Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
konci79
őstag
Pedig rákészültem, levideóztam , gondoltam kérik majd....
Lassan jobban megéri ilyen helyről rendelni, itthon valami katasztrófa, ha garanciáztatni kell valamit.
Mondjuk a Liebherr sem szórakozott sokat, hűtőnket gyorsan lerendeztük.
A gond akkor kezdődött, mikor másodjára adtak igazolást, hogy visszajár az ára.
Elküldtem az EMAG-nak, erre az ügyintéző azt mondta papír alapon is el kell küldeni??
Mondom azt, amit megkaptam a gyártótól emailben
Értetlenkedtem, de mit tudtam csinálni, másnap reggel feladtam postán.
Erre másfél óra múlva jött az email, hogy elfogadták ( nem mintha lett volna választásuk), és visszakapom a pénzt.
Na ekkor küldtem még egy emailt a kislánynak, hogy igazán köszönöm, hogy meggyőzött a kötelező papír alapú igény bejelentésről, és mehettem postára teljesen feleslegesen...