Íves az ja [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
(#40452) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#40450) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 18:20:47
TESCO-Zsömle
félisten
Azt hittem, Massára. Olyan szépen mosolyog... Belül...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Xirtam
veterán
Mondom én, meg majd kint a pályán mesterséges fények között fogjuk igazából meglátni az autó íveit. Nem bent a gyárban. A másik pedig, hogy az kimaradt de a BREMBO-val is közösen dolgozott most a Ferrari, új fékrendszereket és hűtőnyílásokat is kifejlesztettek.
Ez szemből megint csak látszik, hogy már nem egy nagy lyuk van a kerekek mellett hanem függőleges vonalban helyezkedik el a hűtő nyílása. Ez is jobbá teszi a légáramlást.
Sőt tovább vizsgálva az orr részét, az első szárny csatlakozása sem egyenes, befelé áramlik az is.
Több dolog is van itt amit a mi laikus szemünk nem vett még észre.
[ Szerkesztve ]
Oliverda
félisten
Kőm-íves
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Xirtam
veterán
Az első szárny tavaly bemutató óta mennyit változott. Te jó isten.
(#40456) hunnylander válasza Xirtam (#40450) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 18:40:18
hunnylander
őstag
Azt hittem egyértelmű, hogy én nagyobb ívekre gondoltam, ami passzolna az autó más részen megfigyelhető ívek és rádiuszok jellegével és méreteivel.
www.HunnyF1.com
P00By
nagyúr
A Ferrari hátulja nagyon tetszik. Az orra pedig macsó!
(#40458) Xirtam válasza hunnylander (#40456) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 18:44:51
Xirtam
veterán
Egyre jobban várom a keddet. Newy mivel rukkol elő. Aztán remélem Monza-ban bejelenti, hogy jön hozzánk!
High res képekről tudsz már valamit? Mert kellene wallpapernek. Mert ezek az 1280x800-asok semmirevalóak!
[ Szerkesztve ]
leslieke
Jómunkásember
High-res wallpaper nekem is kellene.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
- Privát
- 2012-02-03 18:59:58
hunnylander
őstag
Már egy ideje sikerült beszereznem őket. De kínlódás volt, annyira lassú volt a Ferrari szervere. A hátsó nézetet még most próbálom hozzátenni. Vagy tízszer próbáltam már letölteni és folyton behal.
Aki türelmes és például holnap is megnézi a linkelt galériát, több tucat képpel lesz majd tele, mert most látom, hogy a Ferrari végre pakolt fel többet, nem csak a stúdiófotókat és kezd már talán a szerver is magára találni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#40461) McCartman válasza hunnylander (#40460) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 19:01:09
McCartman
senior tag
Tartalomkódolási hiba
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert érvénytelen vagy nem támogatott tömörítést használ.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
(#40462) hunnylander válasza McCartman (#40461) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 19:05:30
hunnylander
őstag
Az milyen böngésző?
www.HunnyF1.com
(#40463) McCartman válasza hunnylander (#40462) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 19:12:40
McCartman
senior tag
ff , de mostanra megbirkózott vele.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
(#40464) leslieke válasza hunnylander (#40460) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 19:31:00
leslieke
Jómunkásember
Köszi!!
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
SzalaiG
addikt
A Mclaren sokkal szebben megoldotta az orr kérdést.
Xirtam
veterán
Várjuk meg a többiek megoldását. Nem hiszem, hogy 4 csapatból 3 hülyén értelmezte volna vagy rossz megoldást választott volna.
Male
nagyúr
Nekem is ez jött be elsőre most, szintén FF... egy frissítés megoldotta, de valami nem stimmel, az biztos.
MPowerPH
félisten
Most láttam a képeket... Szvsz, ez az új Ferrari rém gusztustalan. Vagy legalábbis az orr része szörnyű.
Don't Tread On Me
(#40469) Peat;) válasza hunnylander (#40456) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 20:51:47
Peat;)
veterán
Totál hozzá nem értőként gondolom olyan ívet választottak ami a légáramlatokat oda tereli ahol azok nem zavarnak/vagy fel tudják használni. Csak begurították a szélcsatornába, máskülönben meg a ferrari totál unalmas autókat készített az elmúlt években. Végre mertek változtatni, ez is valami, egy top csapat ne legyen szürke, max festésben mint mclaren.
Red Bull lesz érdekes, ha valóban hajló orruk volt/van nekik azért rendesen bekavar a változtatás.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Nekem ez már túl erős. Az első futómű is olyan zsákbamacska, mert vagy jó lesz, vagy nem. Tesztkörülmények között még ki sem lett próbálva. Ha ott most megbukna a koncepció, akkor még lehetne korrigálni. Szvsz,, rosszak az előérzeteim.
Don't Tread On Me
Male
nagyúr
Az eleje tényleg ronda (remélhetőleg chokito ), de a többi rész már oké, a hátsó rész félig oldalról meg igen jól néz ki.
MPowerPH
félisten
Persze. Csak hát ilyen orr mellett nehéz szó nélkül elmenni.
Don't Tread On Me
(#40473) TESCO-Zsömle válasza MPowerPH (#40472) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 21:16:20
TESCO-Zsömle
félisten
Ha rajtuk múlik, nem is megy el mellettük senki. Se szóval, se anélkül...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Előzni sem mernek majd,nehogy meglássák oldalról vagy ne adj isten elölről
MPowerPH
félisten
Nah, van ennek jó oldala is.
Don't Tread On Me
Male
nagyúr
Na igen... látom közben mások már meg is írták az előnyeit
Peat;)
veterán
Szembenézetből simán egy predator, úgy nem vágom mi a bajotok vele, oldalról a gáz az "esztétika" .
(#40478) Motion_Blur válasza MPowerPH (#40470) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 23:31:53
Motion_Blur
félisten
Akkor most elöl-hátul is pull-rod?
Előző években mi volt a trend?
Xirtam: jóvanmá', közben megvan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Xirtam
veterán
Ne borítsatok már ki!
Felfüggesztés: független felfüggesztés, pull-rod (vonórudas) aktivált torziós rugók elöl és hátul
Tavaly pont, hogy nem a pull-rod felfüggesztést használtuk. És csak mi voltunk annyira idióták. Mindenki más a pull-rod mellett döntött. na most a hátsó gumik felmelegítési problémájáért is nagy vonalakban ez is vezetett.
[ Szerkesztve ]
(#40480) JColee válasza Motion_Blur (#40478) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 23:36:27
JColee
őstag
Elől push rod volt a szokás. RB-nél is.
Xirtam aktivált torziós rugók elöl és hátul
És ez mi a bánatot jelent? Attól, hogy vastag betűkkel írod, nem fogjuk jobban érteni.
[ Szerkesztve ]
(#40481) hunnylander válasza Peat;) (#40469) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 23:36:58
hunnylander
őstag
Hidd el nem bonyolították túl azt a részt. Persze csekkolták a kártékonyságát*, de az az ív vagy inkább vonal/sík azért lett ilyen, mert ezzel van összekötve az a két zóna amelyekre eltérő magasság-limit vonatkozik. Magyarul semmi extrát nem tettek a két szint ízlésesebb, ötletesebb összehozására.
*Bizonyára kisebb, mint az orr alatt nyert tér haszna.
Kíváncsian várom Newey hogyan oldotta meg, ugyanis ő klasszikus aero-szaki. Ő szó szerint rajzolja az íveket.
Az ő autói tipikusan olyanok, amelyen az elejétől a végéig harmonikus formák és ívek vannak. Formailag is szépek az autói. Rálesek, hogy ő is csak úgy összekötötte a két pontot vagy lágyabban ívelte össze a felületeket.
www.HunnyF1.com
(#40482) Oliverda válasza hunnylander (#40481) üzenetére
- Privát
- 2012-02-03 23:40:54
Oliverda
félisten
Én még a Lotus és a Williams autókat várom krokodilorr nélkülinek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Xirtam
veterán
A push-rod és pull-rod felfüggesztésről egyszerűen
Torziós rugó - Lényegében egy acélrúd, amit megpróbál dugóhúzóként felcsavarni a rá ható erő, de a rúd ezt nem engedi. Na most ha ez aktív akkor a felfüggesztés magassága állítható vele.
Williams nem tudta bepörgetni a kocsit az időjárás miatt, kérdezték őket, hogy várható-e hogy a hétvégén megpróbálják újból? Erre az volt a válaszuk, hogy már elindult a kocsi Jerez felé.
[ Szerkesztve ]
JColee
őstag
Nem ezt emeltem ki.
Mod: És az aktivált mit jelent? Igazából azt az egyet nem tudtam sehova rakni, a többit ismerem.
Mod2: így világos.
[ Szerkesztve ]
Xirtam
veterán
Várj baromságot írtam, az aktív rugó pont, hogy úgy működik, hogy olajpárnán mozog. És akár mennyire mozog a kerék az autó magassága végig állandó marad. Ezért volt kiemelve a technikai specifikációknál is ,hogy AKTÍV. Mert így az autó fékezéskor sem dől meg annyira, ezáltal a féktávokon, kigyorsításokkor sokkal stabilabb az autó orra és a fara is. Na most mondanom sem kell, ha kanyarban is állandó az autó hasmagassága akkor nagyobb a leszorító erő is.
Szerintem pont, hogy így akarták kiküszöbölni az aktív fékrendszer kiesését.
Sauber megoldásaira vagyok kíváncsi. Nagyon szeretem az autóikat! És ők az én saját fiókcsapatom! A másik gondolat amit szerettem volna veletek megosztani.
Az F150 sem volt akkora aero technika mint a társai MP4-26 / RB7 de valahogy, mindig feltudta venni a Ferrari Alonso-val a ritmust, jó nem nyertünk, de valamit mindig találtak. Én úgy gondolom, hogy ami általában az idomok alatt található az nálunk mindig No.1, a motorra gondolok itt stb.
Ugye mi a csapott orr miatt a pilótát is lejjebb ültettük az F2012-ben, ezért is van nekünk eddig a legnagyobb csúszdánk a levegőnek, hogy az közvetlen a pilóta felett bukkanjon el és ne rajta.
Tavaly is folyamatosan a gumik felmelegítésével szenvedtünk, ahol nem volt ezzel probléma (időjárás, jó keverék) ott igazából versenyképesek voltunk. Na most a Bridgestone volt mérnöke is csatlakozott hozzánk, hogy kiküszöböljük ezt a problémát. Én úgy vélem a csapat ezért megtett mindent, hiszen felhagytak "Mi olaszok vagyunk, mi vagyunk a Ferrari nem kell követni a trendet így is faszák vagyunk" hozzáállással hiszen, push-rud-ra váltottak VÉGRE! Plusz egy komplett teljes sebességváltót is kidolgoztak az F2012 érdekében. És lehet elvakult vagyok, de rengeteget foglalkozok a témával én úgy érzem, még ha nem is böfögök ide mindig. De bízok a megérzésemben és a szemeimben így én úgy látom, hogy idén tényleg beletettek apait anyait a gyárban.
[ Szerkesztve ]
Chosen
addikt
RB? Newey nem hiszem, hogy krokodilt tervezett volna.
(#40487) MPowerPH válasza Motion_Blur (#40478) üzenetére
- Privát
- 2012-02-04 08:47:54
MPowerPH
félisten
Közben megválaszolták. Valószínűleg első számú szempont miatt a gumik sikeres felmelegítésének elősegítésre történtek a változások. Ugye tavaly ott ment el az egyik hajó.
Don't Tread On Me
(#40488) shteer válasza Motion_Blur (#40383) üzenetére
- Privát
- 2012-02-04 08:49:01
shteer
titán
sztem
..szerintem jónak tűnik
Oliverda
félisten
még
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
attisx
addikt
Azért az RB6 már egy elég nagy lépés volt ebbe az irányba.
Nem lennék meglepődve, ha ezt a vonalat vinné tovább Newey...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
wildrain
addikt
Az új mekin a kipufogónyílás pont a hátsó fékhűtő nyílása előtt van?
Megnéztem más képeken, felül-oldalnézetből, és igen, ott van, de valószínű, hogy a szűkülő farrész összehúzza a légáramlatokat, és nem a fékhez megy a meleg.
[ Szerkesztve ]
Xirtam
veterán
Kétlem, mert az RB7 a fújt diffire volt építve.
Pá
addikt
Lehet irányítani a fékre is és a hátsó szárnyra is. Elvileg majd a teszten kipróbálgatják, hogy lesz a legjobb.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Chosen
addikt
Nem tudom mit és hogyan értettél, de arra lettem volna kíváncsi, hogy RB-t miért nem várod krokodilmentesnek a többivel együtt?
Oliverda
félisten
Chosen
addikt
Jaaa, na én ezt nem láttam, csak azt amire válaszoltam.
wildrain
addikt
Kétlem, hogy normál versenykörülmények között hasznos lehet a hűtendő fékre forró levegőt irányítani. Legfeljebb SC alatt vagy felvezetőkörön melegen tartás/melegítés céljából, de azt úgyse tudják megoldani, hogy váltsák az irányát. Habár a fene tudja, lehet, hogy a levegő sebességével változik az irány is. Álló helyzetben pl. a kipufogó egyenesen belefúj a fékhűtőbe.
#70869248
törölt tag
..szeva
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..
ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta
[ Szerkesztve ]
Pá
addikt
Scarbs szerint teljesen valid lehetőség a hátsó fékre irányítani a kipufogót. Azért jobb mint a hátsó szárny mert közvetelnül a keréken hozza létre a leszorítóerőt, nem a rugózott részen.
A hűtést mondjuk én sem értem, de ha a nagyok azt mondják, hogy megoldható, akkor elhiszem nekik.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
TGaben
tag
Üdv!
A 2012-es Ferrarira: A korábbi modelleknél a fehér szín is kicsit jobban dominált. Szerintem feldobta az összképet. Az ideinél a felnik színe lehetne fehér, az ezüst/szürke helyett, mert amúgy jól néz ki. (a felni) Persze lehet, h meg van határozva, de a Mekié pl fekete, akkor gondolom a Ferrarié is lehetne más.
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)