Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#41001) JJános válasza #70869248 (#41000) üzenetére


JJános
addikt

Lehet, hogy azért nem akar már aktívan részt venni az F1 színpadán, mert nem akarja lerombolni azt a képet, amit mi festettünk a szívünkben. Pedig, ha tudná, hogy azt a képet nem tudná soha átfesteni.
Kiváncsi lennék egy RBR autóban, de a Ferrariban is helye lenne szvsz.

Én minden versenyét végig drukkoltam, mert mire az F1-be jött, már jó nevet szerzett, é nagy volt a várakozás, és a Benettonban meg is mutatta már, hogy mit is tud.

PuttPutt: gondolom te is MS drukker voltál!

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#41002) #70869248 válasza JJános (#41001) üzenetére


#70869248
törölt tag

Én viszont nem voltam MS drukker :), ..csak az utolsó versenyén szorítottam neki.
De nekem hiányzik, és nagyon szivesen látnám újra a mezőnyben, nagyon jó versenyző volt.

(#41003) JJános válasza #70869248 (#41002) üzenetére


JJános
addikt

Én is nagyon szívesen látnám ma is. :D Elképzelem, és már megy és tolja a vasat. De jó lenne. :DDD

2007-05-06 óta itt!

(#41004) Nowhereman válasza #70869248 (#41000) üzenetére


Nowhereman
őstag

No azért Valentino Rossit sem fogjuk egyhamar elfelejeni... :D

Utánam a kondenzcsik!

(#41005) Motion_Blur válasza #70869248 (#40996) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"De amikor Alonso és MS egymás ellen mentek is lehetett látni hogy Alonso mennyire másként használja az autót."

Igen, ez 2006-ban jött ki a legjobban. Mondjuk ehhez kellett a Michelin gumi és rönyó futómű is. Mármint az Alonso féle "egy mozdulattal rábaszom" kanyarodási technikára. Aztán ennek 2007-ben vége is lett, azóta sokat finomodott Ő is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41006) gV válasza #70869248 (#40996) üzenetére


gV
őstag

"MS pedig egyszerűen sztem stílustalanul vezetett"

"Az igazán nagy versenyzőket az emeli ki a többiek közül, hogy bármilyen autóhoz, pályához és időjárási körülményekhez képesek alkalmazkodni. Éppen ezért nincs is határozott stílusuk, mert azt az aktuális feltételekhez igazítják. Még jól emlékszünk, hogy amikor Gerhard Berger először ült be az 1995-ös Benettonba, csak ámuldozott, mert nem értette, hogyan tudott Schumacher azzal az autóval akár egyetlen versenyt is megnyerni, nemhogy az egész világbajnokságot. Michaelt később megkérdezték, hogy a B195 az ő stílusára lett-e szabva, mire ő nemmel felelt, kijelentve, hogy éppenséggel ő igazította a stílusát az autóhoz (ami látszik is, mert most például teljesen másképp vezet). Az ilyesmi nem ritka; és a versenyzők közötti különbségek akkor jönnek ki igazán, ha az autójuk nehezen vezethető (nem véletlen, hogy Barrichello is 2002-ben volt a legközelebb Schumacherhez)." forrás

(#41007) Dízeles válasza Motion_Blur (#40979) üzenetére


Dízeles
aktív tag

Michael Schumacher és padavanja.

Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.

(#41008) Kiki18


Kiki18
őstag

Brawn-ok viszik eddig a pálmát...érdekes,hogy a csapat mondhatnám 'csöves' és megszorongatta őket ez a kevés pénz,mégis mekkorát alkotnak.
Már 3 éve vagyok Button drukker,de még csak most 'érett' meg a feladathoz a pilóta,hogy futamokat nyerjen,valamint most lett olyan autó alá pakolva,amit vezetni is tud....
csak így tovább!

(#41009) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A hírek szerint a Raikkonen egy könnyített kasztnival fog menni a hétvégén, ami -6kg-ot jelenet. Massa csak Monacoban kapja meg.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41010) venember83 válasza Motion_Blur (#41009) üzenetére


venember83
nagyúr

Ez megegyezik a legutóbbi versenyen használt kasztnival, vagy azon könnyítettek még 6 kg-ot?

(#41011) -XadAnuX+ válasza Motion_Blur (#41009) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Ettől a 6 kilótól nem fog szárnyakra kapni a Ferrari, bár úgy lenne...

(#41012) Motion_Blur válasza venember83 (#41010) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Miért lenne hír, ha ugyanazzal menne? :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41013) venember83 válasza Motion_Blur (#41012) üzenetére


venember83
nagyúr

Mert hírt csinálnak belőle. Kösz az infót. Azért még a végén kiderül, hogy tényleg volt húsz kilónyi flexelnivaló azon a kasztnin. :DDD

(#41014) válasza Motion_Blur (#41009) üzenetére



addikt

Nem értem. Én az új B kocsiról olvastam, hogy 15kgmal könnyebb.
Most Kimié még ahhoz képest hattal?

Vagy csak összevissza írkálnak minden fa****got?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41015) P00By válasza (#41014) üzenetére


P00By
nagyúr

Én is ezt olvastam! Már az előző futamon is könnyebb volt nem? :F Ha így haladnak lassan nem lesz kocsi! :D

(#41016)



addikt

Jah, azt olvastátok, hogy a BMW mégse készült el a DDD-jével, viszont még a KERS-t is kiszedi?

szerk: Már ha nem marad el egyáltalán a verseny a disznónátha miatt.

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41017) hossszú válasza (#41016) üzenetére


hossszú
őstag

Megtetszett nekik az utolsó két hely. :DDD Most is ott szeretnének végezni.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#41018) válasza hossszú (#41017) üzenetére



addikt

Micsoda csatákat fognak vívni érte a Ferkával. :D :O

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41019) Motion_Blur válasza (#41014) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Elvileg a B autót mind a ketten megkapják, szal Kimié ahhoz képest lesz könnyebb. A Ferrari részéről még senki nem erősítette meg ezeket a számokat, de azért nem a blikkben olvastam :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41020) proof88 válasza -XadAnuX+ (#41011) üzenetére


proof88
addikt

Én úgy tudom, hogy 10 kiló mínusz 4 tized mp-et hoz körönként, szóval minden kiló számít! :D Meg a lényeg az, hogy át van szabva a kocsi, reméljük sokat fejlődtek vele...

(#41021) válasza Motion_Blur (#41019) üzenetére



addikt

Fel nem foghatom hogy a picsába találtak volna 21kgmot még így idény közben? Kiszedik a KERS-t? :D

Ez szvsz vagy kacsa, vagy eddig valamit nagyon elszúrtak. Öntöttvasból volt az orrkúp vagy mittudomén.

proof88: de emiatt nem lesz a Ferrari 8 tizeddel gyorsabb, mert a versenysúlya nem változik semmit, csak jobban ki tudják majd egyensúlyozni. Max 1-2 tizedet jelenthet talán annyit sem. Ahol sokat érhet az az, hogy talán nem fog annyira belassulni ha megtankolják Q3-ban, mert eddig ebben elég gyenge volt a Ferka.

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41022) bdav válasza proof88 (#41020) üzenetére


bdav
őstag

minimum súlyhatár alá úgyse mehetnek, szóval a könnyebb kasztnival csak annyit nyernek h. a ballasztokat jobban tudják elhelyezni.

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#41023) proof88


proof88
addikt

Ja tényleg, ezt mindig benézem... :DDD :B

(#41024) Motion_Blur válasza (#41021) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A legfontosabb nyilván a DDD és az ahhoz kapcsolódó motorborítás / kipufogó upgrade. Egyébként a török és az angol nagydíjra is várható egy-egy kisebb módosító csomag.

Az a baj, hogy már késő. A cím már nem lehet nálunk, a többi meg nem számít.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41025) #70869248 válasza Nowhereman (#41004) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem is kell :), de MS kapcsán mint a kategóriája legnagyobb bajnokáról beszéltem, így a motorosoknál Agostini a mérce (15vb cím)

(#41026) 7Heads Drago válasza P00By (#41015) üzenetére


7Heads Drago
veterán

:D :D :D
A kasztni cellofánból, celluxból, meg festékből áll már csak. A menet közben feleslegessé vált daraboktól így könnyebb lesz megválni. Illetve ha most már tényleg megbízható is lesz az autó, akkor a szerelő ládát is ki lehet venni a kocsiból. Az meg biztos van 15 kg. De az is lehet hogy a Ferrarinál végre megtanultak origamizni.
:P :P :P

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#41027) Tomate


Tomate
veterán

Kicsit "körbejártam" a Barcelonai pályát. Eléggé el van zárva. Lőttem 1-2 képet azért a bejáratokról.

(#41028) válasza 7Heads Drago (#41026) üzenetére



addikt

Téynleg erről jut eszembe.
Volt már olyan pl, amikor Mekinek leszakadt a tükre verseny közben. Nem tudom volt-e ilyen, de ha emiatt mondjuk a versey közben a minimum súlyhatár alá kerülnének, azért járna büntetés?

Hogy van a pontos szabályozás?

Vagy pl ha valakinek leszakad az első vezetőszárnya, amíg beér a boxig lehet, hogy a min súly alatt köröz a pályán. Ez nem szabálytalan? :)

Jah és nem F1 jancsik magánvéleményére vagyok kíváncsi, csak az írja be, aki valóban ismeri a szabályozást.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41029) Motion_Blur válasza Tomate (#41027) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ezek mostani képek? Kint leszel a Nagydíjon is?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41030) PazsitZ válasza (#41028) üzenetére


PazsitZ
addikt

Verseny előtt és után szokták lemérni a kocsikat, szóval feltételezem, ilyen szempontból a letört szárny nélkül eset, mivel úgyis visszarakják, nem szabálytalan.
Ez a tükör kérdés viszont érdekes lehet, bár nem tudom mennyit nyomhat egy olyan elem...

- http://pazsitz.hu -

(#41031) Tomate válasza Motion_Blur (#41029) üzenetére


Tomate
veterán

Nem régiek. Sajnos nem megyek ki... Bár jó lenne :) Guglival "ugrottam el" :)) Aki megy ezzel körbejárhatja és megtudhatja mire számítson.

[ Szerkesztve ]

(#41032) 7Heads Drago válasza (#41028) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ez jutott nekem is eszembe.
Figyelem a válaszokat. :U
Kimi ezek szerint a nehezebb a két versenyző közül...

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#41033) Motion_Blur válasza Tomate (#41031) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jaaa, kis cseles :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41034) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Tavalyi Honda F1 cuccok féláron a Honda autó és motorkereskedésekben. :D

Szponzor póló 2eFt. :DD

(#41035) -XadAnuX+ válasza proof88 (#41020) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Bízunk benne!
4 tized? nem is gondoltam volna!

(#41036) válasza -XadAnuX+ (#41035) üzenetére



addikt

Hát ne is gondold.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41037) Motion_Blur válasza (#41036) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pont ezt akartam írni én is, de aztán meggondoltam magam. Általában nem jelenthet 4 tized hátrányt 10 kg cucc. Tegyük fel, hogy a tankolás után megkap 70 kg-ot, ami egy átlagos pályán elég kb. 23-25 körre. Az első megtankolt nyitókörnek majd 3mp-el kellene lassabbnak lennie, mint a következő boxolás előtti utolsó körnek. Ez nem igazán szokott a gyakorlatban működni, sőt emlékezzünk csak MS az utolsó versenyén mikor futotta meg a leggyorsabb kört? :)

Tudom, a wébergabi kiszámolta :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41038) proof88 válasza Motion_Blur (#41037) üzenetére


proof88
addikt

Vagy 10 liter benzin jelent 4 tizedet? Lehet, hogy keverem...

(#41039) proof88 válasza proof88 (#41038) üzenetére


proof88
addikt

Ez így hülyeség.. mindegy múltkor be lett linkelve hunny által, most alvóka...

(#41040) Motion_Blur válasza proof88 (#41038) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jah bocs, én alapból az üzemanyagra értettem. Mivel azt is kg-ban mérik, nem literben.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41041)



addikt

Képek az új Ferkáról

Már csak a régiről kéne pár, hogy tudjam összehasonlítani. :)

szerk: csak most néztem meg a saját linkemet. Ő, hát izé... nem is tudom.

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41042) D@ni88


D@ni88
addikt

ez a dupla diffúzor hol duplafedeles?

(#41043) puttputt válasza JJános (#41001) üzenetére


puttputt
őstag

JJanos:
Bizony, én is MS-nek szurkoltam, előtte meg érdekes, a legelején Hill volt a favorit, Schumi rettentő antipatikus volt akkoriban.
('95 környékétől kezdtem jobban figyelgetni a F1-et...)
Aztán jött egy hosszú, kitartó MS korszak, mert szerettem nézni, ahogy versenyez; valamint kifejezetten nem kedveltem a Hakkinen-Coulthard "ellen-párost".
Majd Raikonnen-nek a jelenlévők között. Sajnos Hamilton irányában elmúlt a kezdeti szimpátiám, pedig azt hittem, a végén "átpártolok" a McLarenhez... (csupán versenyzésről van szó..., nem az emberi mivoltot vizsgálva).
Most Vettel és Raikonnen az, akiknek drukkolok, főleg az előbbi.
(Azért a Brawn is érdekes persze...)

A verseny-elhagyásáról szólva ("sertésesspanyolnátha"): Át is helyezhetnék, akkor már... mondjuk újabb Jerez-i v. Pacific nagydíj :DD

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#41044) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Íme az új kasztni:

Itt meg az egész cikk.
:)

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#41045) hunnylander válasza Motion_Blur (#41037) üzenetére


hunnylander
őstag

Az üzemanyaghatás érték az egy csapatok által kiszámolt és használt érték. És pályaspecifikus, legtöbbször 4 tizedmásodperc körüli érték 10 kg-ra.

Amit írsz az autó gyorsulásáról, ahogy fogy a benzin, nem cáfolata ennek, ugyanis az üzemanyaghatás érték csak önmagában helytálló, a többi változók megmaradása mellett. Vagyis pl. tökéletesen ugyanolyan gumikon. Gyakorlati példát időmérőről lehet felhozni, pl. 660 kg-osan 1:20-as időt megy a delikvens, 670 kg-osan ugyanolyan állapotú gumikon és a kört ugyanúgy odatéve 1:20.4 lesz az elérhető köridő.

Ugyszintén az ürestankos és telitankolt állapot összevetésére már értelmetlen belekeverni az üzemanyaghatást, vagy az alapján kalkulálni azt, mert a két szélsőséges megtankoltsági állapot már jelentősen befolyásolja az autó viselkedését a beállításaival kapcsolatban. És ez már beállítás és konstrukció specifikus is. Pl. a Renault arra panaszkodott az idei autójával, hogy az nagyon jól teljesít kevés üzemanyaggal, de megtankoltan 'drasztikusan' (más autókhoz képes 'exponenciálisan' nagyobb mértékben) romlik a köridő. De a fenti példával ők is pl. 4 tized körül lennének, és a Renaultnál is számolgatják az ő és a többiek üzemanyagkorrigált köridőit.

A Ferrarinál egészen másról van szó a könnyebb kasztnival. Az több ballaszt használatára ad lehetőséget és a köridők annyival csökkenhetnek, amennyit az autó jobb kiegyensúlyozottsága adhat, ami pl. ha Massa autója eddig is optimálisan kiegyensúlyozott volt, egy relatíve alacsony érték lehet. Kiminél viszont nagyobb a jelentősége lehet, mert ő nehezebb pilóta.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#41046) Motion_Blur válasza (#41041) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Egyértelműen más az új diffúzor, de én nem látom hogy dupafedeles lenne :F

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41047) 7Heads Drago válasza (#41041) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Kíváncsi leszek, mert Gené szerint -1mp.
Azért az tényleg jó eredmény lenne.
Vagy csak porhintés?

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#41048) hunnylander válasza 7Heads Drago (#41047) üzenetére


hunnylander
őstag

Gene nem mondott ilyeneket.

www.HunnyF1.com

(#41049) 7Heads Drago válasza hunnylander (#41048) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Pedig mintha valahol olvastam volna.
Akkor lehet hogy csak délibábot láttam.
Most én is csak 0,6 mp találok. Célként kitűzve.
Bocsika...

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#41050) Motion_Blur válasza hunnylander (#41045) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Köszönöm a kimerítő választ :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.