Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-05-04 02:12:24

LOGOUT.hu

Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) atainprison válasza xPraetoriaNx (#645) üzenetére


atainprison
senior tag

Azt én is elismerem, hogy mindig is voltak és lesznek is, olyan vérpistikék, akiket csak az érdekli, mivel a legkönnyebb nyerni. Egy csomó RPG/MMO magyar fórumán is látok ilyen kérdéseket, hogy "Melyik most a legerősebb class?" stb., de ettől még mindig nem gondolom, hogy az a statisztika, ami azt mutatja, hogy melyik classzal játszanak a legtöbben, azt is jelenti, hogy azok a "legerősebb" classok (és ami még fontosabb, hogy az emberek többsége azért játszik azzal, mert annak van esetleg egy túl OP képessége, amit nyomogatva könnyebben nyer). Erre ellenpélda, hogy a legtöbb RPG/MMO-ban nagyon népszerű a kétkezes közelharcos, barbárállat :) , pedig a legtöbb esetben azokat egy jó ranged karakterrel szana-széjjel lehet kiteolni.
Attól, hogy sok Orochival találkozol még mindig nem jelenti azt, hogy az OP lenne. Az egy tök jó karakter, fasza képességekkel én is szoktam vele nyomulni pont ezért, de egyáltalán nem csak azzal, hanem mellette még vagy 6 másik karakterrel is (mert mind tetszik).

(#653) Zedz válasza Mister_X (#650) üzenetére


Zedz
addikt

Igen, tudom, csak az én képzeletemben él ez a dolog. Én úgy szeretek a szamurájokra gondolni, mint ahogy kb. a kensei fest. :)
Meg ugye alapból nem is katanát használ, de még mindig a kedvenc kivégzésem, amikor a nodachival fejeznek le valakit. :D

Szerk.: ahh még a másik ami jó: amikor a Warden a fejekbe állítja a keresztvastat. :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#654) Tibtobi válasza xPraetoriaNx (#645) üzenetére


Tibtobi
tag

WoT az stat alapúbb játék, mint egy FPS, így ott tényleg egy buffolt tank többet jelent, mint egy jobb recoil.
Én nem hívnál Túl Erősnek, mert népszerű. Ha szinte legyőzhetetlen lenne, akkor hívnám annak. Jelenleg az Orochi felel meg leginkább a DS-Nioh játékban lévő karaktereknek.
Ha megnézed, akkor ugyanazt a "szúrsz kettőt és dodge" stratégiát látod, amitől dinamikus lesz karakter, és erre vágynak az emberek. A fent említett két játékban is foghatsz pajzsot és végigmehetsz a gémen lassabban(kevesebb halállal), de idézzem: "pajzs az buzish" Ott miért katanás karikkal mennek, ha a pajzs OP-bb? :)
Igen, warlord-dal sosem fogod körbetáncolni az ellent, csak ülsz a pajzs mögött és szépen vered lefele. Nem is lesz népszerű soha, pedig countereli az Orochi-t, így vered vele a mezőny 80%-át, de inkább Orochi-t tolják. Nem Warlord-nak kéne OP-nek lennie? :)

(#655) ThorsHUN válasza Mister_X (#646) üzenetére


ThorsHUN
őstag

Sztem ne magyarazd felre.
Azert jatszanak vele sokan mert OP.
Nem azert OP mert sokan jatszanak vele.

Nagy a kulonbseg.
Majd ha nerfelik kiderul.

Amugy mi jo az orochi ellen?

(#656) Zedz válasza ThorsHUN (#655) üzenetére


Zedz
addikt

Orochi! ;] ;] ;]

(#657) RaGi91


RaGi91
senior tag

Orochinak két veszélyes, könnyen benyelhető dolga van.
Top light combo, zone attack. Ennyi.

Orochi ellen fent védekezek mindig, és amikor látom a mozdulatot, akkor jobbra parry. Storm rush könnyű parry. Annyi orochi ellen játszottam, hogy már a light támadásokat is parry-zem különösebb gond nélkül. Ha nem feintel az ellenség, akkor easy win.

A többi meg a reakción múlik.

[ Szerkesztve ]

(#658) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Látom ez az Orochi téma parttalan vita, szóval "let's agree to disagree" ahogy a művelt angol mondja, és lapozzunk.

Szerintetek amúgy mi a logika a kivégzésekben?
Egyrészt van néhány dolog amiben "történés" terén nincs semmi logika... Pl Lawbringernek 2 olyan kivégzése is van, ahol csak megdöf a poleaxe végével. Namost ha abba belehalsz, akkor igazából a "nekedfutva eltollak" dologba is bele kéne halnod, nem?
Ugyanez Warlordnál. Egyik alap kivégzése, hogy először megfejel, majd arconver pajzzsal. Innentől akkor egy fejelő támadás utáni guardbreak-nek is kivégzésnek kellene lennie, nem? :D Meg még van pár fura darab, de most maradjunk ennyiben.

Másrészt, miért van szerintetek, hogy bizonyos karaktereknek csak villámgyors kivégzései vannak (alapból unlockolva legalábbis), másoknál meg relatíve hosszú? Igazából onnantól számít az egész, hogy ugye kivégzés által visszatöltött HP kivégzés hosszától is függ, szóval ha épp "van időd", mert nem gangbangelnek vagy ilyesmi, akkor rohadtul nem mindegy, mennyit kapsz.

There is no war. Only the harvest.

(#659) atainprison válasza ThorsHUN (#655) üzenetére


atainprison
senior tag

Azert jatszanak vele sokan mert OP.
Na a másik..
Hát persze, biztos így van...ha te mondod.

(#660) Mister_X válasza xPraetoriaNx (#658) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Nekem nincs szükségem visszatöltésre ;]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#661) Tibtobi válasza xPraetoriaNx (#658) üzenetére


Tibtobi
tag

Szinte csak 1vs1-et tolok, de Domi/Deathmatch-ben megszakítható a kivégzés egy másik ellenség által? Van különbség a kivégzések közötti HP töltésben? Lassabb, de többet heallel.

[ Szerkesztve ]

(#662) xPraetoriaNx válasza Tibtobi (#661) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Igen, "több V több"-ben simán előferdül, hogy kivégzés közben beleszól valaki... 1v3 szitut pont ezért lehetetlen megnyerni (a "8x skillesebb vagy mint a másik 3 együtt, szóval mégis megvered őket" szitut én nem tekintem alapnak, így nem is számolok vele). Leütsz egyet, de kivégezni nem tudod, mert vagy kinyírnak közben téged, vagy megszakítják. Majd 1 lefoglal míg a másik felszedi a harmadikat.

There is no war. Only the harvest.

(#663) ThorsHUN válasza atainprison (#659) üzenetére


ThorsHUN
őstag

Eltero velemenyen vagyunk. Nem muszaj egyet erteni.
En ugyanazt lattam a WoWban mint amit a masik kollega emlitett.
Ahogy felbuffoltak a warlockokat, egybol tele lett a BG warlockokkal.
Es ugyanigy volt akarmelyik elb@szott balance-u kasztnal.
Az emberek szeretik a sikerelmenyt. Ha ezt egy uton konnyu elerni, sokan fognak arra menni.

OP =/= verhetetlen
Sot. minel tobben jatszanak vele annak gyakrabban lehet kiismerni es osszefutni gyengebb skillu, elore betanult mozdulatokat ismetlo jatekosokkal. Akik konnyebben verhetoek.

Szerintem.

(#664) Hunner


Hunner
senior tag

Hotfix

Easy AntiCheat
– FIXED: Updated the error messaging for certain Easy AntiCheat notifications to make them more user friendly
– FIXED: Error that was incorrectly blocking some players from entering the game

Steam Controller users will no longer be kicked as inactive (AFK) when providing controller input
Addressed bugs in the the shutdown process
– FIXED: game sometimes storing borderless in the options on shutdown
– FIXED: game still showing in taskbar after pressing x. When clicked you would see a small window without borders that closes shortly after.

Addressed several PC startup/full screen bugs
-FIXED: game starting in window mode when clicking somewhere else during startup
-FIXED: game switch display mode twice on startup
-FIXED: game switching to borderless when ALT+ENTER after previous switch to full screen failed

Fixed the caching of settings on game minimization
-FIXED: Incorrect window positions being stored in options when game is minimized

A message will now be displayed on BOOT if Intel GPU driver is below min specs

Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM

(#665) malystryx


malystryx
senior tag

Sziasztok!

Sajnos nem túl jó az angolom. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az összefoglaló nekem nem nyílik le... :(
A térképen a kommentár elkezdett napi, heti feladatokról, és szezonokról beszélni. Ezeknek mi az értelmük, ill. arra lennék kíváncsi, hogy mi az a War Assets? Előre is köszi a válaszokat.

(#666) RaGi91 válasza malystryx (#665) üzenetére


RaGi91
senior tag

Összefoglaló nincs, csak egy játékoslista van és egy discord link.

A feladatokért, ha megcsinálod "steel"-t kapsz, amit elkölthetsz különféle dolgokra (hős cuccok, emote, kivégzés, stb.).
A war assets (háborús források, utánpótlás) az, amit minden multiplayer játék után eloszthatsz a taktikai térképen, ahol a frakciók harcolnak (samurai, knight, viking). Ez a térkép cross-platform, azaz a PC, PS4, XBOX1 tábor ugyanazt látja. Minden szezon végén, a győztes frakció, aki a legtöbb területet uralja kap jutalmat. Ha nem osztod el meccsenként manuálisan a forrásaidat, a játék automatikusan szétszórja neked egyenlően, ahol harcol a frakciód, ezt ki is írja.

Remélem érthető. :K

[ Szerkesztve ]

(#667) malystryx válasza RaGi91 (#666) üzenetére


malystryx
senior tag

Óóóóó, köszi szépen, igen, teljesen érthető ez a War Assets így már. A feladatokat is ugye fel lehet venni 3-at maximum egyszerre, ott annyira lennék kíváncsi, hogy elvileg 6 óránként frissül, meg van ami hetente és a szezon az 3-4 hetente? Az előbb ezt nem fejtettem ki alighanem. :)

(#668) RaGi91 válasza malystryx (#667) üzenetére


RaGi91
senior tag

Ezt passzolom, én egyáltalán nem foglalkozok egyikkel sem. Eddig egy order-t csináltam meg megjelenés óta :) Más talán tudja, engem nem is érdekel.

(#669) k-adi válasza xPraetoriaNx (#662) üzenetére


k-adi
nagyúr

Igen a kivégzés megszakítható más által, de a kezdeményező által nem. Olyanok sima halált kap akit levágtak, nem olyan no-revive halált.

Leütsz egyet, de kivégezni nem tudod, mert vagy kinyírnak közben téged, vagy megszakítják. Majd 1 lefoglal míg a másik felszedi a harmadikat.

Na igen, ez nagyon idegesítő. :( Ilyen harcoknál kb. 0 az esély a győzelemre.

(#670) malystryx


malystryx
senior tag

Még olyan kérdésem lenne, hogy a story mód után kaptam egy scavenger ládát, azt jobb ha minél később nyitom ki? Mondjuk ha már elérem az 1-es reputációt?

(#671) veterángeri válasza malystryx (#670) üzenetére


veterángeri
tag

Igen.

(#672) lofagi válasza malystryx (#667) üzenetére


lofagi
addikt

A pontos időt nem tudom,hogy de igen, frissül az egész. 1 event volt eddig az is mindenkinek szólt, azzal nagyon nem tudsz csinálni semmit. Csak csinálod a feladatot amit kiír és majd egyszer összejön. Az utolsó az az volt,hogy 4v4 dominiont kellett játszani. Amikor lejárt mindenki kapott 2 ládát.

Első első napi küldetés az ami egész sokáig megmarad. Ezeket ugye nem tudod variálni. Viszont a másik amiben már tudsz "játszani" ott kiválasztod ami neked szimpatikus és azt csinálgatod. Aztán ha lejár az idő, de még meg van akkor azt folytathatod, viszont ha kiveszed akkor azok eltűnnek, nyilván nem érdekes, ha közben teljesítetted.

Szerintem érdemes olyanokat kiválasztani elsősorban, amit szívesen játszol. Annyit nem érnek,hogy ha egy olyan játékmódba kényszerítenek bele, amit nem szeretsz. Gondolok itt például olyanra ,hogy hybrid karakterrel kell nyerni. Azt minek ha warden a mained? Érted, szóval nem kell mindent megcsinálni minden áron.

(#670) malystryx: Szerintem a P1-et elég gyorsan el lehet érni, főleg most, hogy mindenkinek még meg van a champion státusza így, extra xpket is kapod simán. Ha nem akarsz nagyon sietni én várnék P3-ig. S akkor nyitogatnám a ládákat. Jelenleg a Szamurájoknál járok realisztikuson és van 10 ládám, szerintem még kapok párat 1-2t. 6 jött a megrendeléssel. P1-15ön vagyok a wardenemmel kb. Viszont én a dueleket preferálom, ott meg nem számít a gearscore. Így ráérek nyitni amikor P3-on leszek.

[ Szerkesztve ]

Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

(#673) lofagi


lofagi
addikt

Amúgy remélem,hogy mihamarabb jön a rendes patch is, mert ez a guardbreak counter valahogy nagyon nem jó most. Többremegyek, ha egyszerű kis ütéssel hárítom.

Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

(#674) vegitossj7


vegitossj7
addikt

Na sziasztok, én is megvettem a játékot idő közben.

Van-e itt valaki, aki Berserker main? :D "Edzhetnénk" egy kicsit, mivel megyeget, ellenfelem nagyon nincs (imádom mikor körbevesznek, csak adom mindenkire a dmg-et :D ), de nem úgy megy, ahogy akarom. :(

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#675) malystryx válasza lofagi (#672) üzenetére


malystryx
senior tag

Köszi a válaszokat, akkor várok még velük. :) Bár sajnos nem rendeltem elő, így nincs champion státuszom, és ládám sem volt alapból. Majd meglátom hogy haladok, és annak fejében nyitom a ládákat, a napi feladatoknál már válogattam, és tényleg ami nem tetszik, azt nem csinálom. Az jó dolog, hogy az eventek ládát adnak.
Csak azt sajnálom, hogy nem rendeltem elő, akkor még nem voltam ennyire biztos a dologban, ha a másik 2 nem is, de a Kabuki Kensei kinézet miatt nagyon bánom. :(
Sebaj, remélem lesz hasonló.

Amit viszont mindenkihez intéznék, az összefoglalóban nem lehet a későbbiekben okosságokat kitenni? Például nem tudtam, hogy az assassin-ok lassabban védekeznek, ezt egy live stream közben tudtam meg, a warden meg tud olyat amit szintén nem tudtam. Story módot kezdtük a fiammal tegnap, és az egyik bossfight közben a védekezéskor nem védett, hanem automatikusan ütött egy light-ot. Ez lehet??
Kensei-vel játszottam mindig is, szóval a warden-t nem ismerem.
A For Honor Hungary oldalon van már 1-2 magyar nyelvre lefordított karakter guide. Én ennek nagyon örülök, mert rajtam kívül is van aki nem annyira érti az angolt. /Oroszul kezdtük ugye :) /
Szóval biztosan szeretnék még kérdezni, és előre is köszi a türelmeteket és a segítségeteket. Igyekszem azért. :)

[ Szerkesztve ]

(#676) HoyHoy2 válasza Mister_X (#646) üzenetére


HoyHoy2
tag

csatlakozom, lehet sok orochi van,de nálam is hasonló a helyzet 66%~ nyerem 1v1-be (pedig full sz*r vagyok saját megítélésem szerint :DDD ) a dominiomba meg mintha ott se lennének ha épp nem csapdos hátba. vannak jó orochik akik ügyesek de kb nincs ebben a témában se több szerinttem, a OPtől szerintem is távol áll.

(#673) lofagi: az valahogy nekem sem akar "működni", 10/1 sikerül, van akinek ez jobban megy?

[ Szerkesztve ]

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#677) xPraetoriaNx válasza RaGi91 (#668) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Miért szarod le? :o Igen ordernáré mennyiségű XP-t meg steel-t ad, és optimális esetben (van pár kivétel, pl amikor olyan fajta hőssel kell menned amit egyáltalán nem tolsz... Én csak ilyen order miatt nyúltam eleve az Orochihoz pl :D) amúgy is csak azt kell csinálnod, amit amúgy is csinálnál. :o

There is no war. Only the harvest.

(#678) RaGi91 válasza xPraetoriaNx (#677) üzenetére


RaGi91
senior tag

Mert 90% dominion, meg 4v4 elimination, meg hasonlók gangbang parádé, ami tele van agytalan spammeléssel. Ezeket egyáltalán nem élvezem. Időpocséklás. A steel meg mire való? Kinézet, emote, kivézgés. ENNYI. Hidegen hagy.

Toltam egy 4v4 elimination-t, az ellenfél csapatából 1 se tudott se feintelni, se parry-zni... Az mimár, hozzám se értek.

[ Szerkesztve ]

(#679) xPraetoriaNx válasza RaGi91 (#678) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Mondjuk ha tényleg CSAK brawl-t meg duelt nyomsz akkor valóban sok értelme nincs... Bár nem hittem volna hogy van aki direkt kizárja magát a játék "háromötödéből" :o

Mindazonáltal Brawl-ban is akad gangbangparty... Ha az ellenségtől valamelyik úgy dönt, hogy nem "duelezik a vele szemben lévővel", hanem elrohan hátbacsapni 1-2x a másik ellenfelet, akkor azzal akár el is tudja dönteni kb a meccset...

There is no war. Only the harvest.

(#680) RaGi91


RaGi91
senior tag

Only 1v1-t tolok. Fighter játék párti vagyok. Letojom magasról hány%-t hagyom ki a játéknak, ha szerintem gané. Néztem streamereket, akik folyamatosan 4v4-eznek, hááááát NEM. 1v1-be, tisztességes 2v2-be kell a legtöbb skill és engem ez a kompetitív rész fog meg.

(#681) Zedz


Zedz
addikt

Ha talál az ember 1v1-ben egy olyan ellenfelet aki vele egy szinten van, nem leavel hanem több meccset letoltok, és még jófej is, akkor ez a játék 10/10. :K

De amikor 4-en ütnek mintha muszáj lenne, akkor viszont nem tudom egyáltalán minek játszok vele. :DDD

(#682) RaGi91


RaGi91
senior tag

Tegnap este találtam egy random emberkét. Kb 1 órát toltam ellene. Én Kensei, Ő pedig berserker main és warden. A zerkert vertem miután kiismertem a feintjeit, de a wardennel szenvedtem rendesen. Az a vortex mixup nagyon mocskos, amire rájön még a gusztustalan zone attack és, hogy ingyé top heavy-t kap egy teljesen feltöltött shoulder charge-ból, amit meg tud szakítani guardbreak-be....Nehéz matchup.

(#683) Tibtobi


Tibtobi
tag

Tegnap belelestem a 4vs4-ben és a következő jött le(tapasztaltabbak javítsanak ki):
-Az emberek fejében nincs koncepció, hogy mégis mit kéne csinálni, illetve hogy is lehetnének sikeresek együtt.
-Ubisoft elfelejtette mögé rakni a "hogy legyél sikeres ebben" tudást.
Mire is gondolok: Valahol a kettő megállapítás ugyanazt takarná. Legtöbben nem használnak képességet, ilyenkor nem egy MOBA-ként tekintenek rá, hanem így megmaradnak az 1vs1 gondolatmenetnél. Igen, ha még képességekkel is szöszölünk, akkor már sokfelé kell figyelni. Ami nagyon hiányzik az a meta: a LoL-ban, a DOTA-ban a pro-k/roit/valve által kitalált meta-k használata vág egy intelligenciát a játékba. Mindenki szereti ezeket a sémákat használni, mert eredményessé tesz. Itt valahogy hiányolom ezt. Viszont a gear-t én átvinném a 1vs1-be is. Tudom, hogy ott az egyenlő karakterek a lényegesek, de számomra egy saját játékomhoz jobban illeszkedő Warlord-dal szívesebben tolnám.
Mit gondoltok?

(#684) xPraetoriaNx válasza Tibtobi (#683) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Nekem pont nem hiányzik a meta. DOTA-t is, LoL-t is akkor hagytam abba, amikor ilyen-olyan bajnokságok után konkrétan el lett várva, hogy milyen hőst hozzak, hova menjek vele, és mit csináljak. Amikor elkezdtem LoL-ozni, még mindenki azt csinált amit akart, haverokkal folyamat funoltunk (főleg amikor Janna-Soraka párossal szanaszét vertünk mindenkit bot lane-en), erre most pixelre pontosan meg van határozva, hogy melyik hőssel hova álljak. Ha nem azt csinálom amit "a pro-k kitaláltak" akkor meg le vagyok noobozva, és végig flame-elnek. Köszi, de pont ezt nem akarom ebbe a játékba (is... Már Overwatchba is kezd begyűrűzni ez az egész, szomorú is vagyok miatta)

There is no war. Only the harvest.

(#685) RaGi91 válasza Tibtobi (#683) üzenetére


RaGi91
senior tag

Gear-t az 1v1-be? Normális vagy? Már bocs, de mondjuk itt vagyok én rep1 kensei, összerak egy rep6-os Berserkerrel (épp most volt rá példa, simán nyertem) és esélyem se lenne, mert sokkal többet sebez, hamarabb tölt neki a revenge, gyorsabb stam regen, meg sorolhatnám bullshitek. Ugyan már. Ez nem egy RPG, nem MOBA, ez egy Fighter játék és a Duel (1v1, 2v2) maradjon is az.

4v4-be meg gangbang-elhetitek egymást, meg mehet a heal, meg buff, meg minden istennyila. Meta meg mégis hogy legyen 12 karakterrel? LoL-t, meg Dotát hagyjuk, van 100 karakter, ott már lehet válogatni, vannak szerepek, van aki erre jó, van aki arra. Itt nem igazán.

(#686) HoyHoy2 válasza Tibtobi (#683) üzenetére


HoyHoy2
tag

Viszont a gear-t én átvinném a 1vs1-be is.

azt nem szeretném megélni, engem így is zavar mikor fogják és szaladgálnak a buffokért (főleg amikor ugy spawnol, hogy mögötte van 2m-re..). persze ez szubjektív, :R

[ Szerkesztve ]

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#687) RaGi91 válasza HoyHoy2 (#686) üzenetére


RaGi91
senior tag

Így van. Ez egy fighter játék. A skillnek, a reakciónak kéne számítani, nem annak, hogy ki mennyi időt képes beleölni, grindolni, hogy egyértelmű előnyhöz jusson a többiekkel szemben.

(#688) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Mondjuk azt azért tegyük hozzá, hogy pár karakternek igen csúnya gyengeségei vannak alapból (pl Lawbringer stamina), szóval abból a szempontból fairebb lenne gear behozatala duel/brawl felállásban is, hogy kompenzálni lehetne az eredendő hátrányokat... Pont hogy a geranélküli környezetben jön elő leginkább, melyik karakter erősebb a másiknál. (Nem, most nem az Orochi vitát akarom újraindítani, direkt ezért fogalmaztam általánosságban, de azért lássuk be, igen erősen fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy valaki úgy gondolja, tökéletesen van balanszolva a játék.)

[ Szerkesztve ]

There is no war. Only the harvest.

(#689) HoyHoy2 válasza xPraetoriaNx (#688) üzenetére


HoyHoy2
tag

különbségek nélkül nincs kihívás, lehet abban gyengébb, de másban meg erősebb ettől lesz játék a játék nem? (és nem attól, hogy aki nagyot csap vagy gyors vagy épp több a HPja elszalad a buffért és így készül a SUPER soldier :D ) szerintem ez nem megfelelő érv a gear-re

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#690) xPraetoriaNx válasza HoyHoy2 (#689) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Én azt nem kihívásnak tartom, hogy X class el tudja verni Y-t csupán azzal, hogy a light attackot spameli váltakozó irányokból, mert Y lassabban vált guard irányt, meg lassabban light attackol, mint X. Szóval konkrétan ha az első támadást nem blockolod / parryzed akkor sebez amíg el nem fogy a staminája. Ami méginkább szomorú az az, hogy mind X mind Y helyére több class is beírható... Szóval itt most több okból se írtam konkrét "neveket". :D

There is no war. Only the harvest.

(#691) HoyHoy2 válasza xPraetoriaNx (#690) üzenetére


HoyHoy2
tag

értem amit mondasz! viszont így az a helyzet, ez a játék soha nem lesz "jó" :))

[ Szerkesztve ]

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#692) RaGi91 válasza xPraetoriaNx (#690) üzenetére


RaGi91
senior tag

A lawbringer guardchange köztudottan 4-5x olyan hosszú, mint bárki másé. Biztos vagyok benne, hogy javítják.

[ Szerkesztve ]

(#693) Tibtobi válasza RaGi91 (#685) üzenetére


Tibtobi
tag

- Én annyiból szeretem a metát, mert legalább valamennyi értelemet ver a csapatomba. Persze nem a legegészségesebb módja ennek, de ezzel kell gazdálkodni.
- Dota/LoL vonalat azért hoztam be, mert úgy gondolom Ubiék ezt is MOBA-nak szánnák. Ha nem, akkor ezek a 4vs4-ek a semmiről fognak szólni.
- Ha gear-t behozod, akkor természetesen a matchmaking beszámolná(már bocs de én ezt egyértelműnek vettem...). Szerintem is a jelenlegi a legtisztább módja az 1 vs 1 harcoknak. Mindenki egyenlő. Csak, ha valaki nagyon beleássa magát, akkor a saját harcmodorához igazíthatná a karakterét.
Na mindegy, csak egy vélemény volt, de látom túl sok embert sértettem egyszerre vele. :)

(#694) Yodamest


Yodamest
addikt

Gondolkodom a gém megvételén, most így videók alapján eléggé tetszik, viszont steamen 59%-on áll és a legtöbben azért húzták le, mert a netkapcsolat állítólag egy nagy ratyi a p2p miatt. Laggol, akad, disconnectel, stb. Ez javulni látszik, vagy mi most a helyzet ilyen téren? Valóban annyira laggos? Így videókból nem tűnik annak, pedig több órás streameket is figyelgettem és ott sem panaszkodtak egyszer sem, hogy lagg miatt halna meg vagy ilyesmi.

(#695) vegitossj7 válasza Yodamest (#694) üzenetére


vegitossj7
addikt

Nekem NULLA laggom volt a bétában és a mostani változatban, ez szerintem csak divathate. Persze, nagyon sok emberrel találkoztam más online játékoknál, itt az a különbség, ha béna a neted, akkor béna netű emberek közé rak be. Ha nincs meg PC-n a konstans 30 fps, akkor pl. kivág az anticheat. De ha 30 fps-ed van, akkor olyan ellenfeleket is kapsz, stb.

Ergo normális neted van, zöld a NAT, stabilan tartod a 30/60 fps-t, akkor nem lesz semmi problémád, ezt garantálom. :D

Nem mellesleg én arra tippelek, hogy mikor majd a siege-hez jönnek a dedikált szerók, akkor a for honor is megkapja azokat. :K

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#696) HoyHoy2 válasza Yodamest (#694) üzenetére


HoyHoy2
tag

egyszer sem dobott le, játszogattam mar vele elég sokat ne emiatt ne vedd meg :)

Tibtobi: Na mindegy, csak egy vélemény volt, de látom túl sok embert sértettem egyszerre vele.

szerintem senkit sem sértettél vele, csak szimplán nem értünk egyet. :R

[ Szerkesztve ]

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#697) RaGi91 válasza Tibtobi (#693) üzenetére


RaGi91
senior tag

Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.
A matchmaking már így is gané, nemhogy még a gear-t is nézze. Van hogy 1 perc mire talál.

Ugye "skill" szerint is keres. Tehát, ha hozzáadod még a gear score-t, akkor nehéz lesz találni jó ellenfelet.

PÉLDA: Vagyok Rep3, nagyon jó MMR-el. Szeretnék más hőssel is játszani de az még lvl1. Akkor találjon nekem olyat, hogy a közelembe legyen (ping), kb az én MMR szintemen legyen(nem komplett noob) és legyen még alacson gear scoreja is, azaz Ő is most kedzdjen új hőst. Lehetetlen, gondolj bele.

Ha tournament is lesz belőle, vagy e-sport az is max 1v1, 2v2 lesz. A 4v4, talán elimination-be, de ott se legyen gear szerintem.

Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.

@Yodamest Nekem voltak/vannak gondjaim a p2p miatt, de ha szerver lenne, ugyanez lenne, mert az ellenfelem ha laggol nincs mit tenni. Volt ellenem 1 lawbringer: EGY GUARDBREAK-et se tudtam megszakítani, hiába nyomtam jókor, ill. a parry-k nagyját is elrontottam, pedig a timing részemről rossz volt. A CGB csak akkor ment, ha előre nyomtam. Szerintem valami connection vacak volt, mert utána más ellen simán ment minden. De ez többszáz meccsből eddig 2-3x fordult elő.

Elmentem Deathmatch 4v4-re, mert megnéztem milyen. Csapat fele bot, folyamatosan lépkednek ki, megy a gangbang, szakadozik, FOS.

[ Szerkesztve ]

(#698) vegitossj7 válasza RaGi91 (#697) üzenetére


vegitossj7
addikt

Azt tudod, hogy a gearscore nem számít 1v1, 2v2-ben? Minél többet játszol, annál jobb játékosokkal tesz össze. Én aláztam bers-el, prestige hetest, még 1 sem voltam. A skillt nézi, nem a geart.

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#699) RaGi91 válasza vegitossj7 (#698) üzenetére


RaGi91
senior tag

Ugye visszaolvastad a korábbi hozzászólásokat, vagy azt, amit írtam ebben? Igen tudom.

Mondjuk vannak furák. Nem vagyok szutyok, de van egy visszatérő ellenfelem, mindig megnevettet.
Összerak, első körben elverem, beírja bye és kilép. Ezt eljátszotta 3x, majd írtam neki, hogy "Ugye tudod, hogy csak xp-t, steel-t vesztesz azzal a kilépsz és sose fogsz megtanulni játszani?" Erre benyögte, hogy noob faggot és kilépett. Másnap megint összerakott, megint első kör után kilépett, de most bebugolt a játék nem kicsit. Pont a kör végén lépett ki és a köv kör elején berakott egy halott botot, ami semmit nem csinált, de én se tudtam vele. Úgyhogy kiléptem én is.

nadi72

[ Szerkesztve ]

(#700) vegitossj7 válasza RaGi91 (#699) üzenetére


vegitossj7
addikt

Nem vagyok százas, az analitikus gondolkodás most nem megy... :(

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.