Egy kis érdekesség:
Low-level API táblázat. A PCGH összegezte, hogy eddig hány játék támogatja a DX12 és/vagy Vulkan API-t.
Összesen 70 db, ebből 32 támogatja a Vulkan-t.
Egyre több lesz (szerencsére) és mára végre eljutottunk oda, hogy a DX12-nek több játékban is gyakorlati előnye van.
Személyes tapasztalat:
Én például pont a napokban kezdtem el a The Division első részét és személyesen tapasztalom, hogy DX12 alatt valóban lényegesen szebben megy a játék.
Deus Ex Mankind Divided alatt viszont - szintén személyes tapasztalat - nem tudom javasolni a DX12-t, mert nagyon csúnya grafikai hibákat generál, melyek DX11 alatt nem jönnek elő.
Doom 4-ben egyértelmű a Vulkan brutális előnye OGL-el szemben, ezt szerintem mindenki tudja.
The Turing Test esetén semmilyen különbséget nem tapasztaltam DX11 és DX12 között. Mindkettő szépen ment.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ