Gondolom a Tegra támogatása nagyobb prioritást élvez jelenleg. Lehetett sejteni, hogy a több Tegrás játék támogatása a PC-s kapacitás rovására megy. Mondjuk a Dragon Age 2 esetében hullhattak fejek, mert az NV Parallel Nsight szoftverrel debugolták. A GDC11-en pont egy egész előadás volt erről, hogy milyen jól lehet a programmal bánni, és király lesz a PC-s port. [link] Itt a keynote, ha van belépőd töltsd le.
Még a Crysis 2-nél is amatőr hibák csúsztak be, bár kétségtelen, hogy a Multi-GPU-s problémák a Crytek hibájából erednek. Persze kibeszéltük, hogy egy szégyenletes konzolport lett a játékból, ami még az első rész grafikáját sem éri el. Persze naivak voltunk, hogy másra számítottunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.