Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-05-04 02:12:24

LOGOUT.hu

Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#601) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Amúgy másnak is hajlamosak az előző napról megmaradt questek random átváltani spanyol meg francia nyelvekre?

There is no war. Only the harvest.

(#602) veterángeri válasza xPraetoriaNx (#601) üzenetére


veterángeri
tag

Nem

(#603) k-adi válasza xPraetoriaNx (#601) üzenetére


k-adi
nagyúr

Nekem németre váltott át az egyik. Egy poénnak jó volt

(#604) Hunner válasza xPraetoriaNx (#601) üzenetére


Hunner
senior tag

Nekem szokott, de gondolom valami nem ismert nyelvre is, mert van hogy csak kis kockák vannak a szöveg helyén :D

Meglett a prestige 1. Ki is pimpeltem a Peacekeepert :) [1] [2] [3]

[ Szerkesztve ]

Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM

(#605) Pocok9b


Pocok9b
aktív tag

Sziasztok!

Ma indul nálam is a game, felvettem mindenkit a listáról, illetve be is írtam magam. Jó játékot mindenkinek!

Tel/Viber/WhatsApp: +36703228077

(#606) RaGi91


RaGi91
senior tag

Érdekes emberek vannak ebbe a játékba is.

99%-ban 1v1 duel-t tolok, a többit csak napi order miatt.

Sokszor rak össze nálam jobb játékosokkal (rep. 2-3), elver pl. 3-0-ra, de hiába szoros a meccs, kilép egyből, meg megy a bm, hogy gg noob. -.-

Ha én verek el valakit, az is kilép egyből. Kérdem én MIÉRT? Így lehet tanulni, mennénk még1-t, aztán esetleg karicsere, stb. Volt 1 srác, vagy 40 percig toltuk, pedig Ő jobb volt, de kezdtem kiismerni, reagálni is sikerült a dolgokra és 2-3 meccs után nagyon szoros buttclench meccsek mentek végig. Jó volt.

Ezért nem értem, hogy sokan miért lépkednek ki egyből. Na mindegy.

Találkoztam egy magyar gyerekkel, elvertem 3-0-ra, kilépett. Egyből összerakott megint vele, elvertem 3-1-re kilépett. Megint összerakott vele, Shugoki-val jött, elvert, kilépett. Ennek semmi értelme. És közben annyit nem nyögött be, hogy Good Fight, vagy gg, vagy heló, pedig beszéltem hozzá, köszöntem, ilyen emberi dolgok. De csak a BM ment tőle... -.-

De a jó buttclench pillanatokat imádom:D

(#607) Zedz válasza RaGi91 (#606) üzenetére


Zedz
addikt

Ez sajnos minden játékra igaz, nem csak erre. :(
Én pl. ha 4v4 deathmatch van, akkor sem állok bele más 1v1 harcába, és van, hogy az enemy sem segít a társának, hanem kivárja a fight végét. Aztán persze vannak olyanok is akik 4-en vernek 1 embert...

De pl. kellemeset csalódtam amikor párszor fel kellett állnom a gép elől, és mire visszaértem még mindig éltem, az ellenfelem megvárt. ( Aztán jól levágtam a fejét. :DDD :DDD )

(#608) RaGi91 válasza Zedz (#607) üzenetére


RaGi91
senior tag

Velem is volt már ilyen. Csengettek, kiszaladtam, mire visszaértem azt láttam, hogy az ellenfelem ott futkos körülöttem és lökdös ide-oda, de nem bántott:D

[ Szerkesztve ]

(#609) Zedz


Zedz
addikt

A quick match mindig a legutóbbi fajta játékmódba dob be? Mert nekem eddig csak dominiont adott... Azt hittem végre valami random dolog.. :D

(#610) Tibtobi válasza RaGi91 (#606) üzenetére


Tibtobi
tag

A rangsorolt meccseknél pedig tuti nem fogsz maradni egy jobb ellen, hogy csak üsse lefele a rangot. Viszont várni fogom, mert duel-ben nem lehet panaszkodni, hogy a szar csapat miatt vesztettél.
Amúgy én is a becsületes harcosok táborát gazdagítom és megvárom, hogy végezzenek. Igaz így már sikerült meccset bukni. :D

(#611) RaGi91 válasza Tibtobi (#610) üzenetére


RaGi91
senior tag

Az oké, hogy rankeden nem fogok bukni direkt, de most még az 1. hét se telt el. Még mindenki tanul, ezért nem értem mi értelme van kilépkedni, főleg, hogy semmit nem vesztesz azzal ha bentmaradsz. Kaphatsz gear-t, steel-t, xp-t és gyakorolhatsz.

Volt most 1-2 meccsem, amikor kicsit én is felhúztam magam, de az is csak a counter guardbreak mechanika miatt volt, mert mindig túl hamar nyomom és nem csinál semmit. Kicsit felbasz, hogy meg kell várni, míg feljön az ikon és utána nyomni.
Láttam, hogy visszaváltanak a bétában alkalmazott verzióra, alig várom. Nekem valahogy nem fekszik, hogy nem nyomhatom egyből a counter-t ha látom a mozdulatot.

(#612) Tibtobi válasza RaGi91 (#611) üzenetére


Tibtobi
tag

Igen, kevesen képesek felfogni, hogy a vesztes meccsekből többet tanul, mint hogy agyba-főbe aláz valakit. A counter-break az valahogy nekem sem jön ki, pedig a warlord-nak meg pont ezek lennének az erőssége. De örülök, hogy dolgoznak rajta a srácok. :)

[ Szerkesztve ]

(#613) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Üdv, nép!

Szombaton megvettem a játékot PS4-re. Hazudnék, ha azt mondam, hogy vártam, inkább igyekeztem figyelemmel kísérni a játék körüli dolgokat és a megjelenésig szkeptikus voltam. Így utólag megérte a pénzét :K

Szamurájokkal vagyok, hétvégén "tiszta ideg" voltam, hogy a vikingek behódítják a területeinket, mára végre összekaptuk magunkat.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#614) Bad Pritt válasza Mister_X (#613) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Lehet becsatlakozom majd, hét végén lesz Wildlands beta, ha az nemgyerebe, akkor kalandozok kicsit erre. :)

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#615) Zedz válasza Mister_X (#613) üzenetére


Zedz
addikt

PC-n detto. Valamiért a lovagok és a vikingek is minket nyomnak, aztán sikerül visszaverni őket, majd mégjobban beljebb nyomulnak. De nagyon tetszik ez a 3 frakciós háború. :K :K

(#616) Mister_X válasza Zedz (#615) üzenetére


Mister_X
nagyúr

A térkép multiplatform, ugyan azt látjuk ;)

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#617) Zedz válasza Mister_X (#616) üzenetére


Zedz
addikt

Óóó, jó tudni. :DDD :DDD
Akkor már mindent értek. Konzolos társaim nem harcolnak kellő hatékonysággal. ;] ;] ;]

[ Szerkesztve ]

(#618) Mister_X válasza Zedz (#617) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Nehogy azt hidd, hogy a haderő 2.6%-át kitevő PC-s tábor olyan sok vizet zavar a háborúban ;]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#619) Zedz válasza Mister_X (#618) üzenetére


Zedz
addikt

[link]

"We PC gamers are outnumbered. Each of our warriors must be the match of ten of our enemies. Each PC gamer is a match for a hundred Console gamer."

;] ;]

[ Szerkesztve ]

(#620) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Duellel nekem csak az a bajom, hogy egy alapvetően kő-papír-olló játékba szerintem nem feltétlen illik ez a mód. Szembejön egy olyan karakter, aki a "countered", és akkor onnantól kategóriákkal jobbnak kell lenned a másik játékosnál ahhoz, hogy el tudd verni. Persze tudom hogy ez fordítva is tud igaz lenni, szóval hosszútávon kiegyenlíti ez magát, de amikor zsinorban a 4-5. ilyet kapod be, akkor az idegesítő. :) Pont a hétvégén kezdett el füstölni a fejem valamelyik nap, Kensei vagy Orochi volt ellenem, és egy mozdulatot használt csak, ami ellen nem tudtam mit csinálni. Sidestep, ütés. Még ha parry-ztem is, olyan gyorsan "összeszedte magát" hogy nem tudtam mit csinálni, light attack nem ért el odáig, guardbreak-re meg heavy attackra, meg úgy bármilyen speckó dologra pedig ismétcsak sidestep-ütés volt a reakció...

A world mappal meg szerintem amúgy Ubi se tudja még, hogy mit akar kezdeni. Egyrészt infó sincs arról, hogy mi történik ha valamelyik frakció bázisához ér valaki, másrészt minél közelebb vagy a bázishoz annál egyszerűbb védeni, ha jól emlékszem ilyen 5-10% előnye van a szorult helyzetben lévőnek. Tehát egy terület foglalása nem 50-50-ről indul, hanem 45-55-ről meg 40-60-ról, a védekező javára. Szóval jelen állás szerint csak akkor verhető be az egyik csapat, ha a másik kettő összefog ellene, és tényleg KIZÁRÓLAG a harmadikat szívatják. (Vagy ha egyik frakcióban 1,5x annyian vannak mint a másikban, vagy ha a védekező frakcióból "senki" nem játszik napokig, ilyenek)

Ezt a "sok vs 1" dolgot meg ne is mondjátok, hétvégén 2 ismerőssel már eljutottam arra a szintre, hogy inkább botok ellen játszottunk, mert elegünk lett a cancer csapatokból, akik bejönnek az OP karakterekkel, aztán csak akkor állnak le harcolni ha minimum 3v1 az állás, 1v1-ből meg szó szerint elszaladnak.

Naoszt ahhoz mit szóltok, hogy volt aki pénteken már prestige 5-ben volt, kimaxolt (108-as) gearscore-al? XD

There is no war. Only the harvest.

(#621) RaGi91 válasza xPraetoriaNx (#620) üzenetére


RaGi91
senior tag

Hát prestige 5 gyakorlatilag 4 nap alatt a "nolife" kategória. Reggeltől estig ezt nyomja, egészségére. Lehetsz akármilyen hardcore gamer, ez már nem egészséges. Erre is rá lehet függeni, mint a drogra, alkoholra, stb. vannak ilyenek.

Amúgy azt én se értem, hogy egyes karakterekkel nem tudod büntetni azt, hogy ha leparry-zel valakit. Annyi, hogy a staminája lemegy, de nincs semmi follow-up-nak. Idegesítő, de ez van. Amúgy találkoztam olyan buggal, hogy assassin-okat, főleg Orochi nem tudod fellökni, hiába nincs staminája, nem esik el. Vicces (állítólag javítják).

Még mindig Kensei main-ezek, akivel meg kell hagyni, hogy a gyors overhead RB-n kívül semmid nincs. Rengeteget kell feintelni, akár guardbreak-be, akár RB-be, hogy valahogy megnyisd az ellenfelet, mert olyan parry, meg block istenekkel rak össze, hogy kapálózok én kitartóan, de mindent levéd. Húzós lesz, ha visszajön a bétás guardbreak, mert akkor még nehezebb lesz, mert ugye Kensei az unblockable támadására épül, ami csak sikeres guardbreak-->falnaklökés után garantált.

Találkoztam egy "GOD" kategóriájú játékossal, aki ellen azt gondoltam, hogy csal.

Ha feinteltem, feintelte a parry-t. Ha ment light attack, simán leparry-zte. Sok feint után elengedtem egy sima attack-ot azt is parry-zte, na meg persze minden guardbreak-et egyből counterelt. Egyszerűen nem tudtam megsebezni. Ilyen még nem volt.

(#622) Mister_X válasza Zedz (#619) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Legalább egérrel és billentyűzettel? ;]

Orochi (és en bloc az összes assassin) amúgy nem áll kézre. Tudom, hogy skill capesebbek, de duelt leszámítva nem a legideálisabbak a harcra. Vanguardokkal és hybridekkel még lehet tartani a frontot, pláne szűk helyeken.

Ha már itt tartunk, nekem a Kensei a favoritom, equipment terén meg attack, exhaust recovery, stamina regen, throw distance, aki bevált.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#623) Zedz válasza Mister_X (#622) üzenetére


Zedz
addikt

DS4 kontrollerrel tolom. :B :B
Volt egy PS4-em kb. 1 éve, amit aztán eladtam, amit aztán megbántam, végül vettem egy új videókártyát. :DDD

Szintén Kensei "main" itt. Bár cél az Orochi gyakorlása is, és igazából szamuráj oldalról ennyi tetszik. Ezek mellett még a Warden ami nagyon bejön.

(#624) Mister_X válasza Zedz (#623) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Orochi-val nekem "sprintes" build jön be. Pont a fentebb taglalt "1vs1-be nem megy bele" stratéiával. Hagyom élvezkedni a srácokat, egyéb assassinokkal és vanguardokkal felveszem a kesztyűt, hybrideket és heavyket hagyom magukra. Inkább rohanok a pontok között és disengage, ha számbeli fölényt szereznek. De nem is mindig jön be, sokszor pickelni se érdemes, mert a többiek is szeretnek puha karakterekkel szenvedni, egynél több assassin meg sokszor vereséget jelent. Hybrid szintén, pedig szeretem a japán verziót, csak égeti a staminát. Kensei esetén viszont sokkal gyakorlottabb vagyok és tényleg fel lehet venni a kesztyűt hátrányból is. Na jó, 3vs1 necces nyílt terepen, ha van Conqueror és/vagy Raider köztük.

Kensei karakterem egy ideig nő volt Ayu miatt, csak amikor sisakot pepecseltem, megláttam, hogy korban van 30 év különbség köztük :DDD A férfi kensei "kore de shimai da" (ezzel most vége) ráadásul fülbemászó, doom of kensei kombó unblockable harmadik támadása 3 sávos attack pengével meg hatásos/halálos :C (gyűjtöm még a materialt)

[ Szerkesztve ]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#625) #10927360


#10927360
törölt tag

Block damage is your outgoing chip damage. Basically, how hard you penetrate your opponent's block. I believe Conqueror is immune to chip damage, however.

Block damage resistance is your resistance to incoming chip damage. Basically, how much you can mitigate your opponent's block penetration.

Defense reduces the amount of damage that you take from all sources, acting as a sort of armor. Not sure if it affects bleed.

Attack affects how hard you hit with your attacks. Damage over time effects applied by your attacks (read; bleed) is also affected. (/u/Shuai_Shao)

Stamina cost reduction reduces (or increases, if negative) the stamina cost of all actions.

Revenge gain on injury affects how much revenge attacks which you do not block generate. This stacks with the outnumbered bonus, and feats.

Revenge defense affects how much yellow armor you get when you activate revenge mode.

Revenge gain on defense affects how much revenge blocked attacks generate. This stacks with the outnumbered bonus, and feats.

Revenge attack affects how much of a damage increase you receive while in revenge mode.

Exhaustion recovery reduces (or increases) the time between your last stamina-consuming action and your stamina regeneration, as well as your stamina recovery speed while out of stamina (grey bar).

Debuff resistance acts similarly to defense, but against debuffs. This includes bleed.

Feat cooldown reduction reduces the cooldown timer on your active feats.

Throw distance increases the distance that you can chuck your opponent during a guard break. It may also affect attacks such as Shugoki's golf swing, as it stems off of a guard break, but I have not tested this.

Revive speed increases the speed at which you can revive fallen allies.

sprint speed and execution health regen are self explanatory... then again, someone thought Throw Distance meant the range on feats... if someone is confused about these two I'll edit it.

CATEGORIZING

Offensive
Revenge mode duration
Block damage
Attack
Revenge mode attack
Throw distance

Defensive
Debuff resistance
Revenge mode duration
Execution health regen
Block damage resistance
Defense
Revenge mode defense
Revenge gain by defense
Revenge gain by injury

Utility
Stamina cost reduction
Stamina regen
Exhaustion recovery
Revive speed
Movement speed

(#626) Something_


Something_
őstag

Neha nagyon felkur ez a matchmaking. Dominionba 1.5 ora alatt kb 4x dobott be olyan meccsbe, ahol 4x vagy 10x annyi pontja volt az ellenfelnek, mint nekunk. Ez eleg siralmas.

(#627) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Ha így folytatjuk, The Samurai, hamarosan megtudjuk, hogy mi lesz, ha elérünk egy ellenséges strongholdig :Y

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#628) Zedz válasza Mister_X (#627) üzenetére


Zedz
addikt

Mi történiiiik? :D Tegnap nem toltam.

(#629) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Hát gyerekek, tegnap mentem 5 kört Orochival az order miatt, aki mégegyszer azt mondja nekem hogy ez nem egy OP easymode scrup hős, azt pofánröhögöm :D Minden meccsből "pozitív KDRel" jöttem ki, pedig életemben először játszottam vele, unlockolva sincs, első meccs előtt vetettem egy hosszabb pillantást a Movesetre, meg "bevetettem a parry tudásom" amit Lawbringerrel próbálkozás alatt-miatt magamévá tettem, oszt gyilkoltam vele összevissza... Az egyetlen amit hiányoltam belőle az a throw distance (volt, hogy szakadék mellett kb fél méterrel nyomtam throw-t, oszt az ellen nem esett le), de ennyi. Kicsit se üt, cserébe azt gyorsan is csinálja, és elugrálni is villám sebességgel tud :D Röhej.

[ Szerkesztve ]

There is no war. Only the harvest.

(#630) Mister_X válasza Zedz (#628) üzenetére


Mister_X
nagyúr

15 perce van a lovagoknak bevédeni a második vonalukat, ha nem megy, egy területre leszünk a szrongholdjuktól.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#631) RaGi91 válasza xPraetoriaNx (#629) üzenetére


RaGi91
senior tag

Szerintem ha elvennék tőle, hogy guardbreakből kap egy Free overhead heavy-t akkor jó lenne. De engem rengeteg Orochi ellen rak össze. A Prestige 4-est is elvertem Kensei-el 3-1-re. Meccseltünk párat, mind szoros meccs volt. Fel akart venni, hogy tudjon egy jó Kensei ellen gyakorolni :D Jól esett, de inkább kiléptem, mert csak rontaná a K/D-mat :D:D

Ismét nem értek veled egyet, ez már csak így marad ;] Szerintem nem OP, top tier az 100, de nem mondanám OP-nak.

OP az a Warden agytalan vortex-e és a shugoki futkosós 50-50, ill. lowhp 1shot-ja.

Igazából nagyon várom már az első balance patch-et. Kíváncsi vagyok, hogy a devek mit akarnak nerfelni, buffolni.

[ Szerkesztve ]

(#632) Zedz válasza Mister_X (#630) üzenetére


Zedz
addikt

Óóó akkor otthon ma For Honor... :DDD

(#633) Mister_X válasza Zedz (#632) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Csak bevédték... :((( De legalább már tudom, hogy az elvágott területek hogyan működnek.
De tetszik így a térkép :DDD Csak most a Vikingek ellen kell védekezni.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#634) xPraetoriaNx válasza Mister_X (#630) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

De amúgy azt hogy? Tegnap késő este (éjfél körül léptem csicsikálni) még a Vikingeknél volt két területe a szamurájoknak, Knight oldalon meg volt még 2-3 a strongholdig. :o

(#631) RaGi91 --- Nekem azzal nincs bajom ha valaki nem ért velem egyet, amíg kulturált stílusban teszi, meg nem mond orbitális baromságkat. :D

Az hogy mi az OP az egyébként egy érdekes kérdés, fórumokon mostanában a Conqueror shieldbash-ütés-shieldbash-ütés kombója miatt anyáznak az emberek, én is amiatt szoktam mostanában, ugyanakkor mégse Conquerorokkal van tele a játék, hanem Orochikkal... (szigorúan Nobushival meg Shogukival vegyítve) Namost OPság (vagy legalábbis EZmódság) megállapítására a legjobb és legegyszerűbb módszer ha megnézed, mi az amit a legtöbben használnak a játékosok.

There is no war. Only the harvest.

(#635) atainprison válasza xPraetoriaNx (#634) üzenetére


atainprison
senior tag

Namost OPság (vagy legalábbis EZmódság) megállapítására a legjobb és legegyszerűbb módszer ha megnézed, mi az amit a legtöbben használnak a játékosok.
Ez egy az egyben marhaság. Honnan veszed, hogy a többség azzal játszik, amivel a legkönnyebb nyerni? Van erre valami reprezentatív felmérés? Én személy szerint azokkal a karakterekkel játszom, akiknek a játékstílusa a legjobban bejön, és nem hinném, hogy ezzel egyedül vagyok. Szóval hiába tartják OP-nak Nuboshit, Shogukit, Peacekeepert, ha egyszer a Warden, Lawbringer és Berserker jön be.

(#636) Zedz válasza Mister_X (#633) üzenetére


Zedz
addikt

Jövünk fel mint a talajvíz. :DDD

(#637) xPraetoriaNx válasza atainprison (#635) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Igazából magad mondod ki a kulcsszót, aztán visszakérdezel. Többség. Nem mindenki, nem kötelező jelleggel te is, hanem a többség. És azt se mondtam, hogy CSAK azzal tolja mindenki.

És onnan veszem, hogy ez azóta igazság amióta online játék létezik :D WoW-ban is általában az a 2-3 class rendelkezik a legnagyobb játékosbázissal, ami épp a legerősebb és / vagy legegyszerűbb. Ha egy class különféle speceit átvariálják, és A erősebb lesz mint B, akkor hirtelen azt veszed észre, hogy A speccel játszó játékos lett több. (Ez van most pl Deathknight-al, Legion elején Unholy volt az erősebb, mindenki azt tolta, egy ideje a Frost az erősebb, hirtelen a DK-k nagy része átállt Frost specre)

Valamelyik For Honor Beta kapcsán is láttam egy statisztikát (amit persze így melóból rohadtul nem találok meg, de ha nem felejtem el otthonról kikeresem "előzményekből" és belinkelem neked utólag), a legjobban reprezentált class az Orochi volt, 24%-al. A többi 8/11 hős (lévén nem emlékszem melyik béta alapján készült, azt se tudom hogy rajta kívül hány más karakter volt értelemszerűen) meg osztozott a maradék 75%-on.

Most így keresgélés közben csak egy ilyet találtam, szerintem ez is nagyon beszédes. Ez még alpha alapján volt ugye, amikor csak 6 class volt.

Ha szar és / vagy nagyon bonyolult karakter lenne, valszeg nem ezt választanák az emberek. :))

[ Szerkesztve ]

There is no war. Only the harvest.

(#638) RaGi91


RaGi91
senior tag

Orochival azért játszanak sokan, mert sok az anime weeb :DD :DDD

(#639) atainprison válasza xPraetoriaNx (#637) üzenetére


atainprison
senior tag

Igazából nem válaszoltál a kérdésemre :) . Honnan veszed, hogy a többség azért játszik bizonyos karakterekkel a For Honorban, mert jelenleg OPnak tartják (ami alapból hülyeség, mert mindenki mást tart OP-nak, ez nem egy MMO, ahol mérni lehet a dps-t, heal, dmg mitigation-t, és az alapján eldönteni, mi jelenleg a legjobb dps, heal, tank, épp ezért a WoW egy full rossz példa, mert ott a progress klánok, azért használják a legjobb dps, heal, tank karaktereket, hogy minél előbb kipucolják a raideket). Az, hogy egy karakter szar a For Honorban szerintem teljesen szubjektív. Míg itt azt írtátok, hogy a Lawbringer egy gyenge karakter, szerintem tök jó vele játszani és az összes class el lehet verni vele, mint mindegyik mással is. Ezt az OPzást alapból azok az emberek tolják, akik képtelenek sok esetben elfogadni, ha az ellenfelük legyőzi és arra fogják, hogy az ellenfelük egy "OP-bb" karakterrel volt biztos azért nyert (véletlenül sem azért, mert az ellenfél jobb,ügyesebb volt).

(#640) ThorsHUN válasza atainprison (#639) üzenetére


ThorsHUN
őstag

Nah most magad ellen beszelsz.
A wowban igenis bazi sokat szamit a skill. Meg a merheto DPS keretein belul is.

Lehet boldogulni itt is ott is minden karakterrel es megfelelo skillel, de van amivel konnyebb van amivel nehezebb.
Igen van aki azert OPzik mert a masik skillessebb es igy vezeti le a feszkot, de azt mondani h nincs OP class... nemar.

(#641) atainprison válasza ThorsHUN (#640) üzenetére


atainprison
senior tag

Írtam olyat, hogy WoWban nem számít a skill? Nem.
Lehet boldogulni itt is ott is minden karakterrel es megfelelo skillel, de van amivel konnyebb van amivel nehezebb.
Csakhogy ez teljesen mást jelent a két játékban. Ha PVP-t nézzük (For Honor-nál kb. csak ez van), főleg az 1v1-et, 2v2-t, akkor ott igen számít egy kicsit ki melyik karival játszik, mivel mindegyik classnak van un. "counter"-e amivel kicsit könnyebb legyakni az adott classt. De, hogy valamelyik class, illetve classok a többi fölött álljanak, ez szerintem nem igaz egyik játék esetében sem. Ha PVE-t nézzük (az inkább csak WoW), akkor ott ténylegesen számít, hogy jelenleg melyik class-szal lehet a legtöbb dps-t, healt, stb. produkálni az egyes bossokra lebontva (természetesen ez csak a HC progress klánoknál fontos). Ott hiába vagy ügyes, ha a válaszott classoddal nem lehet annyi dpst, healt, stb. csinálni amenny szükséges az adott bosshoz. Szóval itt számít a classválasztás, de ismétlem, ez csak MMO PVE HC progress klánnál igaz.
És mielőtt itt belemennénk még egyéb dolgokba is, én alapvetően ezzel a kijelentéssel nem értettem egyet: Namost OPság (vagy legalábbis EZmódság) megállapítására a legjobb és legegyszerűbb módszer ha megnézed, mi az amit a legtöbben használnak a játékosok.

(#642) k-adi


k-adi
nagyúr

Ha 10 duelből 8x orochi az ellenfél akkor azért az elgondolkoztató. :P A többség azzal a karakterrel megy amit a legjobban kiismer, kitanul, legkönnyebben kezelhető számára, a legtöbb sikerélménye van vele.

Én a helyetekben pont, hogy nem orochival lennék, mert mindenki azzal megy szinte. Igaz, hogy gyors de elég papír karakter, kevés hp-val. Válasszatok valami jó countert ellene és akkor a játékosbázis nagyja ellen megvagytok.

[ Szerkesztve ]

(#643) Tibtobi válasza ThorsHUN (#640) üzenetére


Tibtobi
tag

Orochi elleni játék kulcsa, hogy tudod mit várhatsz tőle. Persze, hogy sikeresebbnek érzed, mert azt várja mindenki mintha egy warden lenne. Múltkor két kört toltam egy arc ellen(orochi prestige 1) és egész meccsen a hátratartott kardos manővert tolta. Első 1-2 kört lehozta vele, de onnantól vertem. És ahogy nézem kb. ezt a move-ot tolja az orochi-sok 80%-a. Ha OP-nek azt a karaktert vesszük, amelyik ellen nem tudunk játszani, akkor az a Shugoki számomra. Az ellene elkövetett hibákat nagyon megbűnteti(sztem túlságosan).

(#644) k-adi válasza Tibtobi (#643) üzenetére


k-adi
nagyúr

Nobushi is szétszurkál ha hibázol :P

A hátratartott kardos manőver az alap-opening move Orochi-nak, azért azzal támadnak sokan. Ha sikerül bevinni a vágást akkor el is oldalaz a karaktertől automatikusan, újabb támadásnak utat nyitva.

hátratartott kardos manőver + 3 light + guardbreak + heavy
vagy
hátratartott kardos manőver + heavy + guardbreak + 3 light / vagy 1 heavy

természetesen variálható ez, a side-step+light attack is elég jó (és idegesítő az ellenfélnek)

[ Szerkesztve ]

(#645) xPraetoriaNx válasza atainprison (#635) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

De, megválaszoltam a kérdést, az emberek nagy része a kisebb ellenállás felé halad, és általában megfigyelhető ez a tendencia. De mondok pár példát

Még réges régen a War Thunder nevű játékban a brit vadászgépeken lévő "Hispanó" gépágyú iszonyat OP volt, oneshotolni tudta a többieket, miközben majdnemhogy minden más nemzet vadászgépeivel elég sokat bele kellett puttyogtatni az ellenségbe. "Érdekes mód" MINDEN (de tényleg, túlzás nélkül) meccsben (30-ból) 10+ ember jött Hispano-s repülőkkel. Ismétcsak "érdekes mód" amikor ezt a Hispano ágyút szétnerfelték, a német gépeket meg véletlen overbuffolták, onnantól megfordult az arány.

CoD4-ben a P90 volt OP, érdekes mód minden második ember azzal rohangált.

CoD WaW-ban a PPSh volt OP, érdekes mód folyamat azzal találkoztál szembe, és voltak olyan fegyverek amiket max akkor vett elő az ember ha challenge-et akart velük csinálni.

World of Tanks, volt egy beton kemény tank (KV-3), erős és hajlított páncélja volt, ágyúja meg olyan erős, hogy nála 2 tierrel (10 tier van összesen a játékban) magasabb tankokat meg tudott gyalázni vele. Volt vele egy tierben egy másik szintén orosz járgány (KV-1S) ami bár ugyanezzel az ágyúval rendelkezett, armorja nem nagyon volt, ergó "az szar" kategóriába tartozott. KV-3-at nerfelték (fentebb rakták egy tier-el, ahol azért már alapból se volt annyira durva, meg pár tulajdonságával is mókoltak valamit). Mi történt? KV-3 szinte teljesen eltűnt, ellenben annyi KV-1S lett hogy beszarsz, pedig elvileg az szarnak számított, de mostmár neki volt 2 tierrel nagyobb tankokat meggyalázni képes ágyúja, szóval igazából mégse volt olyan szar, csak kevésbé volt OP, mint a KV-3.

Folytassam még? Persze számszerű adatokat nem fogok tudni elédtárni, mert nem dolgozom egyik developer cégnél se, de ez a pár példa így azonnal átvillant az agyamon magától.

De amúgy, a fentieket, meg előző kommentemet félretéve, melyiknek nagyobb a valószínűsége szerinted? Azért van ilyen rengeteg sok Orochi, mert
a) OP és / vagy EZmód, vagy
b) a másik TIZENEGY hős mind szar, élvezhetetlen, "csak" Orochival a legfeelingesebb gammálni?

[ Szerkesztve ]

There is no war. Only the harvest.

(#646) Mister_X válasza xPraetoriaNx (#645) üzenetére


Mister_X
nagyúr

tl;dr: tehát az Orochi OP, mert sokan azzal játszanak - véletlenül se azért, mert az Orochi a klasszikus, nyugatiakban berögzült A Szamuráj mintaképe.

Érdekes módon Orochi még nem vert el duelben. Egyetlen egy sem. Dominionban is inkább elszaladnak.

De ha ennyire OP az Orochi, mint leírod, legyen két csapat: nálatok négy Orochi, nálunk egy sem.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#647) Zedz válasza Mister_X (#646) üzenetére


Zedz
addikt

Nálam a szamurájt inkább a Kensei jelenti. :))

(#650) Mister_X válasza Zedz (#647) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Pedig nem. Ritka volt a történelemben is, hogy akkora kardokkal rohangáljanak, mint ami a Kensei-nek van.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.