Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40451) -Mike- válasza Xirtam (#40450) üzenetére


-Mike-
addikt

Íves az ja:) [link]

(#40452) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#40450) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azt hittem, Massára. :P Olyan szépen mosolyog... :DDD Belül... ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#40453) Xirtam válasza -Mike- (#40451) üzenetére


Xirtam
veterán

Mondom én, meg majd kint a pályán mesterséges fények között fogjuk igazából meglátni az autó íveit. Nem bent a gyárban. A másik pedig, hogy az kimaradt de a BREMBO-val is közösen dolgozott most a Ferrari, új fékrendszereket és hűtőnyílásokat is kifejlesztettek.

Ez szemből megint csak látszik, hogy már nem egy nagy lyuk van a kerekek mellett hanem függőleges vonalban helyezkedik el a hűtő nyílása. Ez is jobbá teszi a légáramlást. :K

Sőt tovább vizsgálva az orr részét, az első szárny csatlakozása sem egyenes, befelé áramlik az is.

Több dolog is van itt amit a mi laikus szemünk nem vett még észre. :K :K

[ Szerkesztve ]

(#40454) Oliverda válasza -Mike- (#40451) üzenetére


Oliverda
félisten

Kőm-íves

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#40455) Xirtam


Xirtam
veterán

Az első szárny tavaly bemutató óta mennyit változott. :D Te jó isten.

(#40456) hunnylander válasza Xirtam (#40450) üzenetére


hunnylander
őstag

Azt hittem egyértelmű, hogy én nagyobb ívekre gondoltam, ami passzolna az autó más részen megfigyelhető ívek és rádiuszok jellegével és méreteivel.

www.HunnyF1.com

(#40457) P00By


P00By
nagyúr

A Ferrari hátulja nagyon tetszik. Az orra pedig macsó! :D

(#40458) Xirtam válasza hunnylander (#40456) üzenetére


Xirtam
veterán

Egyre jobban várom a keddet. Newy mivel rukkol elő. :K Aztán remélem Monza-ban bejelenti, hogy jön hozzánk! :D

High res képekről tudsz már valamit? Mert kellene wallpapernek. Mert ezek az 1280x800-asok semmirevalóak! :D

[ Szerkesztve ]

(#40459) leslieke válasza Xirtam (#40458) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

High-res wallpaper nekem is kellene.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#40460) hunnylander


hunnylander
őstag

Már egy ideje sikerült beszereznem őket. De kínlódás volt, annyira lassú volt a Ferrari szervere. A hátsó nézetet még most próbálom hozzátenni. Vagy tízszer próbáltam már letölteni és folyton behal.

Aki türelmes és például holnap is megnézi a linkelt galériát, több tucat képpel lesz majd tele, mert most látom, hogy a Ferrari végre pakolt fel többet, nem csak a stúdiófotókat és kezd már talán a szerver is magára találni. :)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#40461) McCartman válasza hunnylander (#40460) üzenetére


McCartman
senior tag

Tartalomkódolási hiba
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert érvénytelen vagy nem támogatott tömörítést használ. :Y :)

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#40462) hunnylander válasza McCartman (#40461) üzenetére


hunnylander
őstag

Az milyen böngésző?

www.HunnyF1.com

(#40463) McCartman válasza hunnylander (#40462) üzenetére


McCartman
senior tag

ff , de mostanra megbirkózott vele. :)

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#40464) leslieke válasza hunnylander (#40460) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Köszi!! :R

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#40465) SzalaiG válasza P00By (#40457) üzenetére


SzalaiG
addikt

A Mclaren sokkal szebben megoldotta az orr kérdést.

(#40466) Xirtam válasza SzalaiG (#40465) üzenetére


Xirtam
veterán

Várjuk meg a többiek megoldását. Nem hiszem, hogy 4 csapatból 3 hülyén értelmezte volna vagy rossz megoldást választott volna.

(#40467) Male válasza McCartman (#40461) üzenetére


Male
nagyúr

Nekem is ez jött be elsőre most, szintén FF... egy frissítés megoldotta, de valami nem stimmel, az biztos.

hunny: Az időjárásos widgetre panaszkodik leginkább.

(#40468) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Most láttam a képeket... Szvsz, ez az új Ferrari rém gusztustalan. Vagy legalábbis az orr része szörnyű. :(

Don't Tread On Me

(#40469) Peat;) válasza hunnylander (#40456) üzenetére


Peat;)
veterán

Totál hozzá nem értőként gondolom olyan ívet választottak ami a légáramlatokat oda tereli ahol azok nem zavarnak/vagy fel tudják használni. Csak begurították a szélcsatornába, máskülönben meg a ferrari totál unalmas autókat készített az elmúlt években. Végre mertek változtatni, ez is valami, egy top csapat ne legyen szürke, max festésben mint mclaren.

Red Bull lesz érdekes, ha valóban hajló orruk volt/van nekik azért rendesen bekavar a változtatás.

[ Szerkesztve ]

(#40470) MPowerPH válasza Peat;) (#40469) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem ez már túl erős. Az első futómű is olyan zsákbamacska, mert vagy jó lesz, vagy nem. Tesztkörülmények között még ki sem lett próbálva. Ha ott most megbukna a koncepció, akkor még lehetne korrigálni. Szvsz,, rosszak az előérzeteim.

Don't Tread On Me

(#40471) Male válasza MPowerPH (#40468) üzenetére


Male
nagyúr

Az eleje tényleg ronda (remélhetőleg chokito :) ), de a többi rész már oké, a hátsó rész félig oldalról meg igen jól néz ki.

(#40472) MPowerPH válasza Male (#40471) üzenetére


MPowerPH
félisten

Persze. Csak hát ilyen orr mellett nehéz szó nélkül elmenni. :DDD

Don't Tread On Me

(#40473) TESCO-Zsömle válasza MPowerPH (#40472) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ha rajtuk múlik, nem is megy el mellettük senki. Se szóval, se anélkül... :P

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#40474) grabber válasza MPowerPH (#40472) üzenetére


grabber
addikt

Előzni sem mernek majd,nehogy meglássák oldalról vagy ne adj isten elölről ;]

(#40475) MPowerPH válasza grabber (#40474) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, van ennek jó oldala is. :DDD

Don't Tread On Me

(#40476) Male válasza MPowerPH (#40472) üzenetére


Male
nagyúr

Na igen... látom közben mások már meg is írták az előnyeit :DDD

(#40477) Peat;) válasza grabber (#40474) üzenetére


Peat;)
veterán

Szembenézetből simán egy predator, úgy nem vágom mi a bajotok vele, oldalról a gáz az "esztétika" :).

(#40478) Motion_Blur válasza MPowerPH (#40470) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Akkor most elöl-hátul is pull-rod?
Előző években mi volt a trend?

Xirtam: jóvanmá', közben megvan :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40479) Xirtam


Xirtam
veterán

Ne borítsatok már ki! :D

Felfüggesztés: független felfüggesztés, pull-rod (vonórudas) aktivált torziós rugók elöl és hátul

Tavaly pont, hogy nem a pull-rod felfüggesztést használtuk. És csak mi voltunk annyira idióták. Mindenki más a pull-rod mellett döntött. na most a hátsó gumik felmelegítési problémájáért is nagy vonalakban ez is vezetett.

[ Szerkesztve ]

(#40480) JColee válasza Motion_Blur (#40478) üzenetére


JColee
őstag

Elől push rod volt a szokás. RB-nél is.

Xirtam aktivált torziós rugók elöl és hátul
És ez mi a bánatot jelent? Attól, hogy vastag betűkkel írod, nem fogjuk jobban érteni.

[ Szerkesztve ]

(#40481) hunnylander válasza Peat;) (#40469) üzenetére


hunnylander
őstag

Hidd el nem bonyolították túl azt a részt. Persze csekkolták a kártékonyságát*, de az az ív vagy inkább vonal/sík azért lett ilyen, mert ezzel van összekötve az a két zóna amelyekre eltérő magasság-limit vonatkozik. Magyarul semmi extrát nem tettek a két szint ízlésesebb, ötletesebb összehozására.

*Bizonyára kisebb, mint az orr alatt nyert tér haszna.

Kíváncsian várom Newey hogyan oldotta meg, ugyanis ő klasszikus aero-szaki. Ő szó szerint rajzolja az íveket.

Az ő autói tipikusan olyanok, amelyen az elejétől a végéig harmonikus formák és ívek vannak. Formailag is szépek az autói. Rálesek, hogy ő is csak úgy összekötötte a két pontot vagy lágyabban ívelte össze a felületeket.

www.HunnyF1.com

(#40482) Oliverda válasza hunnylander (#40481) üzenetére


Oliverda
félisten

Én még a Lotus és a Williams autókat várom krokodilorr nélkülinek.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#40483) Xirtam válasza JColee (#40480) üzenetére


Xirtam
veterán

A push-rod és pull-rod felfüggesztésről egyszerűen

Torziós rugó - Lényegében egy acélrúd, amit megpróbál dugóhúzóként felcsavarni a rá ható erő, de a rúd ezt nem engedi. Na most ha ez aktív akkor a felfüggesztés magassága állítható vele.

Williams nem tudta bepörgetni a kocsit az időjárás miatt, kérdezték őket, hogy várható-e hogy a hétvégén megpróbálják újból? Erre az volt a válaszuk, hogy már elindult a kocsi Jerez felé.

[ Szerkesztve ]

(#40484) JColee válasza Xirtam (#40483) üzenetére


JColee
őstag

Nem ezt emeltem ki.
Mod: És az aktivált mit jelent? Igazából azt az egyet nem tudtam sehova rakni, a többit ismerem.
Mod2: így világos.

[ Szerkesztve ]

(#40485) Xirtam válasza JColee (#40484) üzenetére


Xirtam
veterán

Várj baromságot írtam, az aktív rugó pont, hogy úgy működik, hogy olajpárnán mozog. És akár mennyire mozog a kerék az autó magassága végig állandó marad. Ezért volt kiemelve a technikai specifikációknál is ,hogy AKTÍV. Mert így az autó fékezéskor sem dől meg annyira, ezáltal a féktávokon, kigyorsításokkor sokkal stabilabb az autó orra és a fara is. Na most mondanom sem kell, ha kanyarban is állandó az autó hasmagassága akkor nagyobb a leszorító erő is.

Szerintem pont, hogy így akarták kiküszöbölni az aktív fékrendszer kiesését. :U

Sauber megoldásaira vagyok kíváncsi. Nagyon szeretem az autóikat! :) És ők az én saját fiókcsapatom! :D A másik gondolat amit szerettem volna veletek megosztani.

Az F150 sem volt akkora aero technika mint a társai MP4-26 / RB7 de valahogy, mindig feltudta venni a Ferrari Alonso-val a ritmust, jó nem nyertünk, de valamit mindig találtak. Én úgy gondolom, hogy ami általában az idomok alatt található az nálunk mindig No.1, a motorra gondolok itt stb.

Ugye mi a csapott orr miatt a pilótát is lejjebb ültettük az F2012-ben, ezért is van nekünk eddig a legnagyobb csúszdánk a levegőnek, hogy az közvetlen a pilóta felett bukkanjon el és ne rajta.

Tavaly is folyamatosan a gumik felmelegítésével szenvedtünk, ahol nem volt ezzel probléma (időjárás, jó keverék) ott igazából versenyképesek voltunk. Na most a Bridgestone volt mérnöke is csatlakozott hozzánk, hogy kiküszöböljük ezt a problémát. Én úgy vélem a csapat ezért megtett mindent, hiszen felhagytak "Mi olaszok vagyunk, mi vagyunk a Ferrari nem kell követni a trendet így is faszák vagyunk" hozzáállással hiszen, push-rud-ra váltottak VÉGRE! :) Plusz egy komplett teljes sebességváltót is kidolgoztak az F2012 érdekében. És lehet elvakult vagyok, de rengeteget foglalkozok a témával én úgy érzem, még ha nem is böfögök ide mindig. De bízok a megérzésemben és a szemeimben így én úgy látom, hogy idén tényleg beletettek apait anyait a gyárban.

[ Szerkesztve ]

(#40486) Chosen válasza Oliverda (#40482) üzenetére


Chosen
addikt

RB? Newey nem hiszem, hogy krokodilt tervezett volna.

(#40487) MPowerPH válasza Motion_Blur (#40478) üzenetére


MPowerPH
félisten

Közben megválaszolták. Valószínűleg első számú szempont miatt a gumik sikeres felmelegítésének elősegítésre történtek a változások. Ugye tavaly ott ment el az egyik hajó.

Don't Tread On Me

(#40488) shteer válasza Motion_Blur (#40383) üzenetére


shteer
titán

sztem

..szerintem jónak tűnik

(#40489) Oliverda válasza Chosen (#40486) üzenetére


Oliverda
félisten

még

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#40490) attisx válasza Oliverda (#40489) üzenetére


attisx
addikt

Azért az RB6 már egy elég nagy lépés volt ebbe az irányba.

Nem lennék meglepődve, ha ezt a vonalat vinné tovább Newey...

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#40491) wildrain


wildrain
addikt

Az új mekin a kipufogónyílás pont a hátsó fékhűtő nyílása előtt van? :F

Megnéztem más képeken, felül-oldalnézetből, és igen, ott van, de valószínű, hogy a szűkülő farrész összehúzza a légáramlatokat, és nem a fékhez megy a meleg.

[ Szerkesztve ]

(#40492) Xirtam válasza attisx (#40490) üzenetére


Xirtam
veterán

Kétlem, mert az RB7 a fújt diffire volt építve.

(#40493) válasza wildrain (#40491) üzenetére



addikt

Lehet irányítani a fékre is és a hátsó szárnyra is. Elvileg majd a teszten kipróbálgatják, hogy lesz a legjobb.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40494) Chosen válasza Oliverda (#40489) üzenetére


Chosen
addikt

Nem tudom mit és hogyan értettél, de arra lettem volna kíváncsi, hogy RB-t miért nem várod krokodilmentesnek a többivel együtt?

(#40495) Oliverda válasza Chosen (#40494) üzenetére


Oliverda
félisten

Na akkor még egyszer:

Erre válaszoltam.

Ezt pedig korábban írtam.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#40496) Chosen válasza Oliverda (#40495) üzenetére


Chosen
addikt

Jaaa, na én ezt nem láttam, csak azt amire válaszoltam.

(#40497) wildrain válasza (#40493) üzenetére


wildrain
addikt

Kétlem, hogy normál versenykörülmények között hasznos lehet a hűtendő fékre forró levegőt irányítani. :D Legfeljebb SC alatt vagy felvezetőkörön melegen tartás/melegítés céljából, de azt úgyse tudják megoldani, hogy váltsák az irányát. Habár a fene tudja, lehet, hogy a levegő sebességével változik az irány is. Álló helyzetben pl. a kipufogó egyenesen belefúj a fékhűtőbe.

(#40498) #70869248 válasza wildrain (#40497) üzenetére


#70869248
törölt tag

..szeva :)
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..

ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta :)

[ Szerkesztve ]

(#40499) válasza wildrain (#40497) üzenetére



addikt

Scarbs szerint teljesen valid lehetőség a hátsó fékre irányítani a kipufogót. Azért jobb mint a hátsó szárny mert közvetelnül a keréken hozza létre a leszorítóerőt, nem a rugózott részen.
A hűtést mondjuk én sem értem, de ha a nagyok azt mondják, hogy megoldható, akkor elhiszem nekik.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40500) TGaben


TGaben
tag

Üdv!
A 2012-es Ferrarira: A korábbi modelleknél a fehér szín is kicsit jobban dominált. Szerintem feldobta az összképet. Az ideinél a felnik színe lehetne fehér, az ezüst/szürke helyett, mert amúgy jól néz ki. (a felni) Persze lehet, h meg van határozva, de a Mekié pl fekete, akkor gondolom a Ferrarié is lehetne más.

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.