Ez igaz, itt most egy véleményen vagyok Lauda-val (bár én nem csalódtam..vagy ha igen, akkor nem annyira hogy szóvá tegyem), de mindenképpen hibaként értékelem Hamilton visszatámadását.
Amikor tavaly Interlagos-ban ezt megcsinálta, akkor is az volt a véleményem mint most...hogy a versenyzők nagy többségében benne van ez, állítólag így is tanítják, hogy ha betámadtak sikeresen akkor lehetőleg azonnal vissza kell venni a pozíciót.
Ennek több oka is van, de az egyik legfontosabb a versenyritmus, az előző versenyző még nincs ritmusban, a megelőzött viszont még nem esett ki annyira.
Na itt most egyik sem áll. Hamilton-ban valszeg több lényeges dolog is munkált, az egyik hogy borult az ideális versenytaktikája amit kielemeztek...és hamar vissza akarta billenteni a sorrendet.
A másik, hogy elrontotta a rajtot, és helyre akarta hozni a hibáját.
Egyikben sem szerepel a VB címre való odafigyelés, mert akkor nem ezt a megoldást választja....túl sok benne a rizikó.
De mindenképpen több dolgot tudnak ők, ill. tud ő maga is, sejtheti hogy mi a végsebessége a Ferrari-nak, hogy hova van beállítva a Ferrari, a pálya mely részére....ezzel szemben az ő autója hova van állítva.
Talán...talán nem is lett volna esélye megelőzni akármelyik Ferrari-t pl. a célegyenes után, mert nem tud ott maradni annyira mögötte hogy szélárnyékból kibújva támadhasson...ezt kicsit kétlem, lévén bazi hosszú az egyenes.
Na de mindegy is, az a lényeg hogy valszeg több minden foroghatott a fejében az alatt a 2-3 másodperc alatt....de hogy a VB cím nem az ziher