Én csak pontokat számolgattam, abban jó lett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32001) Oliverda válasza Motion_Blur (#31997) üzenetére
Én csak pontokat számolgattam, abban jó lett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32002) m3tr0 válasza South Velen (#31999) üzenetére
Ez most kb.olyan mint amikor Hamed a nagyarcával együtt szarrá vert mindenkit a súlycsoportjában..Nagyon utáltam de el kellett fogadnom,hogy akkor is nagyon jó boxoló volt.
(#32003) 7Heads Drago válasza Oliverda (#31968) üzenetére
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
"Szerintem csak magadat járatod le azzal,ha Hamilton eredményeit a nem ismered el."
De még mennyire elismerhető lenne eme remek teljesítménye mondjuk egy Renault-ban.
Mit tudna ott vajon remekelni...?
Ki tudja..
Tény,beletették az egyik legjobb autóba(szerettem azt a csapatot,sőt nekik szurkoltam),toltak alá mindent a csapattársa rovására is bőven,és majdnem tök jól szerepelt tavaly is valóban.
(#32005) South Velen válasza m3tr0 (#32002) üzenetére
Na jó, de egy boxolónál máshogy működnek a dolgok. Ott csak a száraz erő számít, itt pedig taktika, autó, szerencse is közrejátszik, nem ugyanaz. Lehet látni Hamin, hogy nem egy nagy eresztés, néha kockáztat, bejön, kritikus helyzetekben pedig csak szerencsétlenkedik.
(#32006) hossszú válasza South Velen (#31999) üzenetére
Na ez a nyilatkozata nálam is kiverte a biztositékot.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
(#32007) #70869248 válasza Motion_Blur (#31982) üzenetére
hülyeség.
Egy évből áll a bajnokság, nem egy futamból.
Ezen a versenyen Hamilton nem mehetett teljes tempót a 2 hétvégés motorral, és a 3hétvégés váltóval.
A körülmények összjátéka volt az is ahogy Massa-nak esélye lett a VB-re, és az is ahogy aztán mégsem.
Hamilont 7 pontos előnnyel érkezett ide, sok minden kellett ahoz, hogy aztán az utolsó kanyarban dőljön el....még egy Kubica is ha nem lett volna meg.
(#32008) LOTR válasza South Velen (#31999) üzenetére
Ferrarinál? reméljük sosem, szeirntem nem oda való, pláne, hogy mclaren nevelés
ez még felvetésnek is rossz
One Ring to rule them all
Most ne mááár. Mert Massa mit tudott volna egy Renaultba?
Igen ahhoz,hogy valaki világbajnok lehessen F-1-be kell egy nagyon jó autó.
Ez mindig is így volt. Javítsatok ki ha tévedek.
7Heads Drago: ő vetette fel ezt a doglot..én csak válaszoltam ill. vissza kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
(#32010) 7Heads Drago válasza m3tr0 (#31985) üzenetére
Itt mindenki az ucsó versenyről beszél. Illetve arról, hogy kinek van több első helye.
De tényleg tény a VB cím.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#32011) JJános válasza South Velen (#31999) üzenetére
Középszerű teljesítményt nyújtó? És VB! Ne haragudj, de ezt nem lehet összeegyeztetni, ezek ütik egymást.
2007-05-06 óta itt!
Emberek!
Minden elismerésem Hamiltoné és Massáé. Nézzünk szembe a tényekkel. Bár Hamilton a mai futamon csak 5. lett (lehúzott autóval), most lehet mondani, hogy mák. Szerintem a mák csak annyi, hogy 6. helyett 5. lett. A VB-cím egyáltalán nem mák, az egész éves teljesítmény alapján abszolút megérdemli. Ahol a Ferrarisok esőben szívtak, ott ő nagyon szépen helytállt, ott begyűjtötte a plusz pontokat, persze igen, ma kellett a szerencse, de ez is kell egy VB-címhez! Egész éves teljesítményben is gondolkodjunk!
És ez technikai sport, nem volt gondja az autóval (nagyon komoly szintű legalábbis).
Ha csak a pilóta tudását néznék, egyenautók kellenének, de ez F1. Ha a Ferrari szeretné, hogy VB-je legyen, akkor megbízhatóbb autót kell építenie jövőre.
Szerintem nem Hami nem érdemli meg a VB-címet, hanem Massa nem érdemli meg azt a csapatmunkát, amit néha elkövettek a boxban, meg az autót, ami pl elfüstölt a Hungaroringen.
A technika szorosan hozzátartozik a dologhoz, és ehhez megvan egy nagyon jó pilóta, Hamilton. Massa-nak meg csináljanak megbízhatóbb autót! És jobb munka tankolásnál!
mod: persze elismerésem sok többi pilótának is. Remélem, jövőre izgalmasabb futamok lesznek, és a jó pilóták tényleg jó autókban ülhetnek majd! Pl remélem, hogy Vettelnek, Kubicának és Alonsonak is olyan autóik lesznek, amikkel még közelebbről szorongathatják a Ferrarit és a McLarent!
[ Szerkesztve ]
Vettel kellene Hami mellé csapattársnak jővőre nem Kova, megmutatná a kis tejfölös szájú német a nagy arcú angolnak, hogy ki a legjobb a mezőnyben.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
(#32014) South Velen válasza JJános (#32011) üzenetére
Amint látod, össze lehet
LOTR: Azt csak érzékeltetésként írtam, hogy mennyire utálom.
[ Szerkesztve ]
az RPM-et is mutató nézetekből látszott, hogy kihúzatta 19K-ig. szóval fordulatszámban nem volt korlátozás az előzőekhez képest.
extra - SEXRay
OFF:
"1996 és 1999 között Tommi Mäkinen nyert zsinórban négy címet a Lancer Evo különböző sorozataival, hol meggyőző fölénnyel, hol az utolsó pillanatban, óriási szerencsével. Utóbbi talán a legemlékezetesebb: 1998-ban a szezon nagy részében Carlos Sainz vezette a tabellát, és úgy tűnt, hogy ha nem ő, akkor Colin McRae lesz a világbajnok. Mäkinen viszont magára talált, sorozatban három futamgyőzelmet aratott, és két pontos előnnyel érkezett az utolsó versenyre, Walesbe. Ott viszont már az első napon kiesett, Sainznak tehát elég lett volna befutnia a hatodik helyen. Egészen vasárnap délutánig jól is állt a spanyol, amikor a Corolla WRC mindössze pár száz méterrel az utolsó gyorsasági célja előtt megadta magát. Az akkor készült felvételek bejárták a világot, Sainz magába roskadva ült az autó mellett, navigátora, Moya pedig mérgében bedobta sisakját a kocsiba - a hátsó szélvédőn át. Mäkinen egy kocsmában tudta meg, hogy mégis ő a világbajnok, először el sem akarta hinni, majd később némileg szalonspiccesen állt az őt ünneplők rendelkezésére."
Ez se rossz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ki tudja valóban.
Igaz,nem is akkora az arca,mint a Himalája.
Aki verhetné magát jogosan,az Vettel.
Ő megmutatta,mit tud egy középszintű autóval.
Ezt moderálom saját magamnak inkább.
[ Szerkesztve ]
Hogy az elején tisztázzuk: Ferrari drukker vagyok, Hamiltont kimondottan nem szeretem. Mindettől függetlenül kijelentem: Massa vb címét nem Glock (akit egyébként ezek után mindennek tartok, csak sportembernek nem, így lehúzódni, sőt, fület-farkat behúzva menekülni...) hiúsította meg, hanem a Ferrari csapat maga: hogy Palik szavaival éljek, kígyót húzva maga után valahogy lassul tempó...
Ezen kell elgondolkodni, mi a jó büdös f...-nak kellett azt a hülye lámpát bevezetni a jól bevált tábla helyett? Itt ment el a vb-cím, nem a mai versenyen, Montezemolo nemhiába adta ki az ukázt az utolsó 3 versenyt illetően!
[ Szerkesztve ]
Ez a VB cím annyit ér mint tavaly Kimi-é.
Nagy mákja volt,Massa-nak meg kijotott böven idén a sz@rból.
Bár az a Szingapúri eset még mindig sántit.
Persze Massa is hibás mert ha az Angol nagydijon csak 1 pontot szerzett volna.
Vagy ha Japánba nem olyan eröszakos.
De mindegy ennek az évnek vége.
Jövöre meg bármi lehet, teljesen új autókat kell építeni.
Még lehet 2002 és 2004-hez hasonló is, hogy valaki annyira jó autót épít ,hogy a többiek csak a harmadik helyért fognak küzdeni.
Azért ezt az utolsó kört megnéztem volna Palik közvetítésével
(#32021) JJános válasza South Velen (#32014) üzenetére
Tévedsz. Nem lehet. Középszerű teljesítmény, és VB. Nem lehet. Mondom, hogy üti egymást.
2007-05-06 óta itt!
Clock a legjobb időben cselekedett!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
Fene tudja mit érne el a srác, egy jobb kocsiban.
JJános Azért nem volt nagy alázás idén se. Ahhoz képest hogy Lauda nevű ..... agyonfényezte Ron elsőszámú pilótáját nem valami meggyőző ez a teljesítmény. és ő jobb Michael Schumachernél... Potyaleső.
[ Szerkesztve ]
Egész évben jól müködött az a lámpa, megint leírom a véleményemet erröl.
Kimi saját hibájából indult korán a piros lámpánál.
Massa a zöldnél indult, de miért kapot zöldet csak akkor amikor kiélezett lett a pontverseny.
Ilyen gond nem volt azelött, csak akkor.
Ha már a merci drukkerek állandoan összeesküvés elméletet gyártanak.
Egyet ne felejtsünk el, minden embernek meg van az ára, még annak is aki a Ferrari csapatnál azt a lámpát irányitja.
(#32025) hobizoli válasza Motion_Blur (#32016) üzenetére
Erre emlexem, az a bedobta a hatso szelvedon dolog az ugy nezett ki, hogy azt nem csak ugy bedobta, hanem ugy beb@szta, ahogy kell
Volt kb 200m a celig es megallt a canga
hobizoli
több drón kell ;P
(#32026) 7Heads Drago válasza proof88 (#32012) üzenetére
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Én ha Montezemolo helyében lennék, fognám magam, elballagnék a RedBullhoz, Mateschitznek adnék egy üres csekket, meg egy tollat aztán írjon annyit rá amennyit akar, de a Ferrariba Vettel kell!!!!
Ebben Te konspirációt látsz? Hát semmi sincs kizárva, mindettől függetlenül elhibázott döntésnek tartom a lámpa bevezetését...
(#32029) baluka válasza Sandormaster (#32027) üzenetére
Szívemből szóltál, Vettel is going to Ferrari!
A 19 éves Katrina Lesko Kanadából érkezett volna a Brazil Nagydíjra a Red Bull vendégeként, mint „Formula Una". A csapat mindent lefoglalt számára: repülőjáratot, szállodát - neki csak a vízumról kellett volna gondoskodnia. Azonban már ez is problémát jelentett számára, ugyanis a montreali repülőtéren a Visa bankkártyáját (angolul a visa vízumot jelent) nyújtotta át az elképedt vámosoknak, amit természetesen nem tudtak elfogadni vízum helyett, így a hölgy kénytelen volt otthon maradni...
nos, a kvalitásai biztosan egészen máshol lehetnek ennek a leányzónak, nem a fejében..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
A szezon kancsalságát jól mutatja az, hogy a csapat világbajnok az a gárda lett, amelyik többet hibázott mint a többi együtvéve, míg az egyéni világbajnok az lett aki a legtöbb pontot szórta el, hülyeség/büntetés miatt.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
(#32032) Motion_Blur válasza Integra (#32030) üzenetére
pffff... ez már nagyon sok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
több drón kell ;P
(#32034) 7Heads Drago válasza Integra (#32030) üzenetére
Coulthard ezért esett ki?
Webber se volt sehol.
Jövőre kiváncsi leszek a csapat sorrendre.
Változni fog szerintem.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
szvsz Hami mai teljesítménye meg a McLaren taktikája kritikán aluli volt, mondjuk gondolom Hami, McLaren meg hunnylander szerint nem, meg Hami esőmenő, meg okosan megfontoltan nyert vb-t, pedig simán macija volt.
persze nem azt mondom hogy nem érdemelte meg, hiszen már sokat felmutatott, meg bizonyított, gratula neki.
Schumacher szerint Hamilton megdöntheti a rekordját
talán inkább..
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
(#32037) venember83 válasza Integra (#32030) üzenetére
ki intette le a futamot?
mert én nem figyeltem
Szerintem még nem rakta fel senki sem:
[Race Lap Analysis]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#32040) Motion_Blur válasza adman (#32035) üzenetére
Kihagytál még innen minimum 2 nevet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Azért azt is hozzá kell tenni, hogy Massát az elején csak 2.-diknak tervezta a Ferrári, és a boxkiállások nem neki kedveztek. Míg Hamiltonnál az első pillanattól kezdve tiszta ügy volt.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
(#32042) Oliverda válasza Depression (#32041) üzenetére
Meg lehet hogy az sem kedvezett neki hogy az első két futamon pörgött mint egy búgócsiga. Ezekután én sem neki kedveztem volna az biztos.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Schumachernél senki nincs jobb. Lehet nem is lesz. De VB, az VB. Nem adják ingyér, és középszerűségért sem. Ismerd el, hogy Hami tud.
Nekem Vettel tetszett nagyon. Azt mondta a riporter: Egy jó autóban nem talál majd legyőzőre.
Torroban sem nagyon. Ma is a csúcson volt. Bár Hamit féltettem tőle.
2007-05-06 óta itt!
Az RPM-t mutató nézetekből is látszott hogy nem huzatta ki 19k-ig, szóval a fordulatszámban volt korlátozás az elözőekhez képest.
azért remélem felismeritek VETTELt az 'öreggel'.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Utolsó kör angolul, addig nézzétek míg le nem veszik. [link]
Glock 1:44.7es köre a döntő.
Kovalainen-nel amugy is szerződést kellene bontani, gyászos szereplés volt.
Szep volt, fiuk!!! Well deserved!!! "Sweet" victory!!!
www.HunnyF1.com
szeirntem meg pont, hogy Glock miatt jöttek vissza Massa esélyei, ha ő nem lett volna, akkor izgalmak sem lettek volna -legalábbis ekkorák nem-, az meg, hogy pont az utolsó körben szakadt le az ég annyira, hogy a több, mint a 30 körön át használt keményebb keverékű gumi csak ennyire futotta, az a véletlen műve
ha 5,5 másodperccel később jön az eső, most valószínű más az eredmény, szinte hihetelten
One Ring to rule them all
A Forma 1 2008-as végeredménye:
Versenyzők:
1. Hamilton 98
2. Massa 97
3. Raikkonen 75
4. Kubica 75
5. Alonso 61
6. Heidfeld 60
7. Kovalainen 53
8. Trulli 31
9. Vettel 30
10. Glock 30
11. Webber 21
12. Piquet 19
13. Rosberg 17
14. Barrichello 11
15. Nakajima 9
16. Coulthard 8
17. Bourdais 4
18. Button 3
Csapatok:
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 61
6. Toro Rosso-Ferrari 34
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14
Kova gyalázatosan szerepelt. 7. pilóta. Hami majd mégegyszer annyi pontot szerzett. Kimi 3. Lonzi jól jött fel.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!