Allandoan?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#49052) 8nemesis8 válasza Motion_Blur (#49050) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 09:23:47
8nemesis8
veterán
Hát szerintem, ha ilyen jó formában tartja magát nem lesz ott gond a nyakával sem. Mindig gokart meg egyéb sportok amiket űz, talán így valamennyire a nyak is edzésben maradt.
Erről mikor lesz eredmény, hogy engedélyezik vagy sem? Futam előtt pár nappal?
EmberXY
addikt
Most is gokarttal edz, bár ezt kicsit furcsának tartom, de ha nincs más, ez is valami...
Up the Irons!
8nemesis8
veterán
Hát igen, valahogyan csak bele kell rázódni, és mint minden versenyző gokarttal kedz/kezdett ő is újra elkezdi
(#49055) Motion_Blur válasza EmberXY (#49053) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 10:30:02
Motion_Blur
félisten
Mi ebben a furcsa?
”A gokart a legjobb edzés, a kormányzás még nehezebb is, mint a Forma-1-ben”
Itt nincsen szervó, izomból kell tekerni a kormányt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
EmberXY
addikt
Valóban, bár ő már elég régen kezdte, és nem hinném, hogy az alapokról szeretné kezdeni..
Még jó, hogy a gokartra nincs teszttilalom..
Egyébként szerintem megengedhették volna, hogy egy napot teszteljen az idei kocsival, legfeljebb minden istálló kapott volna egy napot, ez mindenkire nézve fair lett volna.
Motion_Blur: Biztos, hogy jó edzés, de a forma-1 szerintem egy kicsit más dimenzió....
Egy motoGP futamra sem biciklivel edzenek...
Bár fizikai edzésnek bizonyára megteszi a gokart is.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
tuskooo
addikt
A FIA-nak sikerült beszólni a teljesen szabályos előző tesztért is, ki tudja.
D.Orion
veterán
Bírom az ilyen bulvár baromságokat. Azt bezzeg sehol nem írják le, hogy napi szinten hány órát tölt az edzőteremben a személyi edzőjével. Nem kell aggóni nem csak gokartozik, de az nem hír, hogy rendesen edz, csak az, hogy gokartozik.
EmberXY
addikt
Hát ez van....
Lassan már a kocsikat is a "politika" fogja vezetni, és nem a pilóták...
Miért nem lehet ésszerűen szabályozni egy technikai sportot?
Olyan vezetők hoznak döntéseket, akik vagy soha nem ültek autóban, vagy 100 évvel ezelőtt, amikor még ló húzta...
D.Orion : De hozzánk csak a "hírek" jutnak el...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
8nemesis8
veterán
Hát elvileg egyenes úton lehet tesztelni nem?
Szóüval csak kipróbálhatja a kocsit, vagy nem is értem pontosan ezt a teszttilalmat.
EmberXY
addikt
Azt én sem, én is valami olyat olvastam, hogy "egyenes vonalban" lehet tesztelni...
Tehát ezek szerint a kormányt nem szabad elfordítani.....
Ha a kocsi a négy kerekén van, akkor még a szállítása (tologatása) sem lehetséges így, járó motorral meg lehetetlen, vagy inkább kivitelezhetlen csak egyenes vonalban haladni........
Bár gyorsulási versenyeket rendezhetnének..
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
brownus
veterán
pbalu
aktív tag
Sziasztok!
Mikortól nyilvános hogy ki hány liter ü.anyaggal kezdi a versenyt? Már tavaly is lehetett tudni, vagy akkor még csak találgattunk?
''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
Pompi
MODERÁTOR
Idéntől. De nem az, hogy hány liter üzemanyaggal kezdi, hanem az, hogy milyen súlyú a gép.
Feel Good Inc.
pbalu
aktív tag
Az majdnem ua
Köszi
ui: de a benzinégetős Q3 az tavaly lett beszüntetve ugyi?
''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
andy83
aktív tag
Tényleg durvák, főleg a Ferrari és a Porsche...
facebook.com/SzeretekMozizni
(#49067) Nowhereman válasza pbalu (#49065) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 13:35:58
Nowhereman
őstag
most is üstölik a benzint a Q3-ban, de most már nem tankolhatják vissza...
Utánam a kondenzcsik!
(#49068) Nowhereman válasza andy83 (#49066) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 13:36:39
Nowhereman
őstag
A Tesla sokkal egyedib volt...
Utánam a kondenzcsik!
8nemesis8
veterán
Hát gondolom egy sima egyenes során mért teszt nem ad elég lényegi információt.
Tudnak ezt azt mérni, de nem tudják ezzel vajon kanyarban hogyan viselkedne, így gondolom elég volt így korlátozni, amivel lehetetlen a teszt.
8nemesis8
veterán
Akármelyiket elfogadnám, de leginkább talán a BMW-t vagy a Teslát
Pá
addikt
Amúyg tényleg az miért nem jó megoldás, hogy egy 2-3 versennyel ezelőtti konfigurációju kocsit tesztelhetne? És mondjuk ott lenne egy FIA ellenőr a teszten, aki figyeli, hogy ne új alkatrészeket próbálgassanak, hanem tényleg csak a beállításokat az újonc pilótának + hogy az tudja szokni a kocsit?
Ezt nem csak Schumira értem, hanem mindenkire, akinek szezon közben kell beugrania.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
8nemesis8
veterán
Szerintem direkt ezért van a csapatoknak elég valósághű szimulátoruk, tudom, hogy mégsem olyan, mint pályán, de az elméletnél mégis sokkal gyakorlatiasabb és jobb megoldás.
(#49073) JJános válasza Motion_Blur (#49044) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 14:59:05
JJános
addikt
Hoppácska!
A "mester" még mindig izmos. Nem lesz gond!
És van még két hete, és két napja ahhoz, hogy ezt növelje! Sajnos.
A sajnos az azért, mert már nagyon várom.
2007-05-06 óta itt!
tuskooo
addikt
Innen sztem egyedül a bömösnek van szép hangja, bár a Ferrari se rossz, de élőben inkább traktor a sima F430, mint sportkocsi Ha már hang, akkor igazán belefért vna a Carrera GT meg a 350z meg pl. a Shelby GT500.
(#49075) Nowhereman válasza tuskooo (#49074) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 19:14:36
Nowhereman
őstag
rotációs motorral szerelt mazda?
Utánam a kondenzcsik!
(#49076) tuskooo válasza Nowhereman (#49075) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 20:02:43
tuskooo
addikt
Na azt még nem hallottam élőben...de pörgetni lehet, az tuti
[ Szerkesztve ]
Nehezen de ki fogjuk bírni! Csak sikerüljön neki jól.
(#49078) andy83 válasza Nowhereman (#49075) üzenetére
- Privát
- 2009-08-07 20:58:53
andy83
aktív tag
A Wankel-motorra gondolsz?
Jaja, pörgetni azt tényleg lehet!!!!
facebook.com/SzeretekMozizni
madstunt
addikt
andy83
aktív tag
Hát még az új Ferrari 458-at:
De ez már tényleg nagyon off volt, bocs...
facebook.com/SzeretekMozizni
JJános
addikt
Nicky Lauda szeint, Sumi megbánta már, hogy anno, visszavonult. Mert Suminak hiányzik a versenyzés, és mindaz mi azzal jár. Lauda szerinte hamar fel fog Sumi pörögni, és profi módon fog menni. [link]
2007-05-06 óta itt!
Tálydi
senior tag
Lauda szerinte hamar fel fog Sumi pörögni, és profi módon fog menni. [link]- ez nem kérdés
Eeeeh, what’s up, doc?
#70869248
törölt tag
Pedig az. Egyáltalán nem lesz könnyű dolga MS-nek. Egy teljesen új pályát kell megtanulnia élesben, úgy hogy közben meg kell tanulnia az autót is, és el kell kezdenie beállítania.
Egyáltalán nem biztos hogy feküdni fog neki az autó, és nagyon könnyen elbizonytalanodhat hogy az amit érez az normális vagy ezen lehet javítania...sztem kifejezetten nehéz dolga lesz ezen a pályán.
Sőt én a legésszerűbbnek azt találom ha egyáltalán nem fog az eredményre hajtani, hanem az egész hétvégét beáldozza tesztnek, és a következő..sztem max. a következő pályán kezdi el tapogatni a határokat.
Számomra teljesen meglepő lenne ha MS ilyen körülmények között megpróbálna versenyre kellni Kimi-vel. Sztem teljesen elrugaszkodott dolognak tünik hogy akár a dobogóért is menne. A 'profi' módon menni az én szempontomból a következő versenyre jelenti a gyorsaságot, a jelenlegit úgy kell túlélnie hogy a lehető legtöbb hasznos infót gyűjtse az autóról...azaz befejezze a hétvégét elsősorban. Nincs törés nincs kapkodás...tanulás van. Én ezt várom MS-től elsősorban...és aztán a folyamatos és egyébként gyors fejlődést a már ismert pályákon...és ha elkezdi élvezni akkor szvsz bárkivel versenyre fog tudni kellni (autófüggő),...de a bemutatkozó futamán én egyáltalán nem várok semmi 'durranást'.
Persze lehet hogy a végén vizen fog járni, de sztem csodákat nem szabad várni...szvsz fel fogja építeni a hátralévő futamokat, és talán akkor csalódnék ha nekiesne a mezőnynek..
[ Szerkesztve ]
Tálydi
senior tag
Én sem feltétlenül Valenciára gondoltam, de monza vagy spa, azokat a pályákat eléggé jól ismeri, és szvsz 1 futam elég NEKI,hogy némiképp kitapasztalja az autót és versenyezhessen a többiekkel.
Kimi-vel kapcsolatban, szerintem még Valenciában is lehetkeresni valója Schuminak Raikkonennel szemben,hiszen a pályát nem sokkal ismeri jobban(tavaly oda vágta a hátulját).
Valenciában Schuminak szerintem sincs esélye a dobogóra, már csak az auto miatt is, nem mintha rossz lenne ,de nem ismeri...
Én bizom bene,hogy idén még maradandót fog alkotni!
Eeeeh, what’s up, doc?
(#49085) Ace Ventura válasza #70869248 (#49083) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 08:57:34
Ace Ventura
addikt
Ugyanez a véleményem.
Valenciában vergődik, és tesztel egy jót.Utána spa-ban agyonvág mindenkit
Már alig várom, hogy az Eau Rouge-ban csőgázon előzi Hamiltont.
Csak nehogy a buszmegállóban ott legyen Hakkinnen mint 2000-ben
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
(#49086) Motion_Blur válasza Tálydi (#49084) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 09:42:42
Motion_Blur
félisten
Kimi tavaly motorhiba miatt esett ki, nem vágta oda
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#49087) -XadAnuX+ válasza Ace Ventura (#49085) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 09:57:16
"tesztel egy jót"
És lazán teszt közben mindenkit megelőzne.
gV
őstag
Egyáltalán nem lesz könnyű dolga MS-nek. Egy teljesen új pályát kell megtanulnia élesben, úgy hogy közben meg kell tanulnia az autót is, és el kell kezdenie beállítania.
akárcsak élete első F1-es futamán, akkor sem volt és most sem lesz probléma, azt mondjuk nem gondolom h most is a legjobb edzéseredményt fogja elérni a csapatnak az idényben, mert az azt jelentené h Ő szerzi meg a polet
(#49089) Nowhereman válasza andy83 (#49080) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 10:19:42
Nowhereman
őstag
JJános
addikt
Igen! Ez így korrekt! Tanulnia kell, bár Sumi ebben is profi.
Én nem fogom hibáztatni semmiért. Egyrészt, mert örülök annak, hogy visszajött, és az igazán profi tud csak újrakezdeni. Másrészt most a tesztnek, és a megismerésnek, az autónak kell sok idő, hogy egybeázódjanak. És ha Sumi idény végéig sem mutat fel egy dobogós helyet, én akkor is a rajongója leszek.
Bár azért azt szeretném látni, hogy "harap", hogy akar, hogy minden erejével igyekezik, csak ne legyen görcsös.
2007-05-06 óta itt!
D@ni88
addikt
meg lehet hogy akkor az ő kocsijára teszik rá tesztelni a jövő évi fejlesztéseket (pénteken), úgyis jól tud segíteni a fejlesztésekben
(#49092) andy83 válasza Nowhereman (#49089) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 10:29:40
andy83
aktív tag
Hát igen, nem rossz!
A végén a visszapillantós duma nagyon nagy!!!
facebook.com/SzeretekMozizni
#64791808
törölt tag
Schumachernek az lesz a legnagyobb baja, amiket itt a fórumban lehet látni. Hogy agyonvág mindenkit, meg vezetni tanít, és hasonlók.
Ugyanis nem fog. Kiemelkedő élsportoló, de 10-15 évvel idősebb, mint a mezőny nagy része, fáj a nyaka, az erőnléte nincs ott, mint a mostani favoritoknak, a mostani autót nem is szagolta, és Valenciában még nem ment.
Mindent meg fog tenni, ez nem kérdés, és jól fog szerepelni - magához és a helyzethez képest. Aki csodát vár, az pofára esik.
D@ni88
addikt
erőnlétre, van még 2 hete (3 hétből), ez mellé beül a szimulátorba, betanulja a pályát, meg nagyából a kocsit. ez eddig nem gond, viszont azzal hogy idősebb, nem tud mit kezdeni.
Többi meg már szerencse kérdés. De ha azt nézzük hogy pl a Ferrari és a Mclaren milyen jól ment hungarisztánban, Valenciában is lehet esélyük
D.Orion
veterán
"ez mellé beül a szimulátorba, betanulja a pályát, meg nagyából a kocsit."
szimulátorban az autót tényleg csak nagyon nagyjából lehet betanulni... akármilyen jó az a szimulátor az akkor sem az autó. Még ha kétszer annyiba is kerül, mint a versenygép.
D@ni88
addikt
azért írtam hogy nagyjából...
(#49097) Nowhereman válasza #64791808 (#49093) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 12:17:23
Nowhereman
őstag
Nos, ha a kondija és a tempója már meg is kopott volna, a beteges rajongótábora még mindig megvan, amely mindenkép az egekbe fogja magasztalni a teljesítményét, bármit is alkot. Pedig Sumi ritka egy egomán fószer, aki nagyban tojt a sportszerűségre és a közönségre...
hopsz! már jönek is annak a b. rajongótábornak a megjegyzései...
Utánam a kondenzcsik!
(#49098) JJános válasza Nowhereman (#49097) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 14:22:12
JJános
addikt
Figyelj! Tőlem azt kapod, amit vársz! Te mondtad!
Nem volt sem egomán, és nem tojt a sportszerűségre, és a közönségre sem, viszont te nem bírod, ahogy látom. És ez a te bajod!
Én mint beteges rajongó viszont nagyon bírom, és bármi is legyen, ez nem fog elmúlni!
2007-05-06 óta itt!
(#49099) Nowhereman válasza JJános (#49098) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 15:45:50
Nowhereman
őstag
Sportszerűségből csak kétszer torpedózással próbált vb.-t nyerni, amely valszeg a legtartósabb rekordja lesz, a közönség hangulata meg annyira sem zavarta, hogy egy bundás után a fütykoncertben is olyan önfeledten ünnepelt, hogy na...
Nem, kérem, amikor már zsebében volt a bajnokság, akkor is a lehető leginkább lapossumákmódban halmozta a trófeákat - szimplán csak saját sikeréért. Még ilyenkor sem tudott fair lenni, és még ilyenkor sem tudta a közönséget extrakáprázatni. Suminak csak Sumi számít. Volt akit elvakított, volt akit nem. És ezen nem fölös vitatkozni.
Utánam a kondenzcsik!
(#49100) Motion_Blur válasza Nowhereman (#49099) üzenetére
- Privát
- 2009-08-08 15:47:28
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section