Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47401) proof88 válasza dangerzone (#47396) üzenetére


proof88
addikt

angolok is szokták mondani a donut-ot

(#47402) -Mike- válasza proof88 (#47401) üzenetére


-Mike-
addikt

Csokis donut?

(#47403) Predator2


Predator2
addikt

Mit jelent a McLaren kocsi elnevezésében.

Az MP4-27

Kerestem de nem igazán találtam róla (magyarul)

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#47404) neduddki válasza Predator2 (#47403) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

hat nem nagyon kellet keresni...

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#47405) Qorthral


Qorthral
őstag

Sennához visszatérve:
F1-es mese: Lehetséges világok
Érdemes elolvasni, szerintem korrekt, valószerű és jól átgondolt forgatókönyv.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#47406) #70869248 válasza Xirtam (#47376) üzenetére


#70869248
törölt tag

:D...nyilván tudom mit linkelek.
Mint ahogy nyilván meg is néztem, tudom hogy hány darab kereke van.
Egyszerűen nálam ez háromkerekű...ekkora nyomtáveltérésnél ez háromkerekű koncepció, úgy viselkedik, úgy 'támadja' a kerékvetőket..stb.
..és sztem, de ez már valóban egyéni meglátás, jóval sz@rabb a kanyarsebessége, mint egy hagyományosabb tengely és nyomtávú formula autónak. Pl. egy átdobós jobb-balon mint mondjuk Magny Cours célravezetője tuti nem lehet úgy áthajítani, de sztem a gyors nyújtott kanyarokban, akár szintén itt a francia pályán az első harmadban a fontos jobbos, vagy pláne ha fékes mint Suzuka hátsó egyenesre nyitó balosa, ez az autó nem tudja azt amit a hagyományosabb négy kerék elrendezés.
Szal nálam ezért lett háromkerék, szemem nekem is van persze.

(#47407) Viktor77 válasza proof88 (#47398) üzenetére


Viktor77
titán

Bumeráng.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#47408) hunnylander válasza Predator2 (#47403) üzenetére


hunnylander
őstag

Azért, mert a jelenlegi McLaren csapat Ron Dennis 4-es Projektjéből is ered, amely egyesült/megvásárolta a Bruce McLaren által alapított csapatot, amely valószínűsíthetően ment volna a süllyesztőbe, ha nem egy Ron Dennis karolja fel. Az M akkor még a Marlborot takarta, manapság hivatalosan is McLarent rövidít.

Szóval leginkább tiszteletadás Ron Dennis szerepének, aki tulajdonosként is megőrizte a fiatalon elhunyt csapatalapító nevét.

www.HunnyF1.com

(#47409) DopeBob válasza proof88 (#47398) üzenetére


DopeBob
addikt

bumeráng? :D

MZ/X

(#47410) proof88 válasza Viktor77 (#47407) üzenetére


proof88
addikt

az :DDD

DopeBob: az :DDD

összekevertem :U

(#47411) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Érdemes megnézni ez a videót, sok infót megtudni a McLaren mérnökétől: [link]

akkor sorry :B

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47412) ne_nezze válasza Motion_Blur (#47411) üzenetére


ne_nezze
aktív tag

vótmá

Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

(#47413) quby válasza Qorthral (#47405) üzenetére


quby
őstag

Mint nagy Senna rajongónak ez már soxor átszaladt az agyamon.....hasonló befejezéssel... persze ez kicsit átirná a pole-ok számát, és a győzelmek számát is

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#47414)



addikt

Mekire pattanás nőtt

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#47415) raczger válasza Nerd (#47390) üzenetére


raczger
őstag

hát az volt, először sikerült hallanom f1-es autót, de ez brutál volt, hogy tőlem 3m-re elhúzott 280-al

egyébként eléggé vicces volt, hogy sokan mobillal próbálták lekapni Buttont, és ott anyáztak, hogy miért nem sikerül :)

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#47417) Motion_Blur válasza raczger (#47415) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én meg se próbáltam. Tisztában vagyok vele hogy komolyabb bridge vagy belépő szintű DSLR alatt felesleges ilyesmivel próbálkozni. Csak röhögtem a sok idiótán akik ahelyett hogy átélték volna a pillanatot azon görcsöltek hogy tökéletes legyen az amúgy sz*r videó 320x240-ben...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47418) raczger válasza Motion_Blur (#47417) üzenetére


raczger
őstag

Hát igen, még én se voltam benne biztos, hogy az én gépemmel le tudom kapni normálisan (azt hiszem összeteszem a két kezemet, hogy 200 feletti sebességgel haladt el és mégis sikerült egy ilyet elkapnom [link]). Csak az idegesített, hogy mindenki kézzel kinyújtotta a telefonját aztán a fele képem emiatt szar is lett, aztán még nekem szóltak ott be mögöttem, hogy ne hadonásszak a fényképezővel. A sok hozzáértő...

Viszont a nézőközönség nagy rész, hogy finoman fogalmazzak, eléggé bunkó volt. A pályabírónak is beszóltak, leköcsögözték, otthagyták a szemetet a lábuk alatt, mert ha rendezvény van azt gondolják azt lehet...

[ Szerkesztve ]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#47419) proof88 válasza raczger (#47418) üzenetére


proof88
addikt

én többek között ezért nem mentem ki, nem vagyok kíváncsi a sok idiótára, meg a sületlenségeikre ... mondjuk én gyerekfóbiás is vagyok. :DDD

A kép egész jó lett! :K

Szujó :DDD :DDD

(#47420) dokee78 válasza Xirtam (#47416) üzenetére


dokee78
félisten

Honnan szeded az infókat/képeket?
Lotusról merre keressek hasonlókat?
Egyáltalán ők fejlesztgetnek?

(#47421) Motion_Blur válasza dokee78 (#47420) üzenetére


Motion_Blur
félisten

[link]

Live Timing

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47422) Kasza08 válasza rocket (#47400) üzenetére


Kasza08
őstag

:D

(#47423) Xirtam


Xirtam
veterán

Khm tegyétek meg a tétjeiteket. Szerintetek Bianchi, hogy hogy tesztelhetett a Force Indiával? ;]

(#47424) McCartman válasza proof88 (#47419) üzenetére


McCartman
senior tag

mennyi antiszociális egyén van itt, tejóég. :DDD

@Motion_Blur: elsőre ,
Az ESET Smart Security letiltotta a weboldalhoz való hozzáférést.
A weboldal szerepel az ártó kódokat tartalmazó weboldalak listáján.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47425) Motion_Blur válasza McCartman (#47424) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nekem nincs ilyen problémám mert nincs vírusirtóm :) :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47426) McCartman válasza Motion_Blur (#47425) üzenetére


McCartman
senior tag

Boldogok a lelki szegények.. :D

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47427) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Mugello, 2. nap:

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47428) zetecR válasza Motion_Blur (#47427) üzenetére


zetecR
addikt

Ha Massa továbbra is 6 tizeddel lassabb, mint Alo, akkor jó lett a Ferka. :D

(#47429) D@ni88 válasza Xirtam (#47416) üzenetére


D@ni88
addikt

Nem látom a Super DRS-t :U Várom a holnapot, hátha tesznek fel valami újítást is :)

(#47430) McCartman válasza Motion_Blur (#47427) üzenetére


McCartman
senior tag

Schumi nem tétlenkedett , remélem profitál is belőle valamit a Merci.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47431) JJános válasza zetecR (#47428) üzenetére


JJános
addikt

Szerintem Massa feljövőben van, és akkor sajna nem jó a Ferka. :U

2007-05-06 óta itt!

(#47432) proof88 válasza McCartman (#47424) üzenetére


proof88
addikt

nem vagyok antiszoc, csak
1.: nem szeretem amikor gyerekek vannak, mert azok kicsik, nem látom, megborulok rajtuk, előre kell menniük, sikítoznak, meg minden. Majd ha 30 éves leszek, biztos akarok majd gyereket. :D
2.: nem szeretem amikor állok a tömegben és autósporttal kapcsolatos idiótaságokat hallok.
3.: tinilányok is sikoltoznak

most ezektől akartam megkímélni magam :D a Hungaroring a hétvégén más tészta, oda szurkolni és sikítozni megyek :DDD

[ Szerkesztve ]

(#47433) TGaben


TGaben
tag

Én is kint voltam. (kár,h videót ide nem lehet feltenni) Elég rég óta rajongok a Forma-1-ért, de élőbe még nem volt szerencsém hallani a hangját egy forma1-es autónak. Lehengerlően brutális! :Y Iszonyat durva. És ez csak 1 autó volt, mi lehet kint a futamon? :Y

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#47434) D@ni88 válasza TGaben (#47433) üzenetére


D@ni88
addikt

Ez "csak" egy V8as volt én még a V12-t hallottam élőben 5 méterről :)

[ Szerkesztve ]

(#47435) TGaben válasza D@ni88 (#47434) üzenetére


TGaben
tag

Na ez után, én azt el se tudom képzelni :D

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#47436) kisza25 válasza Motion_Blur (#47427) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

uh Sumi letolt két futamot, nem gyenge :)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#47438) Xirtam válasza D@ni88 (#47437) üzenetére


Xirtam
veterán

Jééé csak nem utolsó nap van? :U Megérte fröcsögni. ;)

(#47439) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

It is now confirmed Alonso set the 1:21.3 on the hard compound.

Unfortunately the car has some damages at the suspension and the front wing. frown. I think Fernando was pushing too hard.

autosport.com fórum

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47440) venember83 válasza Motion_Blur (#47439) üzenetére


venember83
nagyúr

Kicsúszott vagy csak simán pályán sikerült kárt tennie a felfüggesztésben és a szárnyban? :U

(#47441) Motion_Blur válasza venember83 (#47440) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Kicsúszott:

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47442) Chosen


Chosen
addikt

Hungaroringen mikor lehet körbe menni gyalog vagy biciklivel? (közvetlenül a pályán, nem mellette) Autós nyíltnapot meg hasonlókat találtam, de ilyet nem.

[ Szerkesztve ]

(#47443) Xirtam


Xirtam
veterán

Azért ma voltak problémák. Sauber tűz

Ferrari fejlesztés közelebbről:

Az új kipufogó volt ma a porondon. És el lett vetve az új első felfüggesztés ötlete.

1
2
3
4
5
6

Sauber nagyon ügyesen lemásolta a McLaren megvalósítását. Középmezőnyből egyértelműen a Sauber a leglátványosabb teljesítmény javulást produkálja. Tavaly óta.

1

[ Szerkesztve ]

(#47444) Xirtam válasza Xirtam (#47443) üzenetére


Xirtam
veterán

Amúgy ez a megoldás folyamatosan itt volt tegnap és tegnap előtt is. Minden nagyobb csomagot Alonso autójára pakoltak fel csak, hogy minél jobban össze tudják hasonlítani. Kedden és Szerdán két különböző kasztni tűnt fel a Mugelloi pályán. Ha minden igaz Catalunya-ban már ez a kipufogó lesz használva.

Bár tegyük hozzá, hogy a Ferrari-nak ez hatalmas előny laza 130 km-re van a gyár a pályától. Azonnal tudott a csapat reagálni az új fejlesztések visszajelzésére.

Ami még izgalmas lehet, hogy tegnap délután is volt egy összeülés Maranelloban. Luca összeültette a gárdát. Több mint valószínű, hogy Massa jövőjéről is szó volt. Itt nagyban Alonso is képes befolyásolni a szálakat.

[ Szerkesztve ]

(#47445) venember83 válasza Xirtam (#47443) üzenetére


venember83
nagyúr

Érdekes, hogy a Sauber a kipufogója mintha szándékosan a hátsó gumi felé lenne irányítva...

(#47446) Xirtam válasza venember83 (#47445) üzenetére


Xirtam
veterán

Ennek lényege csak kis sebességnél, 20-25 km/h-ig van. Onnantól kezdve nemigazán sok. Az áramlatok teljesen az autó hátsó traktusához irányítják, így közelébe se ér a gumiknak.

(#47447) zetecR válasza Xirtam (#47443) üzenetére


zetecR
addikt

Szép a Sauber a rozsdavörös-jelölésű gumikkal :)

(#47448) Xirtam válasza zetecR (#47447) üzenetére


Xirtam
veterán

Szép bizony, büszkék is lehetnek magukra.

(#47449) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Huh, nem akarom elkiabálni, de biztatóak a Ferrari új fejlesztései. Igaz nekem kicsit karcsú, ez messze nem egy újratervezett autó. Kár Alonso mai kicsúszásáért. :(

Xirtam: És van valami egyéb info, ami változott vagy változni fog az autón? Mert az új kipuff és oldaldoboz, meg elől a kis terelőszárnyakkal nem fogják megváltani a világot. :U Kicsit kevéske ez így, ugye eddig egy hatalmas csomagról volt szó, ehhez képest ez nem tűnik nagy durranásnak.
Pl. a felfüggesztést elől miért erőltetik annyira, ha van jobban bevált megoldás?

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#47450) Xirtam válasza MPowerPH (#47449) üzenetére


Xirtam
veterán

Ritkán hibázik Alonso, ennyi belefért. Inkább itt mint időmérőn vagy futamon. És igen biztatóak a fejlesztések. Majd meglássuk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.