Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect 3 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-06 15:55:44

LOGOUT.hu

Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6801) leviske válasza mrhitoshi (#6790) üzenetére


leviske
veterán

Vagy kimaxolod a játékot ahogy csak tudod, vagy rákényszerülsz minden végigjátszás előtt 5-10 meccsre. Én sem tartom fairnek azokkal szemben, akik nem szeretnek multizni.

(#6802) mrhitoshi válasza leviske (#6801) üzenetére


mrhitoshi
veterán

Még a multival annyira nincs is bajom, de hogy így vegyenek rá a multira, hát nem is tudom. :(
Sajnálom amúgy, hogy nem tudok most szinte semmivel se játszani, pedig most újra felkeltette kicsit az érdeklődésem az 1. rész. Na meg Liarával még nem volt kapcsolatom. :D

PS4

(#6803) janos666 válasza vitaro (#6780) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Érdekes videó. Ha a lezárásárhoz nem fűz kommenteket, még jó is lenne.

És még jobb, ha az elején nem hiszem azt, hogy nő beszél (mire tekertem rá egy kis hangot lesett, hogy férfi, de így meg később üvöltötte le egyszer a fejem egy rész).

Ugyan nem tartom ilyen hatalmas problémának, de egyetértek vele, hogy bibis a játék eleje.
Ahogy haverként üdvözölt egy ismeretlen arc, elkezdtem félni, hogy ismét a kukába dobják szinte az összes régi ismerőst, akit az első két rész alatt gyűjtöttünk.
És hiába játszottam már Mass Effect-tet, azért kellett némi idő, mire belerázódtam az irányításba, amit tényleg nem könnyítettek meg nekünk. (Azt hitték frissen végigjátszom az első kettőt, épp mire megjön a harmadik? :DDD)

Nekem is feltűnt, hogy kevesebb a válaszopció és több a fixált dialógus.
Bár a példája szerintem rossz. Ahol csak két valódi választás van, ott szerintem rosszabb is, ha három opció közül kell nyomnunk egyet, aztán vagy örülünk hogy az lett, amit szerettünk volna, vagy félreértettük egymást a tárcsázóval a köztes opció jelentésén.
De szerintem ez egész jó eszköz lehet a végjáték hangulatának megteremtésére: Egyre kevesebb dolog felett lehet már mélázni, mert nyakunkon a Reaper megszállás. Határozottan kell fellépnünk és egyenesen előre nyomulni a cél felé. Nem engedhetjük meg magunknak a semleges középutakat és finomkodó politizálást (-> kevesebb tárcsa opció) és senkinek sem mondhatjuk már hogy dugja fel a pisztolyát magának, hisz elkeseredetten keresünk bármi megoldást (-> sok fix dialógus)

Szerintem az is érthető, hogy nem beszélnek már velünk a Reaper-ek, hisz már lerohanták a galaxist. Ez már nem az a stádium ahol szavakban próbálnak meggyőzni minket arról, hogy szét fogják rúgni a seggünket. Az pedig már nyilvánvaló, hogy ha eddig nem adtuk be a derekunkat, most már nem fognak meggyőzni arról, hogy álljunk az ő oldalukra. De amúgy is, mindegy, más nekiálltak nyers erőből...

A 12:48-tól kezdődő poénon jót nevettem. :))

A begyűjtött hadsereg gyakorlati nemlétezését illetően is igazat lehetne neki adni.
A DAO-ban még én is duzzogtam emiatt, de valljuk be, ezt azért nehéz lenne egy TPS akciójátékban sokkal jobban kivitelezni.
Mégsem nyílhat meg egy RTS játék félúton, ahol csapatokat irányítasz, majd megint visszaugrunk akciójátékba... (Kicsit jobban persze lehetne, csak én ezt már előre elkönyveltem a Bioware-nek, hogy ebből sok úgysem lesz, így nem is vártam, nem is hiányzott.)

Nagyon nem értek egyet azzal, hogy a játék kezdettől fogva a Reaper-ek elpusztításáról szólt. Egy rejtélyes fenyegetés felismeréséről, tanulmányozásáról és a lehetséges katasztrófa megakadályozásáról szólt. Én végig reméltem, hogy lesz más út is, mint a "vagy te vagy én" (vagy emberek vagy reaper-ek).
A szintézist szerintem teljesen félreérti a narrátorunk.
A [control] melletti érvelése is nagyon gyenge. Nem mindegy, hogy ki és milyen céllal irányítja a Reaper-eket.
És nem értem miért akar minden áron fullos happy endet kihozni a [destroy]-ból. A pusztítás sohasem fülig gyönyör.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6804) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az iménti videókról indulva véletlenül elkattintgattam az egyik kedvenc ME videómig. Aki még nem látta ne hagyja ki. :))
Mass Effect 3 Romance Parody

Aztán láttam, hogy ennek a gyereknek is van ME3-Ending videója, mely meglepetésemre: Mass Effect 3 Ending is NOT bad!!!!!!!!!
Ő is elég hasonlóan élte meg a végét, mint én.
(Pedig az alapján, hogy mire készült: Mass Effect 3 - Worst Playthrough Trailer ; nem hittem hogy képes lesz túltenni magát azon, hogy nincs csillió féle különböző befejezés.)

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6805) vitaro


vitaro
senior tag

Ezt most muszáj: Quarian arcok :D

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#6806) zolee0307 válasza -kdM- (#6798) üzenetére


zolee0307
őstag

Ezt is jó tudni. Köszi!

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#6807) looser


looser
addikt

Valaki vásárolt már ebből?

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#6808) zolee0307


zolee0307
őstag

Van már dx12?

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#6809) looser válasza zolee0307 (#6808) üzenetére


looser
addikt

Talán fejlesztési fázisban...nekem is feltűnt. MS szerint hivatalosan nincs.

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#6810) zolee0307 válasza looser (#6809) üzenetére


zolee0307
őstag

Nekem elég gyanús ez a hirdetés.

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#6811) oriic válasza looser (#6807) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

AZ komoly. DX12. :DDD

Live-Die-Respawn

(#6812) JamesHun válasza oriic (#6811) üzenetére


JamesHun
addikt

és mégis melyik VGA lenne DX12 compatible?

SeriesX: JamesSHun

(#6813) hiroki válasza oriic (#6811) üzenetére


hiroki
tag

lehet, hogy elírta a srác...már a Mass effect 4-et árusítja...o.O :DD :DDD

Wrex: Sometimes I'm not sure if the Normandy's a warship or a traveling freak show.

(#6814) Eli_Stone válasza looser (#6807) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

Elég gyanús.
Nem, hogy DX12 nincs, de HD textúra csomag sincs.
Amúgy az N7 Hoodie és az Arsenal Pack minden verzióban benne van csak a Coalesced.bin-t kell kicsit módosítani.
Ami csak CE meg DD kiegészítő az a robot kutya és az alternatív megjelenés pack a csapattagoknak. bár az is lehet, hogy ezt az utóbbit is elő lehet varázsolni mod-al ezt nem tudom.

az összes fegyverhez csak ennyi kell:
megnyitod a Coalesced.bin-t a bintool-al majd bioinput.ini > sfxgame > sfxgamemodedefault > bindings = (multiple)-on belül a végére beilleszted ezt:
( name="NumPadZero", command="giveitem self argus | giveitem self avenger | giveitem self cobra | giveitem self collector | giveitem self falcon | giveitem self gethplasma | giveitem self mattock | giveitem self reckoning | giveitem self revenant | giveitem self saber | giveitem self valkyrie | giveitem self vindicator | giveitem self carnifex | giveitem self eagle | giveitem self ivory | giveitem self phalanx | giveitem self predator | giveitem self scorpion | giveitem self talon | giveitem self thor | giveitem self claymore | giveitem self crusader | giveitem self disciple | giveitem self eviscerator | giveitem self graal | giveitem self katana | giveitem self raider | giveitem self scimitar | giveitem self striker | giveitem self hornet | giveitem self hurricane | giveitem self locust | giveitem self shuriken | giveitem self tempest | giveitem self blackwidow | giveitem self incisor | giveitem self indra | giveitem self javelin | giveitem self mantis | giveitem self raptor | giveitem self valiant | giveitem self viper | giveitem self widow | giveitem self sfxweapon_shotgun_geth | giveitem self sfxweapon_assaultrifle_prothean" )

Minden "hétköznapi viselet" (beleértve a Hoodie-t is) feloldása meg a következő:
biogame.ini > sfxgame > sfxplayercustomization > casualappearances = (multiple)-on belül minden egyes sorban a "PlotFlag"-et -1re át kell írni.

amúgy a működő mod-ok legalább 90%-a itt megtalálható: [link]

[ Szerkesztve ]

(#6815) Eli_Stone


Eli_Stone
aktív tag

Ez volt már? [link] a második oldaltól kezdve a lapalján van egy link "View High-Res Gallery" és, ha ott megnézitek a karakter képeket azok tényleg High-Res képek az élek nincsenek szét pixelesedve minden ív tényleg ív. Csak azt nem értem, ha létezik ilyen minőségű textúra akkor miért nem érhető el a játékosoknak????

Olvasgattam a BSN-en egy HD-s témát és kb a 2. hozzászólástól átment PC vs. Konzol háborúba :D
A konzolosok beszólogattak, hogy a PC-sek mindig többet akarnak semmi sem elég nekik a PC-sek meg, hogy a Konzolosok elvárják, hogy a 7éves technológiájú hardverükre is legyen támogatás :D és stb...
Mindkettőben van igazság de azért a PC-sek álláspontja jobb mert pl: a 2.1-es Androidot futtató telefonomra sincs már támogatás, a Win XP támogatása is megszűnt, a 7éves autóhoz sem biztos, hogy kapsz még gyári alkatrészt, és egy 7 éves PC-n meg aztán végképp nem fut el semmilyen aktuális játék.
Mondjuk az persze nem várható el egy konzolostól, hogy vegyen PC-t mert elavult a gépe de azért a Hardver fejlesztőitől elvárható lenne, hogy azért ennél kicsit jobban kövessék a technológia fejlődését. Mert pl a tavaly összerakott PC-m már most elavult és leszarják a PC játék fejlesztők, ha olyan VGA kártyám van ami nem tud DX10-et, 10.1-et, 11-et ők akkor is újabb tech-re fognak fejleszteni. Csak egy példa anno amikor megjelent a Rainbow Six Vegas meg az első Dirt na mondom ezek kellenek, felraktam a gépemre majd jött bukta, a VGA-m shader-e régebbi volt mint ami kellett volna, na akkor kártya csere és már ment is.
Viszont vannak az idióta fejlesztők is mint pl a Maffia alkotói is, hogy egész egyszerűen leszarják az ATi kártyát használókat.
És ugye ilyenkor mutatkozik meg a konzol előnye, hogy ott nincs ilyen, hogy ATi vagy nVidia, vagy Intel meg AMD ott egységes a platform és vagy van rá játék vagy nincs de, ha van akkor mindenkinek ugyan úgy fog menni.

Szóval itt nem a felhasználóknak kéne szócsatát vívniuk, hanem a fejlesztőket kéne ösztönözni a fejlődésre. Biztos vagyok benne, hogy egy konzolos gamer is szívesen játszana egy játékot olyan minőségben mint egy PC-s HD textúrával, DX11-el max MSAA-val, stb...

(#6816) pohár válasza Eli_Stone (#6815) üzenetére


pohár
félisten

játszana, csak összefosná magát a konzol :N

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#6817) Eli_Stone válasza pohár (#6816) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

Ezért írtam, hogy ösztönözni kéne a fejlesztőket, hogy ne 8évig futtassanak egy platformot és akkor ők is játszhatnának jobb minőségben, persze a konzol sose fog úgy fejlődni mint a PC mert akkor minek a konzol, vegyél egy PC-t és dugd rá a TV-re meg vegyél egy GamePad-et és kész is.
De én konzolnál is eltudnám képzelni a PC-hez hasonló fejleszthetőséget csak nem 100féle gyártótól, pl ha XBOX-od van akkor adjon ki az MS egy olyan VGA upgradet amivel már jobb játékok is elfutnak jobb minőségben. Valami olyan egyszerű cserélhetőséggel mint egy Laptop-ban a PCMCI kártya.

(#6818) pohár válasza Eli_Stone (#6817) üzenetére


pohár
félisten

na ezzel csak az lenne a baj, hogy nem tudnák rendesen megírni a játékokat az ilyen upgrade-elhető konzolokra... most fut minden normálisan, ha lehetne cserélgetni minden szart benne, szerintem fele ennyi konzol nem fogyna, a sok játékhiba miatt

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#6819) Eli_Stone válasza pohár (#6818) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

Nem feltétlenül, gondolj bele az alap hardver (processzor, alaplap, memória) ugyan az maradna csak max a memóriát lehetne bővíteni, csak azt is egy gyártótól egy fajta sebességgel, a VGA is csak egy gyártótól csak nagyobb teljesítménnyel és több memóriával.
Pl egy Apple gépet/laptopot is megvehetsz 4GB rammal és 32GB rammal is vagy alap VGA-val agy éppen az aktuális csúcsmodell AMD-vel a processzortól most tekintsünk el és az OS ugyan úgy fut rajta, minden Apple program ugyan úgy fut rajta. csak mondjuk a jobb kártyával tudsz két monitort használni és mindkettőt HD-ben azaz ugye a csúcs Apple monitorok jóval a Full HD feletti felbontást tudnak vagy a videó szerkesztő fele annyi idő alatt végzi el ugyan azt a feladatot, stb...

(#6820) JamesHun válasza Eli_Stone (#6819) üzenetére


JamesHun
addikt

akkor ott a PC és lőd ki 2 TV re HDMI-n és kész
konzol lényege pont, hogy ne kelljen évente ráköltened, hanem 5-10 évig ugyan az a vas van és arra jönnek ki a jobbnál jobb gamék

SeriesX: JamesSHun

(#6821) Eli_Stone válasza JamesHun (#6820) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

"jobbnál jobb gamék" 10 éves tech-re???
Nem, ez azt eredményezte, hogy most már a PC-s játékok is nem kicsit butulnak mert a 10 éves tech nem képes fele annyival sem megbirkózni mint egy 3 éves PC.
Lásd csak a ME-t gyenge textúra, nincs DX10 vagy DX11 támogatás pedig ugye az UE3 tudja és azért nincs mert a konzolos játékot portolják és nem fejlesztenek külön PC-re.
Vannak persze kivételek mint a BF3, Batman AC, stb... De igazából a játékok fejlődését erősen visszatartja az öreg Konzol tech.
Ezen lehetne azzal változtatni, hogy fejleszthetővé teszed. Pl én egy új konzolt úgy dobnék ki, hogy a processzora kb a jelenlegi csúcs közeli Inteleknek felelne meg mondjuk 6maggal, hogy tényleg hosszútávra lehessen tervezni mondjuk 8GB rammal (bövíthető) és cserélhető VGA-val ami alapból hoz kb olyan teljesítményt mint pl egy HD6800-as szériás AMD de ezt cserélhetővé tenném.
Így minimum 5évet le tudna húzni anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni de később is elég lenne csak a VGA-t lecserélni esetleg több ramot rakni bele és ezzel még legalább 2-3 évet lehetne toldani rajta.

A 10éves konzol kb olyan mint amikor még valaki a mai napig IE6-al internetezik mert jó az. Én speciel már IE7-re sem optimalizálok és IE8-ra is csak annyira, hogy olvasható legyen és elkerülök minden olyan tárhelyet aki még PHP4-et meg MySQL4-et használ mert elavult nem képes megfelelni a mai elvárásoknak.

(#6822) -kdM- válasza Eli_Stone (#6821) üzenetére


-kdM-
senior tag

ezzel a fejleszthető konzollal az a gond, hogy a lényege veszne el

processzor, vga, memória ez mind integrálva van a lapra (ha nem lenne rögtön 2-3x akkora lenne a gép) ezért nem is cserélhető, de ha az is lenne nem lehetne beleerőszakolni a pc-s vga-kat, szóval gyárthatnák külön konzolhoz az alkatrészeket akkor meg ugyan ott vagy mint a pc-vel

a másik pedig, hogy azt a (most már) kevés teljesítményt amit kihoznak belőle úgy tudják megoldani, hogy fix hardverre optimalizálják a játékot ami pc-re lehetetlen...kíváncsi vagyok, hogy a next-gen konzolok milyen hardverrel jönnek ki, ütni fogják a pc-t pár évig,de aztán ugyan ott leszünk mint most

(#6823) Eli_Stone válasza -kdM- (#6822) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

Azt ugye tudod, hogy a konzolra is PC-n fejlesztenek így a konzol sose fogja verni a PC-t mert akkor nem lehetne fejleszteni rá :D
Nyilván az alap konfigokat verni fogják a hardver miatt de a Gamerek gépeit kétlem, főleg az ilyen konfigokat: Core i7-3960X, 32GB Ram, 2xHD7970 vagy 2xGTX680 valami űber SSD-vel és ki tudja még milyen új proci, vga, ram jelenik meg a következő generációs konzolok megjelenéséig.

(#6824) -kdM- válasza Eli_Stone (#6823) üzenetére


-kdM-
senior tag

nyilván a fanatikusok millió forintos gépét nem fogja, mert nekik már akkor jobb vasuk lesz mint amivel kijön, de a nagy átlagét igen

(#6825) leviske válasza Eli_Stone (#6817) üzenetére


leviske
veterán

Amiről beszélsz, az inkább a PC jövője, mintsem a konzolok esetében járható út. Az AMD nem is véletlenül vetette fel a FSA (már HSA) ötletét és úgy tűnik, hogy az ARM-el közös erővel akár le is nyomhatják az Intel és az nVidia torkán.

(#6826) Televan74


Televan74
nagyúr

Ma egész nap sp -be voltam fent , ugyan nem játszottam , de 10 órát ott álltam a Citadell Docking Bay -en. Ma offline leszek.

És nem azért csatlakozom a on/off dologhoz mert nem tetszik ,hogy a végén shep meghal.Mert igen is , ha játékot egészében nézzük, akkor a főhősnek meg kellett halnia.

Csak az a három semmit mondó videó zavar a játék végén.Nagyon összecsapták a végét.
És igen én mazochista vagyok, bár tudom ,hogy milyen pocsék a vége,már a negyedik végigjátszásnál tartok.És nem ez lesz az utolsó.

Biztosan sokan nem értenek velem egyet, de sajnos ha nem helyezünk valamilyen formában nyomást a játékok készítőire , akkor a jövőben még pocsékabb játékokat kapunk , még több pénzért.
Lassan az lesz a vége, hogy már csak dlc-k formájában kapjuk meg a teljes játékot(sötét jövő).

Ezért holnap off lesz a játék. Helyette Sims3 -al nyomulok egy kicsit. ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#6827) janos666 válasza Televan74 (#6826) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Lassan az lesz a vége, hogy már csak dlc-k formájában kapjuk meg a teljes játékot(sötét jövő).

Én az ME2-nél is így éreztem. A Shadow Broker küldetés például iszonyatosan ordított magáért, és hiába kaptam meg fél-egy évvel a játék után, már nem pótolhatta azt az űrt, amit a rendes végigjátszás alatt éreztem.
Sőt, akkor csak a DLC-t toltam le, nem kezdtem új játékot, és így kb. mint ha csak valami ME stílusú új játékot raktam volna fel, ami így egymagában kicsit uncsi és rövid. (Az Overlord-ról már nem is beszélve, az szerintem egy fosás volt. De még inkább semmitmondó úgy, hogy csak amiatt vettem elő az ME-t ismét csak hetek-hónapok után.)

Nekem ezek a DLC-k önmagukban nem érnek semmit.
A játék viszont jóval üresebb nélkülük.
Ugyanakkor mégsem várhatok két évet, hogy biztos kiadják hozzá az utolsó DLC-t is. Addig nem lehet menekülni a spoiler elől, öregszik a grafika, stb...

De megyek kicsit még előbbre: Dragon Age: Origins.

Én először azt hittem, hogy poénkodni akar, vagy be van tépve a kolis szobatársam, mikor odahívott a gépéhez, hogy megmutassa hogyan kéri az egyik NPC arra, hogy vegye meg a DLC-t, ha el akar vele menni valami küldetésre.
Nem pont ez, de kb. így, hogy: "Hé, az orkok felégették a falunkat, a kislányom... Ha ki akarsz húzni minket a szarból akkor fizess 10$-t és ments meg!". :))

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6828) L4mie válasza janos666 (#6827) üzenetére


L4mie
veterán

így így azon én is pislogtam nagyokat.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#6829) Polllen válasza Televan74 (#6826) üzenetére


Polllen
nagyúr

Már miért kellene meghalnia, ha az egész történetet nézzük?

Shepard nem Sean Bean, inkább Jack Bauer... :DDD Már ha mindent jól csinálsz. Egy bukott hősnek a végén meg kell halnia, hogy meglelje a békét ő (Darth Vader) és a néző is.

A jó hős is feláldozhatja magát a többiekért egy heroikus küzdelemben, viszont ebben a világban simán elképzelhető lenne, hogy túléli... Ahogyan túlélte az első két részt is. 2x véghez vitte a lehetetlent és bár nem ő Chuck Norris, simán belefért volna harmadszorra is, hiszen van akiért életben maradjon. Ehelyett a végére stílust vált a játék... (ha beváltották volna amit ígértek és legalább annyi opció lenne, mint a 2 végén, egy szavam se lenne... nálam legalább életben maradt volna mindenki és goto Rannoch... ;] )

És mint kipróbáltam valóban offline nem mennek a dlc-k... :W (a warez-nek oly mindegy, de aki megvette, azt szívassuk...)

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#6830) vitaro válasza Televan74 (#6826) üzenetére


vitaro
senior tag

Az on/off kampány keretein belül kezdtem el másodszor, eljutottam a Citadelre, de semmi kedvem folytatni. Már ott elcseszték, amikor a Marson behozták a Crucible terveit. Talán az utolsó mondata volt Shepardnak az ME1-ben, hogy meg fogja találni a módját a Reaperek megállításának. De igazából soha nem kereste. Valahogy úgy kellett volna, hogy Liara SB forrásait és prothean szakértelmét felhasználva találnak rá Javikra, akitől első ízben hallanak az eszközről, amin már a korábbi ciklusok fajai is dolgoztak. Ezután indulnak megkeresni a terveket/fegyvert. A lényeg, hogy nem lett volna szabad csak úgy az ölünkbe dobni a megoldást.
Egyébként most FemShepet importáltam, szerencsétlen teljesen máshogy néz ki, mint a korábbi részekben, alig ismertem rá. Igaz, sosem volt egy szépség, de azért ez durva. A mozgása is rettenetes, röhej, hogy mennyire hadilábon állnak bioware-ék az animációkkal. A következő munkájuk előtt kötelezően végigjátszatnám mindegyikőjükkel a Batman: Arkham Cityt, hogy lássák, lehet ezt jól is csinálni.

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#6831) L4mie


L4mie
veterán

Hát toljuk a hétvégén lötyögősen...
igazából a multi elég fosul van megírva....white map full bugos nálam, ott van a legtöbb lagg...és egyre többször laggol az egész...valamikor játszhatatlan :[
tudom p2p vagy milyen féleség, de akkor is....

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#6832) Spectrum válasza Televan74 (#6826) üzenetére


Spectrum
aktív tag

"Mert igen is , ha játékot egészében nézzük, akkor a főhősnek meg kellett halnia."

Miért is? Egyszer már meghalt, ME2 végén is dönthetünk úgy, hogy meghalhat. Mass Effect sorozatban, ahol elvileg mi alakítjuk a saját Shepardünk történetét, miért "kell" vele bárminek is kötelezően megtörténnie? Főleg a legvégén, ahonnan nincs tervezve semmiféle folytatás, így a következmények implementálásának nehézségeiről nem beszélhetünk. Egyébként sem hal meg minden végnél.
Most épp az a mainstream, a divatos, hogy a hős meghal a történetek végén. Közfelfogás szerint a happy-endek kora lejárt. Ugyanakkor azért nem raktak bele főbosst, mert az "túl mainstream lenne". Hogy is van ez? :N

On/Off-ot támogatom, és ajánlom mindenkinek, még ha nem is a végével van gondja. A single-player rész fontosságára is felhívja a figyelmet, nehogy EA azt gondolja, hogy csak multiplayerre kell koncentrálni.

(#6833) L4mie válasza L4mie (#6831) üzenetére


L4mie
veterán

másik meg...beállítom quick mach re,. hogy keressen nekem cerberust ugye ez most jóljönne hétvégére...erre berak olyan játékokba, hogy fix map, ismeretlen enemy.....hát ba+ nemár...minek van a szűrés? dísznek?

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#6834) Polllen válasza Spectrum (#6832) üzenetére


Polllen
nagyúr

Elég rossz tendencia a no happyend vagy ha már ez van, legalább írják rá, h tragédia&messze elkerüröm.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#6835) G4ga válasza L4mie (#6833) üzenetére


G4ga
őstag

sok esetben pl cerberus lesz az ellen mintha tudná a gép mit dob. én többször jártam már igy!
engem jobban idegesit amikor goldot állitok be azt bedob mondjuk bronzra. egyszer elöfordult hogy bedobot es elinditották... nem nagyon értettem miert halnak ilyen könnyen az enemyk :)

(#6836) JamesHun válasza G4ga (#6835) üzenetére


JamesHun
addikt

még mindig jobb mint silver helyett gold :)
nem értettem miért nem hallnak meg az enemyk :P

SeriesX: JamesSHun

(#6837) Wizard of Oz


Wizard of Oz
tag

No mentem egyet goldon, ha már hétvégi feladat, de szerintem elég is volt. :DDD
4-en voltunk geth engik, hát azt hittem az én agyam is túltöltődik, mert mást sem hallottam csak a chain overloadok "sercegését".

Amúgy a multi goldja és a single insanityje megegyezik? Sebzésügyileg kérdem.

Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!

(#6838) janos666 válasza Polllen (#6834) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Arra utalsz hogy fel kéne bukkannia valami olyasminek a reklámszövegben, hogy:
"Not everyone will survive."? :))

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6839) JamesHun


JamesHun
addikt

ez a host player left dolog kezd eléggé dühíteni :S

SeriesX: JamesSHun

(#6840) L4mie válasza JamesHun (#6839) üzenetére


L4mie
veterán

na ez meg a 3., nem létező game be miért dob be? O.o túl gyakori az eset ahoz hogy pont akkor lépjen ki a host...
ARHHHGGGG
:D

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#6841) G4ga válasza JamesHun (#6839) üzenetére


G4ga
őstag

tudod mikor dühitö ez leginkább...
10. kör. a host kilép/kidobja/megszakad és wave restart.
Goldon elég dühitö. majdnem kész vagytok, és restart.
ott állsz mint f*** a lakodalomba medigél, rakéta és minden nélkül!

de nálam még mindig a fedezék és akcio gomb visszi a pálmát. tegnap toltuk Zeroval és Edemmel! kétszer is elö fordult hogy nem tudtam feléleszteni öket. Velük még nem gáz mert Ts-en komunikálunk, de egy vadidegennel aki csak annyit lát hogy toporgok felette!

nálam kezdi elvesziteni a multi a feelingjét... nagyon várom már a magyaritást! :)

(#6842) Polllen válasza janos666 (#6838) üzenetére


Polllen
nagyúr

Arra, hogy lassan a játékok is megkaphatják a filmek besorolását és ne csak a horror... :P

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#6843) G4ga válasza Polllen (#6842) üzenetére


G4ga
őstag

erre szolgál a pegi info és a sok kis ikon mely az eröszak, sex, drog, csunyabeszéd és stb dolgokra utalnak... és a boritó elején vagy hátulján lelhetöek fel :)

ezekböl azért következtethetö hogy nem simsezni kell... bár lassan arra is 18-at raknék

[ Szerkesztve ]

(#6844) Polllen válasza G4ga (#6843) üzenetére


Polllen
nagyúr

Arra gondoltam, hogy a játékra ráírhatnák, hogy ez dráma, horror, sci-fi vagy mi csoda szeretne lenni, mert egyre népszerűbb a mindenki meghal típusú befejezés és én még a régi meséken nőttem fel, ahol a hős nyert... :)

A játék végén nem letaglózva akarok ülni, hanem örömködve. Az elsőhöz inkább választok egy jó könyvet vagy filmet. Bár ha bio kiad még 1-2 ilyen AKCIÓrpg-t, akkor pár év múlva ez is olyan lesz mint a cod... 3 óra film, 20 perc interakció. ;]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#6845) G4ga válasza Polllen (#6844) üzenetére


G4ga
őstag

nem tudom, pont az ellentéted vagyok akkor.
nekem a könyökömön jönnek már ki a happy end végzödések. mindig ugyan az a lemez csak más a körités. holott a való élet közelse erröl szól! nálam ezért etalon a Kardhal film!
mondjuk pont Shep kapitány megérdemelte volna hogy boldog legyen és legyen sok kis kék avatarja :)

(#6846) vitaro válasza G4ga (#6845) üzenetére


vitaro
senior tag

Kellett volna lennie ilyen és olyan végének is... :U

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#6847) Polllen válasza G4ga (#6845) üzenetére


Polllen
nagyúr

a filmeknél és könyveknél ez rendben van... én a játékoknál nem szoktam ezt meg és nem is akarom...

Extrém példa, de mondjuk f1 2013-ban hogy esne, ha az utolsó futam végén egy kicsúszásnál meghalna a pilóta és kezdhetnéd az egész szezont újra? ;]

amúgy nálam kis szkafanderes krapekok lettek...(Tali tuti teherbeesett... ;] )

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#6848) G4ga válasza vitaro (#6846) üzenetére


G4ga
őstag

az kellet volna hogy betartják amit igérnek :) minden döntésednek sulya és következménye van a végkifejletre... nem az hogy multizni kelljen ahhoz hogy válaszdhasd a legjobb végkifejletett! ehhh...
ha ebbe az ez is - az is vég beletartozik ... :U

mondjuk egy alapvetöen renegád kari akivel olyan döntéseket hoztál ahol mindenkit likvidáltál, homlok egyenest neki mentél mindennek igenis 'vesszen oda'. egy paragon beállitottságu kari pedig emelkedjen a felhök felé :) és arathassa le a babérokat!

Polllen: autós játékok pont rossz példa... egy alapvetöen szimulátor játéknál ne legyen futam restart lehetöség. kicsuszol, összetöröd a verdát igy jártál. majd a kövi versenyen. ettöl szimulátor. ezért nincs normális szimulátor játék.
nem azt mondom hogy halhasson meg a pilota, de ráférne az ifjuságra hogy ne csak azt lássa hogy minden szép és jó...

ott van a dragon ball esete. extreme példa de mégis volt olyan aki azt hitte tud repülni...

[ Szerkesztve ]

(#6849) Eli_Stone válasza G4ga (#6848) üzenetére


Eli_Stone
aktív tag

Hát igen, betarthatta volna az ígéretét. De a profit orientált világban sose lesz olyan, hogy valaki maradéktalanul betartja amit ígér és nem csinál megtévesztő reklámokat.
Mondjuk én a Batman AC végén is szomorú voltam miért pont a csajomat kellett kinyírni, miért nem mondjuk a macskanőt vagy akárki mást. jah, hogy akkor nem lehetett volna catwoman dlc-t kiadni az más, de így esélye se maradt Batmannek a boldog életre és Robin is elvesztette az Anyját.

Egy RPG játéknál szerintem is legyen legalább két különböző eshetőség halál + happy end és aztán ezeket lehet cifrázni egy kis drámával, stb... de a ME3 vége szembe ment az eddigi ME filozófiával és most választhatod, hogy meghalsz vagy meghalsz és ezt extrázták úgy, hogy magaddal ránthatsz egy komplett fajt is csak, hogy még jobb legyen a helyzet. Ez nem RPG így ez csak egy zárt lineáris történet ahol néha mondhatsz valamit a többi karakternek de mindegy mit csinálsz minden út ugyan oda vezet. Speciel el lehetne adni COD: Space-nek :D :D :D csak ki kell venni az RPG és Story Telling módot és csak az Action-t meghagyni.

(#6850) Ryder62


Ryder62
őstag

Látom megint föl jött az ending téma. Még mindig amellett vagyok hogy mivel szerepjáték, ráadásul egy egész trilógia, legyen a rózsaszín hepiendtől kezdve a depressziós reaperek győznek féle variációig minden. Itt pont az lett volna a lényeg hogy nem egy adott karakter van egy adott stílussal, jellemmel mint egy 8 órás akció játékban. Ott kidolgoznak egy karaktert, jellemmel, mindennel és ha végén meghal, meghal mese nincs, mindenki elfogadja. De a ME-ben teljesen rád van bízva a főhős. Kinézetét, múltját, te adod meg a ME1 elején és onnantól a karakter te magad vagy hisz nincs előre írt jellem, lehetsz kedves, tisztelet tudó szuper híró aki mindenkit megment de lehetsz egy bunkó, paraszt, mindenkinek beszólogatós, önérdeket néző karakter. És erre mondják sokan "hogy de hát shepardnak meg kell halnia, mert így és úgy" NEM! Te így játszottad a játékot, ő úgy játszotta, én is másképp... Mindenki kapja meg azt a befejezést amit akar. Ha én egy pöcsölős legény vagyok aki mindent felkutat, teljesít, megment, törekszek a legjobbra stb akkor annak a karakternek ne a RIP felíratott keljen bámulni a játék végén a sírkövén.

Tulajdonképen lehetsz jó, rossz, önzetlen vagy önző mit számít? ... a játék jól pofán vág a végén hogy You must die!!

És még ott a galaxis ami megint megér egy misét.

Sokan shepard halálát akarták (nesztek :D) sokan a réten sétálva a gyönyörű reaper mentes égbolt alatt ahol kis Liarák rohangálnak körbe körbe.

Nem lett volna jó? Mindenki úgy állt volna föl a játék elöl hogy ez igen ezt vártam.
Neki esek még egyszer. De sajnos nem.
A végső "harc" meg egy vicc. Se epic battle, se boss fight ( bocsi Marauder Shields :DDD ) A 2 végéhez kellett volna hogy hasonlítson. Damn it, az egész Föld vissza szerzése egy Suicide Mission nagytesójának kellett volna lennie. Csapatokat, hajókat írányítani, tippeket adni ki honnan támadjon, vagy beszélni minden faj hadseregének legfőbb tábornokával. Harbinger meg elfut, repül, mászik tudom is én a küzdelem végén mikor bedarálhatott volna.

Szóval, yes, az egész ME3 a Földre érkezésnél elkezd szétzuhanni, értelmetlenné válni.
Nem tudom hogy gondolta a bioware, de ez egy ultra fatális hiba a részükről amit 8 extended cut dlc-vel sem tudnak lemosni. Legalább a végét kéne össze tákolni ennek a szerencsétlen játéknak, aztán jó történet dlc-kel kipótolni a hiányzó darabkákat és akár egy epic játék is lehetne belőle. De nem! a Bio megint pofán sz*r bennünket, jó ez a vég, mondják, kipótoljuk pár videóval hogy örüljetek. Dejó lesz vissza gondolni, te Józsi, emlékszel a Mass Effectekre? 15-ször végigjátszottam , mindig más variációban és állandóan meg haltam a végén. Hát nem muris? Not really...

Nem baj Sanyi, nézd a pozitív oldalát, tudtál színt választani a végén, a bioware meg látva sikert elkészítette a color mixert az extended cut dlc-ben.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect 3 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.