Akkor ha jól sejtem a McLaren, a Force India és a Sauber kb. hasonló tengelytávval rendelkezik. Ergo mindhárom limuzin.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#8151) Oliverda válasza hunnylander (#8150) üzenetére
Akkor ha jól sejtem a McLaren, a Force India és a Sauber kb. hasonló tengelytávval rendelkezik. Ergo mindhárom limuzin.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#8152) hunnylander válasza Oliverda (#8147) üzenetére
Azt hittem, hogy ilyen címmel a poént linkeled.
www.HunnyF1.com
(#8154) hunnylander válasza Oliverda (#8151) üzenetére
Úgy néz ki, hogy a Force a hosszabb tengelytávúak közé sorolható. De a McLaren limot nem übereli, a Sauber se. De a pletykák szerint a McLaren többféle tengelytávot fog használni, a Mercedes meg módosítani fog a felfüggesztésen és emiatt a tengelytáv is módosulhat.
www.HunnyF1.com
(#8155) Pá válasza hunnylander (#8154) üzenetére
Bocsi ha volt már, de a Red Bull-é milyen?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Ahogy a képet nézem rövid.
Jó lenne, mert akkor a kis Senna is bejutna az F1-be.
azért ez nem egészen így megy
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#8160) hunnylander válasza Pá (#8155) üzenetére
A Red Bull közepes, kb. a Williams és Toro szegmens.
Ferrari, Force, Sauber felső-közép, McLaren überalles.
A Virgint még csak egy relatíve kisebb képen mértem, de hamarosan megnézem 4000+ pixeles képeken. Első mérésre egy alsó-középnek adta magát. A Lotus rövidnek ígérkezik, Merci, Renault közel egyforma relatíve rövidek, de a Virgin, Lotus is melléjük sorolódhat. Ezek az autók kb. 5 centis tartományban is lehetnek, ezen belül meg lehetetlen tovább pontosítani biztosra, mert a mérési szórások és leképezési torzítások is adhatnak ekkora eltérést, ergo mérésről-mérésre más a sorrend, ezért inkább a jól elkülöníthető csoportokat határolom be. Kicsi, közép, felső-közép, überalles.
www.HunnyF1.com
(#8161) hunnylander válasza P00By (#8159) üzenetére
Szerintem arra utalt, hogy nem az 'illusztráción' történt a mérés, ami igaz is. Nálam meg megvannak a nagy képek mérési értékei és sejtem, hogy melyik autó melyik rossz irányba torzult az átméretezés és kicsinyítés folytán.
Pl. egy jegyzettöredék a Red Bullról: rbr 368-369 3504-ről 3280px-re (345/368,5×3504), [...] fwr203@3280 216@3504 3277-re méretezendő (fwr202/216×3504px)
A Red Bull képet először a szárnyak mérése után 3504px-ről 3280px-re vettem, de nem voltam vele elégedett, mert 1 pixel differenciát adott az abroncsokon, ezért végül 3277-re lett átméretezve.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#8162) Motion_Blur válasza hunnylander (#8161) üzenetére
Köszi a munkát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Milyen 10%???
Ha a csapatok nem lettek volna a költségcsökkentés ellen, akkor a Ferrari pl. a mai napig a Fiorano-i pályáján körözne vígan.
A kiscsapatok meg fejleszthetnének saját motort-váltót..stb.
Mosley 'munkásságát' már egyszer összeszedtem neked:[link]
pár kiemelésre érdemes részlet:
-2006 májusában végül egyezségre jutottak Ecclestone-nal, aki ekkor már nem saját magát, hanem új főnökeit, a Forma-1 cégcsoportot részben hitelből felvásárló magántőke-befektető társaságot, a CVC Capital Partners-t képviselte.
-A nyilatkozatból kiderül: a csapatok frusztrációjában közrejátszik, hogy az F-1 sportoldalát felügyelő FIA a pénzügyi válságra hivatkozva drasztikus megszorításokat akar rájuk erőltetni. Főleg az egységes motorok bevezetésének terve csapta ki a biztosítékot náluk, amire válaszul a Toyota és a Ferrari is kilátásba helyezte, hogy búcsút int a világbajnokságnak.
-Csakhogy eközben egyre több versenyt rendeznek Európán kívüli, egzotikus helyszíneken, ami nyilvánvalóan feltornázza a szállítási költségeket. "Borzasztóan magasak a logisztikai kiadások" - panaszkodott egy névtelen forrás a FOTA részéről. - "Régen 12 verseny volt egy szezonban, majd maximum 17. A futamok 80 százaléka Európában volt, most pedig lassan Ázsiában lesz a 80 százalékuk, ami sokkal nagyobb költségbe veri a csapatokat."
Ez azonban ördögi kör, hiszen a Forma-1 jogtulajdonosai éppen a feltörekvő piacokon realizálhatják a legnagyobb bevételt. Bahrein például évi 45 millió dollárt fizet, hogy nagydíjat rendezhessen, Malajzia és Kína negyvenet, Törökország pedig harmincat. Jól jön ez, amikor megérkezik a csekk a havi törlesztőrészletről.
és végül:
Az F-1 cégcsoport adósságállománya mintegy 5 milliárd dollárra rúg, de ebből 2.6 milliárd adómegtakarítást szolgáló belső adósság, csak 2.4 milliárd a tényleges. A futamidő a legtöbb hitel esetében 2014-ben jár le, ezért a CVC-nél nyugodtan szemlélik az eseményeket.
"Nagy játéktér áll a rendelkezésünkre. A bevételeinknek 400 millió dollárral kellene visszaesniük ahhoz, hogy érezni kezdjük a nyomást a bankok részéről" - árulta el Nick Clarry, a befektetési alap igazgatója. Hozzátette: ennek egyelőre nyoma sincs, az F-1 a kibontakozó válság ellenére 40 százalékkal növelte bevételeit 2008-ban, 1.3 milliárd dollárra.
Ez az egész csak a pénzről szól, a birtokolt jogokról, ami kiterjed a névhasználati, pálya szerződések, médiaszerződések jogaira...stb
Ezért van nappali fénybe kivilágított pálya, vagy 30ezres nézőközönséggel bíró helyszín..
Mosley mint az F1 jóakarója???!
Nem lehet már őket megfogni.
..csak logikusan gondolj bele, ki az a 'ülye aki kiad 100 évre a kezéből médiajogokat?? Még ha teljesen hozzánemértő is..akkor sem muszáj.(de egyébként Mosley jogi szakértő).
(#8164) SzalaiG válasza hunnylander (#8152) üzenetére
Azért remélem ott lesznek a rajtnál!
De az miért baj, h a Ferrarinak van saját pályája?
Nekem nem baj, nekik meg pláne...de a csapatok önmagukra kötelezően felvállalták a tesztkorlátozást, amibe akkoriban a Ferrari csak nehezen akart belemenni...hisz nem véletlenül van pályájuk.
De végül rábólintottak.
Lassan megint kezdenek körözgetni a srácok...
Egyelőre még nem esik.
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
(#8168) Male válasza Honey Bátyó (#8167) üzenetére
...de már megvan a második piros zászló...
Mercedes rajongóknak egy video. [link]
2007-05-06 óta itt!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#8171) P00By válasza hunnylander (#8161) üzenetére
Áh, értem
Oliverda: OMG!
[ Szerkesztve ]
Az AF szépen belőtte rajta a csigát
Ezen lett a legjobb
Tesztnapló (hosszabb etapok köridő listái, még bővülni fog)
www.HunnyF1.com
ködfénylámpa
Az piros.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Mi az a szellemautó a jobb alsó sarokban, ami pont szembe jön?
Nappali fény
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Minden kocsit el kell látni kers állapotjelző lámpával, ami zölden világít ha lekapcsolt.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
(#8181) hunnylander válasza Oliverda (#8176) üzenetére
Ez valami újítás lesz, mert a Lotus videóban is megfigyelhető. Villogó jelzőfény.
www.HunnyF1.com
(#8182) BITBOYS válasza hunnylander (#8181) üzenetére
Akkor semmi köze a kers-hez?
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
mostantól biztos csak Schumié fog pirossal villogni, hogy hátulról is egyből látszódjon, nem csak a tükörből megpillantva a vörös sisakját
Főleg hogy idén egyik autóban sem lesz....
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
hupsz
Akkor ez kizárva
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Környezetbarát ködlámpa
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#8188) Motion_Blur válasza Oliverda (#8187) üzenetére
Várható volt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Szerk,. inkább csak egy mosoly a postra -)
[ Szerkesztve ]
előzni szabad
..szerintem jónak tűnik
Küld el pü-ben az eredeti gondolatod
Amúgy már szenesedek, nem probléma
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
2x
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Stints – Jerez II – Day 1: Vettel, Hamilton, Buemi, Massa
A többi pilótákét is beteszem, csak külön bejegyzésekbe, mert hosszúak.
www.HunnyF1.com
(#8194) Nowhereman válasza Oliverda (#8176) üzenetére
színtévesztő anyagbeszerző...
Utánam a kondenzcsik!
(#8195) Oliverda válasza Nowhereman (#8194) üzenetére
Szerintem elképzelhető hogy talán ez is az éppen érvényben lévő zászló színét fogja mutatni száraz pálya esetében.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#8196) aesir válasza Motion_Blur (#8188) üzenetére
Lassan eléri az index.hu napi letöltését...
Van saját életem...
(#8197) tibi666 válasza Motion_Blur (#8188) üzenetére
majd nézzük meg pár hétvége után. most jóhogy sokan nézték, kíváncsiak voltak, hogy teljesít először.
Michael Schumacher: “The weather was really changing all the time today which made it difficult to follow our planned programme and to have a clear picture of everyone’s performance. From the laps that we achieved, we have again confirmed the reliability of the car, and from the impressions and data gathered, we can say that the pace and performance looks very good. We have a strong basis to keep up the development this week here in Jerez and next week at the final test in Barcelona.”
Good to hear.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Valamennyire mindenképpen nő tőle a nézettség, mert a Raikkonen-szurkoló autóversenyszeretők tábora akik eddig is néztek ralit is és más sorozatokat is, az nagyon nem egyezik meg a Raikkonen-szurkoló tinédzserekkel akik a Raikkonen szurkolótáborának a zömét adják. Ezek most egy ideig nézni fogják a ralit is, de amikor rájönnek arra, hogy a raliközvetítésekben leginkább az élvonalt mutatják majd a képen, akkor már nem nézik olyan intenzitással a közvetítéseket. Ezzel együtt nyilván valamekkora számban nőni fog a nézettség.
Van saját életem...