Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47451) MPowerPH válasza Xirtam (#47450) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, már olvasom. Új első vezetőszárny is van, és módosított diffúzor az aero csomagban, csak azt ide nem hozták el. Azt nem értem, ennek mi az oka?! :F Mert a vezetőszárny, a kipuff, és a diffúzor elég szorosan összefügg.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#47452) Xirtam válasza MPowerPH (#47449) üzenetére


Xirtam
veterán

( Az első és legfontosabb, amint Alonso is lenyilatkozott a héten. A Ferrari még mindig szenved a tesztek hiányától. Meglehet nézni, hogy mennyit tesztelt a gyár 2009-ig. A legnagyobb másod csapattal rendelkeztünk. Az összes utcára kiguruló autó van, hogy 1 éven keresztül folyamatos teszteken megy keresztül. Tavaly lett kész az új szimulátorunk. Míg a McLaren, RedBull jóval előrébb járt ebben. Nem hiába van saját pályánk. Ezek sajnos olyan dolgok amik egy gyár életét teljesen meghatározzák. Mert akár, hogy is nézzük még mindig egy utcai gyár vagyunk azon felül, hogy az F1-ben milyen sikereket értünk el. Persze lehet dobálózni azzal, hogy a többi csapat sem tud tesztelni. De visszavezetve régen is a Ferrari tesztelt a legtöbbet. Bár én még mindig ellenzem ezeket a dolgokat. Ez olyan mint ha egy úszó csak az olimpián látna vizet. )

Lényeges változások csak ezen a ponton lesznek az autón az év folyamán. Lehet , hogy külső szemmel te úgy gondolod, hogy ezek nem váltják meg a világot viszont egy Formula 1-es autó minden egyes eleme befolyásolja az egész autót. Így minden egyes kis apró változás hozzátesz az autó kezelhetőségéhez, gumihasználatához, karakterisztikájához. A mostani újításokat én is beharangoztam már. Eleinte úgy volt, hogy visszatér a csapat a jól bevált felfüggesztéshez. De mondtam, hogy ez rizikós, hiszen az autó egy megadott szempont szerint lett építve. (De nem akarom folyamatosan hangoztatni magam, már vagy 15x leírtam. :) )

Miért erőltetik az első felfüggesztést? Van jobban bevált? Ezt így nem mondanám. Anno mikor Alonso debütált az F1-ben a Minardi ugyan ezt a felfüggesztést használta. Több oka is van, hogy az F2012 ezt viseli magán. Egyrészről a lengőkarok miatt kisebb az aerodinamikai együttható. Az autó súlypontjára is jó hatással van ez a fajta felfüggesztés. Nehezebben szerelhető ugyan, de a Ferrari így hamarabb képes felmelegíteni a gumikat.

Ami arra ad még egy kis reményt, hogy Mugello vonalvezetése nagyban hasonlít Catalunya-hoz. Így elképzelhető, hogy talán 2012-ben nem kap a Ferrari +1 kört.

Még Bianchi eredményeit kellene megnéznem. Mert Ferrari fizetett, hogy Force India őt ugrassza a kocsiba a héten. . .

[ Szerkesztve ]

(#47453) Xirtam válasza Xirtam (#47452) üzenetére


Xirtam
veterán

Egyértelmű, hogy ez a Helmet (Jules Bianchi) a Ferrari-ba való. Nagyon bizakodó vagyok benne, hogy így döntenek. :K Hatalmas tehetség a srác.

(#47454) Xirtam


Xirtam
veterán

Petrov szerint nem biztonságos Mugello Éljenek a fizetett pilóták. Érdekes módon szegénykém annyira fél itt is hogy hibázik . . . Hmm Hmm, a csapatársát 100x többre becsülöm. Na mind1.

(#47455) proof88 válasza Xirtam (#47454) üzenetére


proof88
addikt

szerintem igaza van. Egy teszt ne arról szóljon már, hogy ha hibázunk akkor össze kelljen rakni újra a kocsit. Itt még mindig sóderágyak vannak? Mehettek volna Paul Ricard HTTT-re is ...

ráadásul szerintem Petrov eddig szép dolgokat mutatott.

[ Szerkesztve ]

(#47456) sekli válasza proof88 (#47455) üzenetére


sekli
addikt

Szerintem is így van. Nyilván Monacoban nem fogja ezt nyilatkozni, pedig az szűkebb, de ráadásul itt félkész autókkal körözgetnek.

Másrészt azon nagyon nem lepődöm meg, hogy ha valakinek Alonso az avatarja nem kedveli Petrovot... :DDD

(#47457) MPowerPH válasza proof88 (#47455) üzenetére


MPowerPH
félisten

Petrov eddig mit rakott le az asztalra?

Don't Tread On Me

(#47458) McCartman válasza MPowerPH (#47457) üzenetére


McCartman
senior tag

Nem lett Alonso háromszoros világbajnok.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47459) proof88 válasza MPowerPH (#47457) üzenetére


proof88
addikt

Ausztráliában tavaly nagyon szépen előzött a rajtnál és végül 3. lett. :DDD
Továbbá lelkesen támadta Malajziában Lewis Hamiltont, szélárnyékot fogott!

szerk.: és igen, tartotta Alonso-t! :D Oké tudom hogy ott azon a pályán a Rönók végsebessége volt a legnagyobb és lehetetlen volt őket megelőzni, de szépen csinálta! Fékezni is tudni kell és ő ügyes féktávokat vett!

[ Szerkesztve ]

(#47460) Xirtam


Xirtam
veterán

(#47461) MPowerPH válasza proof88 (#47459) üzenetére


MPowerPH
félisten

Bírom az iróniát... :) Akkor most kezdjük el sorolni, hogy mit össze balf@szkodott.
Abu Dhabiban pedig még csak a féktávra sem kellett figyelnie, a Ferrari annyira lassú volt az egyenesben, hogy szélárnyékban is leszakadt a Renault -ról. Alonso akkor talán egyszer tudta megpróbálni az előzést, akkor is több 10 méterről akart beesni mellé. Ugye akkor még nem volt instant előzési rendszer az F1-ben...

Don't Tread On Me

(#47462) JColee válasza MPowerPH (#47461) üzenetére


JColee
őstag

És ha lett volna? Tavaly monzában meddig ragadt be mester mögé hami? És hami sem ám az a kivárós fajta.

(#47463) stvnppp válasza Xirtam (#47460) üzenetére


stvnppp
senior tag

De miért utálod ennyire? :U

(#47464) MPowerPH válasza JColee (#47462) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ott pedig az a helyzet állt fent, hogy Hami sebessége a DRS -el volt pont akkora, mint Schumacheré. Egyszer meg is előzte, utána Schumi ugye egyből erőből elment mellette. De az Monza volt, ott tényleg a féktávokon van a lényeg.
Ha akkor lett volna DRS, akkor Lonzi sebessége is kb. akkora lehetett volna, mint Petrové. Előzni is könnyebb lett volna, mert akkoriban a Ferrari a kanyarok kijáratánál elég jól viselkedett. De ez csak HA, akkor még nem volt instant előző rendszer.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#47465) Xirtam válasza stvnppp (#47463) üzenetére


Xirtam
veterán

Én nem utálom, hol írtam ilyet. :R Csak elmondtam róla a véleményemet. Egyik pilótát sem utálom, mindegyiknek elismerem a tehetségét. Mert egytől egyig a világ legjobb pilótái. Az már más kérdés, hogy folyamatosan megy a sírás. ;)

[ Szerkesztve ]

(#47466) proof88


proof88
addikt

Hétvégi autóversenyek

Hungaroringen: WTCC, Lada Granta Kupa, Lotus Ladies Kupa, Italian F3 European Series, Formula Abarth, AutoGP.
Időpontok: http://hungaroring.hu/src/pdf/WTCC%20program%202012.pdf
TV-ben: WTCC és AutoGP lesznek közvetítve, Eurosport ill M1.

Máshol:
V8 Supercars Series és Dunlop V8 Supercars Series a Barbagallo Raceway-en (Ausztrália) szokásos hajnali időpontokban;
World Endurance Championship Spa-ban (Belgium) 6 órás, szombat délután 2-től, Eurosport2 szombat este élőben közvetíti a végét 7-től fél9ig;
NASCAR Nationwide és Sprint Cup Series Talladega Superspeedway-en (USA) szombat és vasárnap este;
Formula Renault 2.0 és 3.5, Renault Megane Trophy EuroCup, elvileg vmelyiket Eurosport1/2 élőben közvetíti szombaton és vasárnap;
Alternative Energies Kupa Zolder-ben;
F3 EuroSeries a Lausitzringen;
DTM a Lausitzringen.

Időpontok többek között itt:
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html

[ Szerkesztve ]

(#47467) stvnppp válasza Xirtam (#47465) üzenetére


stvnppp
senior tag

Bocs, akkor félreértettem valamit... :R
Amúgy valahol igaza van, tényleg elég szűk, szinte már csak DTM-es autóversenyt szerveznek rajta. proof88-nak is igaza van, egy tesztelés során ne azért kelljen állni x időt, mert próbálgatják verdát, és túlvállalják magukat, aztán sóderágy/gumifal. Lásd ma Alonsót.

Az meg, hogy sokszor a nyilatkozataik úgy tűnnek, mintha rinyálnának, az betudható annak, hogy nem diplomatának készülnek...

[ Szerkesztve ]

(#47468) Xirtam válasza stvnppp (#47467) üzenetére


Xirtam
veterán

Az a baj, hogy teljesen más szemszögből nézem mint amit ti leírtok. Csak DTM? :) [link]

Babáim hol nincs ezen megfelelő bukótér? Monza-ban sincs nagyobb. :R

[ Szerkesztve ]

(#47469) zetecR válasza Xirtam (#47465) üzenetére


zetecR
addikt

"a világ legjobb pilótái"

Ez olyan rossz duma.
Ki tudja, ki ülnének ezekben az autókban, ha nem létezne a legdurvább szűrő, a pénz...

(#47470) JColee válasza Xirtam (#47468) üzenetére


JColee
őstag

Azért az f1 tesztet is a verseny típusba sorolták. :)

(#47471) Peat;) válasza stvnppp (#47463) üzenetére


Peat;)
veterán

Én azért nem kedvelem mert Sutil és Algersuari is többet bizonyított az én szememben mint Petrov, meg ők örültek is volna talán egy Caterham autónak. Ugyanakkor Petrov Kovalainen szintet azért tud hozni azt el kell ismerni, meg muszáj volt fizetős pilótához nyúlniuk, nem megy a szekér, már a cég honlapját is érdemes megnézni mennyire igénytelen nagy és wide felbontáson.

(#47472) Xirtam válasza zetecR (#47469) üzenetére


Xirtam
veterán

Azért ne felejtsük már el ki mit tett le az asztalra. Attól függetlenül, hogy van 1-2 pilóta aki fizetős. Még sem úgy működik ez, hogy fogja magát Dirk Werner (DTM) beül egy F1-es autóba és olyan köröket hoz mint a pilóták. Egytől egyig forma autókra lettek specializálódva. Gyerekkoruktól kezdve. Lásd Kimi elment Rally-ba tudott olyan kiemelkedő lenni mint forma versenyeken? NEM.

Vagy visszavezetve, Hakkinen, Ralf, Coulthard, DTM-ben mit nyújt? Semmit kb.

Aki F1-es autóba ül, és képes végigmenni egy futamot. Még Karthikeyan is rengeteg munkát öltek bele abba, hogy ilyen szintű pilóták legyenek. Az a baj sokan azt hiszitek csak, hogy fuu már tele van elektronikával az autó. Beleülök és nyomom neki mint a meszes. 10cm nem lenne képes innen menni vele senki. Megfelelő tudás nélkül. Arról nem is beszélve, hogy első kanyarban elájulnátok. Szóval azért ne is hasonlítsuk össze egy IndyCar/DTM/FIA GT stc. bajnoksággal.

Lásd Ferrari Academy.

Az ifjú titánokat 1 héten keresztül készítették fel arra, hogy 3 kört képesek legyenek menni az F2008-al. Kérdés? :F

[ Szerkesztve ]

(#47473) zetecR válasza Xirtam (#47472) üzenetére


zetecR
addikt

Egyáltalán nem az ő képességeiket vitatom el, de...

"Gyerekkoruktól kezdve."

Erről van szó.
Pár éves koruktól kezdve tudni kell finanszírozni a sztorit, ami nem kis szűrő.
Látom a saját gyerekeimen, hogy ehhez képes kicsiben, sakk és matek versenyzés mibe kerül. És ez nem drága technikai "sport", főleg nem F1.

(#47474) Peat;) válasza Xirtam (#47472) üzenetére


Peat;)
veterán

Valakit meg egy alsóbb szériából felhoznak és öt kör után úgy megy mintha mindig f1-es autót vezetett volna, majd 1-2 teszt és már pilóta. Vergne pl. Beültetnék Kiss Pált az indiai helyére biztos vagyok benne hogy 1-2 teszt és hozná azt a tudást. Azért nem kell akkora májernek lenni, egy átlagos képességű ember+sok pénz+sok év tanulás már elég arra hogy a forma1-ben is tudjon érvényesülni bizonyos szinten. Szó nincs sok esetben a tehetségről.

DTM-ben Ralf és Coulthard sem rossz, talán meg kéne nézni egy futamot, meg hogy milyen technikával mennek.

Kimi a Rallyt nagyon gyorsan tanulta és megvolt az a fejlődési sebesség amit elvártak tőle, elvégre szakaszt is nyert asszem, a gyorsaságával sosem volt semmi baj, csak a Rally egy összetettebb sport pilóta szemszögből mint az F1.

[ Szerkesztve ]

(#47475) Xirtam válasza zetecR (#47473) üzenetére


Xirtam
veterán

Akkor félreértelmeztelek. De mindenesetre igen. 2 eshetőség van. Vagy képes vagy finanszírozni. Vagy felfedezik a gyerkőcödet. Hamilton

Peat;) Nem feltétlen kell neki végigjárni minden szériát. Ha érzi az autót, jó képességei vannak, nagyon pontos visszajelzést képes adni. Rengeteg tényező tesz egy pilótát jó pilótává. Nem csak az, hogy gyors-e vagy sem.

[ Szerkesztve ]

(#47476) Peat;) válasza Xirtam (#47475) üzenetére


Peat;)
veterán

Ok én csak a kategorizálást tartom hibának. Ha valaki valamiben nagyon jó simán lehet hogy másban is hasznát veszi annak a tudásnak. Di Resta DTM-ből jött át és bizonyít, te meg pont a DTM-el dobálózol mennyire más, miközben ott az élő példa.

(#47477) Xirtam válasza Peat;) (#47476) üzenetére


Xirtam
veterán

Igazad van. :K

(#47478) -Mike- válasza Peat;) (#47476) üzenetére


-Mike-
addikt

Ne OFF-olj!!! :)

(#47479) ktg3 válasza proof88 (#47455) üzenetére


ktg3
őstag

Ez elég szép volt ;]

[ Szerkesztve ]

(#47480) stvnppp válasza Xirtam (#47468) üzenetére


stvnppp
senior tag

Azért ha megnézed a modern versenypályákat, szinte mindenütt aszfaltozott bukóteret hagynak a pálya szélén, és azután van sóder/gumifal.

(#47472):
Azért sikerült a többi szériát jól leminősíteni... :R

Ferrari Academy: ott nem azért kaptak egy hetet, hogy egyáltalán menni tudjanak egy F1-est, hanem hogy jobban kijöjjenek a különbségek a pilóták között, és olyat is meglássanak, amit 1 tesztnap alatt nem lehet. (munkamorál, hozzáállás, jó észrevételek, stb) Azért aki más kategóriában sikeresen, az azért tud menni egy F1-sel is.

Sőt még a Totalcaros Bazsó Gábor is ment, mondjuk nem túl gyorsan, de kifejezetten élvezte...

"Az a baj, hogy teljesen más szemszögből nézem mint amit ti leírtok." ; "Babáim"
Mostmár szállj le közénk, vagy scanneld be a szerződésedet! Vagy próbáld meg ne elvakult Ferraris szemmel nézni! :R

Ilyen alapon lehetne sorolni a rinyáló pilótákat, de tudni kell azt, hogy egy-egy ilyen nyilatkozat mögött teljesen más dolgok is lapulhatnak, csak a sajtó nem jól adja át.
pl.: Schumaher egy éve 'rinyál' a gumik miatt, mégse veszzük el tőle a 7 vb elsőségét...

(#47471) Peat;):
Én se kedvelem, de nem is utálom. Belátom, hogy nem véletlenül van most a Caterhamnél, és nem a Lotusnál. Mert azért van különbség. Sutilt és Alguesuarit én is sajnálom, akár Heidfeldet, Trullit, stb, akikben több volt, de nem tudtak kibontakozni. De ez van, vállalták szerintem ezt is.

(#47481) proof88 válasza ktg3 (#47479) üzenetére


proof88
addikt

na ugye :D sztem Petrov sok mindent tett hozzá az F1-hez eddigi pályafutása során :D

(#47482) zetecR válasza proof88 (#47481) üzenetére


zetecR
addikt

A Vörös térhez van szokva; ott igen sok hely van a Mauzóleum és a GUM között... :D

(#47483) mokus1 válasza ktg3 (#47479) üzenetére


mokus1
addikt

Hát ez marha jó :DDD :DDD :DDD

(#47484) Xirtam válasza stvnppp (#47480) üzenetére


Xirtam
veterán

1. Nem lett egy széria se leminősítve.
2. Nem írtam olyat, hogy csak arra lettek felkészítve a srácok, hogy képesek legyenek menni 3 kört.

(#47486) Chosen válasza proof88 (#47485) üzenetére


Chosen
addikt

nem tudom ki fordította félre, de f1lájv szerint a média túloz

(#47487) proof88 válasza Chosen (#47486) üzenetére


proof88
addikt

istenem, tököm az egész újságíró gárdába :D

(#47488) Nowhereman válasza Chosen (#47486) üzenetére


Nowhereman
őstag

Hát félre ferdítenek mindent, nem kell ahhoz még nyelvi különbség se kell.
A dolog ott kezdődik, hogy Sumák abban a korban nőtt fel, amikor az előzés módja az volt, hogy belemélyesztették a szemfogaikat az előttük lévő ülepébe, és addig cibálták, míg elé nem kerültek - no erre tökéletesen alkalmatlan a mostani abroncs, és Sumák nem akar lemondani a régi szokásról(reméljük is!). Ez pont az, hogy Rubinho is melléfogásnak tartotta a első abroncsok vékonyítását - lévén nem lesznek tartósak a másik ülepében. Igaza is lett - a húszkörös seggtépési legendáknak nyoma sincsen! Ezeknek a krétakori ragadozóknak tisztán más az igényük, mint ezeknek a gumitaktika-DRS kori kvázi növényevőknek(lévén nagy részüknek nem igazán látszik hogy lenne ülepbe süllyeszthető tépőfoga).

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#47489) Nowhereman válasza zetecR (#47482) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ne má! Mikor mezőny két harmada bankátutalás, üzleti kapcsolatok, (bel)tenyésztés folytán kapta a jelenlegi ülését, akkor ne kezdjünk már "fizetősözni". Föleg ne Petrovval, aki jelenleg egész szépen hozza Trulli szintjét, és két éve már nyert VB.-t. Igaz nem magának, hanem Vettelnek...
:D

Utánam a kondenzcsik!

(#47490) Chosen


Chosen
addikt

Lada Granta Cup videóm a mai szabadedzésről.

(#47491) hermanyi válasza Chosen (#47490) üzenetére


hermanyi
őstag

Sokan nem voltak

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#47492) hunnylander válasza Chosen (#47490) üzenetére


hunnylander
őstag

Ruszki autók!! :C :DDD

Egész jó vidit csinál ez az iPad 2.

www.HunnyF1.com

(#47493) Chosen válasza hermanyi (#47491) üzenetére


Chosen
addikt

Nem sajnos, pedig ingyenes volt. :(

Volt egyébként egy elég csúnya baleset, a féktáv felénél kb elszállt az egyik Granta fékrendszere és kb 100 km/h-val csapódott a falba.

,

A képeken látható a mentés és a kocsi sérült oldala. A pályáról kifelé vezető közelebbi párhuzamos két csíkot a Granta húzta, oldalra fordulva csúszott bele a gumifalba. Utána már nem is folytatódott a szabadedzés.

[ Szerkesztve ]

(#47494) proof88 válasza Chosen (#47493) üzenetére


proof88
addikt

azért vedd figyelembe hogy a többség ilyenkor még 4-5-ig dolgozik :K sztem sokan leszünk! :)

(#47495) Chosen válasza proof88 (#47494) üzenetére


Chosen
addikt

Nem is kérdés. :K

(#47496) ktg3 válasza Chosen (#47495) üzenetére


ktg3
őstag

+1 (illetve sok mert jó páran megyünk ismerősök)

(#47497) Calogero válasza Chosen (#47493) üzenetére


Calogero
addikt

(#47498) hermanyi válasza Calogero (#47497) üzenetére


hermanyi
őstag

Látszik a bűnös meg lett örökítve :DDD

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#47499) Qorthral


Qorthral
őstag

Grat Norbinak, nagyon nagyot ment! :))
Biztos felejthetetlen élmény volt a kint szurkolóknak! :)

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#47500) callmeakos válasza Qorthral (#47499) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

és én még nem mentem ki a fenébe :(((
mitöbb, úgy bealudtam, hogy mind2 a kettő futamot átaludtam :O
aki tud majd egy YT-os linket, ahol visszalehet nézni EUS2-s adást,. azt megköszönném :) :)

All→M8

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.