Inkább a ps4 igpje van a polarisban. 😃
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Inkább a ps4 igpje van a polarisban. 😃
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Na ha már idekavarodtam.. Hála a forzának..
Vajon, WQHD-ban mekkora lenne a különbség egy R9 390 Nitro és egy 1070 között?
Játékokban, főként.. DX12-ben is jó lenne ha jó lenne.
Persze lehet, hogy semmi sem lesz.. De, ez csak kíváncsiság.
Nemvitatkozás szinten..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Ezt hallani... Mondjuk az tèny, hogy sokkal jobb befektetès, mint a pc. Bár az èlmèny nyomi kontrolerrel, ès szèp hardverek nèlkül, elèg gáz.
Én XO-n tolom a forzát, pedig vettem wless adaptert is a controller-hez, mert rákészültem, hogy PC-n fogom játszani..De a jelenlegi teljesítményanomáliák miatt marad a konzol.
Véleményem szubjektív...
Fent lehet tartani egy PC-t is, de inkább a konzol mellé, és nem fordítva. Ha rossz a szoftver, akkor hiába van jó hardvered.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Aki XO játékot akar játszani, vegyen XO-t. Szerencsére engem egyik XO játék sem érdekel, sem pécén sem konzolon. Engem csak a pécé exkluzívok érdekelnek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
A kérdés az, hogy ebből mennyi lesz a elkövetkező időkben.
Véleményem szubjektív...
Ez volt a MS célja, nem véletlenül hulladék az összes XO -> W10 játékuk.
Közel se olyan szar a Forza mint a Quantum Break, mert az használhatatlan mindenhogy.
Paranormal Cocktivity
Olyan még van?
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Escape from Tarkov
Egy csomó van, de nyilván nem az agyonmarketingelt top címek között.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Jelenleg úgy tekintek a Vega 10-re,mint Fiji refresh. Azèrt kiváncsi leszek arra az 1700-1800mhz-es GPU órajelre. + a tuningra ès a fogyasztásra.
A scaling számítására célzok, mert az ette a sebességet DX12 alatt. Nézd meg mi a különbség a scaling on és off között. Ennek a beállításnak a kikapcsolásával kikapcsolsz egy csomó scalinghoz kötődő számítást is.
És az, hogy scaling nélkül ezt tudja a DX11, az lószar. Ennél a DX12 jobban fut scaling nélkül.
Tekintve, hogy mennyi számítás egy képet előállítani maximum részletességgel nem látom azt, hogy rosszul lenne optimalizálva. Egyszerűen csak nagyon-nagyon sok a számítás, amivel előállítanak egy képkockát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
szerintem valamit felreertettel, nem a gpu clock lesz duplazva.
hüllő
Scaling OFF sem volt meg a stabil 1080p@60 egy Fury X/980 Ti-vel és most sincs szóval nem, nem fut jobban a DX12-vel sem (AMD lehet nyer ~5 FPS-t), ugyanúgy fut. Az nVidia talán nyer annyit, hogy most már az AMD előtt vannak (nv-dx11 / amd-dx12), de kellene egy friss DX11/12 bench.
Azért a pár FPS-ért viszont nem éri meg szenvedni a store verzióval az AMD-seknek sem. Már csak a mocsok húzás miatt is, hogy a DX12 api crapstore exkluzív direkt is a DX11-eset venném steamen.
[ Szerkesztve ]
Hát azért itt ugrunk 2 gcn lépcsőt kapásból, meg még ki tudja mit a köv gen. hbm-en kívül. Ha tegyük fel nem is lesz akkora teljesítménybeli ugrás, ezen az analógián az r9 290 is csak egy hd 7970 refresh volt.
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
Bioware-t nem tudnád faggatni egy kicsit, hogy vajon az új Mass Effect Andromeda-ban is benne lesznek-e ezek a GCN optimalizációk, esetleg fog-e DX12-t támogatni?
Ugyanazokat az optimalizálásokat és kódutakat kapja meg, amiket a Battlefield 1, mert ugyanazt a motort használja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"Tekintve, hogy mennyi számítás egy képet előállítani maximum részletességgel nem látom azt, hogy rosszul lenne optimalizálva."
Én a végeredményt nézem, nem látom azt a pluszt ami ennyi erőforrást igényel.
Quantum Break DX11 | AMD RX 480 vs GTX 1060 & 1080
Next PC Upgrade: 2022
légy szíves egy tl;dr összefoglalót, nincs kedvem videókat nézni
evDirect villanyautós töltőhálózat
Tömören megvan ....va az AMD 480-ja!
Next PC Upgrade: 2022
Miért ugrál a gpu load a 480-nál? Ez valami AMD-s powertune feature?
Tyű megvan ....va az Nvidia 1060-ja!négy
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
Jelen esetben a tl;dr milyen formában illeszkedik a mondatodba?
Szerintem DX11-ben nem pont ugyanaz NV-n és AMD-n a leképező. Hogy miért? Ezért:
Furcsa, mert DX12-ben ugyanaz a képminőség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Menj vissza az orara, most a csinos tantoneni jon Bar ha nem PokemonGo-znal akkor hallanad Te is a csongot
[ Szerkesztve ]
Inkább a videórögzítés miatt, egyik RGB full, másik limited range mellett lehetett vagy valami ilyesmi oka lehet mert csak sötétebb.
[ Szerkesztve ]
Amúgy a videót nézve tényleg egyből feltűnt, hogy van különbség. Mi ennek az oka? Melyik van közelebb a "valósághoz"?
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
A videorögzítés nem csinál olyan különbséget, mint ami van a második képen, ahol van a faszi mögött a fedezékként használt asztal árnyékolásánál. Meg a felvétel nem tünteti el a GeForce-on a szék mögül a világítást.
(#22982) FragMaster: Fogalmam sincs, hogy mi a különbség. Így látszatra a DX12-es kódhoz a Radeon képe van közelebb. És DX12-ben ilyen a GeForce is. Valami a DX11 leképezőben van. Az NV esetleg más kódot futtat. Ez elképzelhető, egy DX12-höz kialakított játéknál. Lehet, hogy az NV-nek nem volt olyan kiterjesztése, amivel megoldható a DX12-es leképező portolása DX11-re, míg az AMD-nek volt. Lehet, hogy később csinálnak és akkor korrigálják, de az is lehet, hogy szarnak bele, akinek ez fontos majd megveszi a DX12-es verziót a Store-on.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Az a különbség szimplán adódhat abból, hogy nem ugyanaz a jelent játszódik le mindkét alkalommal. Az asztalon lévő dolgok a fiók fölött sem úgy vannak és amikor lő az NPC az asztalon eltalál valamit és felröppen - ez az RX 480 videón nem történik meg.
Na és milyen kiterjesztés okozza a 30-100%-os instabil GPU használatot 480-on ?
Persze majd a storeból, szerintem egy nap alatt többen vették meg steamen mint a storeból április óta...
Inkább szóljon oda az AMD a "havernak", hogy adják ki steamre is a DX12-es apit vagy minél hamarabb adjanak ki valami fixet az instabil GPU használatra.
[ Szerkesztve ]
Ez a dilemma hamarosan megoldódik. Ha valóban van különbség, úgyis tele lesznek a fórumok.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Teljesen mindegy a jelenet egy screen space effektnél, amit mellesleg DX12-en a GeForce jól megjelenít. Az, hogy másképp lő az ellen nem magyarázza az egyes árnyékok és fények hiányát.
Egy multi-engine-re tervezett programnál ez normális, hiszen rákényszeríted single-engine-re, amikor az egész motorstruktúrát nem erre írták. Mindkét gyártón eléggé ingadozik ez a paraméter. Akit zavar majd megy DX12-re. Ott jóval stabilabb, mert multi-engine a kód.
Nem tud a Steam UWP programot futtatni. A DX12 verzió pedig az UWP API-ra épül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Lol. Egyszerűbb volt DX11 portot készíteni mint UWP DX12 -> DX12-t ? Ne már, ha igen komoly gondok vannak...
Ha pedig máshogy nem csináltak volna hozzá egy launchert ami elindítja az UWP appot. Mindent lehet csak akarni kell, de ezen látszik, hogy a steames megjelenés a Remedy magánakciója, a dobozos verzió kiadója is más lett.
[ Szerkesztve ]
Persze. A DX11 csak egy leképező a motor mögött. Eleve támogatta a motor. Tehát csak annyit kellett csinálni a Steam portnál, hogy az UWP API helyett a Win32 API-ra ültetik, na meg persze meg kellett kerülni azokat az eljárásokat a leképezőnél, amelyeket a DX11 nem támogat. Erre vannak gyártói kiterjesztések. A DX12 módot is képesek áthozni, ha a Steam megengedi az UWP API-s programok futtatását. Ezt biztos nem fogják Win32-re portolni, ha már annyira nem törődtek a Steam verzióval, hogy a két gyártó ugyanolyan minőségű képet állítson elő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ezeken a képeken a szín és a kontraszt beállítások mások, ezenkívül a másodikon a FOV nem ugyanaz.
Más renderelés beli különbséget nem látok, ráadásul a második képen a jelenet se egyezik, mert az egyiken lő a faszi, a másikon nem. A bevillanás a szék mögött akár ettől is lehet.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Két nap alatt még senkinek nem tűnt fel, úgyhogy egyelőre a valószínűtlen kategóriában van ez a magyarázat.
evDirect villanyautós töltőhálózat
annyit hozzászólnék a quantum break témához, hogy nálam SOKKAL jobban fut mint a windows store-os verzió gtx 1080-on. a scaling kikapcsolása továbbra is kinyírja az fps-t, de amúgy minden más ultrán folyamatosan 80-100 fps körül van. 1-2 beállítás visszavétele high-ra pedig 120+ fps-t eredményez. az exclusive fullscreen móddal pedig eltűnik a darabos egérmozgás is.
Itt van ugyanez a jelenet egy 970-en és egy 390-en a DX12-es UWP verzióból: [link]
Egyiken sincs lámpa az asztal alatt. Szóval vagy jelenetfüggő, vagy pont a 480-on jelenik meg most hibásan és valószínűleg a reflektor fénye szűrődik át az asztalon keresztül ahova nem kéne. Eleve mi világítana az asztal alatt
[ Szerkesztve ]
Fóliasapkákat felvenni: van egy olyan tippem, hogy a Microsoft úgy engedte a játékot kiadni Steamre, hogy a dx12 mód maradjon Store exkluzív.
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
Azt hiszem tudom a valaszt a problematokra. Lampa a szeknel nem lenyeg. Random aktiv vagy nem. Kicsi trukk vegigjatszasonkent. Tobb ilyen van a jatekban. Egyik IHVn aktiv volt, am ez veletlen.
A quality elterest driver okozza. A Remedy FP16 render targetet hasznal D3D12ben, am D3D11ben az Nvidia R11G11B10re csereli le. 16 bit helyett 11/10 bitenszamolnak. Alig ront a kepminosegen es Pascal Geforceon gyorsit. AMD nem csereli le ma mar, mert GCN Radeon nem gyorsulna tole.
Milyen quality eltérést? Én nem látok a képen olyat, amit ne az eltérő fényerő/kontraszt/színprofil okozna.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Érdekes ez a sayinpety nick, időnként megjelenik, és alátámasztja Abu szavait, bármilyen link, hivatkozás vagy egyéb bizonyíték nélkül - ebből vajon milyen következtetésre kellene jutnom?!? Fejlesztő, LOL...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Rajtad van az alufólia sapka?
#tarcsad
Mondjuk amit ír nem először fordult már elő.
Persze lehet csak véletlen, csak egy idő után már nincsenek véletlenek...
Felőlem forrás nélkül hivatkozhatnak arra amire akarnak.
[ Szerkesztve ]
Én is valószínűnek tartom ott a reflektor fényének megjelenését. Maga a reflektor állása, és világítási szöge is arra felé néz. Ebben az esetben csak egy grafikai glitch is lehet.... Illetve az éppen lövő csóka golyó iránya is arra mutat. Mi van akkor ha a jelenetben, ott kilőtték éppen az asztalt, és a fény ott hatol át?
Azért erre bemagyarázza Abu a feature-t, hogy ez mennyivel jobb, elég nagy baklövés lenne
[ Szerkesztve ]
Szerintem túlkombinálod. Mindamellett esetleg érdemes lenne belegondolni abba az eshetőségbe, hogy tévedsz, és akkor az mennyire bántó az érintetteknek...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.