Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#39201) b. válasza Abu85 (#39196) üzenetére


b.
félisten

És mit nézzek rajta? az egyik 10-14% kal magasabb átlag FPS ről droppol be persze hogy magasabb a minimumszám is.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39202) syIex válasza Abu85 (#39200) üzenetére


syIex
veterán

A cél pedig épp azért lenne az 144 Hz és WQHD, hogy szép is legyen és teljesen smooth.
Ebben az esetben kártya upgrade az ajánlott vagy inkább egy 1080p-s 21:9 monitor?
Vagy talán egy 4K @ 60 Hz?

[ Szerkesztve ]

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#39203) Abu85 válasza b. (#39201) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Átlag szinten ~61 vs ~68 fps van. Minimumban ~31 vs ~50 fps. Azért nem kicsi ez a különbség a DX12 javára.

(#39202) sylex1: Szerintem ne hajszold a 144 Hz-et, a legtöbb multis játék eleve nem frissít a hálózaton keresztül ekkora frekvencián. Vegyél valami nagy frissítésű Freesync monitort, és akkor variálható a frissítési frekvencia, aztán nem gond, ha nincs meg a 144 Hz. Az NV oldalán van hitelesítési lista a FreeSync cuccok G-Sync kompatibilitásáról. A felbontás a kijelző méretétől függ. Azért 27 colon már ajánlott az 1440p. 4K leginkább 32 coltól optimális.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39204) b. válasza Abu85 (#39203) üzenetére


b.
félisten

ja ez nem rossz dolog hogy nem droppol be annyira de továbbra sem ez a mérvadó egy játéknál szerintem hogy valaki 30-40 % "gyorsulásról" beszéljen.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39205) Abu85 válasza b. (#39204) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Pedig ettől lesz sokkal jobb a játékélmény. :) Bár a DX11 mentségére legyen mondva, hogy az új Snowdrop struktúrája nem kedvez neki, de most már egyre inkább ez lesz norma. A DX12 a fókusz API, és a DX11 az alternatív. Persze Vulkan is lehet, igazából tényleg édesmindegy.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39206) b. válasza Abu85 (#39205) üzenetére


b.
félisten

Hát persze ez fontos nem is vitatkozom,..DE hogy hatalmas siker nem lett a dx 12 és 40 % gyorsulást sem itt láthatunk és nem pont erre gondolt mindenki anno hogy a minimum FPS nem esik be annyira. Vagy nem ? :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39207) Yutani válasza Abu85 (#39205) üzenetére


Yutani
nagyúr

Magyarázhatod neki, ha nem hisz a min FPS-ben...

#tarcsad

(#39208) Abu85 válasza b. (#39206) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez is a célja. Egy rakás problémára kínál megoldást, de nem mindegyik motort érinti az összes probléma.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39209) b. válasza Yutani (#39207) üzenetére


b.
félisten

nem a mimumim FPS ben nem hiszek, hanem abban hogy valaki erre írja azt hogy 30-40 % gyorsulást láthatunk, és ezt nevezi annak.Érzed a különbséget remélem. Attól, hogy valami kevésbé ingadozik, nem gyorsul..
persze pozitív dolog , főleg freesync és adaptive sync terén ha nem esik be 40 FPS alá,de számomra ez nem az általános értelembe vett gyorsulás.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39210) syIex válasza Abu85 (#39203) üzenetére


syIex
veterán

32"-os most a monitorom kisebbet nem akarok.
Akkor szerinted/tek inkább egy 4K @ 60 Hz monitor lenne jobb döntés? :U

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#39211) b. válasza syIex (#39210) üzenetére


b.
félisten

1080 TI jó lehet 1440P re 144 Hz ra, ha tudsz észszerű kompromisszumokat kötni.PUBG-ban max grafikán is 90 FPS körül tud az 1080 TI ha kicsit kompromisszumot kötsz elsimítás terén vagy textúrából kicsit visszaveszel máris 120 FPS körül vagy többinél Gsync már kisegít .
100 FPS körül már nagyon smooth az egész Gsynccel. 1440P monitort vegyél szerintem 144 hz-vel és Gsync kompatibilist.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39212) Abu85 válasza syIex (#39210) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát a 32 col az már elég nagy a WQHD-nek. Oda inkább 4K való.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39213) Yutani válasza b. (#39209) üzenetére


Yutani
nagyúr

Érzem a különbséget, persze. De ezek az új API-k már a kezdetektől fogva arról szóltak, hogy a CPU-t fogják optimálisabban használni, nem arról, hogy találnak 30-40% plusz FPS-t az egyébként is már kihajtott VGA-kban.
A javuló min FPS számomra az erőforrások jobb kihasználását jelenti, tehát hatékonyabb az új API, mint a régi

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#39214) b. válasza Yutani (#39213) üzenetére


b.
félisten

Hát pedig de, általános gyorsulásról volt szó mindenhol anno, jobb 3D teljesítményt, teszteltük ezerrel 3D markkal, mert ilyen hihetetlen 9x számok jöttek, hogy mit gyorsult a 290x meg minden.[link]és hogy ezen felül javul a CPU kihasználtsága és a memóriamenedzsment.[link]
Hatékonyabbnak hatékonyabb.jah jobb hardverekkel igen.Amikor kijött a Dx 12 még 6 magos proci mainstreamben nem volt. Most meg vár van elég sok. Nem feltétlenül tartom ezt a Dx 12 érdemének, hanem inkább annak, hogy a fejlesztők bátrabban mernek több szálhoz nyúlni manapság már.
Mindenképpen pozitív dolog, hogy van ehhez egy megfelelő API, de úgy általában véve, Windows váltás, beígért funkciók, futószalag szerű raszterizálás, és garfikus engine, satöbbi PC-n elmaradt eddig, de biztos vagyok benne, hogy pár címtől eltekintve még konzolokon sincs meg a közvetlen belső szintű low level elérés a hardverhez, mert egyenlőre nem merik meglépni, maximum exkluzív címeknél, ha egyáltalán. és eltelt lassan 4 év.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39215) Yutani válasza b. (#39214) üzenetére


Yutani
nagyúr

Ezeket a köröket anno a Mantle megjelenésekor lefutottam, nem megyek bele megint. Száz szónak is egy avége: ha valaki csodát várt a DX12-től (csillió FPS a semmiből), akkor az az arcán csúszik azóta is. Viszont ha reálisan állunk a dologhoz, a Division 2 jó példa a DX12 alkalmazására.

Látom, közben szerkesztették. Abban biztosan egyetértünk, hogy még kevés játék használja úgy a DX12-t, hogy elengedi a DX11 kezét. Abu szerint ugyebár from scratch kell az engine-t Dx12-re tervezni, és az még hátra van.

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#39216) b. válasza Yutani (#39215) üzenetére


b.
félisten

mindenki azt várta amit olvasott és kapott a sajtótól, gyártóktól. ezen nincs mit megmagyarázni utólag már, persze tompítani lehet.khm...

bár igaz volt ilyen is:[link]

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39217) Yutani válasza b. (#39216) üzenetére


Yutani
nagyúr

Nem tudom, hogy a draw call növekedés hogy fordítódik FPS-re. Majd Abu elmagyarázza. Ugye, Abu? :K

Ez a draw call sosem hatott meg, engem mindig is a CPU utilization érdekelt az új API-kkal kapcsolatban.

Szerk; Nem kellett volna szívniuk, akkor nem mondtak volna ilyen hülyeségeket! :))

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#39218) Abu85 válasza Yutani (#39217) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Lefordítható valós növekedésre, csak kell hozzá elég draw call. De igazából nem ez a lényeg, hanem ez: [link] - jó ez még a Mantle API volt, de dettó ugyanez a haszna a DX12-nek és a Vulkánnak is. Itt az Oxide elég jól felvázolja a problémát, tényleg jó mérésekkel szemléltetve.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39219) b. válasza Yutani (#39217) üzenetére


b.
félisten

na ne érts félre én nem vagyok Dx 12 ellenes, már béta óta váltottam Win 10 re. Egyszerűen ennél nagyobb dolgot vártam mind grafikai fejlődés mind az adott hardverek kihasználása terén. A minimum FPS ebben a játékban egy jó dolog valóban, de azért ennyi idő után ez a minimum( :DDD ) szerintem ami kellene.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39220) FollowTheORI


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem ami itt nagy előrelépést hozott érdemben az a mixed int/fp és az async compute... tisztán látszik hogy ahogy a Turing által az NV is képessé vált ilyesmire simán ellépet a régebbi architektúráktól.

Szerintem várhatóan a Turing miatt a játékok még inkább ebbe az irányba fognak fejlődni és itt fognak igazán kijönni a DX11 vs DX12 közötti különbségek érdemben.

A CPU limitációk hatása az új konzolokkal és az azokra írt/optimalizált motorokkal fog igazán megjelenni szerintem. Ebből ma még ezért nem látunk semmi érdemit.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#39221) gejala válasza b. (#39219) üzenetére


gejala
őstag

DX12 előnye csak akkor fog kijönni, ha teljesen újraírják a motorokat olyanra, hogy a DX11 elhasaljon alatta. Shadow of the Tomb Raider már elmozdult erre, a városokban olyan a geometria, hogy a DX11 már nem bírja el.

De igazán látványos grafikai előrelépést már csak a ray tracing fog hozni, raszterben már nincs hova innoválni. Fotorealisztikus árnyékokat és tükröződéseket nem lehet csinálni raszterrel, csak rengeteg munka árán összetrükközni valamit.
Metro Exodusban a mostani nagyon kezdetleges ray tracing is nagyságrendekkel jobb minőségű árnyékolást ad, mint amit valaha összehoztak raszterből.

[ Szerkesztve ]

(#39222) pengwin válasza b. (#39206) üzenetére


pengwin
addikt

Benéztem a grafikont... :B

Üdv, pengwin

(#39223) b.


b.
félisten

[Nvidia's stock is at a make-or-break level, says chart watcher]
N1 :K

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39224) Televan74 válasza b. (#39223) üzenetére


Televan74
nagyúr

Részvénypiac jól fogatta az új olcsóbb kártyákat.Oda fektetnek be ahol nyereségre számítanak. AMD nem gyártana processzort,most megnézhetné magát.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#39225) b. válasza Televan74 (#39224) üzenetére


b.
félisten

Megpróbálnak ők is mindent, úgy gondlom. Szerintem Intellel nehezebb dolguk lesz sok téren, főleg ez a Raja gyerek is az AMD irányába tereli az Intel VGA részlegét.
Elég veszélyes AMD re , mert ők egy olyan gyártó aki képes CPU-t és VGA-t IGP-t szintén szállítani akár konzolokba is, akár még ott is jelenhet rájuk veszélyt ilyen téren.

AMD ha helyreteszi ezeket a sajtó hype dolgokat és áttér NV féle zártabb hírzárlat rendszerre a tőzsde is meg fogja hálálni nekik jobban.
Nekik nagyon sokat ront a megítélésükön a bullshit sajtó, akik elméletileg értük vannak, gyakorlatilag meg ártanak, mert felhypolják a dolgokat, mint utoljára a " holnap jön navi 150 dollárért " dolog, aztán nem jött, hétvégére meg 7 %-t romlott a részvényük.

Aprópó valakitől nyertem itt egy fogadást, hogy 1 napig Jensent kell nézegetnie a háttérképnek :DDD

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39226) Yutani válasza b. (#39225) üzenetére


Yutani
nagyúr

...Intellel nehezebb dolguk lesz sok téren, főleg ez a Raja gyerek is az AMD irányába tereli az Intel VGA részlegét

Akkor az NV-nek nincs mitől tartania. :D

#tarcsad

(#39227) Valdez


Valdez
őstag

(#39228) Puma K válasza Valdez (#39227) üzenetére


Puma K
veterán

Ebben a DLC-ben... jah öö... folytatásban! sem érdemes még a DX12-őt választani a beállításoknál.
A 4c/8t avagy a régi i7-ek megállják a helyüket ahogy a GTX 1080 Ti is mint ahogy tapasztalom az alapjátékban ... öö előző részben.

Ahhoz képest, hogy egy AMD cím, a Vegeta Wii-t a 16 GB VRAM jával minimum az RTX 2080 köré és fölé saccoltam volna...

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#39229) gejala válasza Valdez (#39227) üzenetére


gejala
őstag

Ez érdekes, Computerbase tesztjében DX12 minden kártyán jóval gyorsabb, mint DX11.
Gamegpu tesztjében szintén jobb a DX12.

[ Szerkesztve ]

(#39230) Kolbi_30 válasza gejala (#39229) üzenetére


Kolbi_30
őstag

Én egész nap toltam, rx580 4 giga + r5 1600 DX12 .Magatol high beállítás +HDR nagyon simán fut és gyönyörű

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#39231) huskydog17


huskydog17
addikt

NEON NOIR: Real-Time Ray Traced Reflections - Achieved With CRYENGINE

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39232) b. válasza huskydog17 (#39231) üzenetére


b.
félisten

Nagyon szuperül néz ki ! örvendetes, hogy lassan bekerül minden nagyobb játékmotorba. És Vega 56 karin.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39233) Petykemano válasza huskydog17 (#39231) üzenetére


Petykemano
veterán

Ez fut radeonon is?

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#39234) b. válasza Petykemano (#39233) üzenetére


b.
félisten

"All scenes are rendered in real-time in-editor on an AMD Vega 56 GPU"

"ray tracing feature based on CRYENGINE’s Total Illumination used to create the demo is both API and hardware agnostic, enabling ray tracing to run on most mainstream, contemporary AMD and NVIDIA GPUs. However, the future integration of this new CRYENGINE technology will be optimized to benefit from performance enhancements delivered by the latest generation of graphics cards and supported APIs like Vulkan and DX12. "

Jó lenne ha AMD is kidobná a Windowshoz az RT támogatását.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39235) Abu85 válasza Petykemano (#39233) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez nem DirectX Raytracinget használ. Arról van szó, hogy a Crytek írt a saját motorjába egy olyan rendszert, amely lényegében megcsinálja a DirectX Raytracing feladatait, csak nem ezt a kiegészítést használja, hanem compute shaderekkel fut Vulkan és DirectX 12 API-kon.

Nagyon sok függ attól, hogy a Crytek mit akart. Azért nem mindenki elégedett a DXR-rel, rendkívül sok a korlátozás benne, de a Microsoft se mondta, hogy nem fogja fejleszteni, tehát nem feltétlenül biztos, hogy érdemes saját rendszert írni, és a korlátokat megkerülni, akár az is opció, hogy megvárják a DXR 2.0-t vagy 3.0-t. Gondolom a Crytek inkább a saját rendszert választotta. Ez is megoldás, de nem egyértelmű, hogy mi a legjobb.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39236) b. válasza Abu85 (#39235) üzenetére


b.
félisten

Te Abu ha már itt vagy mi a véleményed arról, hogy Nv megvette a Mellanox-ot? Ebböl profitálhatunk valamit otthoni PC körökbe? memóriamenedzsment, CPU- GPU vagy bármi egyéb terén?

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39237) Abu85 válasza b. (#39236) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez csak HPC-only dolog. Nem tudnak otthoni szinten mit kezdeni. Otthon nem tényező az, hogy sok PC-t összekötsz tízezer dolláros komponensek használatával.

A CCIX ISA-tól független, tehát ha azt támogatják, akkor igazából van memóriakoherencia akármilyen ISA-val rendelkező processzorral. Azt nem tudom, hogy az Intel CXL-je hogyan van specifikálva. Ahhoz képes, hogy nyílt szabvány, olyan nagy titok, hogy még az NVLinkről is sokkal többet lehet tudni. :D

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39238) HSM válasza Abu85 (#39235) üzenetére


HSM
félisten

Sejtettem, hogy valami ilyesmi benne lehet a pakliban. :K [link] [link]

Azért arra nem számítottam, hogy ilyen hamar már működő demó lesz belőle. :Y :C

(#39239) imi123 válasza HSM (#39238) üzenetére


imi123
őstag

Hát ahogy a Metro is kinéz Rt-vel.Engem meggyőztek.
Az meg csak hab a tortán ha működik az RT AMD karikon is elfogadható sebességgel.Minél több kártya támogatja annál gyorsabban fog terjedni.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#39240) HSM válasza imi123 (#39239) üzenetére


HSM
félisten

Én először nagyon szkeptikus voltam, ahol a csapból is a tükröződések folytak, azt RT nélkül is meg lehet egész korrektül oldani. Viszont az RT-elt globális megvilágítás.... Na, az nagyon nagyon tetszik nekem is. :K Akár BF V, akár Metro.

[ Szerkesztve ]

(#39241) huskydog17 válasza b. (#39232) üzenetére


huskydog17
addikt

Egyet értek. Számomra eddig messze ez a legmeggyőzőbb és egyben legszebb Ray Tracing megoldás, amit játékmotorban láttam. Egy új Deus Ex-et simán el tudnék képzelni egy ilyen motorral.:)
Na persze tisztában vagyok azzal, hogy a Square Enix nem fogja lecserélni a saját Dawn motorját Cryengine-re.
Külön dicséretet érdemel a Crytek, amiért szabványos megoldást csináltak és nem csak RTX kártyákhoz kötik!

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39242) b. válasza huskydog17 (#39241) üzenetére


b.
félisten

ha jól tudom az Nvidia megoldása szabványos, Dx 12 alapú, az is futhat simán radeon kártyán meg GTX karin is.
ÉN is pont így gondolom, hogy ez valóban meggyőző kis videó. Én egy Bioshock 1 remaket tudnék vele nagyon elképzelni. :)

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#39243) huskydog17


huskydog17
addikt

The Division 2 Benchmark - PCGH

VRAM téren ugyanazt mérték, mint a CB, vagyis mindent kimaxolva 1440p-ben elegendő a 8 GB VRAM (kell is), míg 4K alatt elegendő a 11 GB. FullHD-hoz 6 GB ajánlott.

A sebessége amúgy nem is olyan rossz. 1080p-ben a sima 1660-as és az RX580 hozza a 60fps-t, bár a PCGH inkább az RX590-et ajánlja ide.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39244) Kolbi_30 válasza huskydog17 (#39243) üzenetére


Kolbi_30
őstag

Hogy lehet kiirtani játék közben az fpst? Megnézném mennyi.

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#39245) syIex válasza Kolbi_30 (#39244) üzenetére


syIex
veterán

MSI afterburnerrel a legegyszerűbb. Az elég részletes! :K

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#39246) Raymond válasza huskydog17 (#39243) üzenetére


Raymond
félisten

Ugy nez ki egyebkent hogy ez is hasonlo mint az elso resz volt, ugyanis eleg az Ultra preset es ez:

Volumetric Fog -> Medium
Local Reflection Quality -> High
Ambient Occlusion -> High

Ami aztan hoz +30%-ot latvanybeli minosegromlas nelkul. [link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#39247) huskydog17


huskydog17
addikt

Köszi, majd megnézem a videót, amint a YT lerendereli 1440p-ben is, egyelőre még csak a 1080p érhető el.

Sajnos a DigitalFoundry még nem csinált PC verzióról mélyebb elemzést, megint csak a konzolokra koncentráltak.

Bár a játék őszintén szólva annyira nem érdekel, csak nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyi valóságalapja lesz a 16 GB VRAM igény nevű ijesztgetésnek. Nem meglepő módon megint csak mese volt habbal. :)

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39248) Abu85 válasza huskydog17 (#39247) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

14 GB-ot igényel. Egészen pontosan 13,7 GB-ot, ez az Ubisoft hivatalos mérése. 8 és 11 GB-ot is fut a 4K Ultra, csak ha nincs legalább 13,7 GB-od, akkor a streaming rendszer akadásokat eredményezhet. Az átlag egyébként itt elég jó lesz, csak a minimum nem, ezért nem mér a gyári benchmark minimumot, mert nagyon memóriafüggő.
Ezeket elvileg majd részletezik a GDC-n, egyelőre csak előzetes press briefinget tartottak. DX11-ben egyébként elég a ~10-11 GB is, csak a motort nem erre tervezték.
Annyi a lényeg azt korábban már leírtam. [link] Annyi extra infó még, hogy a Microsoft dolgozik az UAV overlap szabványos megvalósításán, de a Division 2-re már nem ígérték meg, hogy megírják a szabványos optimalizálást, mert nem tudni, hogy ezt mikor kapja meg a Windows. Barycentric állítólag lesz Intelre, míg GeForce-ra nem, ott inkább lassít. Hiába optimalizálás, nem erre tervezték a Fermi alapjait, így nem hasznosak rá a barycentrik optimalizálások. Intelen is csak azért működnek, mert gyakorlatilag ott a co-issue lehetőség az EU-kban.

Amire érdemes figyelni az a parancsgenerálás, és a GPU etetése. Ez sokkal hatékonyabb lett az új Snowdroppal.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39249) huskydog17 válasza Abu85 (#39248) üzenetére


huskydog17
addikt

"Egészen pontosan 13,7 GB-ot, ez az Ubisoft hivatalos mérése."

Hol ez a mérés pontosan? Linket please!

"8 és 11 GB-ot is fut a 4K Ultra, csak ha nincs legalább 13,7 GB-od, akkor a streaming rendszer akadásokat eredményezhet. Az átlag egyébként itt elég jó lesz, csak a minimum nem, ezért nem mér a gyári benchmark minimumot, mert nagyon memóriafüggő."

A gyakorlatban még sincs a Radeon VII-nek előnye, konkrétan semmivel nem jobb a min. framerate itt, mint a zöld kártyáknál, sőt nem egy, 8 GB-os NV kártya hoz jobb minimumot mint a HBCC-s Vega-k. Tehát csak a szokásos: hiába a Vega-k teoretikus előnye, abból a gyakorlatban SEMMI nem látszik!

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39250) Abu85 válasza huskydog17 (#39249) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ubisoft pre-briefing. A GDC-n lesz róla előadás.

A Far Cry 5-ben sincs a 8 GB-os kártyákhoz képest. Nem itt mutatkozik meg a több memória előnye, hanem az akadások számában, ahogy Scott Wasson itt meg is mutatta: [link]

Fontos megérteni, hogy a mai motorok streaming vezérlése miatt az átlagra csak akkor van igazán befolyással a VRAM mennyisége, ha az nagyon kevés. Ha némileg kevés, akkor az átlag sebesség meglesz, de a mérés intervalluma alapján lehet számolni az 50 ms felett elkészült frame-ek mennyiségét.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.