetek tőlük, mert ahhoz is be kellene lépni.

Szerencsére (duke-hoz hasonlóan) az én kártyámat is hamarosan cserélik, azzal majd regisztrálok egy új fiókot és akkor megírom a PayPal-nak újévi jókívánságaimat. Gondolom, röhögnek majd rajta, hogy mit köhög itt ez a bolha.

Persze kérdés, hogy nekem szükségem van-e egyáltalán PayPal-ra. Viszont ezzel a manőverrel büntetik azokat a kereskedőket is, akik kizárólag PayPal fizetést fogadnak el. Mondjuk az eBay-n a kínaiak döntő többségét, ami ugye nem csekély szám!

De azt tényleg nem értem, hogy ha például valakinek ellopják a mobilját, akkor ő hogyan kérhet segítséget a PayPal-tól? Szóval teljesen mindegy, hogy rossz a telefonszám, vagy lopás miatt nem érhető el, mindenképpen kizártak a fiókomból. Értem én, hogy kell a biztonság a pénzügyi tranzakciókhoz. De a technikai segítséget is ilyen szigorú azonosításhoz kötni, amit lehetetlen teljesíteni?

(#41872) ElektrikusDE válasza Mickey5 (#41871) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

"ha például valakinek ellopják a mobilját, akkor ő hogyan kérhet segítséget a PayPal-tól?"

Szerintem telefonszámot nem lehet ellopni! (véglegesen)

Nekem regisztrálva vannak a telefonszámaim, a szolgáltatónál! (mind prepaid)

Igy visszakérheted őket!

Azért a biztonság kedvéért, már 3 telefonszámom van rögzítve a PayPalnál! :)

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#41873) germinator66 válasza V/ (#41870) üzenetére


germinator66
aktív tag

Konkrétabban arra célzol, hogy az eBay-t megkerülve köttetett meg az üzlet, és ezt a PayPal-nál sem nézik jó szemmel, ezért az eladó ellen dönt? Bár szigorúan véve nekik ehhez semmi közük, max az eBay-nek van joga arra, hogy mégis ráverje az eladóra a jutalékot, ha bizonyítani tudja.

[ Szerkesztve ]

(#41874) V/ válasza germinator66 (#41873) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi közük van hogy még mindig ők a fizetést biztosító cége az eBay-nek és a szabályaik is összetartoznak. Nem annyira egyszerű ez a helyzet, ezért nem általánosítanám.
De csak egy hipotézis volt, mert hasonló esetekről van tudomásom ahol a vevő nem igazán volt korrekt miután ki lett kerülve az eBay. Hogy itt mit írhatott a PayPal-nak amikor megkapta hogy nem kap vissza pénzt azt persze nem tudom, de a hirtelen más irányú döntést én nem igazán tudom más dologra fogni.

[ Szerkesztve ]

(#41875) GAbre válasza V/ (#41777) üzenetére


GAbre
veterán

Értem.
Ezt lehet valahogy tudni,hogy sms-el lett-e fizetve?
Vagy már nem tudnak akkor ügyet nyitni,nyerni azzal.hogy nem ők voltak?
Gondolom digitális vásárlásra azóta sincs eladói védelem.
Pont most vitázok egy ilyen ügyben,mint kiderült fiókadatokat küldött,és kértem,hogy nekem ez nem kell,és állítson másik jelszót,és adja vissza pénzt,de nem hajlandó.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#41876) schor


schor
tag

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Valószínűleg nagyon egyszerű a megoldás a problémámra, de valahogy megsem sikerül megoldanom.
Az utalási limitem automatikusan átállt 33 euróra.
Hogyan tudom visszaállítani a magasabb összeget?

(#41877) V/ válasza GAbre (#41875) üzenetére


V/
Topikgazda

Még sajnos az EU-s országokban sem egységes a bevezetés, az EU-n kívüli országok rizikósak maradnak Angliát és a néhány EU-n kívüli Európai országot kivéve ahol már hasonló fizetési védelem van. Nincs, de érdemes ennek ellenére segítséget kérni ha a vevő beakar csapni, lehet hoyg nem segítenek, de vannak egyedi elbírálások is.

(#41878) Remov


Remov
aktív tag

Áh már elegem van ebből a szolgáltatásból.....

Hello. Ugye most a COVID miatt nem nagyon van telefonos supportjuk. Legalább üzenetben el lehet írni ezeket?

Ha már úgy döntöttek, hogy egyetlen indok nélkül megint zárolják a fiókomat több százezerrel, legalább nyögjenek valamit vissza.

[ Szerkesztve ]

(#41879) V/ válasza Remov (#41878) üzenetére


V/
Topikgazda

A bökkenő az hogy csak belépés után lehet üzenni nekik. Ha nem tudsz belépni akkor nem nyilvános üzenet a Facebook-on leírva hogy nem tudsz belépni és megadod a telefonszámodat hogy hívjanak fel, a másik lehetőség megkérsz valakit hogy egy üzenetben írja meg röviden a problémát és a PP azonosítódat, telefonszámodat hogy hívjanak vissza.
Elméletben csökkentve, de működik a telefonos ügyfélszolgálat, de a hívásuk csak a mi időnk szerint 9-16 közt.
Nem kértek semmit, nincs tartozás, nincs ellened dispute csak problémát érzékeltek és ezért zárolva?

[ Szerkesztve ]

(#41880) Remov válasza V/ (#41879) üzenetére


Remov
aktív tag

Be tudok lépni szerencsére, sejtem üzenetet is tudok küldeni nekik.

Nem, most direkt figyeltem rá, hogy semmit fura ne kötődjön a fiókomhoz, hogy ne zárolják. Még egy disputeot se kaptam most.

(#41881) V/ válasza Remov (#41880) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor csak kicsit vagy kizárva :P

(#41882) Remov válasza V/ (#41881) üzenetére


Remov
aktív tag

Hát megint a végleges zárolásos emailt kaptam, szóval ezt azért nem nevezném kicsinek :D

(#41883) V/ válasza Remov (#41882) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nem lehet belépni ha végleges, azért gondoltam hogy még kisebb a gond.

(#41884) Remov válasza V/ (#41883) üzenetére


Remov
aktív tag

Oh, hát már 3szor kaptam végleges zárolást, de mindig.be lehetett lépni :F Azt az üzenetet kaptam, hogy a pénzügyi veszteségek miatt zárolják a fiókom és fellebbezhetek ha írok nekik.

(#41885) V/ válasza Remov (#41884) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, én másra gondoltam.

(#41886) Remov válasza V/ (#41885) üzenetére


Remov
aktív tag

Hello,

Ha a PayPal support azt válaszolja (Fiók végleges zárolása a téma), hogy a döntésük végleges akkor érhet valamit, ha telefonálok vagy ez veszett ügy? Természetesen konkrét indokuk a zárolásra továbbra sincs, miért is lenne :K Vagyis ott van, hogy potential risk of chargebacks, hát de bármi indok amiből ezt feltételezik?

Üzenetük:
"
Dear ******************,

We appreciate your interest in PayPal; however, our decision to leave your account in a permanent limitation status is final. We always perform a thorough investigation before deciding to initiate the closure of an account.

PayPal reserves the right to limit access to any account reported to be involved in possible fraudulent or high risk behaviour. In the event of a dispute, PayPal will seek to recover the funds from you by debiting your PayPal balance and, if there are not sufficient funds in your PayPal balance, PayPal reserves the right to collect your debt to PayPal by any other legal means.

If you want to refund your buyers, you are able to do that any time as long as the status of the transaction is completed. To issue a refund, go to the activity page, click the payment you want to refund, and click refund this payment.
If you do not have the ability to process a refund, you can reply to this email with the transaction details. We’ll send a refund on your behalf using money from your PayPal balance.

Due to the potential risk of chargebacks and other risks of funds reversals, your balance will be held 180 days from the date of the limitation. At that time, any remaining funds will be available for withdrawal. You will be informed by email once the funds will be released.

Have a lovely day.

Kind regards,
Val
PayPal

Copyright © 1999-2020 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349"

[ Szerkesztve ]

(#41887) V/ válasza Remov (#41886) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem volt pénzmozgás, ami mondjuk nem vásárlás a részedről, nem volt ellened követelés valakitől, nincs tartozásod feléjük, akkor egy dolog hogy ez a válasz, de az hogy csak mert jogukban áll és felfüggeszthetnek fiókot, törölhetnek az ellenkezik az érvényes jogszabályokkal, ha nincs rá konkrét okuk akkor hiába is hivatkoznak nem tehetik meg. Mert előfordulhat hogy valami technikai hiba (a buta MI a védelmi rendszernél) miatt került a fiókod zárolásra. Erre való hivatkozással kérni kellene a felülvizsgálatot.
Persze ha nekik is az az alapelvük hogy egy ember által írt, korlátozott intelligenciájú programmodul az a tuti, akkor nem igazán fognak a javadra dönteni.
De persze lehet rendes levelet is írni, mert csak 180 nap múlva szűnik meg a fiók, alul ott a cím.

[ Szerkesztve ]

(#41888) Remov válasza V/ (#41887) üzenetére


Remov
aktív tag

Hát pár pénzmozgás volt (Mármint bejövő utalások persze voltak, kb napi 4-10), leginkább eladáshoz kapcsolódó beszerzésekért fizettem, de pl bankszámlára egyszer sem utaltam ki pénzt. De semmi nem volt ami arra utalna, hogy én meg akarnám károsítani a PayPalt (Inkább ők károsítanak meg engem lassan 2 havi szinten....) azzal, hogy gyorsan kiveszem a pénzt és a vásárlók vissza fogják kérni a pénzüket :F Hmm, holnap megpróbálok telefonálni, de egy ismerősömnél ugyanez van (Ott még indokot sem lehet tudni, mert nem hajlandóak elárulni), de azt mondta, hogy a korona miatt nincsen telefonos support. Ha az sem, akkor jöhet a levél, köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#41889) urbanjozsi


urbanjozsi
senior tag

Sziasztok!
Tegnap este történt egy visszatérítés ebay-ről.
AZ összeget mikor látom majd a megadott bankkártyán?
Köszönöm!

(#41890) storm4 válasza urbanjozsi (#41889) üzenetére


storm4
aktív tag

Hali!

9.-én kapott visszatérítés nekem 11.-én jelent meg a bankszámlán (OTP).

Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.

(#41891) urbanjozsi válasza storm4 (#41890) üzenetére


urbanjozsi
senior tag

Köszönöm! :R

(#41892) simpley


simpley
őstag

Üdv,
változott most a PayPal bankja? Eddig nem a Unicredit-nél voltak? A kezdeményezett neve is csak már "PayPal" a Bofa: re eltűnt előlről... :U

signed by simpley.

(#41893) V/ válasza simpley (#41892) üzenetére


V/
Topikgazda

Rossz az oldalon a kiírás, ezért nem jó a magyarra állítani, más sem működik magyar nyelvűként, a bankszámlaszám továbbra is az, de ezt a múlt héten elmagyaráztam ebben a hsz-ben

(#41894) simpley válasza V/ (#41893) üzenetére


simpley
őstag

oh, én csak azt írtam a kezdeményezett nevéhez, hogy PayPal, de akkor ezek szerint nem lényeg? A közleménybe az utalásazonosítóm.

signed by simpley.

(#41895) V/ válasza simpley (#41894) üzenetére


V/
Topikgazda

Látod a banki könyvelésben hogy kinek küldted és ebből a szempontból hasznos.

(#41896) simpley válasza V/ (#41895) üzenetére


simpley
őstag

értem.
Tegnap töltöttem, még nem érkezett meg.

signed by simpley.

(#41897) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Ki lehet lőni valahol azt a limitet, hogy hányszor fizethetek egy nap PP-lel? Mert ma 10 cucc van, nem tudok BG snatchelni, rohadt idegesítő....

The Truth is out there...

(#41898) V/ válasza Lackooo84 (#41897) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmiféle limit nincs, ha nincs kártya hozzáadva akkor évi 2500 €, úgy 800K forint a limit. Ha ezt egy nap ellövöd akkor is csak kártyát javasolnak hogy adj hozzá, esetleg személyazonosság igazolása, ha az nem történt még meg.
Mi a fizetési forrásod?

[ Szerkesztve ]

(#41899) Lackooo84 válasza V/ (#41898) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát nekem van... :/

Asszem olyan 12-13x tudtam ma fizetni, mert van 10 saját snatch cucc, meg 10 másokéhoz tudnék csatlakozni...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#41900) V/ válasza Lackooo84 (#41899) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez Banggood üzenet, az ő PayPal fizetési kliensükben van ez a korlát beállítva, nem a PayPal korlátoz. Mivel a PayPal felé fizetnek korlátozzák hogy egy vásárló mennyiszer használja és ezzel kényszerítik hogy más "kevésbé fizetős" módszert használjon.
Van még más hülye beállításuk is, most szerencsére nem jelölték a csak hitelkártya opciót, egyszer rendszer frissítéskor bejelölték, aztán a fél Világ nem tudott fizetni náluk.
Ezt úgy tudod kikerülni, hogy a snatch-et ponttal fizeted vagy a Bgpay-re mentegetett pénzekkel fizetsz vagy GooglePay-el.
Ha igaz lenne hogy PayPal korlátoz akkor most máshol sem tudnál fizetni

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.