..szeva
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..
ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta
[ Szerkesztve ]