Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42701) feka007


feka007
nagyúr

Erről a kormányról mi a véleményetek? Jól nézne ki a bicón? Lenne értelme lecserélni azt az egyenes kormányt ilyenre?

[ Szerkesztve ]

(#42702) Hasaggymeg válasza Toomy (#42698) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

"Ennek meg végképp nem tudom, hogy mi értelme és minek a kivitelezésére pénzt herdálni.".... :Y te most viccelsz?!Ez nagyon komoly,teljesen lázba hozott.Marha jó egyensúlya van a kis csákónak.Ezek óriási lépések a robotikában,egy nap majd segíthetnek nekünk más égitesten is tekerni mikor már itt nem lesz jó. :K

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#42703) Hasaggymeg válasza feka007 (#42701) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Miért nem jó ami rajta van?

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#42704) Toomy válasza Hasaggymeg (#42702) üzenetére


Toomy
senior tag

Addig tényleg jó míg segítenek nekünk ill. értünk vannak, de ha egyszer öntudatra ébrednek, akkor aztán jaj nekünk. Igaz mi azt már nem fogjuk megtapasztalni.

(#42705) #90933760


#90933760
törölt tag

Ez vicces volt. Gondoltam zúzok egyet a bringával, haladok a földúton persze a szokásos 15 centi vastag hó mert úgy kell eltolni gázolajspórolósan. Távolból jellegzetes Lada akusztika rugatja neki mint a dög, meg is pillantottam nagy tempóval haladt, na inkább félreálltam átdobattam magam az árkon és onnan figyeltem az eseményeket. Maga a megtestesült tökéletesség ahogy a szerkezet hasította a havat, nem volt probléma. :DD

(#42706) Hasaggymeg válasza Toomy (#42704) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

A mi gyerekeink,olyanok amilyenre neveljük őket. :K

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#42707) Auratech


Auratech
őstag

Én úgy érzem, hogy a bringa egy érzékeny hangszerhez hasonló instrumentum. Annyira finom összhangja szükséges a kontrollnak, dinamikának, egyensúlynak.
A technika sok nagyságrendes fejlődése ellenére a mai modern bringától nem ijedne meg senki, ha azt visszapottyantanánk mondjuk 1890-be.
Ez nem abból fakad, hogy nem változott a technika, hanem abból, hogy az emberi hajtóerőt ilyen ergonomikusan, közel ideális hatásfokkal nem lehet egyszerűbben egyenesvonalú mozgássá átalakítani. Máshogy lehet, lényegét tekintve egyszerűbben nem.
Az izomerő 95%-feletti hasznosulása nem fokozható, még elméletileg sem 97°fölé.
A pedálos hajtás mechanikája-dinamikája "szerencsésen" adaptált az erőkifejtés-izom regenerálódás természetes folyamatára, ezért egyensúly képes kialakulni, akár hosszú távon is.
Tehát nagyon hatékony.
Biztos vagyok benne, hogy lesz szimplán mechanikus bringa 50 év múlva is.
Az elektromos meghajtás szép lassan láthatatlanná válik. Akku a vázba(maga a váz), meghajtás a féktárcsába. A vezérlésben van lehetőség akár a tekerés hatékonyságát 100% fölé emelni és megőrizni a mozgás természetességét. Részemről ennek a híve lennék.
Akármilyen elektromos hajtás lenne alattam, akkor is tekernék. A különbség a végsebességben jelentkezne. Ha nem tekerem, ne moccanjon. A húsz kiló alatti megoldás már nem terhes, ha csak tekerem se.
Nekem természetellenes a szó legszorosabb értelmében, hogy egyetlen ember egy másfél tonnás vasládában robog literszám égetve az üzemanyagot, mikor ugyanazt a távot egy szelet kenyér energiájával is meg lehet tenni. Erre gyakran rácsodálkozom az úton elsuhanó "komoly" autós embereket látva.
Láttam riportot Dániából, ahol a havas esőben kerékpározót interjúvolták. Volt kocsija de ő szeret kerékpározni és ha esik, hát akkor esik. Jó volt látni, hogy érték a mérték.

Auratech Field Recording

(#42708) Bati0501 válasza Hasaggymeg (#42706) üzenetére


Bati0501
őstag

/Épp ez az,gyereket nevelsz és nem robotot...Lehet,h zsenit nevelsz és ő ki tudná találni az öntudatos robotot,de mivel jó nevelést kapott,ezért inkább nem,bármennyit is adnának érte és nem veszi figyelembe,h melyik ország hadserege kéri ezt...ennél viszont annak van nagyobb valószínűsége,h olyan gyereket nevelsz,aki átlagos-normális,és ha kis is találnak vmi ilyesmit,annak ő is csak elszenvedője lesz,ha rossz,ha jó,akkor persze kiélvezi...
Ez is olyan dolog,mint kb minden,h attól,h neked(vagy nekem) nem tetszik vmi,attól nem fogják beszüntetni,nem fogják abbahagyni a használatát...mert pl akkor a Föld védelmében autót-motort se lehetne használni,mert rengeteg embernek nem tetszik,h ezek miatt(is) megy tönkre a környezetünk...
Ez annyira nem ide tartozik és úgy se mi fogjuk eldönteni,h sztem felesleges ezen tovább vitatkozni... ;) /

(#42709) feka007 válasza Hasaggymeg (#42703) üzenetére


feka007
nagyúr

Akk nem cserélem, ha jó :D Vettem rá ilyen gripet, remélem ezzel nem fog már görcsölni a kezem hosszabb távon

(#42710) Teasüti válasza feka007 (#42701) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Azok ott Dual Control fékváltókarok? És hozzá szarv? Milyen széles kormányod van?
Nálad is úgy látom képről eléggé rossz helyen van a fékkar a markolathoz képest. Neked ez kényelmes?

[ Szerkesztve ]

(#42711) belaazallat válasza Hasaggymeg (#42689) üzenetére


belaazallat
addikt

Köszi!

Annyira kicsi a kép, hogy nem látom mit kell megmérni, azt meg pláne, hogy hogyan. Vizuális típus vagyok, hiába írják le, ha nem látom nem tudom. Tolómérőm nincs.

Ha jól okoskodok, meg kell mérnem a hátsó keréknél a láncvonalat és abból visszaszámolni, milyen messze legyen a második lánc tányérom elől.

Ha megmondom az alkatrészek pontos típusát(hátsó agy, sor, 138mm a láncvillák távolsága.), akkor neten kikeresve a méreteket nem lehetne kiszámolni?

(#42700) Toomy

Vagyunk itt egy páran Keszthelytől nem messze, esetleg megvettük volna Neked és postára adtuk volna. :U

[ Szerkesztve ]

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#42712) fpeter07 válasza Toomy (#42698) üzenetére


fpeter07
veterán

Az a baj, hogy sokan mindig értelmet keresnek a dolgokban. Előfordul azonban, hogy nem találnak, így tanácstalanul állnak előtte. Nem mellesleg a gépészeti tárgyak közül a robotikát bírom a legjobban. Kár, hogy egyetemen nem tanítják. (maximum tantárgyként)

(#42713) Def26


Def26
félisten

Felraktam a biciklit ide. Szerintetek ez milyen ár érte? [link]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#42714) Hasaggymeg válasza belaazallat (#42711) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Úgy van,a hátsó sor közepe egy vonalban kell legyen az első középső lánctányérral,egyforma távolságra a váz tengelyétől,ergo a középcsapágyház közepétől.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#42715) Teasüti válasza Def26 (#42713) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ha nem nézzük az alkalmi vételeket, akkor jó árnak titulálnám. Alkudnék belőle egy tízest és kb. elégedett lennék.
Ezért a pénzért nézegettem én is még pár hete, ennyiért már ki lehet fogni kategóriákkal magasabb felszereltséget is. Bár ha az a pár igazán jó vétel letűnik, akkor ez bizonyosan az egyik következő jó ajánlat. :)
Már megint egy XCM. :DD
A tárcsák azok most 160-asok, vagy 180-asok?
Bár 21"-osból kevés van, talán ezért jobb esélyed van. :K
Kerekekről, hajtóműről, láncról(, pedálról) nem írtál.
Ha ezek gagyik, akkor nem kéne.
Valamint nincsenek jó képeid.
Ezek az elsők, amiket kérnék tőled. Minőségi képek nélkül szóba se állnék veled érdemben.

[ Szerkesztve ]

(#42716) belaazallat válasza Hasaggymeg (#42714) üzenetére


belaazallat
addikt

Ha jól mértem: elől 43mm, hátul 45mm. Akkor a 113mm -es monoblokot 118mm-esre cserélhetem, és ha ott sem lesz jó a váltó, akkor cserélhetem le azt. Márpedig nagyon úgy néz ki hogy kevés lesz az a 2mm, mert kb fél centi hiányzik a váltó helyes beállításához.

Hogy keressek megfelelő váltót?

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#42717) feka007 válasza Teasüti (#42710) üzenetére


feka007
nagyúr

Jaja, DC. Elég keskeny, de nekem bejön a szélessége. Hogy kéne átrendezni?

(#42718) Toomy válasza belaazallat (#42711) üzenetére


Toomy
senior tag

:R Na ezt fejben tartom. :K

(#42712) fpeter07 - Jó dolog nem vitatom főleg azoknak akik foglalkoznak vele és sikereket érnek el. :R Én inkább csak a távoli következményektől tartok és ezzel le is zártam ezt a nem igazán ide való témát.

(#42719) Teasüti válasza feka007 (#42717) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Csak arra vagyok kíváncsi velem van a baj, hogy nem férnek el a kezeim (XL-es kesztyű méret)? :D
Nálam éppen akkor kényelmes, ha a mutató ujjam a váltótesten pihen és a középső és gyűrűs ujjammal húzom a féket.
Persze így terepezésre alkalmatlan. :(((
Én beljebb tolnám a karokat, csak nálam már ütköznek a fékvezetékek. :(

(#42720) feka007 válasza Teasüti (#42719) üzenetére


feka007
nagyúr

Én is úgy szoktam, hogy mutatóujjamat ráteszem a váltóra, és mellette lévő két ujjammal pötyögtetem a féket :D

November legeleje óta bringán se voltam, nagyon várom már, hogy odalépjek neki végre, már nem kell sok és beindulhatok mint idénybringás :C Idén többet akarok menni mint tavaly, tavaly olyan 1300-at mentem csak, bár azt mind nyáron kb

(#42721) Tomi_Sci


Tomi_Sci
őstag

Üdv!
Aszfaltra szeretnék 26"-os gumit, 2e Ft/db körüli áron. Nem ebbe a havas mocsokba, de most van nyitott ebike rendelésem.
Jelöltek:
CST C1384
Kenda K154 pár jobb kép
Tracer City Classic kép

Alapvetően az elsőt néztem ki magamnak, de eddig csak szélesebb terepgumikat hajtottam, kicsit félek hogy viselkedik ez esőben, úgyhogy bennmaradt a harmadik versenyző is, aminek elég komoly negatív mintája van.
A Kenda-nak nagyon tetszik az ára, viszont az a középső mélyedés szerűség elég érdekes.

[ Szerkesztve ]

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#42722) anatre1 válasza Tomi_Sci (#42721) üzenetére


anatre1
tag

Én mindenképp valamelyik CST-t venném. Kendák nagyon durván kopnak, de ennyi pénzért ne várj sokat. De majd az okosok megmondják a tutit :D

[ Szerkesztve ]

"a TouchWiz úgy szaggat, mint nagyanyám a tésztát"-Bog \\\ /tele/kommunikáció minden mennyiségben

(#42723) Teasüti válasza Tomi_Sci (#42721) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Tracer-em van 1.75-ös méretben.
Igazából fogalmam sincs mire jó a negatív minta egy bicikli külsőn. Eddig csak annyi haszna volt, hogy beleragadt pár kavics, meg egyszer egy üvegszilánk is. De mivel negatív minta, ezért kapaszkodni nem igazán tud. Vizet elvezetni meg nem kell kör keresztmetszetű gumiknál - egy nyomsávos járműveknél. Szóval Tracer után én full slick-et választanék, annak ellenére is, hogy sokat megyek "városi terepen". Azokra a véleményekre meg ne adj (TestBike-ra gondolok), akik úgy írják a monológjukat, hogy "azért tapad, mert mintás", meg "jó, köszönhető a mintázatának". Ezek az emberek nem tudják miről beszélnek. Állítólag döngölt földútra való a mintás slick. Azon is használtam már, illetve kavicsokon is sűrűn megfordulok, de nem érzem, hogy bármibe is kapaszkodna. Sőt, ha kellően bedöntöm könnyen veszélyes lehet az apró szemű kavics.
Max azt tudom elképzelni, hogy a kopófelület valamivel vastagabb a semi-slick gumiknál, mivel a mintázat általi "könnyítés" nem látszik meg a tömegén. Ha ez igaz, akkor talán jobb a defektállósága.

Kendát én nem vennék (szintén Testbike-os vélemények alapján). Az már nagyon a legalja. Egy-egy típusnál meg elég fura gumiösszetételt alkalmaznak, mondhatnám vagy tudnak vmit, vagy ipari hulladék.

(#42720) feka007
Na jó, de így meg kvázi csak kisujjal fogod a kormányt. :N
Nekem ez nem jön be, még aszfalton se nagyon. Országúti módban rendben van, de így még egy padkára se tudom felrakni a gépet... Ha viszem terepre, kezdenem kell vele vmit, vagy kormányt cserélek szélesebbre, vagy leveszem a szarvakat, de át akarok állni az egyujjas fékezésre. Próbáljak meg vele most ilyet! Befelé feszül a mutatóujjam a középső fölé. :D

[ Szerkesztve ]

(#42724) Teasüti válasza Tomi_Sci (#42721) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Viszont szar minőségű utakra nem vennék 1.4-est, az fix. Meg elég bután is néz ki mtb-n.
1.75-nél is húztam már a számat (nem volt 1.9-es Tracer), de végül is 2-2,5 bar-on még elfogadható csillapítása van. :)

Jah, a legfontosabb: esőben is van olyan jó, mint az 1.95-ös félterep, vagy a vastagabb terep, ha nem jobb is azoknál! Elsőre én is félve döntögettem vizes úton, de aztán hamar megtanultam bízni benne. :K
Ha csak vizes az út, akkor nagyon jó menni vele.
Viszont ha van vmi redva az úttesten (sár, kavics, homok, stb), azokra vigyázz majd!
Szárazon se hálálja meg a "laza talajos foltokat" az úton ha bedöntöd, de esőben overkill.

[ Szerkesztve ]

(#42725) Toomy válasza Tomi_Sci (#42721) üzenetére


Toomy
senior tag

A CST az tökéletes! Sokkal könnyebb lesz vele tekerni. :K Esőben a bordás gumi ér valamit, de én azzal is óvatosan közlekedtem. Nekem 1.35-ös SCHWALBE-m van a körforgalmakban, nem tekerek, nem döntök és ugyanúgy a kanyarokban is ésszel megyek. Viszont ha síkon van egy 10cm-es tócsa akkor azon simán átmegyek fék nélkül akár 30-al. :K

(#42724) Teasüti - Én az 1.35-ös gumikat felnyomom 7 bar-ra. Igaz üti is az alsó felemet, de most a 3réteg ruha amiből 2db betétes bringás gatya kompenzálja az ütéseket. Meg aztán most sikerült beszereznem igen olcsón egy mountis SELLE ITALIA GEL FLOW FLX nyerget is amitől még komfortosabb lesz a sejhajomnak :DDD

Azt hiszem az outimra is be kell szerezzek egy ilyen nyerget, mert a 2-3száz km-ek csúnyán el szoktak intézni alulról :U Az viszont húzós árba lesz. :U

[ Szerkesztve ]

(#42726) Teasüti válasza Toomy (#42725) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Egyszer felnyomtam 5 barra a slick-eket, gondoltam ennyi ember nem tévedhet.
Hát mit ne mondjak nagyon rossz élmény volt! :DDD
Pedig fully-val közlekedek... Képzelem mekkora kínzás lehet merev vázzal 7 bárral.
Most a merev xc-men csodálkoztam a fully után, hogy itt nem érdemes ülve maradni egy kátyúnál, mert leszakadnak a veséim, pedig abban is csak 2-2,5 bar lehet. :DDD
Hát ha azt felraknám 7-re, sztem nem maradnék ülve a bringán. :P

Meg ami iszonyú fura volt, hogy ugye a merev váz nem hintázik alattam és most döbbentem rá mennyire nincs hajtástechnikám, pattogok a nyergen hajtás közben, nagyon rossz! :C

(#42727) Tomi_Sci válasza Toomy (#42725) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

Köszi mindenkinek, akkor CST lesz! :R Főképp bringaúton használnám, egy kis műúttal vegyítve.
Ahogy a véleményeket olvasom, a következő projekt nyereg lesz :D

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#42728) Auratech


Auratech
őstag

Holnap szép idő ígérkezik a Bakonyban. Betekerek Györbe, aztán egy jó kis fotós túra a Cuha-völgyben. Ott még nem olvad és mostanában utoszor lesz ilyen szép havas a táj, valószínűleg.

[ Szerkesztve ]

Auratech Field Recording

(#42729) csabi94 válasza Tomi_Sci (#42727) üzenetére


csabi94
őstag

Nekem is van olyan CST gumim, egyszerűen nem kopik. :D Görgőztem vele, meg majdnem 2 szezont végignyomtam vele (igaz, hogy kezdő voltam (vagyok), annyira nem mentem sokat) és még mindig jó, csak már külön bringám van műútra. :)

(#42730) simon7012 válasza anatre1 (#42722) üzenetére


simon7012
aktív tag

Cáfolom. Már vagy két éve van Kenda gumim kopás nincs rajta. :K
Én csak ajánlani tudom a Kenda gumikat nagyon jók. Télen, nyáron, hóban,esőben megyek vele...:)

G DATA INTERNET SECURITY 2022.Xiaomi MI 11,..Szeretem, ha egy POPsi kerek...

(#42731) Def26


Def26
félisten

Androidra milyen gps -t ajánlotok, ami a legkevésbé fogyasztja az akksit? Igo primo van fent most. Arra kéne, hogy a mentett túrák gpx fájlait beolvassam és használjam.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#42732) gmatti


gmatti
csendes tag

Most vettem én is CST gumikat (TRACER CITY) mennyire hajlamos a kirepedezésre? :Y

(#42733) Tomi_Sci válasza gmatti (#42732) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

Nekem eddig csak terep CST-im voltak, de abból sok, és egyik sem repedt meg. Pedig volt ami egy egész telet állt teljesen leeresztve az erkélyen.

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#42734) gmatti válasza Tomi_Sci (#42733) üzenetére


gmatti
csendes tag

Köszi a gyors választ, nekem eddig csak olcsó gumijaim voltak, de egy év után már elkezdtek repedni. Mondjuk az országútin a Conti is repeded pedig az is csak egy éves. :((

(#42735) pengemetal válasza Def26 (#42731) üzenetére


pengemetal
aktív tag

Esetleg a Locus?

"Nem a berúgás a cél, de útba esik"

(#42736) lecsokolbi


lecsokolbi
aktív tag

Nah megvolt az első idei tekerésem, enyhe hőemelkedéssel félholtan :D Vagy kiizzadom vagy nem alapon.

Nem nagy táv arra jó, hogy pezsdítsen. Néha elborulva pár percig tartva a 35Km/h-t :DDD
Közbe ezt is láttam

- Mindenki hazudik! -

(#42737) #90933760


#90933760
törölt tag

Eszerint a mérő szerint lemértem hajtásközéptől nyeregcső tetejéig. 47 centi. Ami 18.5 colos vázat jelent. Én meg kb 178 centi vagyok, tehát jó méret a tábla szerint, tűréshatárba belemegy. El is vagyok vele. De mégse az igazi, a lábam hamar hozzáér az első kerékhez ha kanyarodok és kinyújtani se tudom rendesen a lábam, amire nem megoldás a magasabb ülés, mert akkor meg már nagyon előre dőlök, esetleg magasabb kormány is. A rövidebb hajtókar se megoldás, sőt. Csak szimplán nagyobb vázméret kéne nekem, vagy ezzel a bringával ne is hasonlítsak össze semmit, mert nulla a formaterv benne?

[ Szerkesztve ]

(#42738) salieri.


salieri.
őstag

Na megvolt az idei év első tekerése ,50 km ,hát elég kemény volt.
Itt egy pár kép, a szinva még nem indult be elég keményen. :) ,valamint a hámori tó is téli álmát alussza:)




[ Szerkesztve ]

(#42739) D.Orion


D.Orion
veterán

Ejj-ejj. Most voltam lent garázsban és észleltem, hogy kisebb tócsa van a kerékpár alatt. Há mondom mi ez az olajos cucc ott. Sajnos valami megadta magát a hátsó féknél. Úgyhogy holnap szedhetem szét a HSS11-et, aztán gondolom hétfőn délelőtt vihetem be a szervizbe a hátsó féket. Csütörtökön mikor hazajöttem a melóból még semmi baja nem volt, ma délutánra meg megadta magát valami, pedig nem is használtam. :(

(#42740) deicide válasza salieri. (#42738) üzenetére


deicide
veterán

Gyönyörű környék! Úgy látszik, hogy a kvázi jó idő mindenkit az utakra csábított, a mai 5db velencei tó körömön rengeteg bringással és futóval találkoztam.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#42741) rétisün válasza deicide (#42740) üzenetére


rétisün
veterán

mindenkit?

engem talán holnap, ha nem jön közbe semmi....persze akkor se 100+ km-t, ahhoz előbb jó lenne összekapni magam :B teszek is be egy képet kedvcsinálónak :))

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#42742) deicide válasza rétisün (#42741) üzenetére


deicide
veterán

Kimaradt a sok, "sok mindenkit". Nem is kell 100+, a hét közbeni edzések miatt nekem is kicsit sok volt, elfáradtam. Holnap csak valami lightos mozgás lesz.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#42743) |AP|


|AP|
veterán

Helló!

Az első hozzászólásban olvastam az ajánlott eladók között a "hasznaltbiciklik.hu" oldalt.
Valakinek van konkrét tapasztalata az üzlettel/eladóval?
Pesten keresek városi, rohangálós bringát. Semmi komolyat, nem is akarok sokat költeni rá, úgyis csak állandóan félnék, hogy ellopják. 50k (+/-10k) árkategóriában ilyenekre gondoltam:
Moser
KTM
Kettler
Nagyjából ez az az ár és kinézet, ami szerintem megfelelő lenne városi rohangáláshoz.

Van esetleg Pesten olyan bolt, ahol hasonlókat raktárról is meg lehetne nézni/venni?

(#42744) Szakbarbár válasza deicide (#42740) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Igen, szépen sütött a nap, de felénk szerencsére még nem sok embert vonzott ki a szabadba. Így is kellett kerülgetni az embereket a bicikliúton. Ma én is mentem 22+35 kilométert bár nem nevezném szezonkezdésnek. Arra viszont rájöttem, attól hogy süt a nap és 5 fok van, a nyári cipőben lefagy a lábam :DDD, úgyhogy a további tekerést meghagyom a 10 °C feletti időszakra.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#42745) salieri. válasza |AP| (#42743) üzenetére


salieri.
őstag

Láttam már nála hamisított Bianchit :B

(#42746) fpeter07 válasza feka007 (#42720) üzenetére


fpeter07
veterán

Én sem fogom nehezen túlszárnyalni az idei km számomat. 3k körül lett csak. Viszont amit sikerült betartanom, hogy jóval többet mentem terepen.

(#42741) rétisün: Micsoda opcsal, mintha emelkedne az út. :D

[ Szerkesztve ]

(#42747) rétisün válasza fpeter07 (#42746) üzenetére


rétisün
veterán

á, csak úgy látni, mintha.....alig 25 km, és még 10% emelkedő sincs benne :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#42748) #90933760 válasza rétisün (#42747) üzenetére


#90933760
törölt tag

Ezen csak lefele lenne jó menni. Legalábbis nekem. :DD

(#42749) fpeter07 válasza rétisün (#42747) üzenetére


fpeter07
veterán

Ühüm. Montival meg sem tudom saccolni, hogy mikor érnék ide fel. Sátort mindenesetre vinnék.

(#42750) Hasaggymeg válasza belaazallat (#42716) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Lasalit kell megkérdezni,mert fél centi a marha sok.Ha annyi kell,hogy le tudd ejteni elől a legkisebbre,akkor a láncvonalad lesz sz@r.
Itt nézd össze melyik jó neked.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.